Jakość Obsługi

Smyk

( 3.73 )

SMYK jest wiodącą, kultową, polską marką produktów dla dzieci. Sieć obejmuje 181 sklepów własnych, w tym 161 w Polsce. Sklepy SMYK oferują szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Jednym z atutów sieci jest dostępność szerokiej oferty produktów różnych kategorii dla dzieci w wieku 0-14 lat „pod jednym dachem”. Grupa SMYK sprzedaje produkty pod własnymi markami – przede wszystkim „COOL CLUB” i „SMIKI”.

Opinie (2527)

Obsługa mało kompetentna

W środę robiłam zakupy w jednym z Waszych sklepów , pytając o interesującą mnie zabawkę usłyszałam , że Pani nie wie czy mają i mam sobie szukać . Wcześniej nie było problemu , gdy prosiłam o pomoc.

Fantastyczna obsługa przy kasie

Doradca była tak miła i pozytywnie nastawiona. Potrafiła zaprowadzić niewymuszony small talk tak, że gdy zaproponowała kartę lojalnościową Smyka z przyjemnością ją założyłam.

Serdecznie nie polecam

Serdecznie nie polecam sklepu smyk. Reklamacja wózka bardzo często nie jest uznawana. Najgorszej jakości są wózki SMIKI, w których pęka/przeciera się ekoskóra. Według nich jest to wina dziecka, bo ma ono do wszystkiego dostęp. Jeśli ktoś chce zareklamować wózek to zostaje na 2 tygodnie bez niego i musi szukać sobie innego na zastępstwo. Kłamią klientów w żywe oczy i dyskryminują. Serdecznie nie polecam tego i innego sklepu smyk.

Buble

Niestety zakupiony towar nie działał (maszyna do szycia dla dzieci), miał być wręczony z okazji dnia dziecka. Cena taka, za jaką kupiłabym normalną maszynę do szycia w wersji mini. Porażka i ostatni zakup w smyku, mimo że to sklep mojego dzieciństwa.

Duży asortyment z kartą stałego klienta bardzo duże zniżki

Asortyment duży. Jeśli chodzi o jakoś obsługi to kiepska bardo długo czeka się przy kasie i na sali obsługi te brak pracowników pojedyncze osoby na sali obsługi ale cały czas zajęte wykładaniem towaru nie dbają o pomoc klientowi.

Obsługa.

Bardzo lubię ubranka ze Smyka. Są dobrej jakości ale obsługa w sklepie Smyk w Galerii Echo w Kielcach to jakiś dramat. Niektóre Panie pracują za karę, są bardzo niesympatyczne i co najmniej obrażone ma cały świat. Podchodząc do kasy niegdy nie usłyszałam od nich dzień dobry, dziękuję itp. Nie wymagam specjalnego traktowania ale zwykły uśmiech czy słowo dzień dobry naprawdę nie boli. Standard obsługi klienta jest na dramatycznym poziomie! Naprawdę nie mam ochoty na zakupy w tym sklepie. Dziś miałam bardzo nie przyjemną sytuację z Panią odbierając paczkę że sklepu internetowego.

Duży wybór towaru

Dobry asortyment, duży wybór zabawek dla młodszych i starszych dzieci. Spory wybór ubranek. Obsługa w porządku.. Czasem trafiają się fajne promocje, aczkolwiek normalne ceny mogłyby być ciut niższe. Ogólnie sklep na duży plus.

Całkiem ok

Sklep ma bardzo duży asortyment popularnych rzeczy dla dzieci - od zabawek dla maluchów po ubranka i różne gadżety. Minusem jest cena, która nie zawsze jest adekwatna do jakości produktu. Te same produkty w Internecie można znaleźć w lepszej cenie. Duża powierzchnia ale mało personelu, przez co czasem trudno uzyskać pomoc.

Obsługa tylko przy kasie ,brak sprzedawców na sali sprzedaży

Wybrałam się w wekend z dziećmi na zakupy do Smyka w centrum Handlowym.Lokal jest dość duży jednak alejki są tak wąskie że w niektórych częściach sklepu nie da się przejechać z wózkiem. Byłam zainteresowana zabawka interaktywną dla niemowlaka którą wypatrzyłam na stronie internetowej SMYKA Przez 10 minut szukałam sprzedawcy ,jednak jedyna osoba która była na sklepie to kasjer który obsługiwał klientów przy kasie.Musiałam ustawić się w kolejce by zadać pytanie o produkt po czym okazało się że jest niedostępny. Niestety brak zorganizowania personelu w tym sklepie sprawił że nigdy do niego nie wrócę, również dlatego że był problem z przejechania wózkiem co w takim sklepie z asortymentem dla niemowląt powinno być możliwe. Wizytę oceniam za nieudaną i nie polecę sklepu innym.

Opryskliwa sprzedawczyni

Wybitnie nie miła sprzedawczyni. Przy kasie na pytanie czy promocja 50% obejmuje wszystkie artykuły pani sprzedawczyni (brunetka) w bardzo niegrzeczny sposób oświadczyła, ze absolutnie nie. Po czym zapytałam czy w takim razie domek dla lalek stojący nieopodal kasy jest objęty ta promocja. opryskliwe odpowiedziała, ze ona nie ma w ogóle pojęcia o czym mówię. Nie mówię, ze ma pamiętać każda zabawkę w sklepie, ale ciężko przeoczyć metrowe pudło za 400 zł. Zwykle tam robiłam zakupy dla dzieci, ale zniechęcona tak chamskim zachowaniem, zrezygnuje. Sytuacja jest tym bardziej absurdalna, ze pytanie zadałam wyjątkowo uprzejmie, a pani w zasadzie nakrzyczała na mnie przy kasie. Każdy pracuje i każdy jest zmęczony, ale to nie powód żeby wyżywać się na przypadkowych ludziach.

Super pomocna obsługa

W sklepie Smyk w Placu Unii jest bardzo miła obsługa. Cierpliwe Panie pomagają dobrać rozmiar, oraz odpowiedni typ ubranka do okazji (np na urodziny/święta). Widać, że Obsługa stara się dbać o porządek chodząc po sklepie i układając to co jest rozwalone przez Klientów. Sprawdzenie stanu konkretnej rzeczy na magazynie, bądź w innym sklepie nie sprawia problemów. Osobiście czułam się w sklepie Smyk bardzo dobrze "zaopiekowana". Polecam.

Nie polecam!!

Zamówiłam wózek 2w1 w sklepie internetowym dnia 23.11.2018. W rezultacie otrzymałam samą gondole. Po złożeniu reklamacji w sklepie stacjonarnym w Krakowie i odesłaniu gondoli, wyraziłam zgodę na przysłanie tego samego wózka i odbioru w sklepie stacjonarnym. Dnia 19.12.2018 otrzymałam wiadomość, że wymiana wózka na ten sam jest niemożliwa i proponują zwrot pieniędzy. Odpisałam na email dnia 19.12.2018 i do dnia dzisiejszego nie mam odpowiedzi. Dzwoniąc na infolinię nie są w stanie udzielić mi informacji. Dzisiaj zgłosiłam sprawę do kancelarii adwokackiej. NIE POLECAM ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM!!

Dobry sklep, miła obsługa

Rzadko odwiedzam sklepy z produktami dla dzieci, ale przed świętami w poszukiwaniu podarunków, wybrałem właśnie ten sklep. Wybór okazał się bardzo trafiony, bo sklep okazał się bardzo dobrze zaopatrzony. Obsługa życzliwa, przyjazna. Uzyskałem wsparcie i dobrą poradę w wyborze prezentów dla dzieci. Przy kasie również szybko, sprawnie i bardzo życzliwie. Polecam!

ChiccoBabyHug

Ok 21.11.br w sklepie internetowym SMYK, zamówiłam kolyske 4in1 Chicco Baby Hug, w cenie 123.99zl, zapłaciłam odrazu ponieważ promocja była okazjonalna gdyż kołyski te chodzą w cenie 899zl. Po tygodniu dostałam pieniądze na konto i moje zamówienie zostało anulowane z powodu BRAKU MAGAZYNOWEGO (kompletna ściema, co więcej uznawana za nieuczciwe praktyki, ukrywanie towaru jest niezgodne z prawem). Prawda jest taka, że pomylili cena i usunęli natychmiastowo produkt z magazynu, a towaru nie wydali manipulują regulaminem. Prosiłam kilkukrotnie o kopie nagrania z konsultantką, która w pierwszej chwili była skłonna wymienić kolor kołyski, bo jest ona dostępna w innych kolorach, ale po zapoznaniu się ze sprawą również stwierdziła, że się nie da. Kopii nagrania nie otrzymałam, na mejla mi nie podpisują, innego koloru nie chcą wydać, za błąd w cenie nie obwiniają nikogo. Myślę, że w najbliższym czasie po prostu zgłoszę sprawa do sądu ponieważ z tego co widzę oszukują wszystkich konsumentów, są wielką korporacją i myślą że im wszystko wolno, naraził mnie na straty moralne i na pewno nie odpuszczę tej sprawy. porażka.

Odwiedzałeś ostatnio Smyk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kącik zabaw dla dzieci
  • książki dla dzieci
  • markowa odzież dziecięca
  • buty dziecięce
  • zabawki

Podobne firmy w okolicy

5.10.15

(3.60 )

Bartek

(3.90 )

Coccodrillo

(4.14 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem