Diverse

(3.08)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (592 z 744)

Super pomocna obsługa,...
Super pomocna obsługa, Bardzo miłe panie, którym zależy na zadowoleniu klienta

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dzień dobry. Dziś robiłam...
Dzień dobry. Dziś robiłam zakupy w Waszym sklepie znajdującym w Lublinie w centrum handlowym Plaza. Obsługiwała mnie Pani Paulina. Chciałam raz jeszcze podziękować za bardzo miłą i profesjonalną obsługę. Dzięki Pani Paulinie na pewno jeszcze wrócę do tego sklepu 😊

Klient_9tmcj

20.03.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W przeszłości częściej...
W przeszłości częściej korzystałem z oferty odzieżowej sieci Diverse niż obecnie, funkcjonuje ona na polskim rynku od wielu lat, posiada więc dużą grupę stałych klientów. Każdorazowo dokonując zakupu, byłem zadowolony, zarówno z obsługi jak i przedewszystkim z jakości samych ubrań, która w mojej ocenie jest znacząco wyższa w porównaniu z konkurencyjnymi sieciami. Jedynym aspektem który wpływa na obniżenie oceny, jest fakt, że Diverse oferuje dość okrojoną ofertę w swoich placówkach, co w porównaniu z wielkopowierzchniowymi konkurentami wypada na niekorzyść. Ale czasami chyba warto oferować mniej, ale utrzymując wysoki poziom oferowanych produktów i będąc tym samy w pewnym sensie marka ,,premium" a do takiej właśnie aspiruje oceniana sieć. Napewno skorzystam nie raz z oferty tego sprzedawcy w przyszłości.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Ubrania dobrej jakości
Ubrania dobrej jakości

Niutektakmimow

15.02.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w jak...
Wszystko w jak najlepszym porządku. Promocje i rabaty większe niż w sklepie stacjonarnym. Z odbiorem w sklepie wysyłka czasem moze trwac i kilka tygodni. A czasem sklep zapomina przyslac sms powiadamiajacego o odbiorze. jakosc produktow jest przewaznie dobra

ViolettaM

29.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa kompetentna. Szeroki...
Obsługa kompetentna. Szeroki asortyment, zawsze aktualne promocje i kolekcje. Polecam!

kczerwinska

27.12.2023

Placówka

Sandomierz, Błonie 2

Nie zgadzam się (0)
Nowości, promocje, rabaty,...
Nowości, promocje, rabaty, nowa kolekcja na bieżąco. Miła i pomocna obsługa. Śmiało można polecić to miejsce!

kczerwinska

27.12.2023

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 9a

Nie zgadzam się (0)
Jesteśmy z mężem...
Jesteśmy z mężem stałymi klientami sklepu sieci Diverse zazwyczaj robimy zakupy w Częstochowie w Galerii Jurajskiej i w M1. Po dzisiejszym zdażeniu M1 raczej nie będziemy kupowali nic z tej sieci. Byliśmy z mężem oddać buty ponieważ były niewygodne a chcieliśmy kupić kurtkę. Na to pani która twierdzi że jest kierowniczka sklepu potraktowala nas jak oszustów i naciągaczy. Próbowała nam wmówić że mąż chodził w tych butach po dworze i że ubrudził je klejem ( co po sprawdzeniu okazało się że to skaza fabryczna podeszwy). Następnie przyczepiła sie, że źle była doczepiona cena zamiast do dziurki od buta była przyczepiona do sznurka łączącego buty. Podsumowując zostaliśmy sprowadzeni w bezczelny sposób do poziomu naciągaczy. Pani wydzierała się na nas na całą galerię handlową. Zamiast uspakajać sytuację podkręcała ją. Jeśli ta pani to naprawdę kierowniczka to życzę powodzenia temu sklepowi w ilości sprzedanych towarów. Po raz pierwszy w swoim życiu spotkałam się z tak żenująca sytuacją. Ubrania fajne w przystępnych cenach i ta 1 gwiazdka jest właśnie za to.

Klient_zzmIB

25.05.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo miła....
Obsługa bardzo miła. Więcej aktywności ze strony sprzedawcy w doradztwie dla Klienta.

Sylwester_95

11.01.2022

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie

Nie zgadzam się (0)
2021-12-12 odebrałem zamówioną...
2021-12-12 odebrałem zamówioną w diversesystem.com/pl/ kurtkę (zamówienie 1570592). 6 dni później zauważyłem, że kurtka jest wadliwa, brak nici / szycia w okolicy jednej z kieszeni. 2021-12-19 zareklamowałem kurtkę w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca nie był w stanie wymienić kurtki na inną, poprosiłem o zwrot pieniędzy. 2021-12-22 otrzymałem sms z informacją, że moje żądanie (odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy) w ramach reklamacji 536897 zostało nieuznane, w zamian proponujecie wymianę oraz, że Diverse czeka na na moją zgodę 2 dni. Nie zgodziłem się. Poinformowałem Diverse poprzez email, że się nie zgadzam. powołałem się na informacje umieszczone na stronie sklepu dotyczącej reklamacji (punkt 7) Punkt 7 brzmi: 7. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może: · złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Zażądałem zwrotu pieniędzy. Od tego czasu trwa bezsensowna korespondencja z Młodszym Specjalista Działu Reklamacji ds. Administracyjnych. Wadę uznał, ale nie chce zwrócić pieniędzy. Proponuje wybranie innych towarów ze sklepu. Nie skomentował mojego powołania się na informacje z punktu 7. Poinformowano mnie, że poinformować, iż procedura wymiany nie została objęta limitem czasowym i że, finalizacja procesu może nastąpić w dowolnym momencie. To chyba odnośnie słowa „niezwłocznie” w regulaminie sklepu. W mojej opinii reklamacje w Diverse nie działają tak jak to zapisano w ich regulaminie. Będę omijał sklep Diverse z daleka.

Klient_a0At

28.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, ekspedientki miłe i pomocne.

Klient_Rnyi

22.10.2021

Placówka

Lębork, Krzywoustego 10

Nie zgadzam się (0)
Dzień Dobry. Opinia...
Dzień Dobry. Opinia dotyczy sytuacji w sklepie, z tego co można było usłyszeć w obecności klientów pani krzyczy na swoich podwładnych oraz używa wulgarnych słów! Przy klientach praktycznie doprowadziła jedną z pracownic do płaczu. Wulgaryzmy i krzyki, coś strasznego... Pracownica prosiła, aby nie robić tego przy klientach ale ona nic sobie z tego nie robiła, chodziło o jakąś źle odłożoną parę spodni. Taka osoba w żadnym wypadku nie powinna pracować z innymi ludźmi a co dopiero być ich przełożonym. Bardzo proszę to zbadać, wszystkie dziewczyny które tam pracują są uprzejme i profesjonalnie podchodzą do każdego kto wejdzie do sklepu. Ich kierowniczka nie zasługuję pracować z nimi. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Niezweryfikowany Klient_BX8s

25.09.2021

Placówka

Radom, Chrobrego 1

Nie zgadzam się (0)
Po dobraniu ubrań...
Po dobraniu ubrań do przymiarki i chęci odwieszenia tych których nie chciałam bardzo się zawiodłam. Dyskutowałam przed przymierzalnią z osobą mi towarzyszącą na zakupach. Czy ns pewno nie bierzemy nic więcej. Pani pilnującą przymierzalni wtrąciła się w rozmowę chaotycznie mówiąc czy ma coś odwiesić. I do tej pory wsztstko okej. Przyszła kolej na odpowiedź, która miała miała brzmieć, że jak się zdecydujemy to idwiesimy. Niestety to nadal był czas ekdpedienyki, która kategorycznie i z wyrzutem nakazała odwiesić ubrania. Sytuacja zniechęcającą, ale mam świadomość, że jazdy ma słabszy dzień. Przy kasie była bezbarwna obsługa. Niechęć i pewien rodzaj przymusu bycia w pracy widniał na twarzy Pani obsługującej kasę. Zazwyczaj moje wizyty w sklepie odbywają się bez pomocy personelu (poza sprzedażą przy kasie), ale nie mam zby dobrych wspomnień w tej kwestii.

Niezweryfikowany Klient_I54G

23.02.2021

Placówka

Bydgoszcz, Jagiellońska 39

Nie zgadzam się (0)
Produkty fajne ale...
Produkty fajne ale stosunkowo drogie w porównaniu z innymi sklepami tego typu.

Klient_BJJo

30.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Lubię ten sklep...
Lubię ten sklep fajne rzeczy tylko jednak stosunkowo drogie,promocje też nie zwalaja z nóg, dalej drogo.Personel bardzo miły.,dobrze zorganizowany.

Klient_BJJo

05.01.2021

Placówka

Tarnów, Nowodąbrowska 127

Nie zgadzam się (0)
obsluga nie bylla...
obsluga nie bylla chetna do pomocy, bardzo dlu sie stoi w kolejce miejsce jak kolwiek zadbane ale nie odwiedze tego miejsca znowu

Niezweryfikowany Klient_tbJn

09.11.2020

Placówka

Częstochowa, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (0)
Podczas każdej wizyty...
Podczas każdej wizyty pracownicy są zajęci rozmową ze sobą, są mało sympatyczni i odnoszę wrażenie, że są w pracy za karę.

Niezweryfikowany Klient_0MMH

28.10.2020

Placówka

Kraków, ul. Zakopiańska

Nie zgadzam się (0)
Dwie dziewczyny przy...
Dwie dziewczyny przy kasie, przede mną jedna osoba - miała około 8 rzeczy a Pani je kasowała przez 14 minut. Gdy poprosiłam grzecznie drugą ekspedientkę o przyśpieszenie (jeśli jest taka możliwość) zostałam dosłownie zignorowana. Jeszcze nigdy się nie spotkałam z tak nieefektywną obsługą. Być może obie dziewczyny były nowe ale tak też nie powinno być swoją drogą.

Niezweryfikowany Klient_PY43

31.08.2020

Placówka

Poznań, Matyi 2

Nie zgadzam się (0)
Nie dostarczają kupionego...
Nie dostarczają kupionego towaru i twierdzą, że klient dokonał zwrotu towaru, (którego nie dostał). Dość tego... Sprawa trafia do odpowiedniej instytucji.

Klient_Sbqb

23.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem w sklepie...
Zamówiłem w sklepie internetowym 4 rzeczy i zapłaciłem, a przyszły trzy i to w dwóch paczkach w odstępie 2 dni. Pomijam juz fakt, że zmieściło by się to w małej torebeczce.

zarejestrowany-uzytkownik

23.08.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Diverse

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Diverse?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?