Opinie użytkownika (7)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym wraz z mężem i synem wybraliśmy się z na obiad do restauracji Sphinx w Pasażu Tesco. Mimo, że w lokalu nie było dużego ruchu, zajęte były 3 stoliki, panował tam bałagan. Kilka stolików było zastawionych brudnymi naczyniami. Zajęliśmy miejsce i najpierw około 5 pinut oczekiwaliśmy na karty, później kelner obsługiwał inne osoby mimo, że do lokalu weszły już po nas. Po około 15 minutach przyszedł do nas po zamówienie. Całą salę obsługiwał jeden kelner, na kuchni pracowały dwie paniem które przechadzały się w tą i spowrotem. Gdy po dosyć długim oczekiwaniu dostaliśmy swoje dania (znacznie odbiegające proporcami i wyglądem od tych, które zjada się w innych restauracjach Sphinx) , np. Shoremka dla dziecka do 4 kawałeczki mięska i 15 frytek. Nie otrzymaliśmy bułek, bo później okazało się, że ich nie ma. Ja zamówiłam rybę, która była nie dopieczona (surowe mięso), kelner zabrał ją ode mnie, zaniósł spowrotem na kuchnię. Za chwilę wyszły dwie panie kucharki spojrzały w moją stronę i skomentowały sobie pod nosem. Po około 3 minutach otrzymałam tą samą rybę tylko podpieczoną. Nie usłyszłam nawet słowa przepraszam. Rachunek płaciłam gotówką i niestety kelner nie miał wydać reszty, więc byłam zmuszona pozostawić napiwek. Osobiście nie skorzystam już z tej restauracji. Lokal odbiega standardem od innych restauracji tej sieci.

Julita_42

21.11.2011

Sphinx

Placówka

Piła, Bydgoska 135

Nie zgadzam się (1)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zamieszczenie opinii na temat restauracji sieci SPHINX. Opisane przez Panią sytuacje są niedopuszczalne i nie powinny mieć miejsca. Ze swojej strony podjęliśmy już kroki wyjaśniające zaistniałe okoliczności. Niemniej jednak abyśmy mogli szczegółowo wyjaśnić te zdarzenie i podjąć stosowne działania prosimy o kontakt pod adresem opinie@sfinks.pl. Z poważaniem, Sfinks Polska S.A.
Wieczorem wybrałam się...
Wieczorem wybrałam się na zakupy do TESCO, w zasadzie nie planowałam żadnych dużych zakupów. kilka rzeczy z kosmetyków. Jednak po wejściu na hale TESCO udałam sie kolejno regałami, żeby zobaczyć co nowego jest w ofercie. W sklepie panował porzadek, chociaż po hali przemieszczały sie ekipy które aktualnie remontują sklep, zmieniają regały, więc cześc sklepu wyłączona była z użytku. ja znalazłam wszystkie interesujące mnie produkty, a także kilka, których nie planowałam wcześnie kupować. Przy kasie pani poinformowała mnie, że skoro zakupy przekroczyły 100 zł i posiadam kartę lojalnościową, to moge w gratisie wziąźć sobie 4 pack Pepsi. W sklepie były czynne 3 kasy obsługowe i kasy samoobsługowe. Obsługa szła sprawnie. Kasjerka była uprzejma.

Julita_42

19.11.2011

Tesco

Placówka

Piła, Bydgoska 135

Nie zgadzam się (1)
Odwiedziłam bank w...
Odwiedziłam bank w celu spłaty raty kredytu. W banku znajdowały się trzy osoby, czynne były dwa stanowiska. W jednym obsługiwała pani, w drugim mężczyzna. Pomieszczenie banku było czyste, ulotki poukładane. Otwarte dni do pomieszczenia dla pracowników banku. Obsuga klientów przebiegała sprawnie. Po wejściu do Banku po około 3 minutach zostałam poproszona do kasy. Pan obsługujący mnie zapytał jaki jest cel mojej wizyty w banku i poprosił o dowód osobisty. Zapytal czy znam kwotę jaką musze zapłacić. Przyjął pieniądze i wydał mi pokwitowanie wpłaty. Podziękował za wizytę w placówce.

Julita_42

11.10.2011

Euro Bank S.A.

Placówka

Piła, Bydgoska

Nie zgadzam się (0)
Na zakupy udałam...
Na zakupy udałam się z mężem i dzieckiem. Mimo, że dłuższy czas staliśmy w sklepie i oglądaliśmy konkretny towar sprzedawczyni nie zainteresowałą się naszą obecnością. Siedziała za ladą niezainteresowana klientami. W sklepie przebywało kilka osób, by być obsłużonymi same musiały podejść do sprzedawcy i poprosić o pomoc. W sklepie jest duży wybór towarów jednak w dosyć wysokich cenach.

Julita_42

07.11.2010

Świat zabawek

Placówka

Piła, Al. Powsta wielkopolskich 162

Nie zgadzam się (4)
Dnia 09.08.2010 roku...
Dnia 09.08.2010 roku kupowałam bieliznę w sklepie TRIUMPH, ponieważ nie było dostępnego rozmiaru, którym byłam zainteresowana (powiedziałam na wstępie, że to nie ma być bielizna dla mnie) sprzedawczynia zaproponowała żebym wzięła rozmiar większy (ponieważ ten model ma dość nietypową rozmiarówkę) i sprawdziła do dnia następnego czy będzie to pasowało osobie której kupuję tą bieliznę. Bardzo pomogło mi to w zakupach ponieważ osoba zainteresowana bardzo chciała dokonać tego zakupu a nie miała możliwości sama go dokonać. Bardzo miła obsługa, otwarta na potrzeby klienta i zorientowana w asortymencie.

Julita_42

11.08.2010

Triumph

Placówka

Piła, Al. Powstańców Wielkopolskich 162 (CH IBI)

Nie zgadzam się (11)
W dniu 09.08.2010...
W dniu 09.08.2010 roku chciałam zakupić w w/w firmie akumulator do samochodu ciężarowego. Rozmowa ze sprzedawcą przebiegała bardzo miło, sprzedawca wykazał bardzo dużą aktywność, zadawał dodatkowe pytania mające na celu ustalenie jak najlepszych parametrów akumulatora. Rozeznał się jakie są moje możliwości finansowe. Gdyby akumulator był dostępny od ręki dokonałabym zakupu niestety możliwa była dostawa na następny dzień roboczy.

Julita_42

11.08.2010

Fota

Placówka

Piła, Siemiradzkiego

Nie zgadzam się (19)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w sklepie żaden pracownik nie zainteresował się moją osobą, mimo że dłuższy czas stałam przy produkcie a pracownicy zajęci byli sobą. Przy kasie najpierw skasowano mi towar nie uwzględniając promocji po czym usłyszałam, że powinnam sama powiedzieć że chcę z takowej skorzystać. W końcowym efekcie wyszłam ze sklepu bez towaru ponieważ sprzedawczyni stwierdziła, że jeśli trzy rzeczy są w tej samej cenie to promocja ich nie dotyczy.

Julita_42

09.08.2010

Media Expert

Placówka

Piła, al. Powstańców Wielkopolskich 99

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi