Wczoraj, poszedłem do placówki w sprawie aplikacji, usiadłem w strefie oczekiwania. Na obsługę czekałem parę minut ale można to uzasadnić tym, że jedna osoba pracowała na komputerze a reszta obsługiwała klientów. Po paru minutach że swojego pokoju wyszedł dyrektor placówki i zapytał: "Czy jest ktoś do obsługi czy wszyscy do kasy?" odpowiedziałem: "Ja do obsługi". Dyrektor placówki, zaprosił mnie do swojego pokoju, powiedziałem mu że chodzi mi o sprawę związaną z aplikacją, dyrektor placówki poprosił mnie o dowód, potem wykonał pozostałe czynności, na moją prośbę podał mi karmę i długopis. Potem podziękował i pożegnał mnie. Po wyjściu z placówki skorzystałem z bankomatu tuż przy jej drzwiach i zauważyłem na podłodze około 10 potwierdzeń operacji
Wszyscy pracownicy oprócz dyrektora ubranego w białą koszulę i ciemne garniturowe spodnie byli ubrani w białe i niebieskie koszule oraz jasne spodnie.
Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Wczoraj, poszedłem do placówki w sprawie aplikacji, usiadłem w strefie oczekiwania. Na obsługę czekałem parę minut ale można to uzasadnić tym, że jedna osoba pracowała na komputerze a reszta obsługiwała klientów. Po paru minutach że swojego pokoju wyszedł dyrektor placówki i zapytał: "Czy jest ktoś do obsługi czy wszyscy do kasy?" odpowiedziałem: "Ja do obsługi". Dyrektor placówki, zaprosił mnie do swojego pokoju, powiedziałem mu że chodzi mi o sprawę związaną z aplikacją, dyrektor placówki poprosił mnie o dowód, potem wykonał pozostałe czynności, na moją prośbę podał mi karmę i długopis. Potem podziękował i pożegnał mnie. Po wyjściu z placówki skorzystałem z bankomatu tuż przy jej drzwiach i zauważyłem na podłodze około 10 potwierdzeń operacji
Wszyscy pracownicy oprócz dyrektora ubranego w białą koszulę i ciemne garniturowe spodnie byli ubrani w białe i niebieskie koszule oraz jasne spodnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.