Franco Feruzzi

( 3.85 )

Opinie (13)

Godzina 13

Godzina 13:05.Wchodzę do sklepu Franco Feruzzi.Zamierzam kupić koszulę.Sklep sprawiał wrażenie zadbanego i nie było zbytniego zamieszania.W ciągu minut od wejście nie usłyszałem powitania.W sklepie pracowała wysoka blondynka,brunteka i brunet.Po minucie szybkiego przeglądania ubrań zostałem zapytany,czy nie potrzebuję pomocy przez wysoką blondynkę.Odpowiedziałem twierdząco.Stwierdziłem,że potrzebuję koszuli,jakiejś fajnej,wyrazistej.Zaproponowano mi 2 modele.W tym momencie brunetka,była przy kasie,blondynka mnie obsługiwała a brunet był na zapleczu.Obsługa była uśmiechnięta i nie dało się odczuć nachalności.Pierwsza przymierzyłem koszulę bordo i okazało się iż źle leży.Tym razem brunetka przejęła obsługę mojej skromnej osoby.Pani zachwalała jej dobrą jakość,mnie to jednak nie przekonało.Następna koszula była jaskrawo zielona.Pani opisywała sposób jej noszenia,co można do niej zakładać i do czego pasuje.Trochę zbyt wczuła się w rolę doradcy klienta i sprawiała wrażenie eksperta przed którym stoi kompletny laik.Takie podejście,może odrobinę odstraszać i irytować.W końcu moda jest również kwestią gustu.Na plus trzeba zaliczyć,iż Pani wiedziała gdzie produkują ubrania,posiadała podstawową wiedzę o firmie i duże poczucie humoru.Po stanowczym stwierdzeniu,że koszula zielona jest w sam raz,Pani zaproponowała krawat w paski,jednak cena była zbyt wysoką,więc podziękowałem.Sama końcówka obsługa była najbardziej zabawna.Wszystkie trzy osoby ustawiły się przy kasie,uśmiechały się i w bonusie dostałem nawet zniżkę VIP,którą normalnie dostaje się po wydaniu 500zł.Na koniec podziękowałem,zostałem zaproszony ponownie,pożegnałem się stwierdzeniem do zobaczenia i Pan brunet puścił mi oczko.

Sklep Franco Feruzzi to dość elegancki salon z odzieżą

Sklep Franco Feruzzi to dość elegancki salon z odzieżą męską. Ceny kształtują się w przystępnych granicach, ponieważ garnitury są już od 358 złotych, a spodnie od 69 złotych. Najkorzystniej chyba jendka wychodzi zakup kurtki obecnie z oferty sklepu, gdyz na nie dostępne są rabaty i zniżki nawet do 70 %. Obsługa wita każdego klienta już od wejścia, jest chętna do pomocy do tego, ale nie nachalna.

Już ponad rok nie byłem w jednym z moich ulubionych sklepów

Już ponad rok nie byłem w jednym z moich ulubionych sklepów tj. Franco Feruzzi w Olsztynie, zawsze można było tam coś fajnego kupić, z racji moich preferencji i gustu zostawiałem tam spore sumy, ale ostatnio zawitałem do Franka z nastawieniem na wydanie okrągłej sumy i mocno się rozczarowałem, mimo że obsługa się zmieniła, dalej są fajne dziewczyny, uśmiechają się i proponują swoją pomoc ale tak naprawdę zazwyczaj obsługiwał mnie taki łysy gość, traktował mnie jak VIPa, nawet dostałem kartę rabatową, towar który teraz oferuje Franko to jakaś pomyłka, nawalone tego, ale trudno coś wybrać, ciuchy straciły swój charakter. Chyba teraz nie szybko odwiedzę znów były ulubiony sklep.Były VIP

Już ponad rok nie byłem w jednym z moich ulubionych sklepów

Już ponad rok nie byłem w jednym z moich ulubionych sklepów tj. Franco Feruzzi w Olsztynie, zawsze można było tam coś fajnego kupić, z racji moich preferencji i gustu zostawiałem tam spore sumy, ale ostatnio zawitałem do Franka z nastawieniem na wydanie okrągłej sumy i mocno się rozczarowałem, mimo że obsługa się zmieniła, dalej są fajne dziewczyny, uśmiechają się i proponują swoją pomoc ale tak naprawdę zazwyczaj obsługiwał mnie taki łysy gość, traktował mnie jak VIPa, nawet dostałem kartę rabatową, towar który teraz oferuje Franko to jakaś pomyłka, nawalone tego, ale trudno coś wybrać, ciuchy straciły swój charakter. Chyba teraz nie szybko odwiedzę znów były ulubiony sklep.Były VIP

W sklepie znajdziemy elegancką odzież męską dobrej jakości

W sklepie znajdziemy elegancką odzież męską dobrej jakości. Dzisiaj przyciągnęła moją uwagę promocja koszul. Na środku salonu leżały koszule po obniżce. Ale koszule te nie pasowały do sklepu marki Franco Feruzzi ale do chińskiego outletu. Niezbyt udany chwyt marketingowy zastosował ten sklep kładąc na środek kilka tanich koszul i ogłaszając przecenę koszul. W samym sklepie asortymentu jest bardzo dużo, wybór ogromny, głównie koszul garniturowych. Ekspedientka potrafiła doradzić w kwestii wyboru koszul i garniturówvi co ważne nie narzucała swojego zdania i nie była nachalna. W sklepie nie było klientów więc było luźno. Ładny sklep ale zły sposób na przyciągnięcie klientów.

Salon Franco Feruzzi posiada asortyment głównie skierowany

Salon Franco Feruzzi posiada asortyment głównie skierowany do indywidualistów, prowadzących aktywny, nietuzinkowy tryb życia, ceniących wysoką jakość produktów. Posiada w swojej ofercie nie tylko eleganckie koszule i krawaty, ale również dzianiny, marynarek, spodni i dodatków. Asortyment jest niezwykle szeroki, a produkty wykonane z najwyższą starannością. Kolekcje Franco Feruzzi skierowane głównie do mężczyzn dynamicznych, aktywnych, którzy nie traktują trendów mody jako konieczności. Obsługa salonu bardzo fachowa. Doskonale znająca rozmieszczenie towaru na sklepie. Towary warte swojej ceny. Polecam

Wybrałem się do Centrum w celu poszukiwań koszuli do ślubu

Wybrałem się do Centrum w celu poszukiwań koszuli do ślubu. W tymże sklepie znalazłem dwa modele odpowiadające moim preferencjom. Poprosiłem o nie abym mógł przymierzyć, po czym usłyszałem, że rozmiaru 40 nie ma żadnej z wybranych. Powiedziałem, że szkoda bo mi się bardzo podobała i w tym momencie druga Pani sprzedawczyni powiedziała że zobaczy na zapleczy i po chwili wyszła z pełną "rozmiarówką". Poprosiłem o rozmiar 40 na co Sprzedawczyni odpowiedziała że będzie za duży. Mimo to poprosiłem o ten rozmiar bo sam pracuję w Salonie z odzieżą męską. Ta sama Pani odpowiedziała mi że zmierzy mi centymetrem obwód szyi bo nie będzie rozpakowywała wszystkich koszul do mierzenia. Zniesmaczyło mnie to i poczułem się zawiedziony, bo nie takiej obsługi spodziewałem się po Salonie Firmowym markowego sklepu. Może nie wyglądałem jak bogaty klient, ale klient to klient. I gdyby nie fakt, że ta koszula spodobała mi się bardzo to bym podziękował za niemiłą obsługę i wyszedł. W taki sposób bardzo łatwo zniechęcić i stracić klienta, bo ja już na pewno tam nie wrócę.

Firmowy salon odzieżowy z markową odzieżą

Firmowy salon odzieżowy z markową odzieżą męską umieszczony w gliwicki centrum handlowym FORUM - lśni czystością. Wnętrze ładnie urządzone w nowoczesnym stylu. Obsługa elegancko ubrana i bardzo miła dla klientów. Wita wchodzących do sklepu klientów i oferuje swoją pomoc, której zresztą udziela chętnie i bez oporów. Obsługująca mnie młoda ok.30 letnia szatynka nawiązała ze mną swobodną rozmowę w której wykazała się znajomością tematu: aktualnych trendów w modzie męskiej. Cała rozmowa odbywała się w bardzo miłej wręcz przyjacielskiej atmosferze i wrażenia z wizyty w tej placówce mam jak najbardziej pozytywne. Dość duży wybór wysokiej jakości towaru niestety w odpowiednio wysokiej cenie.

Gorąco polecam! Rewelacja

Gorąco polecam! Rewelacja, dawno w żadnym sklepie nie znalazłem tyle ciekawych rzeczy, co warto zaznaczyć w bardzo korzystnych cenach. Kupiłem 3 pary spodni, 3 koszule, 3 krawaty, sweter. Duży wkład w te bardzo owocne zakupu włożyły ekspedientki tego sklepu, które niemalże od progu sklepu efektywnie, choć dyskretnie pomagały mi w poszukiwaniach. Warto podkreślić, że w żadnym momencie nie czułem się źle, a więc nagabywany, a więc robiły to z perfekcją. Żadnego problemu nie stanowiły też dla nich teoretycznie męczące czynności takie jak odpakowywanie koszul do przymierzenia, poszukiwanie rozmiarów, itp. Wnioskuję o dużą premię dla personelu! Tak powinno być w innych sklepach.

Do sklepu Franco Feruzzi znajdującego się w jednym z

Do sklepu Franco Feruzzi znajdującego się w jednym z centrów handlowych w Olsztynie zajrzałem w celu zakupienia spodni. Gdy stałem przy stoisku ze spodniami i zacząłem w nich przebierać podeszła do mnie pracownica sklepu (bardzo ładna i zadbana blondynka) i zaproponowała pomoc w wyszukaniu odpowiedniego dla mnie rozmiaru. Powiedziałem o jakie spodnie mi chodzi i znalazła mi dwie pary. Udałem się z nimi do przymierzalni. Nie były dla mnie odpowiednie na długość więc zawołałem panią sprzedawczynię i poprosiłem, aby przyniosła mi inną parę z mniejszym rozmiarem. Ta z chęcią podeszła i zaproponowała mi kolejne dwie pary spodni, które również przymierzyłem. Wybrałem te najodpowiedniejsze dla siebie i postanowiłem je zakupić. Płaciłem kartą kredytową. I tu chciałbym pochwalić sprzedawczynię za sposób w jaki weryfikowała mój podpis. Otóż dokładnie przyglądała się podpisowi złożonemu przeze mnie na wydruku transakcji i dłuższą chwilę porównywała go do podpisu widocznego na karcie kredytowej. Po czym powiedziała co mnie szczerze rozbawiło, że troszkę inaczej napisałem literę „M” w imieniu. Powiedziałem jej, że uważam że bardzo dobrze robi drobiazgowo porównując podpisy, gdyż zauważyłem , że w inne sklepy rzadko tak dokładnie to weryfikują. Ona natomiast odpowiedziała mi, że robi to dla dobra klientów, a nawet przy transakcjach powyżej 1000 zł prosi o dowód osobisty w przypadku płatności kartą kredytową. Myślę, że taki sposób dbania o bezpieczeństwo płatności jest dużym plusem. Po dokonaniu transakcji pani podziękowała mi za zakup i się pożegnała.

Odwiedzałeś ostatnio Franco Feruzzi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem