Maxi ZOO

( 1.05 )

Opinie (158)

Unikajcie tego sklepu jak ognia!

Złożyłem 2 zamówienia - oba nie zostały zrealizowane. Za jedno zwrócili mi pieniądze. Na zwrot zapłaty za drugie zamówienie - czekam ponad miesiąc. Jakaś panienka napisała już dwa razy: przekazaliśmy sprawę do działu finansowego - wciąż bez wpływu środków na moje konto. Unikajcie tego sklepu jak ognia!

MASAKRA NIE OBSŁUGA

TOWAR ZAKUPIONY I ZAPŁACONY PONAD 3 TYG TEMU , wysyłka firma dhl niby jest w drodze kilka razy widniało info o planowanym dostarczeniu i nikt nic nie przywozi , brak kontaktu, brak informacji , brak numeru telefonu, BRAK TOWARU 13.11.2020 06:18 Warszawa Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia. Przewidywane godziny doręczenia: 10:00-12:00. 13.11.2020 01:13 Warszawa Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania 12.11.2020 17:20 Poznań (z siedzibą w Głuchowie) Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania 10.11.2020 06:18 Warszawa Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia. Przewidywane godziny doręczenia: 10:00-12:00. 10.11.2020 00:25 Warszawa Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania 09.11.2020 14:16 Poznań (z siedzibą w Głuchowie) Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania 09.11.2020 06:45 Warszawa Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia. Przewidywane godziny doręczenia: 10:00-12:00. 08.11.2020 22:23 Warszawa Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania 06.11.2020 15:54 Poznań (z siedzibą w Głuchowie) Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania 06.11.2020 15:54 Poznań (z siedzibą w Głuchowie) Przesyłka dotarła do terminala nadawczego DHL Parcel Poznań (z siedzibą w Głuchowie). Przewidywana data doręczenia do: 10-11-2020.

okłamują klientów, nie oddają pieniędzy!!!

dwa zamówienia jedno z początku października, drugie z polowy października- nie zostały zrealizowane, pieniądze- blisko 800 pln - nie zostały oddane!!! klamia na infolini i w emailach, sprawe zglaszam na policje!!!! Zamówienie numer 709590202 oraz Zamówienie numer 511020017 (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Beznadzieja

Paczka zamówiona 2 listopada miała być dostarczona od 2 do 6 dni. Minęło 11 dni i paczki dalej nie ma. Nie polecam.

Porażka to mało powiedziane

Paczka zamówiona 30.10.2020 doszła 10.11.2020, doszła tylko dlatego, że sam po nią pojechałem, nadawca czyli to zenujace maxi zoo nie dopisało numeru telefonu do mnie ani uwag dla kuriera do jakiej firmy dostarczyć paczkę, więc paczka nie wyjechała z oddziału, okres oczekiwania na przesyłkę pozostawiam bez komentarza, a codziennie prośby o informacje to ruletka, co akurat wymysli babka na infolinii na zbycie klienta. Nigdy więcej nie kupie w tym sklepie.

FATAL ERROR!!! NIE POLECAM!!!!!

FATALNIE!!! Omijać szerokim łukiem sklep internetowy - jeśli jest przedział czasowy dostawy 2-6 dni robocze to liczę się iż max to jest właśnie 6 dni!!!! Niestety nie!!! Czas realizacji z innej epoki - czytaj sprzed 15 lat??? Dodam że nadal zamówienia nie otrzymałem!!!! NIGDY WIĘCEJ!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

PORAŻKA

Jestem zażenowana poziomem obsługi klientów! Zamówienie złożone 02.11.2020, wczoraj na infolinii konsultantka poinformowała mnie, że zamówienie dotrze 10.11.2020, dziś kolejna konsultantka mówi, że "ojej, jednak dostawa będzie 12.11.2020". Mamy 2020 rok, to śmieszne, że na zamówienie trzeba czekać PÓŁTORA TYGODNIA! I nie, nie interesuje mnie, że paczka jest nadawana w Niemczech, bo tak samo działa Zooplus, który dostarcza po dwóch dniach. Jakbym wiedziała, że sprawa będzie tak wyglądać, nigdy nie kupiłabym nic w tym sklepie. To niestety były moje pierwsze i ostatnie zakupy. NIE POLECAM!!!

Porażka

Minęły trzy tygodnie i nie mam ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy. Jedna gwiazdka to o wiele za dużo, powinny być również ujemne oceny, wtedy napewno dostali by najwyższą. Pani na infolinii powiedziała że lepiej było zamówić za pobraniem. Nikomu nie polecam tego sklepu. To jest nieuczciwe i widzę że nie tylko mnie tak potraktowali. Uważam że w końcu trzeba to gdzieś zgłosić. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Ani towaru ani pieniędzy

Zamówienia nie zrealizowano , bo im kod pocztowy nie wchodził w systemie. Wszystkim wchodzi ale nie im. Pieniędzy pomimo już dawno minęło ich narzucony okres zwrotu , absurdalny , nadal nie ma pieniędzy . Pierwszy i ostatni raz próbowaliśmy coś u nich kupić. Ani towaru ani pieniędzy (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Porażka

Jedna gwiazdka to i tak za dużo. Zamówiłam 2.11 i może 9.11 otrzymam. Zadzwoniłam z pytaniem dlaczego tak długo to Pani konsultantka była bardzo niesympatyczna, powiedziała, że mogłam zamówić w innym sklepie jak tu mi się nie podoba. Na pewno skorzystam z tej rady. Bo zakupy w Maxi zoo to porażka.

TRAGEDIA

Kupiony towar ze sklepu internetowego , wysylki jak nie bylo tak nie ma , kontakt fatalny . OSTRZEGAM Innych !

Smieszna i niepowazna firma

W marcu kupilam karme dla psa i kota. Wszystko bylo ok. Wracam do maxizoo pod koniec pazdziernika, zamawiam 24.10. Dzis 2 listopada dzwonie na infolinie a pan do mnie ze paczka jeszcze nie jest nadana. Pytam skad a on z niemiec... czyli nadaja najpierw z niemiec do glownego magazynu w poznaniu a dopiero pozmiej kompletuja wysylke w polsce. Jak nie zmieni sie status przesylki do czwartku czyli 9 dni roboczych po dniu zamowienia, koncze przygode i rezygnuje. Karma za ponad 3 stowy... smieszni, niepowazni... niech sie wypchaja ta karma. To moje ostatnie zamowienie w tej pseudofirmie.

Tragedia!!!

Klienta mają głęboko gdzieś. Infolinia nic nie wie, zero kontaktu jeśli chodzi o info zwrotne. Dzwoniłam i powiedziałam tej kobiecie ze rezygnuje z zamówienia które złożyłam 18.10 sama zadzwoniłam po 5 dniach co się z nim dzieje bo ani info ani kasy ani towaru. A oni 31.10 wysyłają info że wysłali. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie polecam tej naciągającej firmy

Szkoda że wcześniej nie przeczytałem opinii, beznadziejna firma omijajcie szerokim łukiem.

DRAMAT

Nieterminowość, brak chęci rozwiązania problemu z brakiem dostawy. Ściema po prostu!!!!!

Żenada

Tydzień po złożeniu i opłaceniu zamówienia w sklepie internetowym przesyłka nawet nie została nadana. Na swojej stronie deklarują dostawę w 3-5 dni. Pierwszy i ostatni zakup w tej firmie.

Kuriozalny czas dostawy !!!!!!

Zakupiona na stronie Maxi Zoo karma wciąż z dostawie. Sklep celowo wprowadza klientów obiecując czas dostawy 2-4 dni . Nie posiadają towaru na swoim lokalnym magazynie. Z informacji od miłej Pani na infolinii otrzymałem informację że zamówiona karma dopiero po 7 dniach od momentu zamówienia został wysłany na magazyniu z Niemiec. Mija już tydzień i czekam. Zostałem zmuszony do zakupienia awaryjnie karmy u konkurencji. Podsumowując nie polecam sklepu Maxi Zoo no chyba że ktoś jest strasznie cierpliwy i lubi być robiony w konia .

Zamówienie

Oprócz tego, że paczka zapakowana ok i nic nie było pogniecione, żadnych plusów. Czekałam na przesyłkę, którą dostarczał KURIER - 7 dni. Co najmniej jakby paczka szła zza granicy. W dzisiejszych czasach paczkomatów i dostaw kurierskich w max 3 dni to trochę za długi termin oczekiwania. To było moje pierwsze i ostatnie zamówienie.

Beznadziejna obsługa

Po złożeniu zamówienia na karmę dla psów czekałem kilka tygodni na realizację. Nic nie nadeszło poza mailami o pomyślnym przygotowaniu i wysyłce zamówienia. Na moje maile żadnej odpowiedzi. W tych czasach, samobójcza taktyka. Dobrze że wybrałem płatność przy odbiorze oprócz czas u nerwó na szczęście nie straciłem pieniędzy. Szczerze odradzam

Fatalna obsługa klienta

Brak kontaktu ze sklepem Brak zamówionego towaru.

Odwiedzałeś ostatnio Maxi ZOO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zoo Centrum

(1.50 )

Villa Zoo

(5.00 )

Kakadu

(2.62 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem