Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.22 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (4480)

TAK SIĘ TRACI KLIENTÓW

Wymuszono ode mnie opłatę za dostawę do godziny 13:00 a tymczasem przyjechali dopiero po godzinie 14:00. Towar traktowali jak worek ziemniaków. Mieli mi oddać niesłusznie pobrane pieniądze po przesłaniu im kopi zamówienia z potwierdzeniem nie wywiązania się z wykonania usługi......... i tu się kontakt urwał. nikt nie reaguje na moje maile (sztuk 2). Obsługa na infolinii .... dramat. Nie spodziewałem się czegoś takiego!!!

Elektronika tylko w Euro Rtv agd

Dziś bylem u konkurencji, znaczy mexp. Chciałem dokonac zakupu ratalnego 2x P30 pro, 2300zl szt. wyliczyli mi kredyt, ktory calkowicie wyniesie troszeczke ponad 10kPLN, chcieli wcisnąć mi jakies ubezpieczenie by byly raty zero. W mexp kazdy chce Cie oskubać na siano, sklep, bank, nawet baba z kiosku doradczego na kredyty. Niech u siebie w sprzedaja . Natomiast w Euro Rtv/ Agd, cyk ziomeczek szybciutko wytlumaczyl mi caly koszt kredytu (na drugiego fona dostalem 20% rabatu 5 banieczek, ktore poszlo na dodatkowa usluge ubezpieczenia w full opcji. W sumie wyszlo mi do zaplaty 6900zl a nie dycha. Tak mozna dzialac. Piona ziomki! Idz sam porownaj oferty, oczywiście jezeli bierzesz cos w kredki, a nie napalony lecisz do mexp bierzesz w raty, bulisz i bulisz. Tym bardziej popatrzcie na te negatywne opinie jakie są nazwy, przeciez logiczne ze to wszystko to wojna marketow i shit od pracownikow mexp. Pozdro (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

UWAGA ------UWAŻAJCIE NA TEN SKLEP ON-LINE

NIE KUPUJ IDZ DO MEDIA MARKT !!! KUPIŁEM TV I ANI ŚLADU PO KASIE I TV , PRZYSŁALI USZKODZONY TELEWIZOR 75 CALI !!!!

UWAGA ------UWAŻAJCIE NA TEN SKLEP ON-LINE

KUPIŁEM TELEWIZOR PRZYSZEDŁ Z WYPALONĄ MATRYCĄ W 30 PROCENTACH , REKLAMOWAŁEM 14 DNI W KOŃCU ZABRALI , DO DZIŚ NIE MAM KASY ANI TELEWIZORA ...........NAJGORSZY SKLEP I PODEJŚCIE DO KLIENTA ...................................................UWAŻAJCIE NA TAKIE ZAKUPY [[[[[[[[[[[[[[[[

Szybko, profesjonalnie

Do sklepu RTV EURO AGD przyszłam gdyż zachęciła mnie oferta ekspresu do kawy. Była najkorzystniejsza finansowo. Dodatkowo otrzymałam bon na kolejne zakupy. Wszystko przebiegło bezproblemowo, pracownik sklepu odpowiedział na wszystkie pytania oraz wykazał się duża wiedza w tym zakresie.

Brak możliwości zwrotu po zakupie

Zakupiłem w sklepie w Siedlcach słuchawki HyperX Cloud 2. Zostały nałożone raz po czym stwierdziłem, że nie jestem z nich zadowolony. Według prawa mam 14 dni na zwrot, lecz jak to powiedział kierownik w sklepie, gdy już założyłem słuchawki na głowę w celu sprawdzenia od razu tracę możliwość zwrotu. Słuchawki wygładały tak samo jak inne w pudełkach, nienaruszone, o fakcie braku możliwości zwrotu słuchawek po sprawdzeniu nie zostałem poinformowany przez sprzedawcę A kierownik sklepu na pytanie to jak sprawdzić czy słuchawki w ogóle dobrze działają skoro nie mogę ich nakładać na głowę rozłożył ręce gestykulujac, że to nie jego sprawa. Jestem 320zl w plecy i zostałem niepoinformowany o tym przy kupnie oraz został odrzucony mój zwrot raz nałożonych słuchawek w pudelkowym stanie. Nie polecam sklepu nikomu, nie zrobię tutaj więcej zakupów.

Dramat

Nie polecam zakupów w tym sklepie. Brak dbałości o klienta i nieterminowe dostawy. Zamówiona suszarka do ubrań w poniedziałek z potwierdzonym terminem dostawy w czwartek. W czwartek o 14 informacja że zapomnieli jej zapakować. Ta sama suszarka leży tymczasem na magazynie w Koszalinie skąd właśnie wyjeżdża transport do Słupska. Proponują sobotę. Odmawiam dzwonię co pół godziny czy załatwili transport ekspresowy albo zgodę na dowóz egzemplarza z Koszalina. Po złożeniu dwóch reklamacji uprzejmie potwierdzają na maila że przywiozą w sobotę bo taki sami ze sobą uzgodnili termin. W piątek wylot na wakacje. Pranie czekało na suszarkę. A ponad 4 tys. zwrócą oczywiście nie przelewem ekspresowym tylko jak zwrócą to zwrócą. Może za tydzień.

Dramat

Zakupiłam 27 września lodówkę, zapłaciłam 29 zł za dostawę 30 września między godziną 11-13, specjalnie zostawiłam innej osobie klucze do mieszkania żeby czekała na dostawę, oczywiście zero odzewu tego dnia w kwestii dostawy, więc zadzwoniłam na infolinię 2 razy, nikt nic nie wiedział i obiecano mi kontakt, 1 września dalej brak kontaktu, wiec znowu obiecano mi telefon i cisza, popołudniu 1/09 udałam się do punktu na 3 stawach, rozmawiałam z Panem kierownikiem, oczywiście nikt nic nie wie, zadzwonili do działu logistyki gdzie okazało się że w ogóle lodówki nie było na stanie ( a dostawę miałam zagwarantowaną na 30), powiedzieli że dostarcza 3/10, powiedziałam że proszę o zmiany godziny po 17 bo jestem w pracy, dzisisj 13:15 dzwoni do mnie kierowca że czeka pod blokiem z dostawą, nikt oczywiście nie przekazał że jest zmiana godziny, Pan powiedział kończy pracę za pół godziny i że nie dostarczy mi towaru po 17, wiec znowu dzwoniłam na infolinię gdzie każdy to ma gdzieś, w końcu kierowca ponownie do mnie zadzwonił że dzisiaj po 17 ktoś będzie do mnie dzwonić czy w ogóle przywiozą...to są po prostu jaja, z takim oblewaniem, zbywaniem klienta w życiu nie nie spotkałam...nigdy w życiu w Euro nie zrobię już zakupów....jak dzisisj w końcu nie dostanę mojego towaru sprawa wygląduje u Rzecznika Praw Konsumentów...

Sklep godny polecenia!

Obsługa tego sklepu na jak najwyższym poziomie!! Mili pracownicy, służący pomocą lecz nie narzucający się. Doradza w wyborze sprzętu nie wciskając na siłę towaru za miliony monet, tylko żeby zrobić normę sprzedaży. Gdy potrzebuje nowy sprzęt zawsze udaje się do tej placówki. Pomagają przy rozłożeniu zakupu na dogodne raty jesli jest taka potrzeba! Serdecznie polecam!!

Kiepska obsługa

Bardzo długie oczekiwanie na obsłużenie. Klient musi sam zacząć się interesować gdzie podejść i kogo zapytać o informację. Pracownicy nie wykazują zainteresowania.

Proces reklamacji

Opinia dot. obsługi reklamacyjnej i klienta. Zakupiłem tablet Lenovo TAB P10 za pośrednictwem sklepu internetowego. Towar okazał się wadliwy - problem z gniazdem USB-C. Nie ładował. Chciałem postąpić właściwie i zareklamowałem. Co się okazało było moim błędem. Mogłem się okazać cwaniakiem i odesłać towar i skorzystać z terminu na zwrot towaru. Zareklamowałem i po prawie 2 tygodniach otrzymałem pismo, że towar z wadą fabryczną zakupiony niecałe dwa tygodnie wcześniej nie będzie wymieniony na nowy, tylko naprawiany. Wykonałem telefon do sklepu zgodnie z tym co było napisane w piśmie - zgłosiłem prośbę o ponowne przeanalizowanie reklamacji to otrzymałem informację, że jak nie wyrażam zgody na naprawę to przedmiot zostanie odesłany do sklepu i ja po odebraniu go mogę od razu zgłosić ponowną reklamację w tym samym sklepie. Co w konsekwencji tylko wydłuża procedurę reklamacyjną ale nie można telefonicznie nic zrobić. Rozumiem w takim razie, że sprzedając zepsuty, wadliwy sprzęt klientowi jest w rozumieniu sklepu właściwym podejściem do klienta i tak zawsze postępują a później naprawiają i w taki sposób wszystkie wadliwe przedmioty znikają z półek sklepowych czy magazynowych.To jest żenujące !!!!! Jak widać, nie warto być uczciwym tylko trzeba kombinować i odsyłać wadliwe produktu, trafi on później na innego klienta który będzie miał z nim problem i problem ze sklepem euro.

Pomocny sprzedawca

Przedwczoraj wybrałem się do sklepu w celu zakupienie baterii do pilota samochodowego. Na wejściu przywitał mnie miły młody Pan, który zapytał się w czym może pomóc. Odpowiedziałem mi, iż szukam konkretnej baterii - podałem oznaczenie. Sprzedawca zaprowadził mnie do regału z produktem i pomógł przy wyborze. Byłoby maksimum gwiazdek gdyby nie Pani przy kasie, która próbowała "wcisnąć" mi pendrive - niby w promocji. Jednak taki sam tym przenośnej baterii dostępny jest u konkurencji o całe 3 złote taniej. Mimo to poleca.

Dostawa i odbiór sprzętu

Przy dostawie nowej lodówki nie zabrano mi starej mimo, że zgłosiłam że mają odebrać zużyty sprzęt. Po WIELOKROTNYCH reklamacjach i kontaktach zarówno mailowych jak i telefonicznych, po trzech tygodniach przyjechali po starą lodówkę. Firma kompletnie nie szanuje klienta. A o dostawie w zapłaconym zawężonym terminie nie ma co marzyć.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem