Stokrotka

( 3.61 )

Sklepy Stokrotka zostały oparte na polskim kapitale. W 1994 roku w Lublinie powstała firma EDEN, która po 6 latach zmieniła nazwę na Stokrotka. Od czasu otwarcia pieszego sklepu firma sukcesywnie się rozwija. Obecnie w Polsce znajduje się ok. 600 sklepów oraz trzy centra dystrybucyjne pod szyldem marki. Firma posiada własną sieć logistyczną. W sklepach można zaopatrzyć się zarówno w produkty spożywcze jak i chemii gospodarczej.

Opinie (2171)

Sklep raczej czysty ...

Sklep raczej czysty i dobrze zatowarowany. Niestety ostatnio często zdarzają się nadpsute owoce i warzywa które nie są na bieżąco usuwane z sali sprzedaży. Zakupy robię przeważnie po pracy, około godz.17 więc wygląda na to, że pracownicy w ciągu dnia nie bywają w tej części sklepu albo jest im wszystko. Zawsze miła obsługa na dziale mięsnym. Raczej wszyscy noszą maseczki. Panie na kasie często w mało estetycznych tipsach-szponach.

Sklep Stokrotka ...

Sklep Stokrotka pomimo iż ostatnio został zmieniony, nie należy do obiektów z wyższej półki. Pomaga mu w sprzedaży na pewno sąsiedztwo sklepu Rossmann. Osobiście odwiedzam go tylko wówczas, gdy robię zakupy kosmetyczne. Niektóre ekspedientki nie są zbyt miłe i sprawiają wrażenie wiecznie przemęczonych widokiem klienta. Osobiście uważam, że jeśli ktoś nie chce być miły w obsłudze powinien zajmować się czymś innym. Zwróciłam też uwagę na ekspozycję niektórych produktów. Pieczywo po godzinie 16 jest niezbyt świeże i niestety zniechęca do zakupów. W zadowoleniu klienta ważna jest miła i profesjonalna obsługa, jakość produktów i dostępność.

Sklep czysty. Brakuje ...

Sklep czysty. Brakuje dużo cenówek. Personel wita się z klientem na siłę i nie utrzymuje kontaktu z klientem.

Dobry sklep na ...

Dobry sklep na średnie zakupy - znajdziemy podstawowe produkty spożywcze oraz kosmetyki i chemię. Jest także dobrej jakości mięso na dziale z obsługą. Wszystkiego po trochę. Jeśli ktoś lubi mieć wybór to niekoniecznie będzie zadowolony, ale na szybkie zakupy jak znalazł!

Towar zawsze idealnie ...

Towar zawsze idealnie ustawiony na półkach. Uwielbiam kupywać mięso i wędliny w stokrotkowej masarni bardzo duży plus ,że można kupić mięso na wage a wędliny pokrojone na plasterki

Większość pracowników jest ...

Większość pracowników jest miła i uprzejma, dodatkowo sprawnie wykonują obowiązki. Jednak zdarzają się osoby z obsługi, przy których klient nie czuje się mile widziany. Na szczęście są to odosobnione przypadki. Na sali sprzedaży jest mnóstwo towaru, co czasami jest plusem, ponieważ można zawsze znaleźć coś dla siebie, a niekiedy przepełnienie prowadzi do zdezorientowania klienta, który jest przytłoczony tą ilością. Jeżeli chodzi o jakość owoców i warzyw, to nie mam większych zastrzeżeń, czasami można znaleźć coś nie pierwszej świeżości, ale rzadko. Przy ladzie z wędlinami i mięsem jest duży wybór, często bardzo dobre produkty są w bardzo promocyjnych cenach.

Miła obsługa, alejki ...

Miła obsługa, alejki dość szerokie aby mógł przejechać wózek dziecięcy. Ciężko znaleźć ceny do niektórych produktów. Na wystawie z owocami i warzywami było kilka nieświeżych sztuk. Sprzedano mi mocno nieświeże polędwiczki wieprzowe. Udało się zwrócić bez problemu, pani kierownik miła. Chociaż wiedziała, że mięso jest zepsute, bo powiedziała, że właśnie dlatego było przecenione. Jest to dla mnie nieporozumienie, bo produkt nadawał się tylko do kosza. Kasjerki miłe. Obsługa szybka i sprawna. Witryny czyste. Wózki nie stały równo w kolumnie, tylko były trochę rozproszone. Koszyki na zakupy ułożone. Podajnik w sklepie był. Klienci chodzili bez maseczek i nikt nie zwracał uwagi żeby je założyli.

Bardzo fajny sklep. ...

Bardzo fajny sklep. Czynny także w niedziele i święta. Ma duży wybór towarów z wielu działów, świeże warzywa, a także surówki i mrożonki. Zawsze robię tutaj zakupy.

Sklep jest super ...

Sklep jest super jest tam wszystko czego każdemu potrzeba pracownicy są bardzo mili i pomocni .ale za to często klienci są bardzo nieprzyjemni i aroganccy .I często mają pretensje do kasjerek i sprzedawców to bardzo niefajne

W sklepie wprowadzono ...

W sklepie wprowadzono kasy samoobsługowe , jedna kasjerka obsługuje -masakra , ciagle kolejka , jestem klienką od lat ,chyba zmienię sklep, do tego znaczki promocyjne które daje firma pracownicy biorą dla siebie , trzeba się upominać , szkoda

Jakość i kompetencja

Sklep bardzo dobrze zorganizowany, dobrej jakości produkty na stoiskach świeżych. Miła i kompetentna obsługa, zawsze służą pomocą. Asortyment ułożony w sposób przemyślany i intuicyjny dla klienta. Duża dbałość o czystość.

Sklep na co dzien

Wszystko czego potrzeba w jednym miejscu. Lubię ich akcje promocyjne :) Pół gwiazdki obejmuje za dwie niemiłe panie ekspedientki oraz za to, że zdarzają się przeterminowane napoje

Dobrze :)

Robiłem dziś zakupy w sklepie, bywam w tym sklepie 2-3 razy w tygodniu. Obsługa jest zawsze miła i przyjazna . Dzisiaj na zakupach na dziale owoców i warzyw nie było jednorazowych torebek. Sklep zawsze dobrze zatowarowany, pełne półki.

Wszystko super, jednak brakuje

Wszystko super, jednak można byłoby bardziej zwrócić uwagę na czystość w sklepie.

Polecam

Całkiem w porządku, kiedy o coś muszę zapytać, to obsługa chętnie pomaga. Pracownicy są sympatyczni i pomocni. Mam tylko wrażenie wśród pracowników nie panuje zbyt dobra atmosfera, ale może to przez pośpiech i sporo pracy? Dla klientów zawsze mają czas i uśmiech, więc ocena całkiem dobra.

Nowoczesny supermarket ze świetną obsługą

Supermarket Stokrotka zlokalizowany przy ul. Franciszka Marii Lanciego 12 w Warszawie odznacza się bardzo dobrze zorganizowaną obsługą - sympatyczni i kompetentni kasjerzy oraz kasa samoobsługowa. Sklep jest usytułowany w części handlowej nowoczesnego bloku, czysto i schludnie. Z łatwością odnajdziesz poszukiwany produkt. Lada serwisowa zachęca do kupna. Atmosfera w obiekcie sprzyja zakupom.

niemiła obsługa

Dzisiaj 2 lipca 2021r robiłam małe zakupy o godz. 19.30 wybrałam towar w promocji - ser camembert president w cenie 4,29, trzeba kupić 2 szt w cenie promocyjnej 2,99. Wywieszka promocyjna była zawieszona pomiędzy serem w cenie 4,29 i serem camembert przesident w cenie 6,29, jak pamiętam, myślałam że można wybrać te dwa rodzaje, bo nie przeczytałam małymi literkami napisane , że muszą być 2 o tej samej gramaturze. Podeszłam do kasy , zapytałam Panią sprzedawczynię, czy tak może być, od razu niemiło mi odpowiedziała, że nie , że nabiła i nie może wycofać towarów za 4,29 i 6,29, Pani zadzwoniła po kierowniczkę, przyszła i podeszła ze mna do półki, podniesionym tonem i biegłam za nią po sklepie, stwierdziła,że żle przeczytałam informację, zapytałam czy mogę zamienić na 2 te same sery, powiedziała, tak, ale w jej głosie było takie niezadowolenie, jakbym popełniła bardzo dużą niestosowność, kazała wycofać ten ser za 6,29, Pani sprzedawczyni nadal była niezadowolona, że klient ma jakieś uwagi. Ja przeprosiłam za zamieszanie kierowniczkę. W Waszym sklepie sprzedawcy nie mówią do klientów proszę , dziękuję a dzień dobry i zapraszam ponownie , tego wogóle nie znają. Może dlatego macie mniej klientów niż w innych dyskontach . Trzeba się zastanowić, może te Panie pracują za karę albo słabo są wynagradzane. Zawsze kasuję u Was sama na kasie samoobsługowej , ale raz podeszłam do sprzedawczyni bo miałam towar w promocji i taka niemiła sytuacja mnie spotkała.

Reklamacja – zagrożenie ŻYCIA w „Stokrotce”

Dnia 25/06/2021 w Sklepie „Stokrotka” ul. Pomorska 15, 83-220 Skórcz, zakupiliśmy sałatkę jarzynową ku naszemu przerażeniu na dnie sałatki znaleźliśmy końcówkę od NOŻA. Tylko dzięki odrobinie szczęścia zauważyliśmy ten element na dnie pudełka z sałatką, w przeciwnym razie nie chcę nawet myśleć jakim obrażeniom moglibyśmy ulec. Proszę się zastanowić do jakiej tragedii mogłoby dojść gdyby taką porcję sałatki z NOŻEM otrzymało dziecko….. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie w jaki sposób element noża mógł się znaleźć w sałatce i nikt podczas produkcji nie zauważył brakującego elementu. Sałatka z tej partii w ogóle NIE POWINNA znaleźć się w sklepie! Apeluję do Państwa aby jak najszybciej zająć się tą sprawą oraz sprawdzić czy podobne sytuacje nie miały miejsca w innych Waszych sklepach. Po takiej sytuacji mogę Państwa zapewnić, że już nigdy nie skorzystam z zakupu jakichkolwiek sałatek w Waszych sklepach – dodatkowo dla bezpieczeństwa będę ostrzegać także inne osoby, aby zastanowiły się czy na pewno chcą podjąć takie ryzyko. Niestety nie mam możliwości dołączenia zdjęć - zostały jednak one przesłane na Państwa oficjalne adresy: stokrotka@stokrotka.pl; bok@stokrotka.pl.

Odwiedzałeś ostatnio Stokrotka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem