Dziś zadzwoniła do mnie konsultantka z mBanku z zapytaniem, czy podoba mi się ich nowy program oszczędnościowy msaver. Tak naprawdę nie wiem, co miał na celu ten telefon, ponieważ, wszystkie potrzebnych informacji udzieliła mi kobieta, do której zadzwoniła kilka dni wcześniej. A ta konsultantka pytała czy mam jeszcze jakieś dodatkowe pytania, bądź czy coś może jeszcze wyjaśnić odnośnie msaver. Myślę, że jeśli miałabym jakieś wątpliwości to nie decydowałabym się na założenie tego rachunku. Ale mimo wszystko rozmowa zakończyła się szybko i w miłej atmosferze.
Witam. Na wstępie dziękuję Pani za podzielenie się pozytywną opinią na temat mBanku. Cieszę się, że obdarzyła nas Pani zaufaniem i na co dzień powierza nam swoje finanse osobiste. Zaufanie i zadowolenie naszych Klientów to dla nas podstawa. Zależy nam, aby Klienci czerpali najwyższe korzyści z posiadanych produktów mBanku, dlatego też cieszy nas fakt, iż jest Pani zadowolona z naszego nowego produktu oszczędnościowego jakim jest mSaver. Bardzo zależy nam, aby nasi Klienci byli w pełni zadowoleni z posiadanych przez nich produktów, dlatego chcieliśmy poznać Pani opinię oraz upewnić się, że produkt spełnia Pani oczekiwania. Przypominam, że nasi Doradcy są do Pani dyspozycji przez 24 godziny na mLinii (pod numerem telefonu 801 300 800 lub 426 300 800), mChacie oraz w placówkach naziemnych, w godzinach ich otwarcia. Listę placówek wraz z adresami znajdzie Pani na naszej stronie internetowej http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/ Zapraszam do kontaktu i życzę równie satysfakcjonującej dalszej współpracy z mBankiem. Pozdrawiam Marta Kaźmierczak, mBank
mBank
Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.