Opinie użytkownika (11)

Kontakt z biurem...
Kontakt z biurem obsługi ok, mam wykupione ubezpieczenie na życie,

Bartosz_332

31.12.2021

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Trzeba się pilnować...
Trzeba się pilnować przy zakupach czasami i sprawdzać ceny w internecie. Na plus wi-fi w środku więc nie ma problemu z internetem gdy chce się płacić telefonem w aplikacji lub porównać ceny. W ogóle możliwość skanowania produktów i płatność w aplikacji to bomba dla mnie czekam aż inne sklepy to wprowadzą

Bartosz_332

31.12.2021

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Żona miała zmienić...
Żona miała zmienić umowę na tańszą, konsultant telefoniczny tak poprowadził rozmowę ze jednak nie wyszło tak tanio jak zapowiadał

Bartosz_332

31.12.2021

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wykupione ubezpieczenie samochodu...
Wykupione ubezpieczenie samochodu poprzez agenta, oferta PZU była najtańsza

Bartosz_332

31.12.2021

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma odwołała lot,...
Firma odwołała lot, który miał się odbyć w poniedziałek ,w piątek w środku nocy za pomocą SMSa , złożyłem wniosek o odszkodowanie po 3 miesiącach dalej brak odpowiedzi. Nie polecam

Bartosz_332

31.12.2021

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest ok ale...
Jest ok ale wydaje mi się że w środku panuje wieczny nieład niż np w Biedronce. Z tego powodu wolę zakupy robić w biedronce

Bartosz_332

31.12.2021

dino

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Spełnia moje wszystkie...
Spełnia moje wszystkie oczekiwania

Bartosz_332

31.12.2021

Makro Cash and Carry

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam na codzien...
Korzystam na codzien wydaje się być w porządku

Bartosz_332

31.12.2021

ceneo.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z kantoru...
Korzystam z kantoru walutowego Alior Bank, myślę że w tym momencie jest to najlepsza usługa na rynku dająca znacznie więcej niż oczekuję.

Bartosz_332

31.12.2021

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma nękająca telefonami,...
Firma nękająca telefonami, zadna z ich propozycji nie odzwierciedla stanu realnego, żeby w ogóle zacząć rozmowę ja mam się zweryfikować, a to tej firmy interes zeby się zweryfikować przede mną.

Bartosz_332

31.12.2021

KRUK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Z przykrością muszę...
Z przykrością muszę stwierdzić, że zmiana na którą trafiłem tego dnia była bardzo nie kompetentna. Zawsze gdy jadę z żoną do jej rodziny zatrzymuję się na tej stacji na kawę i rozprostowanie nóg. Nie inaczej było tego dnia, chciałem przy okazji umyć szyby, reflektory i tablicę rejestracyjną, które z powodu panujących warunków bardzo się zabrudziły, niestety nie pozwolono mi tego wykonać bo pan z obsługi stwierdził, że za dużo tego jak na jeden samochód a woda nie jest za darmo, w pełni jestem tego świadomy jednak możliwość umycia tych elementów wydaje mi się standardem i nie należy się zwracać klientowi uwagi nikt nigdy tego nie robił. Panie w środku też były bardziej zainteresowane piciem kawy niż obsługą klientów. W pełni rozumiem, że to był drugi dzień świąt i też bym nie chciał w takim terminie pracować. Co nie zmienia faktu, że należy się bardziej skupić na kliencie i jego zadowoleniu. Niestety nie będę zatrzymywał się już na tej stacji, po drodze są inne także jakoś to przeżyję.

Bartosz_332

29.12.2014

ORLEN

Placówka

Łagiewniki, Wrocławska 25

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi