Smyk

( 4.08 )

Smyk jest polską marką oferującą produkty dla dzieci. Firma posiada ponad 200 sklepów w Polsce, sklep internetowy oraz niemal 40 punktów poza granicami kraju. W ofercie sklepów znajduje się szeroki wybór odzieży, obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat. Firma posiada produkty pod markami własnymi, takimi jak: „COOL CLUB” i „SMIKI”.

Opinie (2964)

Przeciętna obsługa

W sklepie jest ogromny wybór produktów. Niestety pracownicy są głownie przy kasach. Ciężko o kogoś na sali sprzedaży żeby pomógł i doradził. Jeśli już poprosi się kogoś o pomoc to trzeba długo czekać aż znajdzie chwilę żeby podejść.

Brak obsługi

Zawsze jak robię zakupy w tym sklepie, brakuje mi tam pracowników, nigdy nie ma nikogo na sali sprzedaży. W tym sklepie jest bardzo dużo asortymentu, jednak bardzo trudno poruszać się między regalami, ponieważ jest bardzo ciasno.

Wspaniała obsługa

Bardzo miła i fachowa obsługa. Sympatyczny personel zawsze uśmiechnięty

Fachowa obsluga, dobre produkty i przystepne ceny

Wczesniej omijalam Smyka, bo wydawal sie za drogi. Odkad skorzystalam z wyprzedazy, zalozylam karte klubowicza jestem zachwycona. Ogromny wybor ubran i zabawek dla kazdego dziecka, czeste promocje, dobry newsletter oraz mila obsluga. A paczki zamowione przez internet dochodza blyskawicznie. Smyk - caly dla malych i ja sie pod tym podpisuje, bo ceny sa bardzo optymalne.

Katastrofa

W grudniu 2019 zamówiłam trampolinę, okazało się, że SMYK nie ma jej na stanie, więc przysłali mi inną. Po złożeniu reklamacji nie otrzymałam już żadnej informacji, dopiero po 14 dniach napisano do mnie, że zwrócą pieniądze, czekam już 4 dzień roboczy, pieniędzy nie ma.

Zakupy

Znacznie mniejszy wybór towarów w porównaniu ze sklepami w innych miastach. Kompetencja pracowników na temat dostępnego asortymentu na słabym niestety poziomie.

Smyk to porażka

Nie polecam. Nigdy więcej żadnych zakupów w tym pseudo sklepie. Sprawa wyjaśniana od ponad miesiąca a dzieci nie otrzymały prezentu na święta. Brak zamówionej zabawki, brak zwrotu środków. Zgłaszam do UOKiK.

Nie polecam

Jak większość tutaj wyrażam swoje niezadowolenie z obsługi sklepu. Towar zamówiony dnia 14 grudnia miał być wysłany w przeciągu jednego dnia roboczego, co oznacza, że w poniedziałek 16 grudnia powinnam otrzymać informacje o wysyłce. Zamiast wysyłki towaru otrzymałam informację o przesunięciu terminu, a następnie kolejnego maila - o kolejnym przesunięciu terminu wysyłki. Co więcej, sklep między czasie zmienił informację przy produktach z "Wysyłamy w ciągu 1 dnia" na "Wysyłamy w ciągu dwóch dni". Nagle pojawiła się również informacja o braku gwarancji dostarczenia towaru przed świętami. Oczywiście towar nie zostanie dostarczony przed świętami, co oznacza kompletną niekompetencję ze strony sklepu.

Beznadziejna obsługa

Kolejki mega długie i jedna kasa otwarta. Zwroty są bardzo źle obsługiwane. Panie są nie miłe i nie wiedzą nic. Nawet jak byłam w ciąży wiele razy musiałam stać w kolejce bo udawały że nie widzą brzucha.

Odwiedzałeś ostatnio Smyk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kącik zabaw dla dzieci
  • książki dla dzieci
  • markowa odzież dziecięca
  • buty dziecięce
  • zabawki

Podobne firmy w okolicy

5.10.15

(4.16 )

Bartek

(4.00 )

Coccodrillo

(4.14 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem