Martes Sport

( 3.35 )

Martes Sport to polska sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych. Firmę w 1993 roku w Bielsku–Białej założyli Jarosław Droździk z Michałem Kowalikiem. Przedsiębiorstwo zajmuje się dystrybucją odzieży, obuwia, sprzętu i akcesoriów sportowych oraz wyposażenia trekkingowego na terenie Europy Środkowej, Południowej i Wschodniej. Salony Martes w Polsce znajdują się głównie w galeriach handlowych.

Opinie (906)

Tak złej obsługi nie ma nigdzie

Oddałem obuwie sportowe Elbrus do reklamacji z wadą która nastąpiła nie z mojej winy lecz z winy kiepskiej jakości materiału .Reklamacja nie została uznana ,a uzasadnieniem było uszkodzenie z mojej winy. Podczas oględzin w trakcie trwania reklamacji uszkodzenie obuwia zostało celowo powiększone i w odpowiedzi zarzucono mi intensywne używanie obuwia po zauważeniu usterki co spowodowało powiększenie się uszkodzenia [pęknięcie przy podeszwie] Reklamację złożyłem trzy dni po zauważeniu uszkodzenia . Obuwie używałem pół roku normalnie a nie intensywnie jak mi zarzucono. Z taką bezczelnością się jeszcze nie spotkałem. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Dramat !! Nigdy ...

Dramat !! Nigdy nie zostałem potraktowany w taki sposób jak w tym sklepie. Chodzi oczywiście o reklamację, sprawa tak oczywista jak to że 2×2=4 ale nie dla pracowników działu jakości Martesa. W górskich butach (używanych może 4-5 razy w roku) puściły szwy w cholewce, uważałem, że reklamacja będzie formalnością, dostałem jednak sms z odmową i po odebraniu decyzji przeczytałem stek kompletnych bzdur - zupełnie odwrotnie niż w rzeczywistości. Sprzedawczyni w sklepie sama zasugerowała żeby udać się do rzecznika bo z zasady "nasz człowiek z Bielska- Białej" odrzuca zdecydowaną większość reklamacji - bez komentarza. Nie mogę mieć pretensji do pracowników sklepu - nie są winni i raczej jest im wstyd, że to oni przekazują te "dobre nowiny" klientom. Niestety opinie o Martes przeczytałem już po fakcie, jednak są jednoznaczne i nie pozostawiają wątpliwości jak działa ta firma. Wstyd Martes ! Daję wam max kilka lat z takim podejściem i jakością produktów, potem good bye ! Oczywiście nie pójdę drogą na którą liczy Martes zatem najpierw rzecznik a potem sąd cywilny. Chcą ponieść koszty x 20, proszę bardzo. NIE DAJCIE SIĘ ROBIĆ W KONIA, WALCZCIE !

Najgorszy sklep jaki ...

Najgorszy sklep jaki istnieje. Oni nie mają o niczym pojęcia. Sprzedają treningi, że 400 zeta, a nie ma gdzie ich tam sprawdzić. Mówią, że buty są super, a rozwalają się po 2 tygodniach. Potem, że to wina kupującego i sposobu chodzenia. A my tu pandemie mamy i nie ma gdzie nawet chodzić. Potem tylko sąd zostaje. Uciekajcie od nich. Inne sportowe sklepy o wiele lepsze, i stacjonarne i internetowe. Odrzucili reklamację z powodu rękojmi (stwierdzenie wad i zgłoszenie przed upływem roku od otrzymania towaru). Napisałem im odwołanie z informacją, że mają czas do tego piątku, a jak nie do idę do rzecznika. Pewnie Rzecznika też zlekceważą. Czy ktoś zastanawiał się nad pozwem zbiorowym na nich? Chętnie się dołączę lub zainicjuję. Były Klient matensa. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

W butach PUMA ...

W butach PUMA zaczęła pękać siatka po 3 miesiącach chodzenia. Firma Martes Sport odmówiła uznania reklamacji także z powodu złego użytkowania butów. Widzę, że dużo osób ma ten sam problem. Firma Martes Sport usilnie wmawia wszystkim, że to wina użytkownika - potrafi chodzić w butach (niewłaściwie zawiązuje sznurówki). W opisie wady, które zostało wpisane na formularzu reklamacyjnym, zostało napisane, że przetarcie nie jest spowodowane "udziałem" paznokcia / dużego palca. Odradzam ich sklep !!!

Odradzam zakup w ...

Odradzam zakup w Zamościu w sieci Martes Sport. Oddając buty firmy Puma do reklamacji usłyszałam od sprzedawczyni że faktycznie bardzo krótki okres użytkowania i nie powinny się porwać, ale czy reklamacja zostanie uwzględniona to zależy od SZEFOSTWA. Oczywiście reklamacja została odrzucona. Nie podaruję butów za 200 zł i pójdę z tym do sądu.

Martes Sp. z ...

Martes Sp. z o.o. - pierwsza reklamacja obuwia odrzucona (po spr. organoleptycznym wg nich uszkodzenie mechaniczne). Oddałem obuwie do rzeczoznawcy z Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego (z listy biegłych sądowych). Opinia rzeczoznawcy cytuję podsumowanie: wada fabryczna, istotna, nienaprawialna, która przy dalszym noszeniu obuwia będzie się powiększać. Złożyłem odwołanie od rekl., załączyłem opinie rzeczoznawcy - reklamacja znów została odrzucona przez pracownika ds. obsługi reklamacji Martes (po przeprowadzeniu ponownych badań organoleptycznych, ustalono, iż zniszczenia w przedmiotowym obuwiu są wynikiem uszkodzenia mechanicznego...). Napisali, że kosztów opinii też mi nie zwrócą. A na koniec: ma Pan prawo udać się do rzecznika Praw Konsumenta bądź bezpośrednio do właściwego sądu Cywilnego i że nie biorą udziału w pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich... Wydawało mi się, że jak mam opinię rzeczoznawcy-biegłego sądowego to do sądu już nie będę musiał iść po sprawiedliwość i swoje prawa. Zdziwiłem się ogromnie, ale ja mam na to czas. Martes to sieciówka - towar mają taki sam jak inne sklepy sportowe, ale do Martesa ja już nie wchodzę nawet po sznurówki (wie to moja rodzina i dorastające dzieciaki - czyli ich potencjalni klienci których już stracili na etapie nastolatków). Pozdrawiam

Obsługa Ok.Reklamacje jeden ...

Obsługa Ok. Reklamacje jeden wielki bałagan. Buty z jakościowo niefajnego materiału, a zwalają szablonowo winę na klienta. Omijać wielkim łukiem tą sieć Marten. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Właśnie dzisiaj odebrałem ...

Właśnie dzisiaj odebrałem reklamowane buty Hi-Tech w sklepie Martes Sport Bartoszyce i widzę iż roszczenia nie może być uwzględnione. Uzasadnienie standardowe ,że źle zakładane obuwie ,że źle zasznurowane i noga w środku się przemieszcza powodując uszkodzenia siatki w obuwiu. Najlepsze jest to ,że napisali ,że podeszwa została grzecznościowo sklejona , tyle ,że z tej standardowej odmowy zapomnieli ją faktycznie skleić ,jutro idę do rzecznika, a jak nie to droga sądowa, dosyć krętactwa. Buty użytkowane tylko w budynku i tylko 4 miesiące.

Kolejna reklamacja nieuwzględniona

Po miesiącu kolejne buty trafiły do reklamacji .Przy piewszej reklamacji droga przez mękę 1.reklamacja-odzucone 2.odwołanie od odmowy -odrzucone 3 wstawiennictwo Rzecznika Praw Konsumenta-odrzucone 4..mozliwość walki w Sądzie -uznałam ze szkoda nerwów i czasu Teraz to samo się zaczyna po miesiącu buty przedzierają sie ,odklejają podeszwa dosłowie zdziera się no i dostałam sms że reklamacja odrzucona.Mam dość tego sklepu juz tam nie wrócę

Poraszka

Reklamacja odrzucona a w butach marki Puma po trzech miesiącach użytkowania pękła cholewka na zgjeciu. Odpowiedź taka, że nie wiąże butów i uszkodzenia są mechaniczne co jest krzywdzące i nie jest prawdą! Zawsze wiążę buty.... no cóż, po prostu nie polecam !!

Brak poważnego traktowania klienta pod każdym względem

Pracowniczka sklepu Martes w Kędzierzynie Koźlu przy rozmowie telefonicznej na temat złożonej reklamacji przeze mnie jest bezczelna, zero kultury osobistej, nie rozumiejąca pojęcie"rodo" do tego rzucająca słuchawką. Pani się nie przedstawi bo.... jest rodo. Boki można zrywać! Dziwię się, że pracownik ma przyzwolenie na takie zachowanie .... Przy odrzuceniu reklamacji otrzymałam informację o braku możliwości odwołania się od niej, dla ciekawości kierownik sklepu powiedział coś innego i przyjął bez problemu odwołanie. W odpowiedzi na podtrzymanie reklamacji nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi na moje pisemne zapytania, dostałam odpowiedź jak dla naiwniaka. Nie zostawię tej sytuacji tak i nie pozwolę sobie na takie traktowanie, po weekendzie będę kontaktować się z centralą sklepu i zobaczymy co dalej. Ogólnie nie polecam, sprzedać owszem ale jakiekolwiek reklamacje to nie ich wina. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Martes Sport?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alpinus

(3.50 )

DECATHLON

(4.03 )

GO Sport

(3.84 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem