Salon optyczny

(2.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Salon optyczny Rybowski...
Salon optyczny Rybowski mieści się na I piętrze w nowoczesnym biurowcu w centrum Kielc. Po wejściu do salonu nikogo nie zastałam przy biurku, gdzie są obsługiwani klienci. Rozejrzałam się i gdy ponownie, dość głośno powtórzyłam "dzień dobry" z zaplecza wyszła pani z maseczką na twarzy i w fartuchu z logo Centrum Okulistycznego. Poinformowałam, że chciałbym zobaczyć okulary przeciwsłoneczne i skierowałam się w stronę regału z tymi okularami. Pani natychmiast podeszła i stanowczym tonem poinformowała, że tutaj obowiązują maseczki. Odpowiedziałam jej grzecznie, że wiem, ale ze względów zdrowotnych nie mogę zasłaniać dróg oddechowych. Pani to nie wystarczyło i zażądała ode mnie zaświadczenia od lekarza. Poinformowałam, że nie mam obowiązku przedstawiania zaświadczenia o stanie zdrowia innej osobie niż lekarzowi i nie mam takowego przy sobie, ale mogę okazać legitymację pacjenta, gdzie jest informacja o mojej chorobie i konieczności zapewnienia drożności dróg oddechowych. Pani zobaczyła dokument, ale mimo wszystko żądała przedstawienia zaświadczenia. W zaistniałej sytuacji podziękowałam i opuściłam salon. Pozostało bardzo niemiłe wrażenie i pewność, że więcej tutaj nie wrócę. Od czasu wprowadzenia obowiązku zakrywania ust i nosa pierwszy raz spotkałam się z tak nieuprzejmą i odrażającą obsługą klienta.

Edyta_602

01.07.2020

Placówka

Kielce, ul. Warszawska 21

Nie zgadzam się (0)
Sklep optyczny mieszczący...
Sklep optyczny mieszczący się w pasażu Piotr i Paweł przy ulicy Legionów jest właściwie małym stoiskiem z niewielkim zapleczem. Jest to miejsce widoczne, półotwarte z asortymentem (np. okularami przeciwsłonecznymi) znajdującym się na zewnątrz. W sklepie pracuje jedna osoba. Wybór asortymentu jest średni, jednak jak na tak małą placówkę można powiedzieć, że dość duży. Powierzchnię, jaką salonik ma do dyspozycji oszacował bym na bardzo skromne 5-6 metrów kwadratowych, na których mieści się biurko, foldery reklamowe, regał z soczewkami i akcesoriami do nich, oraz w większości wystawione na zewnątrz, stojaki pokazowe z zablokowanymi okularami lepszych marek. Sezonowo pojawiają się okulary przeciwsłoneczne na trzech stojaczkach, ale tylko w okresie sprzyjającym ich sprzedaży. Poza tym zakupić możemy oprawki, zamówić okulary, czy kupić soczewki kontaktowe. Te ostatnie dodatkowo kupować można na sztuki - co jest dużym udogodnieniem. Poza artykułami typowo optycznymi nie oferuje on jednak nic. Salonik ma atrakcyjne ceny. Często oferuje także korzystne rabaty dla stałych klientów i liczne promocje - zazwyczaj na soczewki kontaktowe. Bardzo miła pani pracująca w sklepie służy kompetentną poradą i widać, że zna się na rzeczy. Pomogła mi dokonać wyboru firmy produkującej soczewki po tym, jak byłem bardzo niezadowolony z ze swojego ostatniego wyboru. Polecona przez nią firma faktycznie lepiej sprostała moim wymaganiom. Miejsce oceniam bardzo pozytywnie, ponieważ pomimo swojej wielkości spełnia wszelkie wymagania. A w dodatku jest jedynym takim miejscem dostępnym w pobliżu mojego miejsca zamieszkania.

plaszczka

23.06.2010

Placówka

Toruń, ul. Legionów 216F

Nie zgadzam się (22)

Salon optyczny

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Salon optyczny?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Salon optyczny Rybowski...
Salon optyczny Rybowski mieści się na I piętrze w nowoczesnym biurowcu w centrum Kielc. Po wejściu do salonu nikogo nie zastałam przy biurku, gdzie są obsługiwani klienci. Rozejrzałam się i gdy ponownie, dość głośno powtórzyłam "dzień dobry" z zaplecza wyszła pani z maseczką na twarzy i w fartuchu z logo Centrum Okulistycznego. Poinformowałam, że chciałbym zobaczyć okulary przeciwsłoneczne i skierowałam się w stronę regału z tymi okularami. Pani natychmiast podeszła i stanowczym tonem poinformowała, że tutaj obowiązują maseczki. Odpowiedziałam jej grzecznie, że wiem, ale ze względów zdrowotnych nie mogę zasłaniać dróg oddechowych. Pani to nie wystarczyło i zażądała ode mnie zaświadczenia od lekarza. Poinformowałam, że nie mam obowiązku przedstawiania zaświadczenia o stanie zdrowia innej osobie niż lekarzowi i nie mam takowego przy sobie, ale mogę okazać legitymację pacjenta, gdzie jest informacja o mojej chorobie i konieczności zapewnienia drożności dróg oddechowych. Pani zobaczyła dokument, ale mimo wszystko żądała przedstawienia zaświadczenia. W zaistniałej sytuacji podziękowałam i opuściłam salon. Pozostało bardzo niemiłe wrażenie i pewność, że więcej tutaj nie wrócę. Od czasu wprowadzenia obowiązku zakrywania ust i nosa pierwszy raz spotkałam się z tak nieuprzejmą i odrażającą obsługą klienta.