Jakość Obsługi

LIDL

( 3.94 )

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630. Sklepy w swojej ofercie posiadają nie tylko produkty spożywcze, ale również szeroką gamę produktów non-food, w skład której wchodzą m.in. takie produkty jak: pościele, odzież, zabawki, galanteria skórzana, produkty z kategorii dom i ogród oraz hobby. Od ponad roku Lidl Polska oferuje również podróże, działając jako multi-agent turystyczny w ramach platformy lidl-podroze.pl. Lidl współpracuje z polskimi producentami, między innymi: Tarczyński S.A., Animex, Superdrob, Mlekovita czy Sokpol.

Opinie (4932)

Słaby sklep

To było moje pierwsze zamówienie z e-sklepu lidla i ostatnie. Sklep nie jest gotowy na normalną obsługę klienta i ma problemy ze swoim systemem transakcyjnym. Zapłaciłam za zamówienie kartą. Mimo pobranej kwoty należności system lidla zablokował mi środki na karcie na 8 dni. W międzyczasie zgodnie z wcześniejszym wypowiedzeniem miałam mieć zamykane konto więc bank wykorzystał tę blokadę jako powód odmowy zamknięcia konta. Dzwoniłam dwa razy na infolinię e-lidla, rozmawiałam z dwoma konsultantami. Twierdzili, że płatność została pobrana i to wina mojego banku, że jest blokada. Pisali też zgłoszenie pilne do swojej księgowości, aby to sprawdzić. Miałam otrzymać następnego dnia wyjaśnienie. Paczkę z zamówionymi produktami otrzymałam w 7 dniu od zamówienia. Paczka wyglądała jakby miała jakiś wypadek. Karton był brudny i mocno pogięty. Na szczęście zamówione rzeczy nie były uszkodzone - skończyło się na wgniecionych opakowaniach. Po 8 dniach od ostatniej rozmowy z konsultantem (13 dni od zamówienia) otrzymałam e-maila z informacją, że płatność za moje zamówienie została zaksięgowana w e-lidlu dopiero 7 dni po zamówieniu czyli w dniu kiedy przesyłka była już u mnie. Bardzo to dziwne bo za zakupy w innych sklepach księgowanie było w tym samym dniu co płatność. Dziwne też jest, że wysyłają przesyłkę bez pobrania płatności. E-sklepu lidla nie polecam skoro tak wprowadzają klienta w błąd, no i jeśli tryb pilny odpowiedzi trwa u nich 8 dni to jest to niepoważne.

Pożądek i asortyment

Wszedłem po mały zakup do Lidla i co widziałem i słyszałem ... porozrzucane brak ładu i składu konkretne rzeczy co mnie interesowały..ciężko było znaleźć pozastawiane innymi zaletami... Tylko nagrać i do telewizji nadać..ktoś rzucił z kolejki na ten raban w tym sklepie

Zaskakująco miła obsługa

Dokonując ostatnio zakupów w sklepie Lidl, zostałam bardzo miło zaskoczona. Zazwyczaj w marketach spożywczych, gdzie sprzedawcy mają mnóstwo pracy, pytanie o produkt sprawia, że wskazują ogólnie jego miejsce i odnosi się wrażenie, że nie mają ochoty (i z pewnością czasu) na większą pomoc. Ale nie w Lidlu w Bielsku-Białej. Tutaj Pani zapytana przez mnie o majonez, przywitała się, uśmiechnęła i odpowiedziała żeby pójść za nią. Dokładnie wskazała mi miejsce gdzie znajdował się produkt i zapytała czy może w czym jeszcze mi pomóc! Brawo! Oby więcej tak uprzejmych sprzedawców. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Lidl, Lindego

Dyskont jak każdy inny, asortyment standardowy. Produkty zawsze świeże obsługa miła i pomocna. Parking darmowy na okres wykonywania zakupów, niestety trochę zbyt mały i ciasny. Często brakuje wózków pod sklepem i trzeba iść na parking. Duża ilość wózków na parkingu utrudnia ruch. Nie można płacić blikiem. W okolicy znajduje się wiele innych punktów handlowych.

Nowy z miłą obsługą

Sklep jest nowy dlatego jest czysty. Budynek jest przestronny a towar na półkach wyłożony schematycznie. Panie obsługujące na kasach są sympatyczne i uśmiechnięte. Zawsze służą pomocą. Pracownik zapytany na sklepie gdzie można znaleźć jakiś produkt prowadzi do półki i wskazuje coś czego nie można było znaleźć . Jedynym minusem jest pisk na magazynie jakby uruchamiał ktoś alarm co chwilę.

Przyjemne miejsce do robienia zakupów w

Bardzo duzy parking niestety ciągle zatłoczony. W sklepie czysto, na półkach porządek. Kasierki obsługują sprawnie i szybko rozładowuja kolejki.

Fajny sklep , ale dość duży bałagan w artykułach

Fajny sklep ale dość duży bałagan w produktach. Nieprzyjemny zapach na wejściu do sklepu. Dość duże problemy ze zwrotami i reklamacją produktu.Obsługa miła i pomocna.

Super obsługa

Personel sklepu bardzo dobrze wyszkolony, miła i fachowa obsługa. Czas obsługi sprawny i szybki w zależności od ilości klientów. Podłogi czyste, asortyment produktów poukładany i systematycznie uzupełniany. Bardzo szeroka oferta towaru.

Świetna obsługa

Podczas zakupów staram się używać najmniejszej możliwej liczby plastykowych torebek. Kasjerki w wielu sklepach niechętnie ważą przyniesione bez torebki warzywa czy owoce. W przypadku tego sklepu nie ma takiego problemu. Kiedy wyjaśniłem, że robię tak z uwagi na racje ekologiczne, kilka kasjerek przyjęło tę informację bardzo pozytywnie. Jedna z Pań stwierdziła, że także będzie tak robiła. Brawo.

Dobrze, jednak mogłoby być lepiej !

W sklepie był duży wybór produktów w cenach promocyjnych ( dostepnych nie tylko z aplikacją Lidl Plus). Nie zauważyłem braków na półkach, podłogi i regały były utrzymane w czystości. Zostałem powitany przy kasie. Kasjerka sprawnie zeskanowała produkty i wyraźnie poinformowała mnie o kwocie do zapłaty. Niestety podczas obsługi zaczeła prowadzić rozmowę na tematy nie do końca związane z praca z inną pracownicą sklepu.

Żenada!

Odwiedziłam sklep w niedzielę. Nie mam uwag co do czystości w sklepie oraz zatowarowania. Pracownicy na bieżąco porządkowali i dokładali towar. Z uwagi, że byłam z małym dzieckiem w wózku chciałam ustawić się do kasy w kolejce. Akurat jedna z pracownic pracowała na paleciaku. Nadąsana powiedziała, że mam się przesunąć bo nie ma jak przejechać.. Ponadto kasjerka namiętnie rozmawiała przez zestaw słuchawkowy. Bez ogródek żaliła się komuś, że musi siedzieć w niedzielę w pracy, że teraz to powinna być w domu z rodziną.. Ponadto nie może nic zrobić bo ciągle jest wzywana na kasę jak ustawi się raptem kilku klientów więcej do kasy... Byłam zażenowana sytuacją. Klienci przede mną też nie bardzo wiedzieli jak się zachować. Według mnie takie sytuacje pokazują prawdziwą naturę obsługi. Sprzedawcy zachowują się profesjonalnie w dni teoretycznych badań jakościowych wiedząc zapewne kiedy mogą mieć miejsce. Przychodząc w niedzielę do sklepu jakość obsługi pozostawiła wiele do życzenia...

daje mocne 4

zazwyczaj jest to sklep pierwszego wyboru, ale nie zawsze wychodzę stamtąd zadowolona. Czasem się zdarza, że obsługa ma gorszy dzień i wręcz burczy na klienta, ale na ogół jest miło i w razie problemu pomogą znaleźć szukane produkty. Największy problem jest przy koszach z ubraniami itp., bo jak się wszyscy klienci rzucą to po 1. nie da się przejść, a po 2. produkty, które znikają w ekspresowym tempie, nie są dokładane.

Bezproblemowo lecz chwilami za szybko!

W sklepie był duży wybór artykułów w cenach promocyjnych ( szczególnie z użyciem aplikacji ).W pewnym momencie zapytałem pracownika o dostępnoość jednego z produktów w lodówkach z wędlinami. Pracownik stwierdził, że produkt może być dostępny równiez przy kasach. Zaobserwowałem, że po zakończeniu rozmowy zgłosił brak produktu o który puytałem w lodówkach innej pracownicy sklepu . Zostałem powitany przy kasie . Pracownica bardzo szybko saknowała produkty, odniosłem wrażenie, że wręcz nimi rzuca !W sklepie nie było wielkich kolejek więc uważam, że takie zachowanie bie było potrzebne. Nie zostałem pożegnany przez kasjerkę.

Pozytywnie.

Sklep w miarę czysty, obsługa miła. Na stoiskach z artykułami panuje haos, wszystko zmiksowane. Artykuły spożywcze nie zawsze prawidłowo ułożone.Spory wybór asortymentu, zawsze coś dobrego można zakupić. Mankamentem jest niestety zbyt mała ilość kas, które są obsługiwane. Dwie kasy i przy każdej po około 6-7b klientów to niestety zbyt mało.

Sklep, jakich wiele

Szybko i sprawnie. Towaru jest pod dostatkiem. Dla mnie najlepszy dział to owoce-warzywa - ładne, świeże, dużo. Trochę brakuje obsługi na sklepie, żeby pomogli coś znaleźć.

Jak sobota to tylko do Lidla!

Nawet w sobotę, kiedy ruch jest największy, Lidl staje na wysokości zadania. Obsluga jest bardzo uprzejma i pomocna. Podłogi są czyste, na półkach panuje porządek. Brak jest zgniłych czy spleśniałych owoców. Wszystko świeże i pachnące. Kolejki nie są długie, ponieważ otwarte są prawie wszystkie kasy. Zdecydowanie polecam szczególnie tym, którzy nie lubią robić zakupów z uwagi na długo czas oczekiwania do zapłaty.

Obsługa i sklep na 6

Bardzo miła i życzliwa obsługa.W sklepie bardzo czysto i super zaopatrzenie. Polecam

Przyzwoity sklep

Największym plusem jest to, że kiedyś był tam płatny parking i na szczęście odeszli od tego pomysłu. Tak, płatny dla klientów! Bilety trzeba było pobierać, żeby wjechać i rozliczać potem. Poza tym sklep jak każdy inny Lidl: czysto, towary OK, obsługa na poziomie. W porównaniu do innych podobnych sklepów chyba obsługa cechuje się trochę wyższą kulturą i ogładą.

Bardzo przyzwoity sklep

Jak na sieciówkę, oceniać można tylko czy odstaje od standardu, miejsca na innowacje tam nie ma. No i to jest dokładnie taki "idealny" Lidl, który jest dokładnie taki jak w teorii. Towar schludnie rozłożony, nie ma luk, wszystko czysto, przejścia drożne, kolejki po max 3-4 osoby.

Miła obsługa

Często robię zakupy w Lidlu bo jest w nim czysto miła obsługa i przejrzyste zatowarowanie sklepu.

Odwiedzałeś ostatnio LIDL?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • biuro podróży
  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.21 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem