EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)

(0.57)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (135 z 242)

Tragedia. Oferowane terminy...
Tragedia. Oferowane terminy nieakceptowalne. Zaproponowano mi 6 dni oczekiwania na wypranie marynarki! Proszę zatrudnić więcej personelu albo dokupić więcej pralek

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam. Oddałam...
Nie polecam. Oddałam sukienkę wieczorową w nadziei , że spiorą plamy, które były na niej po owocach. Niestety , sukienka wróciła z plamami, bez żadnych śladów zabiegów , którym powinna była być poddana. Mając na uwadze fakt, że i tak nie da się jej uratować postanowiłam wywabić plamy mydłem galasowym za całe 11 zł , kupione w drogerii... i plamy zeszły . Poczułam ulgę ( bo suknia na prawdę piękna) i złość na " profesjonalistów" , którzy nie poradzili sobie z banalnymi ( okazało się ) plamami. Nie będę pisać o tłumaczeniu się biura obsługi klienta bo szkoda nerwów. STANOWCZO ODRADZAM . P.S. Usługa wykonywana była w Poznaniu , w galerii Plaza.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Absolutnie nie polecam...
Absolutnie nie polecam tej pralni specjalnie w CH Korona Wroclaw. Zniszczyli poduszki , rozerwali material, zachaczylo o beben I rozszarpalo cala poduszke. Reklamacja nic nie pomogla, bardziej mnie oskarzyli, Poduszki byly tylko do odswiezenia. Kolejne odwolanie od decyzji firmynic nie dalo. Kazali mi sobie to naprawic . Omijajcie to miejsce z daleka .

Klient_PhZGM

22.06.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
oddałem dwa garnitury...
oddałem dwa garnitury do pralni EBS w Bonarce, po odbiorze tego samego dnia w domu stwierdziłem dziury w marynarce. Podczas składania reklamacji Pani kierownik pralni oświadczyła, że podczas prania z marynarki wyszły jaja moli, na moje pytanie dlaczego w jednej skoro garnitury trzymam w jednej szafie odpowiedział, że może pasy samochodowe zniszczyły marynarkę. Nadmieniam, iż w chwili odbioru z pralni nikt nie zgłosił tego faktu pomimo tego, iż w momencie składnia reklamacji Pani kierownik pamiętała sytuację z ujawnieniem jaj moli. Reklamacja nieuwzględniona garnitur do wyrzucenia. Nie polecam

daniokr

03.04.2024

Placówka

Kraków, Kamińskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem od...
Jestem klientem od ponad 10 lat i zostawiłem zupełnie nowy kapelusz bez szczególnych plam. Zwrócili mi go odbarwiony, bez napisów marki i z oderwanymi literami. Na moją uzasadnioną prośbę o to, co się stało i dlaczego zniszczyli nowy i drogi kapelusz, pani Iwona na galeria łódzka w bardzo nieuprzejmy sposób odrzuciła mnie, mówiąc, że to moja wina, że zabrałem go do niego do prania! Jak stracić klienta po 10 latach w sekundę!

Klient_Iz4Rp

28.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pralnia masakr odradzam...
Pralnia masakr odradzam wszystkim oddałem garnitur do prania .marynarka po praniu była w wielu miejscach brudna , Wielkie białe plamy po jakimś płynie lub proszku , chciałem tylko odświeżyć a odebrałem po prostu brudną.ogulnie katastrofa ,koszt 106 zł.za usługę spiętrzenia ubrania i jeszcze nachalna obsługa nasile próbująca wcisnąć jakiś nadziewany pokrowiec za prawie 30 zł.nigdy więcej.

PiotrŁuczak_lBOL

17.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sobotę 18.11.2023...
W sobotę 18.11.2023 zostawiłam kurtkę do prania w pralni EBS W Centrum Handlowym Borek we Wrocławiu. Był to pierwszy raz kiedy korzystałam z usług tej firmy. Za usługę musiałam zapłacić z góry, dostałam paragon z adnotacją, że "usługa bez gwarancji efektu". Wg. UOKIK jest to klauzula niedozwolona!!! Na paragonie pracownica pralni wyznaczyła termin 22.11.2023 po godz. 19, jako termin odbioru kurtki. Po udaniu się na miejsce, w wyznaczonym terminie, pracownica pralni- pani Olena - najpierw nie mogła znaleźć mojej kurtki w sekcji rzeczy wypranych, zatem poinformowała mnie w sposób bardzo lekceważący, że zaraz "wygrzebie" kurtkę w brudach, bo pewnie leży gdzieś na dnie jeszcze nie wyprana, ale muszę poczekać bo inni czekają w kolejce. Totalnie mnie zatkało na parę chwil! Dlaczego pracownica pralni -pani Olena- odsyła mnie z kwitkiem, ignoruje problem wynikający z winy pralni i do tego umniejsza ważności problemu każąc mi odejść, bo inni klienci? Nie dość, że zapisy na paragonie wyłączające/istotnie ograniczające odpowiedzialność względem konsumenta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania są klauzulami niezgodnymi. Nie dość że usługa nie została wykonana w wyznaczonym przez pralnię terminie. Nie dość, że pani Olena (pracownica pralni) nie mogąc znaleźć mojej kurtki dała mi do zrozumienia, że nie wie gdzie jest moja kurtka i co się z nią dzieje,.. to jeszcze umniejszała zaistniałym faktom, zignorowała moje prawa konsumenckie i naruszyła dobra osobiste podważając mój kręgosłup moralny i człowieczeństwo ( cyt. "Czy pani jest człowiekiem" pytała kilkukrotnie pani Olena). Nie dostałam żadnych przeprosin, żadnego zapewnienia o naprawieniu szkody, ani rekompensaty. Na tą chwilę nadal nie mam kurtki.

NickNamexyzabc

24.11.2023

Placówka

Wrocław, Hallera 52

Nie zgadzam się (0)
Dziś odbierałam 2...
Dziś odbierałam 2 marynarki marki Pinko z pralni w Katowicach Silesii. Każda o wartości 2 tyś. Pani M. z rozbrajająca szczerością poinformowała mnie, że pralka zniszczyła guziki (odpadły z nich złote elementy) ale to nie jej wina bo prała zgodnie z metką i mam sobie pójść zareklamować do producenta. Część elementów mi oddała, a na pytanie o brakujące powiedziała, że może są w bębnie pralki, ale ona nie będzie ich szukała. Powtarzała, że mam zareklamować je u producenta, bo ona prała zgodnie z metką. (garnitury te wcześniej były prane w tej pralni i nic się nie działo.) Na moją prośbę o to, aby napisała mi oświadczenie o stanie faktycznym (że oddałam w dobrym stanie a odbieram uszkodzone) powiedziała, że nic takiego mi nie napisze i żebym brała te marynarki, bo uszkodzenie to jest np. oderwanie rękawa nie zniszczenie guzików. Zdenerwowana zadzwoniłam do sekretariatu zarządu pralni (numer w necie) i dostałam info, że powinnam spisać reklamację. Przekazałam to pani M. ale zaznaczyłam, że marynarek nie zostawię - może zrobić zdjęcie wad, które wyrządziła. Pani zadzwoniła do swojego działu reklamacji i przy mnie powiedziała, że jest tu klientka, która chce złożyć reklamację, bo......chce złożyć reklamację (znaczy roszczeniowa). To skandal, żebym musiała się upominać o zadośćuczynienie wyrządzonej krzywdy, nikt nawet nie powiedział mi przepraszam, nie zaproponował żadnego rozwiązania, pomimo, że zniszczył mi odzież. Czekam na rozpatrzenie reklamacji ale sprawy nie zostawię, bo to naprawdę bezczelność.

AgnPot_iofN

07.08.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
PLACÓWKA TARNÓW GEMINI...
PLACÓWKA TARNÓW GEMINI PARK nie polecam jakość usług poniżej krytyki a ceny z kosmosu ! niszczą ubrania a przy odbiorze nawet o tym nie informują oczywiście w odpowiedzi na reklamacje jest informacja że za nic nie odpowiadają.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam niszczą...
Nie polecam niszczą rzeczy i za nic nie odpowiadają, przy odbiorze nawet nie zostałam poinformowana o zniszczeniu ubrania, dopiero w domu zauważyłam, oczywiście reklamacja nie uwzględniona. Nie dość że drogo to jakość usług poniżej krytyki ! Nie polecam firma do zamknięcia !!!

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa oraz czyszczenie...
Obsługa oraz czyszczenie ok. Jednakże jest to na dzień dzisiejszy jedyny punkt usługowy w galerii Grudziądz w którym nie widać żadnych działań ochronnych przed wirusem.

Niezweryfikowany Klient_FlV8

31.03.2020

Placówka

Grudziądz, Konarskiego 45

Nie zgadzam się (0)
ODRADZAM
ODRADZAM

Niezweryfikowany Klient_n7V3

14.01.2020

Placówka

Tarnów, ul. Nowodąbrowska

Nie zgadzam się (0)
Oddałem obuwie do...
Oddałem obuwie do czyszczenia i wielkie było moje zdziwienie jak idać po odbior obuwia ladnego wyczyszczonego ,okazało się że Pani oddaje mi buty brudne. Do butów była tylko dolaczona informacja ze nie gwarantuja efektu. Musze nadmienic ze podany byl moj numer telefonu i dopisek o pozwoleniu na lakierowanie. Buty to kozaki Jallete troche zniszczone i brudne od smarow . Gdy je oddawalem nikt nie mowil ze tego nie mozna doczyscic. Zostawilem buty na druga ture...... zobaczymy .

Niezweryfikowany Klient_1oSh

11.01.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
16.12.2019 oddałem nakrycie...
16.12.2019 oddałem nakrycie do prania i otrzymałem informację że będzie gotowe do odbioru w środę wieczorem co bardzo mnie ucieszyło. Nie spiesząc się pojawiłem się w pralni w czwartek wieczorem otrzymałem poskładany i zapakowany pokrowiec. Nie sprawdzałem go przy odbiorze ani po przyjeździe do domu mając pełne zaufanie do firmy 5asec. W piątek wyjechałem na weekend i wróciłem późnym popołudniem do domu. Po powrocie postanowiłem założyć wyprany pokrowiec i po wyjęciu okazało się że jest w takim samym stanie jak przed oddaniem,tylko z tym wyjątkiem że był ładnie złożony. Płacę i oczekuję że usługa będzie wykonana rzetelnie,a tu widać że mają to w nosie. ps.w poniedziałek kiedy oddawałem nakrycie, widziałem jak pani która tam pracuje wyciąga rzeczy z pralki i wywala je na podłogę i to powinno już wzbudzić mój niepokój

zarejestrowany-uzytkownik

23.12.2019

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (1)
Jestem mega niezadowolona,...
Jestem mega niezadowolona, nigdy więcej nie zwrócę się do Państwa ! Nie widzę w ogóle żadnych zmian, otrzymałam taki sam płaszcz jaki oddałam. Jestem bardzo zasmucona, że Państwo w ogóle nie zadbało o wygląd płaszczu. W ogóle nie oczyszczono go, a jeszcze uważam, że nie został nawet umyty. Z wyrazami szacunki.

Niezweryfikowany Klient_3ipG

08.11.2019

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
Witam, korzystam z...
Witam, korzystam z usług sieci pralni na terenie całej Polski, ostatnio byłam świadkiem bardzo niemiłego zachowania klientki w stosunku do pracownicy pralni, wobec czego śmiem twierdzić ,iż Panie tam pracujące są poniżane, narażane na stres, a wykonują naprawdę ciężką pracę, mam pytanie gdzie jest szacunek, każdy z nas pracuje z ludżmi niezależnie od miejsca wykonywanej pracy, Ludzie naprawdę szacunek, a nie wyłudzanie pieniędzy za ciuchy kupione w second handzie, współczuję Panią i zarazem klientom za brak kultury osobistej i perfidię, jeszcze raz kultura ,poczucie godności dla samego siebie i tej Drugiej osoby, która stara się doprowadzić do stanu używalności rzeczy Klientów......

Niezweryfikowany Klient_kRtj

07.11.2019

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)
Sześć tygodni temu...
Sześć tygodni temu oddałam do czyszczenia kurtkę. Zgłosiłam się do punktu w Karolince w terminie zapisanym na kwicie. Zwrócono mi uwagę, że jest to termin "przewidywany" a nie umówiony z klientem, więc nie musi być dotrzymany. Panie niegrzecznie powiedziały mi , abym czekała na esemes od nich. Czekam więc i nie mam pewności , czy wspaniałą kurtkę od Ochnika kiedykolwiek mi dostanę z powrotem .

Niezweryfikowany Klient_anFJ

10.10.2019

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Pralnia zniszczyła bardzo...
Pralnia zniszczyła bardzo cenna dla mnie sentymentalną pamiątkę choć podkreślałam kilka razy że jest dla mnie bardzo ważnia i żeby przede wszystkim jej nie zniszczyc. Oddali mi poszarpana pozaciagana. Nawet nie wiem jakiej rekompensaty oczekiwać zadna kwota nie zwróci mi tej jednej wyjątkowej dla mnie rzeczy. BÓLU JAKI CZUJE NIE DA SIE OPISAĆ SŁOWAMI, NIEPOLECAM! GNIOT, TRAGEDIA!

Niezweryfikowany Klient_NOut

29.08.2019

Placówka

Tychy, ul. Towarowa

Nie zgadzam się (0)
Żenada ta pralnia...
Żenada ta pralnia i tyle! Lepiej się przykładają w pralniach prywatnych! W Kielcach w Galerii Echo przy ul.Świętokrzyskiej 20 5 a sec to po prostu czysty wyzysk!

zarejestrowany-uzytkownik

01.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Brak profesjonalizmu w...
Brak profesjonalizmu w punkcie w Galerii Echo w Kielcach!!! Usługa wykonana po łepkachi to w mega drogim Systemie Aqua sec!!!

Klient_h870

21.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)

EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Tragedia. Oferowane terminy...
Tragedia. Oferowane terminy nieakceptowalne. Zaproponowano mi 6 dni oczekiwania na wypranie marynarki! Proszę zatrudnić więcej personelu albo dokupić więcej pralek
Zgadzasz się?