Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.53 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5222)

TAK SIĘ TRACI KLIENTÓW

Wymuszono ode mnie opłatę za dostawę do godziny 13:00 a tymczasem przyjechali dopiero po godzinie 14:00. Towar traktowali jak worek ziemniaków. Mieli mi oddać niesłusznie pobrane pieniądze po przesłaniu im kopi zamówienia z potwierdzeniem nie wywiązania się z wykonania usługi......... i tu się kontakt urwał. nikt nie reaguje na moje maile (sztuk 2). Obsługa na infolinii .... dramat. Nie spodziewałem się czegoś takiego!!!

Też nie najlepiej

Zamówiłam drobiazg w tej firmie, z odbiorem własnym, choć wszędzie mi daleko. Po tygodniu dostałam info żeby wybrać termin odbioru. Musiałam znowu podać wszystkie swoje dane i wybrać termin. Pojechałam na miejsce zgodnie z informacją że jest czynne od 8 do 21. Byłam około godziny 10. Pan odnalazł zamówienie , tak, jest na dziś, ale będzie od 14. Bo teraz system nie pozwoli wydać. Mówię że przyjechałam z innej części miasta, ale to na nic, bo system nie pozwoli i już. Pan proponuje mi abym w okresie epidemii " pochodziła do 14 po mieście i przyszła odebrać". Mówię że to niemożliwe. Oboje zapętlamy się. Pytam jakie jest inne rozwiązanie. Nie ma innego jak przyjść o 14. Wreszcie pytam czy mogę przyjść jutro. A mogę. Za chwilę pytam ile mam dni aby to odebrać. 3 dni. Ale to ja musiałam o wszystko dopytać, pan nie udzielił mi tych informacji mimo iż pytałam o inne rozwiązania. A kiedy dobrałam do domu ok godz 12 otrzymałam informację że zamówienie jest do odebrania.

Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem

Zbyt długo czekałem na rozmowę z konsultantem! Jak to możliwe, że jestem pierwszy w kolejce przez 55 min? Po ponad godzinnym czekaniu rozłączyłem się.

wyjątkowo nie polecam

gorąco odradzam zakup on line w rtv euro agd towar kupiłem tydzień temu, towar niby na stanie. pieniążki wysłałem natychmiast. teraz czekam naz skompletowanie jak to mówią przesyłki, zamówiłem tylko kartę graficzną. dzienni przychodzi sms z systemu bym ustalił termin dostawy, lecz system nie potrafi tego zrobić bo towaru niet. masakra

Super, najlepsza obsługa z jaką się dotąd spotkałam

Dokonałam w tym sklepie już kilku zakupów, personel sklepu na czele z jego kierownikiem i obsługą kredytową stają zawsze na wysokości zadania- pomóc przy zakupie jest rzetelna, fachowa i pełna profesjonalizmu. Każdy zakup, którego tu dokonałam jest w 100% trafiony i godny polecenia. Wszystkim należą się 6.

Omijać z daleka nie przesyłają zamówionego towaru

W 3 kwietnia zamówiłem i opłaciłem sprzęt (prawie 1000 złotych) w tym sklepie. Do dziś nie otrzymałem sprzętu ani jakiejkolwiek informacji ze strony sklepu. Infolinia to pic na wodę, na maile nie odpowiadają, całkowity brak kontaktu z osobami kompetentnymi. Omijajcie ten sklep z daleka szkoda nerwów i pieniędzy.

NIE POLECAM!

Nie polecam i odradzam. Ja będę omijać ten sklep z daleka. Zakupiłam odkurzacz bezprzewodowy marki Philips. Przy sprzęcie powstało wiele wad - jednak bodźcem do złożenia reklamacji był moment kiedy odpadło kółko. Sklep RTV agd ( Gdańsk matarnia) przyjął reklamację i "naprawili" sprzęt. Tak w skrócie - sprzęt został uszkodzony przez serwis. Kółko zostało naprawione metoda rozpuszczenia plastiku i przyklejenia kółka oraz zostaliśmy oszukani, ponieważ stwierdzili, że wymienili akumulator, ale okazało się, że jest stary. Z firmą próbowałam porozumieć się prawie 4 miesiące jednak nic z tego. Firma nie poczuła się do żadnej odpowiedzialności za zniszczony przez nich sprzęt. Udałam się z odkurzaczem do renomowanego serwisu marki Philips. Na miejscu wymienili odkurzacz na nowy i stwierdzili, że firma rtv agd zdewastowała nam sprzęt. W tej sytuacji najgorsze jest to, że za grosz nie szanują konsumenta i jawnie robią sobie z nas "jaja". Także NIE POLECAM!

Obsługa klienta na najwyższym poziomie.

Chciałabym przesłac bardzo pozytywną opinię odnośnie Państwa procedur i sposobu załatwienia mojej prośby.Prosiłem mailowo o rezerwację towaru, dostałem szybką informację zwrotną na maila i potwierdzenie sms. Dobre podejście i szacunek do klienta, wróży Wam dobrą przyszłość. Życzę wszystkiego dobrego.

Dziadostwo

Tak beznadziejnej obsługi jak w tym sklepie ciężko znależć.Jakiś dziad w niebieskiej bluzce około 15-tej na pytanie klijenta ze nic nie odpowiedział to jeszcze śmieje się z kolegami jaki to on mądry jest a ten typ jak fajnie olany został .Po co takich łysych grubych nierobów zatrudniacie po to żeby klijentów zniechecali do waszego sklepu.:)I mam pytanie czy niebieska bluzka w waszym sklepie to oznaka niepełnosprawności?Zakłady pracy chronionej z niepełnosprawnymi obsługującymi klijentów powinny być oznaczone,Kilka razy u was kupowałem u was sprzety elektroniczne ale od dziś u was moja noga nie postanie.Ocena od zera do stu zero. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie

Miesiąc temu złożone zamówienie, opłacone i do dziś brak przesyłki. Brak jakiejkolwiek rzetelnej informacji ze strony tego sklepu, omijajcie z daleka bo możecie się nieźle naciąć.

Wspaniała obsługa

Wykwalifikowani sprzedawcy, którzy zawsze są w stanie doradzić wyboru.

Tak złej obsługi nie ma nigdzie

Infolinie nie może nic zrobić poza odczytaniem formułki, dodatkowo podaje fałszywe informacje które nie mają nic wspólnego z prawdą. Anulowali mi zamówienie z uwagi na kryzys Koronawirus i powiedzieli że zamówiona i opłacona paczka zostanie do mnie dostarczona przez Kuriera. Po czym kolejny konsultant przekazał informacje że przecież zamówienie zostało anulowane i teraz nic nie da się zrobić.

Zwodzenie klienta, kłamstwa, nie wiadomo, o co chodzi

Niestety po wielu latach bycia oddanym klientem nie polecam i będę namawiać innych do przejścia do konkurencji. - komputer (co lepsze na raty) kupiony 11.04 (internet). Do 05.05 sprzetu brak a raty lecą... - sklep nie jest w stanie powiedziec co sie dzieje/stało Co najgorsze jeden pracownik mówi, że komputer wydany kurierowi, drugi, że sprawdzają, trzeci, że nie ma i nie będzie...

Niepoważne podejście do klienta

Na połączęnie z infolinią czekałem 30minut, każdy z 3 konsultantów podawał mi inną date dostarczenia mojej paczki a na stronie internetowej widnieje 04.05. Jeżeli nie ma się pewności dostarczenia paczki klientowi w danym dniu to się tego nie obiecuje ani nie reklamuje w telewizji.

1,5 godziny czekania

Infolinia to porażka. Najpierw konsultant spuścił mnie mówiąc że serwis to inna firma i sklep nie ma kontaktu z serwisem, następnie że jak przyjdzie zwrot przedmiotu z serwisu to będzie opis z kontaktami do dyskusji. Opis zawiera 1 zdanie a nr kontaktowych brak! Infolinia-czekanie 1:40 na oczekiwanie na połączenie z konsultantem...

Dostawa niekompletna.

Wg wiadomości wysyłanych przez automat wszystko pięknie. W rzeczywistości przesyłka zawiera jeden z dwóch przedmiotów. Drugiego - droższego (przypadek...) - nie ma.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem