Fota

(3.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 10)

Sprzedawczyni fachowo doradziła...
Sprzedawczyni fachowo doradziła mi wybór łożysk do kół mojego VW Golfa. Obiektywnie porównała dwa modele z różnych półek cenowych. Była przy tym miła i uśmiechnięta.

zarejestrowany-uzytkownik

19.07.2014

Placówka

Grudziądz, Nad Torem 10

Nie zgadzam się (1)
DO FOTY TRAFIŁAM...
DO FOTY TRAFIŁAM PRZEZ PRZYPADEK KUPUJĄC UBEZPIECZENIE Z DRUGIEJ STRONY BUDYNKU. WITRYNY TEGO SKLEPU NIE ZACHĘCAŁY DO WEJŚCIA, BRUDNE SZYBY W KTÓRYCH WISIAŁY BRUDNE FLAGI Z REKLAMAMI. PARKING RACZEJ OSIEDLOWY, WYPEŁNIONY W CAŁOŚCI. PO WEJŚCIU DO ŚRODKA ŻADEN Z PRACOWNIKÓW NIE ZWRÓCIŁ NA MNIE UWAGI, KASJERKA GŁOŚNO SIĘ ŚMIAŁA KOMENTUJĄC ZACHOWANIE JEDNEGO Z KLIENTÓW WSPÓLNIE ZE SPRZEDAWCĄ. ZNIESMACZYŁO MNIE TAKIE ZACHOWANIE, ALE POMYŚLAŁAM ŻE MOŻE DALEJ BĘDZIE LEPIEJ. ZZA PÓŁEK DOSTRZEGŁAM DRUGIEGO SPRZEDAWCĘ, KTÓRY COŚ JADŁ. JEDNAKŻE GDY MNIE ZAUWAŻYŁ PODSZEDŁ DO KOMPUTERA I ZAPYTAŁ W CZYM MOŻE MI POMÓC. POWIEDZIAŁAM CZEGO POSZUKUJE, A MIANOWICIE KLOCKÓW DO SAMOCHODU. ZAPYTAŁ SIĘ MNIE O MARKĘ SAMOCHODU I ZAPROPONOWAŁ JEDNĄ MARKĘ, NA PYTANIE O JEJ JAKOŚĆ USŁYSZAŁAM, ŻE WSZYSCY JE KUPUJĄ, A POZOSTAŁYCH NIE MA, TRZEBA SPROWADZIĆ I SĄ DUŻE DROŻSZE. ZAPYTAŁAM CZY LEPSZE ALE I NA TO PYTANIE NIE OTRZYMAŁAM WŁAŚCIWEJ ODPOWIEDZI, PONIEWAŻ PRACOWNIK POWIEDZIAŁ, ŻE TE TO SĄ W ZUPEŁNOŚĆI MI WYSTARCZĄ BO NA PEWNO WOLNO JEŻDŻE. PO RAZ DRUGI POCZUŁAM SIĘ NIESWOJO, GDYŻ MIAŁAM WRAŻENIE ŻE UWAŻA ŻE MNIE NIE STAĆ A MI CHODZIŁO JEDYNIE O MOJE BEZPIECZEŃSTWO. NA BIURKACH U PRACOWNIKACH ZNAJDOWAŁO SIĘ MNÓSTWO PAPIERKÓW, BIURKA BYŁY BRUDNE. PRACOWNICY UBRANI SCHLUDNIE ALE NIE WIDAĆ BYŁO CZY SKLEP ZACHOWUJĘ JAKIEKOLWIEK STANDARDY. TELEFON DZWONIŁ NIEUSTANNIE, ALE NIKT NIE REAGOWAŁ. NIESTETY NIE POLECĘ TEGO SKLEPU,

kamila83

18.07.2012

Placówka

Płock, KOCHANOWSKIEGO 35

Nie zgadzam się (0)
Nie jestem ekspertem,...
Nie jestem ekspertem, jeśli chodzi o części samochodowe, a tak się czasem składa, że trzeba coś wymienić. Trafiłam do Foty. Najpierw telefonicznie ustaliłam, jakich części potrzebuję i czy są one dostępne. Zostałam poinformowana o kosztach i kiedy mogę się zgłosić po zamówione przeze mnie części. Po przybyciu na miejsce zostałam szybko i sprawnie obsłużona, moje zamówienie było już przygotowane. Wystarczyło zapłacić i odebrać części. Osoba, z którą rozmawiałam okazała się doskonałym doradcą, znającym się na swoim fachu.

Katarzyna_2592

15.04.2011

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego 28a

Nie zgadzam się (4)
Lokalizacja hrtowni motoryzacyjnej...
Lokalizacja hrtowni motoryzacyjnej Fota w Grudziądzu nie jest powodem do dumy jej właścicieli, budynek raczej mało reprezentacyjny, dojazd drogą o kiepskiej jakości, parking mały. Wnętrze lokalu czyste i schludne, aczkolwiek raczej zimno było. Szukalem rzadkiej części - środkowego tłumika do CC 900 i była dostepna od ręki i to za bardzo korzystną cenę. Obsługiwała mnie miła Pani, która znała się na motoryzacji i potrafiła precyzyjnie zlokalizować poszukiwaną część, a właściwie jej numer. Wizyta w tej hurtowni bardzo pozytywnie mnie zaskoczyla. Polecam.

Marcin_1182

27.12.2010

Placówka

Grudziądz, Nad Torem 10

Nie zgadzam się (2)
FOTA S.A jest...
FOTA S.A jest siecią hurtowni oferujących oryginalne części samochodowe oraz zamienniki. Działa w pięciu krajach Europy środkowo wschodniej. Na pochwałę zasługuje wiedza i kompetencja sprzedawców, jakość i szybkość obsługi. Wielką zaletą jest także dostępność praktycznie od ręki wielu części do popularnych marek samochodów. Jeżeli towar jest niedostępny w wybranej placówce, pracownicy wychodzą z propozycją zamówienia na określony dzień poszukiwanej części. Nowy klient, który wcześniej nie robił zakupów w hurtowni FOTA, może się nieco zagubić, gdyż proces zakupu jest nieco bardziej skomplikowany niż zakupy w innych sklepach. najpierw zgłaszamy się do punktu obsługi, gdzie sprzedawca tworzy dla nas zamówienie, następnie pracownik magazynu szykuje towar a na końcu zgłaszamy się do kasy w celu dokonania płatności. Wiąże się to z przemieszczaniem się między trzeba stanowiskami, aczkolwiek popieram taki system, ponieważ minimalizuje kolejki przy punkcie obsługi, za którymi większość z nas, delikatnie mówiąc nie przepada.

zarejestrowany-uzytkownik

14.08.2010

Placówka

Opole, Głogowska 22

Nie zgadzam się (18)
W dniu 09.08.2010...
W dniu 09.08.2010 roku chciałam zakupić w w/w firmie akumulator do samochodu ciężarowego. Rozmowa ze sprzedawcą przebiegała bardzo miło, sprzedawca wykazał bardzo dużą aktywność, zadawał dodatkowe pytania mające na celu ustalenie jak najlepszych parametrów akumulatora. Rozeznał się jakie są moje możliwości finansowe. Gdyby akumulator był dostępny od ręki dokonałabym zakupu niestety możliwa była dostawa na następny dzień roboczy.

Julita_42

11.08.2010

Placówka

Piła, Siemiradzkiego

Nie zgadzam się (19)
Wiedza i kompetencje...
Wiedza i kompetencje personelu oceniam na bardzo dobrą. Hurtownia posiada w swojej ofercie części zarówno do aut osobowych jak i ciężarowych. Obsługa kompetentna i udzielająca rzetelnej informacji. Przyzwoicie ubrani pracownicy w firmową odzież. Plakietki z imieniem i nazwiskiem zawieszone w widocznym miejscu ubrania. Jedyną wadą jest ostatnimi czasy zmniejszenie dostępności towaru na półce. Miejsce sprzedaży solidnie przygotowane, a duża powierzchnia sprawia, iż klient spokojnie może oczekiwać na swoja kolej. W momencie oczekiwania można poczytać wyłożone na stoliku pisma firmy. Ceny części dobre i uzależnione od jakości oraz producenta.

Arkadiusz_194

18.02.2010

Placówka

Ełk, Kościuszki 28

Nie zgadzam się (26)
Udałem się do...
Udałem się do oddziału sklepy, aby kupić pasek rozrządu. W lokalu znajdowały się 4 stoiska dla klientów, z czego 3 rozmawiało przez telefon. Usiadłem naprzeciwko pracownika, który nie rozmawiał przez telefon. Powiedziałem, że jestem zainteresowany zakupem paska rozrządu do konkretnego modelu samochodu, pracownik zaczął sprawdzać w komputerze czy dostępna jest dana część, w tym momencie zadzwonił do niego telefon. Pracownik rozmawiał przez telefon, przy czym nie przeprosił mnie, ani nie poinformował że zaraz się mną zajmie. Podczas rozmowy telefonicznej padały wulgaryzmy. Po około 5minutach, pracownik obok zakończył rozmowę telefoniczna, więc postanowiłem się przesiąść do stoiska obok. Pracownik odszukał w komputerze część,poinformował, że część ta jest dostępna obecnie w magazynie, i może mi ją przynieść, zaznaczył, że może to potrwać około 5minut. Na biurku panował porządek, nie było niepotrzebnych papierów. Po około 5minutach pracownik wrócił z moją częścią. Otrzymałem fakturę, informacje o gwarancji, pracownik podziękował za wizytę. Wstałem i udałem się do wyjścia. W tym momencie pracownik,który obsługiwał mnie na początku stwierdził, iż mogłem poczekać, aż on skończy rozmowę telefoniczną i wtedy znalazłby dla mnie część. Powiedziałem, że nie mam ochoty słuchać jego przekleństw przez słuchawkę, oraz że mógłby chociaż przeprosić mnie na chwilkę jak zdecydował się odebrać telefon. Bezproblemowo i w miły sposób załatwiłem sprawę z jednym z pracowników, ale za chamstwo(innego pracownika) i niecenzuralne słowa padające pod moim imieniem w momencie wyjścia muszę ocenić negatywnie moją wizytę w tym punkcie.

zarejestrowany-uzytkownik

17.05.2009

Placówka

Łódź, Rzgowska 100/102

Nie zgadzam się (22)

Fota

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Fota?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.