Play

(3.98)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4705)

Pokaż wszystkie opinie

W ubiegłym roku...
W ubiegłym roku skusiłam się na zmianę operatora telefonu komórkowego z Plusa na Play. Niestety zasięg oferowany przez Play nie jest dla mnie satysfakcjonujący. Zadzwoniłam w dniu dzisiejszym na infolinię chcąc sprawdzić możliwość i koszty zerwania umowy. Połączenie z konsultantem pomimo, iż mamy 3.05 godzina 21.30 prawie błyskawiczne. Konsultant (niestety nie przedstawił się) po zapoznaniu się z problemem, szybko zweryfikował moją tożsamość i przedstawił warunki rezygnacji. Wyraził chęć pomocy, następnie zaproponował dodatkowe usługi na koniec grzecznie podziękował za rozmowę życząc spokojnej nocy.

Anna_5147

04.05.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Play

Play świadczy usługi telefonii komórkowej, przesyłania wiadomości, danych i wideo dla ponad 15 milionów abonentów indywidualnych oraz firm, na podstawie umów abonenckich i ofert przedpłaconych. Od czasu rozpoczęcia działalności w 2007 roku Play konsekwentnie rozwijał swoją sieć i pozyskiwał klientów, by w 2017 roku stać się liderem rynku usług mobilnych w Polsce. Posiada największą sieć salonów stacjonarnych i najczęściej odwiedzany sklep internetowy operatora telekomunikacyjnego. Dzięki spójnej strategii komunikacji i udanym kampaniom reklamowym Play zbudował najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku markę telekomunikacyjną.

Dane firmy

Warszawa

Warszawa, Taśmowa 7

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Play?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Szybka obsługa i...
Szybka obsługa i rzetelne informacje uzyskane od konsultantów