Jakość Obsługi

LIDL

( 4.12 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (4944)

Pożądek i asortyment

Wszedłem po mały zakup do Lidla i co widziałem i słyszałem ... porozrzucane brak ładu i składu konkretne rzeczy co mnie interesowały..ciężko było znaleźć pozastawiane innymi zaletami... Tylko nagrać i do telewizji nadać..ktoś rzucił z kolejki na ten raban w tym sklepie

Bardzo miła kasjerka

Zakwestionowałam cenę napoju. W kasie była inna,niż na regale. Kasjerka bez problemów, po konsultacji uwzględniła uwagę. w innych marketach często jest z tym problem. to na plus. :) A poza tym było za zimno. :(

Jestem pod wrażaniem

Witam, serdecznie chciałam podziękować Pani Kasjerce, która dziś 14.09.2019 około godziny 16:00 - 16:30 liczyła na kasie nr 2. Jestem w zaawansowanej ciąży i Pani ekspedientka mimo długiej kolejki zaprosiła mnie bezpośrednio do kasy! Bardzo rzadko mogę zaobserwować tak wysoki standard obsługi klienta oraz wyrozumiałość. Z tego wszystkiego zapomniałam imienia Pani kasjerki mimo że zaglądałam na plakietkę. Szczerze dziękuję za tak fantastyczne podejście do klienta :) Pozdrawiam.

Średniak

Troszkę nietypowy sklep widać po pracownikach że się nie dogadują . Są dość sympatyczni ale nie profesjonalni . Nie wiedzą nic o produktach pokazują alejkę ale nie sam produkt

Super obsługa

Bardzo fajna profesjonalną i uśmiechnięta załoga. Pomocninw każdym aspekcie . Pokażą towar pomogą przy pakowaniu starszym . Mają dużą wiedzę o produktach jeśli dany pracownik nie jadł nie próbował zaraz inny pomoże

Zawsze to samo

Często gdy jestem przy Kasie aplikacja Lidl plus się nie ładuje i w konsekwencji nie mogę jej użyć.

mój ulubiony supermarket

W markecie jest zawsze czysto i towar jest poukładany. Jedyny minus to mało otwartych kas

Zakupy przed niedzielą niehandlową

W dniu 07.09.2019 udałam się na zakupy spożywcze do sklepu Lidl. W sklepie bardzo dużo ludzi. Na wejściu braki w asortymencie z pieczywem. Warzywa, owoce również braki. Ogólnie na różnych działach pozostawione puste kartony, bardzo duży chaos w dziale przemysłowym w koszykach, porozwalane ubrania. Wyglądało to tak jakby nad sklepem nikt nie panował. W sklepie, oprócz dwóch osób na kasie nie zauważyłam nikogo więcej z pracowników. Bardzo duża kolejka do kasy. Podłogi brudne.

Dobrze.

Dobrze, ale ciasno w przejściach stoją palety, które utrudniają zakupy, czasem nie można wogóle do półki dosięgnąć. Ogólnie są dobre promocje, towar świeży, owoce tez, ale ceny zwalają z nóg. Wiadomo wszędzie ceny saąwysokie, ale tu niektóre warzywa i owoce maja jeszcze wyższe ceny. Bałagan na stoiskach przemysłowych. Ogólnie czuje sie brak pracowników, przy kasach kolejki, co odstrasza klienta od zakupów.

Moje ulubione miejsce na zakupy spożywcze.

W tym oddziale Lidla jest zawsze czysto i schludnie. Towar wyeksponowany tak, że łatwo znaleźć to czego się szuka. Dużo przestrzeni między półkami przez co nie ma przepychanek wózkami. Sprawna obsługa na kasach.

Wymiana spodni

Kupiłam zły rozmiar spodni dla synka w sklepie Lidl. Następnego dnia z paragonem zgłosiłam się sklepu. Zwrot produktu dokonałam bezpośrednio w kasie oszczędziło to moj czas nie miał być wzywany kierownik bądź inna osoba. Obsługa była szybka przyjemna i rzeczowa.

Super-oby tak dalej

W sklepie bardzo czysto.dostępność towarów(pieczywo i owoce)-mamy w czym wybierać.pracownicy na sklepie schludnie ubrani,pomocni,zaprowadzają do szukanego produktu.obsluga przy kasie szybka,kolejne kasy otwierane bardzo szybko gdy tylko tworzy się zbyt długa kolejka.

Zaskakująco miła obsługa

Dokonując ostatnio zakupów w sklepie Lidl, zostałam bardzo miło zaskoczona. Zazwyczaj w marketach spożywczych, gdzie sprzedawcy mają mnóstwo pracy, pytanie o produkt sprawia, że wskazują ogólnie jego miejsce i odnosi się wrażenie, że nie mają ochoty (i z pewnością czasu) na większą pomoc. Ale nie w Lidlu w Bielsku-Białej. Tutaj Pani zapytana przez mnie o majonez, przywitała się, uśmiechnęła i odpowiedziała żeby pójść za nią. Dokładnie wskazała mi miejsce gdzie znajdował się produkt i zapytała czy może w czym jeszcze mi pomóc! Brawo! Oby więcej tak uprzejmych sprzedawców. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Lidl, Lindego

Dyskont jak każdy inny, asortyment standardowy. Produkty zawsze świeże obsługa miła i pomocna. Parking darmowy na okres wykonywania zakupów, niestety trochę zbyt mały i ciasny. Często brakuje wózków pod sklepem i trzeba iść na parking. Duża ilość wózków na parkingu utrudnia ruch. Nie można płacić blikiem. W okolicy znajduje się wiele innych punktów handlowych.

Nowy z miłą obsługą

Sklep jest nowy dlatego jest czysty. Budynek jest przestronny a towar na półkach wyłożony schematycznie. Panie obsługujące na kasach są sympatyczne i uśmiechnięte. Zawsze służą pomocą. Pracownik zapytany na sklepie gdzie można znaleźć jakiś produkt prowadzi do półki i wskazuje coś czego nie można było znaleźć . Jedynym minusem jest pisk na magazynie jakby uruchamiał ktoś alarm co chwilę.

Przyjemne miejsce do robienia zakupów w

Bardzo duzy parking niestety ciągle zatłoczony. W sklepie czysto, na półkach porządek. Kasierki obsługują sprawnie i szybko rozładowuja kolejki.

Słaby sklep

To było moje pierwsze zamówienie z e-sklepu lidla i ostatnie. Sklep nie jest gotowy na normalną obsługę klienta i ma problemy ze swoim systemem transakcyjnym. Zapłaciłam za zamówienie kartą. Mimo pobranej kwoty należności system lidla zablokował mi środki na karcie na 8 dni. W międzyczasie zgodnie z wcześniejszym wypowiedzeniem miałam mieć zamykane konto więc bank wykorzystał tę blokadę jako powód odmowy zamknięcia konta. Dzwoniłam dwa razy na infolinię e-lidla, rozmawiałam z dwoma konsultantami. Twierdzili, że płatność została pobrana i to wina mojego banku, że jest blokada. Pisali też zgłoszenie pilne do swojej księgowości, aby to sprawdzić. Miałam otrzymać następnego dnia wyjaśnienie. Paczkę z zamówionymi produktami otrzymałam w 7 dniu od zamówienia. Paczka wyglądała jakby miała jakiś wypadek. Karton był brudny i mocno pogięty. Na szczęście zamówione rzeczy nie były uszkodzone - skończyło się na wgniecionych opakowaniach. Po 8 dniach od ostatniej rozmowy z konsultantem (13 dni od zamówienia) otrzymałam e-maila z informacją, że płatność za moje zamówienie została zaksięgowana w e-lidlu dopiero 7 dni po zamówieniu czyli w dniu kiedy przesyłka była już u mnie. Bardzo to dziwne bo za zakupy w innych sklepach księgowanie było w tym samym dniu co płatność. Dziwne też jest, że wysyłają przesyłkę bez pobrania płatności. E-sklepu lidla nie polecam skoro tak wprowadzają klienta w błąd, no i jeśli tryb pilny odpowiedzi trwa u nich 8 dni to jest to niepoważne.

Fajny sklep , ale dość duży bałagan w artykułach

Fajny sklep ale dość duży bałagan w produktach. Nieprzyjemny zapach na wejściu do sklepu. Dość duże problemy ze zwrotami i reklamacją produktu.Obsługa miła i pomocna.

Super obsługa

Personel sklepu bardzo dobrze wyszkolony, miła i fachowa obsługa. Czas obsługi sprawny i szybki w zależności od ilości klientów. Podłogi czyste, asortyment produktów poukładany i systematycznie uzupełniany. Bardzo szeroka oferta towaru.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.20 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem