BEKO

( 2.22 )

Opinie (14)

Zglosilem naprawe zmywarki ...

Zglosilem naprawe zmywarki Beko,“ Zentrala w Warszawie przyslala do mnie „nie fachowca“,lecz wymieniacza czesci ,z Gorzowa na poczatek wystawil rachunek za przyjazd 135 zl, rozebrana zmywarka ,rozmontowana czesc mebli kuchennych stoi juz 2 tyg .Po 2 tyg. Zadzwoniono do mnie,ze czesci beda kosztowaly 650 zl z wymiana i znowu z kosztami dojazdu.,to razem 785zl,Zmywarka kosztowala 1000zl ,jestem bardzo zniesmaczony ,wsciekly,nie polecam tego „Bubla „nikomu

Serwis pralki wbrew ...

Serwis pralki wbrew temu co piszą trwa dłużej niż deklarowane 30 dni !!! Porażka - nigdy więcej beko

Dno, takiej obsługi nie ma nigdzie!

Tydzień oczekiwania na odwrócenie drzwi w lodówce.

Pralka

Pralka po 4 miesiącu zaczęła chodzić jak ciągnik rolny za czasów komuny , zgłosiłem gwarancje wszystko fajnie i nagle dzwoni do mnie serwisant mówiąc ze jest na l4 co jest zrozumiałe każdy choruje . Dzwoniąc ponownie na serwis beko dowiedziałem się ze nie ma zastępstwa dla chorego Pana i mam czekać . No i co mi pozostało z małym dzieckiem….prac w rękach i czekać na jegomościa . 3 tys za pralkę niewarte podejście i sposób w jaki próbują usunąć usterkę jest znikomy i maja to po prostu gdzieś . Nie życzę nikomu takiej sytuacji bo jak do niej dojdzie to polecam awaryjnie czekając na serwis zakupić miskę i przygotować duża dawkę dobrego humoru podczas prania. NIE POLECAM kupcie w firmie gdzie serwis działa jak należy

Bardzo długi czas oczekiwania na częsci

Zakupiłam pralkę BEKO. Niestety przy montażu nóżek okazało się, że brakuje dwóch gwintów i nie ma w co wkręcić nóżek. Dwie puste dziury. Zamówiłam części, jednak nie mieli ich w magazynie i trzeba 2 gwinty sprowadzić z zagranicy. Czekam już miesiąc i nie mogę używać pralki. To strasznie długo. Obsługa infolinii miła, jednak problem nie został do dziś rozwiązany. Pralkę zakupiłam w Media Market z transportem i wniesieniem zapakowaną. Problem wystąpił po rozpakowaniu.

Świetny sprzęt

Sprzęt jest bardzo wysokiej jakości. Jest praktycznie bezawaryjny. Warto zainwestować w sprzęt tej marki.

Bardzo miła i rzeczowa obsługa

Bardzo miła i rzeczowa obsługa, serwisanci przychodzą ze swoimi nakładkami na obuwie, mają swoje mydło i ręcznik, po naprawie sprzątają po sobie, to chyba nie jest polska! Serwisant ładnie i czysto ubrany, nie usmolony, miły! Jakość Obsługi Serwisu mnie tak zaskoczyła że do tej pory zastanawiam się czy to było w Polsce? Że nie wspomnę o usunięciu usterki od ręki.

chcialam sobie kupic blender philipsa

chcialam sobie kupic blender philipsa.moja siostra go uzywa i jest rewelacyjny.uzywałam go u siostry i stwierdziałam ze musze go miec.do tego ma jeszcze pojemnik do szatkowania i krojenia.rewelacja. pracownik sklepu poinformował mnie ze trafilam na promocje tych blenderów. bardzo mnie to ucieszylo.z przystawkami zapłaciłam malo.asortyment duzy, ceny takie sobie.obsługa profesjonalna

Zgłaszając zepsuty sprzęt

Zgłaszając zepsuty sprzęt (zmywarkę) zostałam wysłuchana. Pan odbierający tel. nie przerywał mi wypowiedz!i, wysłuchał mnie!, zadał kilka dodatkowych pytań, przyjął zgłoszenie, wysłał je do odpowiedniego serwisu. Super!!! Chciałabym żeby wszystkie infolinie były obsługiwane przez takie osoby jak mój rozmówca z BEKO.Rewelacja!!!W związku z tym, że to była rozmowa tel. nie mogę ocenić "wyglądu miejsca obsługi", ale sądząc po wysokiej! kulturze rozmówcy na pewno 5+.

Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie

Ta firma to jedno wielkie nieporozumienie, kupując pralkę w jednym z marketów na śląsku zakupiłem pralkę z firmy Beko, po sprawdzeniu sprzętu i odebraniu gwarancji w punkcie informacyjnym poprosiłem o fakturę z uwagi iż paragony często stają się nieczytelne i wtedy są problemy z gwarancją. Po instalacji pralki okazało się iż jest jakiś problem z programatorem elektronicznym więc następnego dnia zadzwoniłem na serwis i co się okazało ?.Uznano że nie mam Gwarancji ponieważ mam fakturę i jest to traktowane iż zakupiłem sprzęt na firmę mimo iż faktura była na osobę prywatną.BEKO sprzedaje najgorszy jakościowo sprzęt awarie ich sprzętu są bardzo częste więc chyba sobie rekompensują w ten sposób straty.Nie polecam ani firmy ani sprzętu który produkują jako klient jestem bardzo zawiedziony i już nigdy nie kupię nic co produkują.Sprawa reklamacyjna w toku.....

Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym dotarł do mnie

Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym dotarł do mnie serwisan firmy BEKO do niesprawnego oświetlenia piekarnika. Wspomnę, że piekarnik ma dwa lata, a gwarancję rozszerzoną na 5 lat. Serwisant wysawał sie byc kompetentny, poinformował, że zepsutej częsci nie maja na stanie, ale w ciagu tygodnia ją dla mnie sprowadzą. Przed wczoraj minęły trzy tygodnie od tej informacji. Czas obsługi zastraszająco długi. Mam wrażenie, ze gwarancja na 5 lat to fikcja!

Odwiedzałeś ostatnio BEKO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Amica

(3.88 )

Bosch Siemens

(3.59 )

Daewoo

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem