Martes Sport

( 3.53 )

Opinie (697)

takiej żenady nie ma nigdzie indziej

rozmiary nie pasują do tych podawanych w opisach, miesiącami trzeba czekać na zwrot kasy za odstąpienie od umowy zawartej przez internet, absolutnie nie polecam

Miła obsługa, szybko i pozytywnie rozpatrzona reklamacja!

Zanim złożyłam reklamację zakupionej stacjonarnie męskiej koszulki sportowej z zamkiem (typowa na rower , Galeria w Grajewie) , naczytałam się komentarzy , były negatywne. Mimo to, postanowiłam przekonać się na własnej skórze. Zaniosłam więc na drugi dzień od kupna koszulkę z zepsutym zamkiem do sklepu. Miła obsługa! Reklamacja przyjęta! Przed chwilą , w czasie o wiele krótszym niż się można było spodziewać, otrzymałam SMS- reklamacja rozpatrzona pozytywnie! Odebrałam koszulkę. Dziękuję! No i jak tu wierzyć komentarzom? Bądźmy życzliwi!

Reklamacja martes sport

MARTES SPORT nie uznaje reklamacji, nie przyjmuje odwołań od reklamacji. Kupiłam buty dziecięce i starly się w okolicy pięty w całej parze po miesiącu użytkowania. Już podczas składania reklamacji sprzedawczyni mówiła że takich rzeczy się nie reklamuje. Nie polecam sklepu w Kętach.

TRAGEDIA

buty zamówienie 12 .05 nie dotarły do tej pory! Jak u wszystkich na email odpisuje automat ,telefon ciągle zajęty albo nikt nie odbiera. NIE POLECAM!!!

Masakra

Zamówiłam dwie rzeczy i zaznaczyłam odbiór w sklepie stacjonarnych. Oczekiwanie na towar ponad 3 tygodnie. Wysyłają po jednej rzeczy. Do tego firmą kurierską. Dostaje maile że towar dostarczony do sklepu do firmy kurierskiej a sklep pisze za kompletuje zamówienie jeszcze. Kompletna rozbieżność. Nie wiem czy mam iść do sklepu czy nie. Zerowy kontakt, tylko automatyczne odpowiedzi mailowe. Nigdy już nic u nich nie zamówię.

porażka

na zwrot pieniędzy czekam miesiąc. nie idzie sie dodzwonic, na maile nie odpisują, nikomu nie polecam. Porażka....

Skandal, dno

Oczekiwanie miesiąc na dostawę. Zerowy kontakt, tylko automatyczne odpowiedzi mailowe zawierające ZERO informacji. Infolinia bez szans na kontakt. Po świecie oczekuje 3 tydzień na zwrot mojej wpłaty. ZERO. Proponuję przyjrzeć się ich działaniom inspekcji handlowej ale również i skarbówce.

Beznadziejny kontakt

Kontakt online czy telefoniczny jest mega porazka. Wiadomosci takie same z automatu, zero wiadomosci do do zamoeiwnia , po 2,5 tygodnia zamowienie zostalo wyslane,srednio polecam.

Super!

Duży, przestronny parking. Sklep przestronny, dobrze wyposażony. Cały asortyment poukładany tematycznie. Super obsługa z bogatą wiedzą na temat asortymentu. Bez kolejek.

MASAKRA !

Zamówiłam 26 kwietnia kurtkę oraz nerkę, nerkę otrzymałam o kurtce ani widu ani słychu. Napisałam w formularzu, że proszę o nie realizowanie reszty zamówienia i zwrot kosztów ponieważ czas dostawy został już grubo przekroczony - na co odpowiedź dostałam, że moja przesyłka jest w trakcie realizacji i zostanie nadana dzisiaj lub jutro. Czy to jest jakaś kpina ?! Czy nie zrozumiały jest fakt, że rezygnuje z tego i żądam zwrotu swoich własnych pieniędzy ?! NA infolinii wiszę już 15 minut bez żadnego efektu - właśnie po 15 minutach wiszenia rozłączyli mnie. Kompletnie nie polecam, może w stacjonarnym sklepie jak możesz wyjść z rzeczą w ręku za którą zapłaciłeś ..

Wąskie alejki

W sklepie sa bardzo waskie alejki co uniemożliwia mijanie sie lub zrzucenie towaru. Ceny sa umiarkowane, niektore produkty maja zawyzone ceny, ktore sa tansze nawet o 30% w innych sklepach. Na wielki plus oceniam personel ktory jest dobrze obeznany w różnych produktach, doradza i udziela informacji na wiekszosc artykulow sportowych

żenada i nieuczciwe działanie

towar niedostarczony ( 4 tygodnie), zero kontaktu, na maile odpowiada automat, infolinia zajęta, towar mimo dostepności nie przygotowany do wysyłki, zwrot za towar - kasa pomniejszona o nie wiadomo co. nieuczciwa firma, nie zamawiajcie tam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie kupujcie tam!!!!!! nieuczciwe działanie

Towar nie dostarczony choć zapłacimy z góry!!!!! Uwaga na ten sklep!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Porażka

Po pierwsze - zupełny brak możliwości uzyskania pozytywnego rozpatrzenia reklamacji drogich i kiepskich jakościowo "firmowych" butów sportowych - firma z założenia rozpatruje wszystkie reklamacje negatywnie, nie pomógł nawet Rzecznik Praw Konsumentów Druga rzecz to obecne zamówienia internetowe - 2 sztuk ciuchów szukają już od 8 dni od zamówienia i nadal moje zamówienie nawet nie zostało wysłane. Porażka, jak w tytule

NIE POLECAM

Totalny brak kontaktu.Duży czas oczekiwania na zamówienie.

Obsługa klienta beznadziejna

Co za sklep. Towar zamówiony, status przesyłki od ponad dwóch tygodni jako opłacony, nie wiadomo kiedy zamówienie będzie realizowane, nie można się dodzwonić, a na e-mail dochodzą automatyczne odpowiedzi czyli nic nie wiadomo. Nigdy więcej.

Odwiedzałeś ostatnio Martes Sport?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alpinus

(5.00 )

DECATHLON

(4.21 )

GO Sport

(3.52 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem