Manor

(2.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

W dniach 2-4.03.2012...
W dniach 2-4.03.2012 r. miałam okazję przebywać w Hotelu Manor w Olsztynie. Obiekt z zewnątrz wygląda bardzo ładnie, estetycznie.Wnętrza są równie urocze, aczkolwiek pierwszy zawód (biorąc pod uwagę, że jest to czterogwiazdkowy hotel) spotkał mnie już na samym wejściu: kolejka przy recepcji, powolna obsługa i brak rzetelnej informacji, a ulotki umieszczone na blacie hotelu-dotyczące oferowanych usług zawierały podstawowe błędy językowe. Pokoje są urządzone skromnie, ale elegancko, natomiast zimno panujące wewnątrz zmusiło mnie do zgłoszenia tego do recepcji, dzięki czemu dano mi farelkę do ogrzewania pokoju. Atrakcje w postaci korzystania ze spa, basenu, jacuzzi, łaźni parowej, sauny suchej,, solarium były dostępne dla wszystkich Gości hotelu, ale obsługa hotelowa nie była w stanie udzielić podstawowych informacji na temat np.: jak długo można przebywać w saunie, jaka jest optymalne temperatura. Restauracja hotelowa zyskała u mnie duży plus! Bardzo smaczne dania, estetycznie podane, duży wybór posiłków. Ponadto kelnerki zachowywały się bardzo profesjonalnie. Minusem, o którym chciałabym jeszcze wspomnieć jest dojazd do samego hotelu. Hotel jest położony ok. 600 metrów od drogi głównej, ale dojazd kolokwialnie mówiąc jest fatalny. Droga gruntowa z ogromnymi dziurami, także nawet taki krótki odcinek może dać się we znaki.

zarejestrowany-uzytkownik

20.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu odwiedziłam jeden z hoteli w swoim mieście.Chciałam zorganizować tam przyjęcie, lecz niestety nie było już pani manager.Wszystkie sprawy omawiała ze mną całkowicie niezorientowana osba, która obiecała, iż ktoś kompetentny oddzwoni do mnie w tej sprawie.Wybrałam więc menu i zostały podliczone koszty.Jak się później okazało menu było już przedawnione i koszty wzrosły o 30%.Całkowita dezorganizacja personelu, pani na recepcji wogóle nie zainteresowna gośćmi.Miałam wrażenie, jakby cały personel został dopiero zatrudniony.Brak obrusów na stołach, wszystko przygotowywane na ostatnią minutę.W hotelu znajduję się oczko wodne z pływającymi rybkami, lecz niestety nie czyszczone od dawna.Szyby brudne, bałagan przy recepcji.

zarejestrowany-uzytkownik

02.12.2011

Placówka

Olsztyn, Kanarkowa 47

Nie zgadzam się (1)
Byliśmy w hotelu...
Byliśmy w hotelu Manor w zeszłym roku (2010) na przełomie lipca/sierpnia. Bardzo trudno do niego dojechać polną (tak, polną!) drogą, ale położenie (nad jeziorem) może to rekompensować. Pani na recepcji przywitała nas sucho, że już nie wspomnę o uśmiechu i zaczęła na liście szukać naszego nazwiska z rezerwacji. Mój mąż znalazł je szybciej niż Pani więc podpowiedział jej numer pokoju z listy, na co Pani oburzonym tonem odpowiedziała: "ja chyba wiem lepiej!". Pierwsza czerwona lampka. Pokój był ok, poza odchodzącą tapetą ze ściany i brakiem worków w koszach na śmieci. Śniadanie natomiast niestety niemiło nas zaskoczyło - brudne (nie, to nie były okruszki po poprzednich gościach) obrusy na jadalni, obsługi absolutny brak, jedzenie donoszone bardzo rzadko i mało. Kolejna niespodzianka czekała nas po powrocie do pokoju (ok. godz 11:00) - nie działająca karta do pokoju. Jak się okazało po rozmowie z Panią z recepcji 'ja myślałam, że Państwo już się pozbierali to zablokowałam kartę'. Kręgielnia w hotelu i położenie niestety tego nie wynagrodzą. Nie, nie i jeszcze raz nie. Nie wiem skąd te gwiazdki, bo ten hotel absolutnie na nie nie zasługuje. Nie polecam.

Ewa_1031

21.10.2011

Placówka

Olsztyn, Kanarkowa 47

Nie zgadzam się (3)

Manor

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Manor?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

W dniach 2-4.03.2012...
W dniach 2-4.03.2012 r. miałam okazję przebywać w Hotelu Manor w Olsztynie. Obiekt z zewnątrz wygląda bardzo ładnie, estetycznie.Wnętrza są równie urocze, aczkolwiek pierwszy zawód (biorąc pod uwagę, że jest to czterogwiazdkowy hotel) spotkał mnie już na samym wejściu: kolejka przy recepcji, powolna obsługa i brak rzetelnej informacji, a ulotki umieszczone na blacie hotelu-dotyczące oferowanych usług zawierały podstawowe błędy językowe. Pokoje są urządzone skromnie, ale elegancko, natomiast zimno panujące wewnątrz zmusiło mnie do zgłoszenia tego do recepcji, dzięki czemu dano mi farelkę do ogrzewania pokoju. Atrakcje w postaci korzystania ze spa, basenu, jacuzzi, łaźni parowej, sauny suchej,, solarium były dostępne dla wszystkich Gości hotelu, ale obsługa hotelowa nie była w stanie udzielić podstawowych informacji na temat np.: jak długo można przebywać w saunie, jaka jest optymalne temperatura. Restauracja hotelowa zyskała u mnie duży plus! Bardzo smaczne dania, estetycznie podane, duży wybór posiłków. Ponadto kelnerki zachowywały się bardzo profesjonalnie. Minusem, o którym chciałabym jeszcze wspomnieć jest dojazd do samego hotelu. Hotel jest położony ok. 600 metrów od drogi głównej, ale dojazd kolokwialnie mówiąc jest fatalny. Droga gruntowa z ogromnymi dziurami, także nawet taki krótki odcinek może dać się we znaki.