INTERSPORT

( 4.03 )

Sklep sportowy INTERSPORT w swojej ofercie posiada markowy sprzęt turystyczny i sportowy oraz odzież sportową. Ponadto INTERSPORT oferuje całoroczny serwis sprzętu sportowego m.in. rowerów, rolek, łyżew, ale również serwisy tenisowe oraz wypożyczalnie sprzętu zimowego.

Opinie (1281)

bardzo dobra obsługa

jestem klientem tego sklepu od ponad 10 lat. Często kupuje tutaj sprzęt narciarski, rowerowy oraz odzież dla mojej rodziny. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony i faktycznie jakość obsługi jest na wysokim poziomie. Pracownicy z długim stażem a co za tym idzie dużym doświadczeniem. Wszyscy nawet przy bardzo dużym ruchu bardzo pomocni.

Przeciętna obsługa

Mimo że sklep jest dość duży to jest niewielki wybór produktów. Pracownicy nie proponują pomocy. Podczas mojej wizyty było ich kilku, jednak ciężko było żeby ktoś pomógł mi w wyborze produktu. Bardzo przeciętna obsługa moim zdaniem.

Wspaniała

Super profesjonalny personel . Na szczególne pochwały zasługuje p. Maciej Szczerze polecam tą placowke

Rewelacja

Bardzo lubię robić tu zakupy ,miła i fachowa obsługa ,serwis i bardzo atrakcyjne promocje sprawiają,że zawsze odwiedzam ten sklep gdy jestem w tej galerii, polecam założenie sobie karty klienta -wirtualnej tak,że z promocjami jestem na bieżąco ! Polecam!

Świetna lokalizacja

Polecam serwis w intersport na ul. zakopianskiej. Fachowa obsługa. Serwisanci znaja siw na pracy. Ogolnie cala zaloga zasluguje na pochwale. Pomocni i otwarci na klienta. Z pozdrowieniami od stalego klienta

Super

Profesjonalna obsługa, niezwykle pomocna i uprzejma. Szczególnie na pochwałę zasługują dwa panowie(dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO). Polecam zakupy w tym sklepie.

Rewelacja

Bogata oferta ,można znaleść wszystko związane ze sportem. Pomocna obsługa znająca się na rzeczy,potrafi doradzić i pomóc podczas zakupów. Polecam.

Stały klient

Bardzo lubię robić tu zakupy ,miła i fachowa obsługa ,serwis i bardzo atrakcyjne promocje sprawiają,że zawsze odwiedzam ten sklep gdy jestem w tej galerii, polecam założenie sobie karty klienta -wirtualnej tak,że z promocjami jestem na bieżąco ! Polecam!

Najlepszy sklep sportowy w Krakowie

Byłam na zakupach zimowych i jestem bardzo zadowolona. Obsługa przyjaźnie nastawiona do klientów, pomocna i życzliwa. Polecam bardzo i będę na pewno wracać.

Super fajnie

Super sklep, można trafić na świetne promocje i kupić w bardzo dobrej cenie.Trzeba często do nich zaglądać na pewno na coś się trafi dla siebie. Po za tym mają fachową obsługę, która doradzi .

Profesjonalna i pomocna obsługa

Potrzebowałam kupić buty do wycieczek górskich, nie za bardzo się na tym znam udałam się więc do Intersportu w Galerii Bronowice.Tam spotkałam Pana który w jasny ,rzeczowy sposób przedstawił ofertę , następnie dobrał odpowiednie buty dla mnie.Buty sprawdziły się idealnie.Widać było że zna się na rzeczy , o butach opowiadał z pasją i zaangażowaniem i był skupiony na mojej osobie. Przyszłam co prawda kupić buty , ale dowiedziałam się też sporo na temat plecaków i kurtek .Na pewno jeszcze wrócę do Intersportu bo wiem że znajdę tam kompetentną obsługę. Polecam wszystkim ten sklep.

Świetna obsługa !!!!

Obsługa zawsze chętna do pomocy, służy fachową radą przy wyborze odpowiedniego sprzętu .Polecam serdecznie.

Odwiedzałeś ostatnio INTERSPORT?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • buty sportowe
  • sklep internetowy
  • odzież sportowa
  • serwis sprzętu sportowego
  • sklep sportowy

Podobne firmy w okolicy

Alpinus

(5.00 )

DECATHLON

(4.20 )

GO Sport

(3.49 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem