BEKO

( 2.99 )

Opinie (9)

Bardzo długi czas oczekiwania na częsci

Zakupiłam pralkę BEKO. Niestety przy montażu nóżek okazało się, że brakuje dwóch gwintów i nie ma w co wkręcić nóżek. Dwie puste dziury. Zamówiłam części, jednak nie mieli ich w magazynie i trzeba 2 gwinty sprowadzić z zagranicy. Czekam już miesiąc i nie mogę używać pralki. To strasznie długo. Obsługa infolinii miła, jednak problem nie został do dziś rozwiązany. Pralkę zakupiłam w Media Market z transportem i wniesieniem zapakowaną. Problem wystąpił po rozpakowaniu.

Świetny sprzęt

Sprzęt jest bardzo wysokiej jakości. Jest praktycznie bezawaryjny. Warto zainwestować w sprzęt tej marki.

Bardzo miła i rzeczowa obsługa

Bardzo miła i rzeczowa obsługa, serwisanci przychodzą ze swoimi nakładkami na obuwie, mają swoje mydło i ręcznik, po naprawie sprzątają po sobie, to chyba nie jest polska! Serwisant ładnie i czysto ubrany, nie usmolony, miły! Jakość Obsługi Serwisu mnie tak zaskoczyła że do tej pory zastanawiam się czy to było w Polsce? Że nie wspomnę o usunięciu usterki od ręki.

chcialam sobie kupic blender philipsa

chcialam sobie kupic blender philipsa.moja siostra go uzywa i jest rewelacyjny.uzywałam go u siostry i stwierdziałam ze musze go miec.do tego ma jeszcze pojemnik do szatkowania i krojenia.rewelacja. pracownik sklepu poinformował mnie ze trafilam na promocje tych blenderów. bardzo mnie to ucieszylo.z przystawkami zapłaciłam malo.asortyment duzy, ceny takie sobie.obsługa profesjonalna

Zgłaszając zepsuty sprzęt

Zgłaszając zepsuty sprzęt (zmywarkę) zostałam wysłuchana. Pan odbierający tel. nie przerywał mi wypowiedz!i, wysłuchał mnie!, zadał kilka dodatkowych pytań, przyjął zgłoszenie, wysłał je do odpowiedniego serwisu. Super!!! Chciałabym żeby wszystkie infolinie były obsługiwane przez takie osoby jak mój rozmówca z BEKO.Rewelacja!!!W związku z tym, że to była rozmowa tel. nie mogę ocenić "wyglądu miejsca obsługi", ale sądząc po wysokiej! kulturze rozmówcy na pewno 5+.

Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie

Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie, kupując pralkę w jednym z marketów na śląsku zakupiłem pralkę z firmy Beko, po sprawdzeniu sprzętu i odebraniu gwarancji w punkcie informacyjnym poprosiłem o fakturę z uwagi iż paragony często stają się nieczytelne i wtedy są problemy z gwarancją. Po instalacji pralki okazało się iż jest jakiś problem z programatorem elektronicznym więc następnego dnia zadzwoniłem na serwis i co się okazało ?.Uznano że nie mam Gwarancji ponieważ mam fakturę i jest to traktowane iż zakupiłem sprzęt na firmę mimo iż faktura była na osobę prywatną.BEKO sprzedaje najgorszy jakościowo sprzęt awarie ich sprzętu są bardzo częste więc chyba sobie rekompensują w ten sposób straty.Nie polecam ani firmy ani sprzętu który produkują jako klient jestem bardzo zawiedziony i już nigdy nie kupię nic co produkują.Sprawa reklamacyjna w toku.....

Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym dotarł do mnie

Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym dotarł do mnie serwisan firmy BEKO do niesprawnego oświetlenia piekarnika. Wspomnę, że piekarnik ma dwa lata, a gwarancję rozszerzoną na 5 lat. Serwisant wysawał sie byc kompetentny, poinformował, że zepsutej częsci nie maja na stanie, ale w ciagu tygodnia ją dla mnie sprowadzą. Przed wczoraj minęły trzy tygodnie od tej informacji. Czas obsługi zastraszająco długi. Mam wrażenie, ze gwarancja na 5 lat to fikcja!

Odwiedzałeś ostatnio BEKO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

AEG

(4.00 )

Amica

(3.88 )

Bosch Siemens

(3.59 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem