Jakość Obsługi

LIDL

( 4.13 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (5874)

Słaby sklep

To było moje pierwsze zamówienie z e-sklepu lidla i ostatnie. Sklep nie jest gotowy na normalną obsługę klienta i ma problemy ze swoim systemem transakcyjnym. Zapłaciłam za zamówienie kartą. Mimo pobranej kwoty należności system lidla zablokował mi środki na karcie na 8 dni. W międzyczasie zgodnie z wcześniejszym wypowiedzeniem miałam mieć zamykane konto więc bank wykorzystał tę blokadę jako powód odmowy zamknięcia konta. Dzwoniłam dwa razy na infolinię e-lidla, rozmawiałam z dwoma konsultantami. Twierdzili, że płatność została pobrana i to wina mojego banku, że jest blokada. Pisali też zgłoszenie pilne do swojej księgowości, aby to sprawdzić. Miałam otrzymać następnego dnia wyjaśnienie. Paczkę z zamówionymi produktami otrzymałam w 7 dniu od zamówienia. Paczka wyglądała jakby miała jakiś wypadek. Karton był brudny i mocno pogięty. Na szczęście zamówione rzeczy nie były uszkodzone - skończyło się na wgniecionych opakowaniach. Po 8 dniach od ostatniej rozmowy z konsultantem (13 dni od zamówienia) otrzymałam e-maila z informacją, że płatność za moje zamówienie została zaksięgowana w e-lidlu dopiero 7 dni po zamówieniu czyli w dniu kiedy przesyłka była już u mnie. Bardzo to dziwne bo za zakupy w innych sklepach księgowanie było w tym samym dniu co płatność. Dziwne też jest, że wysyłają przesyłkę bez pobrania płatności. E-sklepu lidla nie polecam skoro tak wprowadzają klienta w błąd, no i jeśli tryb pilny odpowiedzi trwa u nich 8 dni to jest to niepoważne.

Co za wstyd

Dzisiaj ostatni raz robiłem zakupy w lidlu. Jeżeli nie stać ich na parking dla klienta to nie ma sensu robić tam zakupów. Obok jest Lewiatan, który NIE WYPINA się na klienta jak lidl.

ulubiony dyskont

Bardzo życzliwa obsługa. Ludzie optymistyczni i chętni do pomocy. Szeroka, stabilna oferta towarów

Strasznie drogo

Lidl zrobił sie bardzo drogim sklepem jak nie jednym z najdrozszych jezeli chodzi o sieciowki. Wszystko drozeje w oczach! Masakra! To w dino juz wszystko tansze (np. majonez czy wodka)

Solidna firma

Wysokiej jakości artykuły,świeżość,duży wybór,czystość w sklepie,obsługa bardzo zadowalająca,szybka obsługa ( uruchamianie dodatkowych kas),zorientowanie personelu,róznorodność towarów,atrakcyne ceny.

Dramatyczna obsluga

Panie na kasie bardzo nie miłe i notorycznie mylą się przy wydawaniu reszty, owoce i warzywa bardzo często są spleśniałe otoczone białym nalotem. Bardzo często brakuje pieczywa oraz sklep nie należy do najczęściejszych, aż szkoda bo w innych sklepach sieci Lidl takie problemy nie występują !

Super obsługa

Dziękuję za dobrą, profesjonalna obsługę, super zespół, zaangażowany kierownik.

zawiedziona

Niestety jest to już nie pierwszy raz przy zakupach w tym sklepie , więc zdecydowałam się napisać opinię - obsługa jest niegrzeczna, niezbyt chętnie otwierane są kady, dochodząc do kasy pracownik często odsyła do innej, mimo kolejki, Pani na kasie nie chciała podać swojego imienia.

Sklep w sam raz

Szeroki asortyment, szybka obsługa i dobra jakość produktów.

Nigdy więcej zakupów w LIDL Online

Jak wyżej:zero kontaktu,brak towaru,pieniędzy,a lidl sobie nimi obraca.Porażka chyba dekady.

Najlepszy Lidl w okolicy

Polecam! Pracownicy zawsze pomocni, łatwo znaleźć kogoś z obsługi. W sklepie zawsze pełno towaru i czysto. W kolejce nigdy nie stałam dłużej niż kilka minut, bo zawsze jak jest dużo ludzi to od razu otwierają nowa kasę.

w miarę ok

W strefie przy wózkach sporo śmieci, ulotek, foliówek co sprawiało wrażenie bałaganu. W samym sklepie porządek, personel uzupełniał braki na półkach. Ruch przy kasach płynny. Kasjer podczas obsługi zajęty rozmową chyba z kierownikiem zmiany.

Typowy supermarket

Często kupuję w LIDLU , ekspozycja asortymentu w porządku , obsługa miła , lecz kolejki często są o wiele za długie . Natomiast ostatnim razem kiedy tam byłam na półce z przecenionymi warzywami i owocami zauważyłam totalna masakrę. Bardzo mnie cieszy idea przeceniania produktów których termin ważności dobiega końca , ale nie wtedy gdy nadają się one jedynie do kosza . Sałata oraz ananas były totalnie w opłakanym stanie - zgnite . Nie wzięłabym ich nawet gdyby mi dopłacili . A chlebem można byłoby rozbić ścianę. Mam nadzieję , że żaden z klientów nie natknął się na to niedopatrzenie .

Kupuję wyłącznie w sklepach LIDL

Kupuję wyłącznie w sklepach LIDL i nie widzę powodu, by to zmienić PLUSY TO : Blisko, tanio, dobra jakość

mój ulubony

wszystko na miejscu przejrzyście ceny przy każdym artykule prawie są nie raz wyjątki pracownicy mili bynajmniej w łodzi co najważniejsze dużo miejsca

Świetnie się robi małe i duże zakupy.

Szeroki parking dla klientów. W sklepie ładnie eksponowane towary (brak luk towarowych).

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.34 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem