Martes Sport

( 3.41 )

Opinie (891)

Brak poważnego traktowania klienta pod każdym względem

Pracowniczka sklepu Martes w Kędzierzynie Koźlu przy rozmowie telefonicznej na temat złożonej reklamacji przeze mnie jest bezczelna, zero kultury osobistej, nie rozumiejąca pojęcie"rodo" do tego rzucająca słuchawką. Pani się nie przedstawi bo.... jest rodo. Boki można zrywać! Dziwię się, że pracownik ma przyzwolenie na takie zachowanie .... Przy odrzuceniu reklamacji otrzymałam informację o braku możliwości odwołania się od niej, dla ciekawości kierownik sklepu powiedział coś innego i przyjął bez problemu odwołanie. W odpowiedzi na podtrzymanie reklamacji nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi na moje pisemne zapytania, dostałam odpowiedź jak dla naiwniaka. Nie zostawię tej sytuacji tak i nie pozwolę sobie na takie traktowanie, po weekendzie będę kontaktować się z centralą sklepu i zobaczymy co dalej. Ogólnie nie polecam, sprzedać owszem ale jakiekolwiek reklamacje to nie ich wina. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Tak złej obsługi nie ma nigdzie

Oddałem obuwie sportowe Elbrus do reklamacji z wadą która nastąpiła nie z mojej winy lecz z winy kiepskiej jakości materiału .Reklamacja nie została uznana ,a uzasadnieniem było uszkodzenie z mojej winy. Podczas oględzin w trakcie trwania reklamacji uszkodzenie obuwia zostało celowo powiększone i w odpowiedzi zarzucono mi intensywne używanie obuwia po zauważeniu usterki co spowodowało powiększenie się uszkodzenia [pęknięcie przy podeszwie] Reklamację złożyłem trzy dni po zauważeniu uszkodzenia . Obuwie używałem pół roku normalnie a nie intensywnie jak mi zarzucono. Z taką bezczelnością się jeszcze nie spotkałem. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Koszmarna jakość obuwia i nieuznane reklamacje

Przestrzegam przed jakimikolwiek produktami firmy Martes. Obuwie trekkingowe dla dziecka dosłownie rozpadło się po 3 miesiącach, a reklamacja oczywiście została odrzucana z powodu zbyt intensywnego użytkowania. Po odpisaniu że się nie zgadzam otrzymałem mejla o treści "Firma Martes Sport nie przyjmuje odwołań od nieuznanych reklamacji, gdyż polskie prawo nie nakłada obowiązku przyjmowania odwołań od indywidualnych klientów. Jedyne dochodzenie swoich praw przez Rzecznika Praw Konsumenta lub przez Sąd Cywilny." I to wszystko. Jeszcze raz nie polecam i przestrzegam przed fatalną jakością ich obuwia.

reklamacja obuwia

Odradzam zakup obuwia w tej sieci. W przypadku konieczności reklamacji będziecie przechodzić "drogę przez mękę". W moim przypadku było tak: 1. Reklamacja pisemna --> odrzucona 2. Zażalenie na odrzucenie reklamacji --> odrzucone 3. Interwencja Rzecznika Konsumentów --> odrzucona 4. Korzystna dla mnie opinia rzeczoznawcy ds. obuwia --> odrzucona 5. Mediacja Izby Handlowej w Katowicach --> bezskuteczna 6. Pozew do sądu --> nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym --> zwrot kosztów zakupu obuwia z odsetkami + koszty sądowe na wskazane konto dokonany. Uzasadnienia wcześniejszych odrzuceń reklamacji kuriozalne: złe sznurowanie obuwia, brak konserwacji, źle dobrana tęgość, przemoczenie itp. Dla ciekawych udostępnię oryginalne treści (staszek@strona.pl) Jako klienci musimy od handlowców wymagać jakości. Jeżeli będziemy się poddawać, będą nadal nas rolować. Pozdrawiam.

Duży sklep sportowy

Całkiem przyjemny sklep w którym jest duży wybór sprzętu sportowego dla wielu dyscyplin sportowych. Obsługa sprawna i pomocna. Wnętrze czyste, przestrzenne i zadbane.

Omijajcie z daleka

Buty rozklejone i niestety reklamacja nie uznana - wina użytkownika Czytajcie opinie ja tego nie zrobiłam

Dziadostwo x1000

Reklamacja na obuwie. Po ok 6 miesiącach na lewym bucie pękła skórka na szwie. Oczywiście wina użytkownika. Reklamacja odrzucona, wina użytkownika. W sklepie odsyłają do rzecznika. Jak oznajmiłem, że więcej nie zrobię zakupów w tym sklepie, beszczelny pracownik odpowiedział, że płakać nie będziemy. Dziadostwo jeszcze raz dziadostwo. Szkoda pieniędzy i nerwów na taką firmę. Sklep Stop Shop -Białki

Nie przyjęli reklamacji

Buty kupione w Martes Sport zaczęły się rozklejać po dwóch!!! dniach użytkowania. Sklep nie uznał reklamacji. Wysłali mnie do Rzecznika Praw Konsumenta 0:

Dramat, omijajcie ich klep z daleka.

W spodniach po miesiącu urwał się źle znitowany guzik, reklamację odrzucili z powodu złego użytkowania. Nie ma z nimi jakiejkolwiek rozmowy, w razie niezadowolenia kierują do rzecznika konsumentów. Gdyby to się zepsuło z mojej winy to nawet bym nie reklamował, ale takie coś ? Dramat nie sklep. Szczerze radzę omijać ich z daleka, bo w razie problemów nie liczcie na załatwienie sprawy.

Zakupiony towar nie dotarł.

Zakupiłem towar w sklepie internetowym dnia 02.02.2021 wraz z przelewem środków. Do dzisiaj 07.03.2021 nie został dostarczony do punktu odbioru w sklepie stacjonarnym. Obsługa sklepu stacjonarnego nie może udzielić informacji o stanie realizacji i odsyła na infolinię lub do kontaktu mailowego. Dnia 09.02 przyszedł mail - zamówienie w trakcie realizacji, 11.02 oraz 17.02 opóźnienie wysyłki, 17.02 przesłana faktura i 18.02 zamówienie zrealizowane. Na reklamację brak odpowiedzi. Nie polecam nikomu zakupów przez internat w tym sklepie. Planuję złożenie zawiadomienia do właściwych instytucji. Były klient Martes Sport

Ktoś mi napluł w twarz

Ludzie którzy tam pracują i zarządzają: ze sportem nic wspólnego nie macie , nie znacie się na sprzęcie , sklep internetowy nie istnieje , buda na bazarach jest bardziej kompetentna niż ta marka... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Brak towaru

Towar zamówiony 14.01.2021r. Zapłacony z góry. Dzwonienie bezsensu bo każdego dnia mówią że dziś nie pracują itp. Email wysłany z reklamacja. Tak jak pisała inny użytkownik Panie w sklepie nic nie mogą zrobić. Porażka ,jedno dziadostwo. Tylko kto zwróci pieniążki.za nieotrzymany towar?????? Do dziś ani towaru ani kasy.

Odwiedzałeś ostatnio Martes Sport?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alpinus

(3.50 )

DECATHLON

(4.03 )

GO Sport

(3.84 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem