Jakość Obsługi

PEPCO

( 4.07 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (6046)

W sklepie czysto, ...

W sklepie czysto, obsługa zajęta rozkładaniem towaru, obsługą klienta przy kasie. Na pytanie o dostępność towaru pokazuje jego umiejscowienie w sklepie w sposób grzeczny i szybki. Towar na półkach poukładany bez bałaganu na półkach. Osoby obsługujące zadbane.

Obsługa tragiczna, panie ...

Obsługa tragiczna, panie są: bardzo nie miłe to mało powiedziane, aroganckie, opryskliwe i bezczelne!!!! Nie polecam

Świetna obsługa , ...

Świetna obsługa , ciekawy asortyment. W placówce jest czysto i przestrzennie. W sklepie jest duży asortyment. Polecam znajomym

Dobra oferta produktowa ...

Dobra oferta produktowa za niezbyt wygórowane ceny.

Produkty dobrej jakości ...

Produkty dobrej jakości za niezbyt wygórowane ceny

Towar bardzo ciasno ...

Towar bardzo ciasno ułożony, na sali sprzedaży trudno o personel, obsługuje klientów przy kasie. Sklep na poziomie słabego dyskontu ale ceny już normalne.

Sklep na pierwszy ...

Sklep na pierwszy rzut oka czysty i przejrzysty. Ciuchy na wieszakach ładnie poukładane. Duży asortyment dla dzieci i ubranka poukładane rozmiarami. Porządek i czysto na półkach z zabawkami i artykułami do domu. Pani przy kasie miła I uśmiechnięta. Zaproponowała doładowanie do telefonu i baterie.

Obsługa bardzo miła ...

Obsługa bardzo miła. Niestety na duży minus działa atmosfera między pracownikami, którą da się odczuć. Personel w trakcie obsługi klientów prowadzi swoje prywatne rozmowy na bardzo obszerne tematy. Na sali sprzedaży produkty porozrzucane po sklepie.

Bardzo miła obsługa, ...

Bardzo miła obsługa, porządek na półkach, sklep dobrze zatowarowany.

Rewelacja!

Można znaleźć wszystko, dosyć dobrej jakości w stosunku do ceny

Super!

Większość obsługi sklepów jest na wysokim poziomie. Pracownicy są zazwyczaj mili i sympatyczni.

Rewelacja!

Super odzież w bardzo niskich cenach. Zawsze dużo przecenionych artykułów. Obsługa pomocna. Jedyne co to placówki zazwyczaj są malutkie i trzeba się przeciskać pomiędzy regałami.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
PEPCO Inna forma kontaktu

Super!

Fajny sklep z ubraniami i drobnymi rzeczami do domu. Miła obsługa, dużo promocji.

Nie polecam.

Bardzo nie sympatyczna kierowniczka zmiany... Bez uśmiechu, ton rozmowy nie sympatyczny.... Sklep super.

Słabo.

Brak zainteresowania klientem

OK

Pepco mogę polecić ze względu na to, iż ma ciekawy asortyment obsługa nie jest nawet na średnim poziomie.

Rewelacja!

Szybką obsługa i dostępność wielu produktów.

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

swiat-firan.pl

(4.14 )

insido.pl

(4.57 )

RuckZuck

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem