Opinie użytkownika (8)

W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałem się do w/w restauracji/baru. Nie po raz pierwszy napotkałem da dużą kolejkę i jedną Panią obsługującą. Przebrnięcie przez kolejkę, która jednocześnie blokuje dojście do okienka oddawania talerzy i wejście/wyjście z lokalu jest irytujące. Po ok. 2 latach "stołowania" się w tym barze mam wrażenie że pogorszyła się też jakość i smak jedzenia.

Lupus

16.11.2012

Green Way Bar

Placówka

Olsztyn, ul. Prosta 10/11

Nie zgadzam się (0)
Kino i kawiarnia...rewelacyjny...
Kino i kawiarnia...rewelacyjny pomysł na połączenie. Co prawda nie byłem w kinie Awangarda, ale na temat kawiarni i herbaciarni mogę się wypowiedzieć. Niesamowity klimat, fascynujący wystrój trzech sal, a każda o innej tematyce. Wspaniałe kawy i herbaty w przystępnych jak na Stare Miast cenach. Miła i uprzejma obsługa. Bogate menu i wachlarz możliwości jakie przedstawia nam to miejsce wraz z właścicielem. Polecam zatrzymać się tam na chwilkę wytchnienia i uspokojenia bicia serca w owczym pędzie do jakiego zmuszają nas obecne czasu. Na pewno wrócę tam nie raz bo warto!

Lupus

03.08.2010

Klub AWANGARDA

Placówka

Olsztyn, Stare Miasto 23

Nie zgadzam się (27)
Dziś wybrałem się...
Dziś wybrałem się do Empiku w celu poszukiwania książki i dodatku do gry planszowej. Dodatku nie było, a książki nie mogłem znaleźć. Poprosiłem o pomoc jedną ze Sprzedawczyń które tam pracują o pomoc w znalezieniu książki. Pani ta bardzo miła i uśmiechnięta nie wskazała mi palcem rejonu w którym mam zacząć poszukiwania tylko poszła tam ze mną i sama odnalazła mi książkę co bardzo mi się spodobało. Po obejrzeniu książki udałem się pod kasę w celu zakupu książki i zapytania o dodatek do gry który mnie interesował. Pan który tam pracuje powiedział mi że nie wie dokładnie kiedy przyślą im te dodatki do salonu, ale bardzo precyzyjnie i spokojnie poinformował mnie o możliwości zamawiania artykułów w Empiku. Spodobał mi się też system witania klientów przez Pana ochroniarza stojącego przy wejściu. Nie czułem się przez niego obserwowany, a miło powitany przez co poczułem się swobodniej.

Lupus

15.07.2010

empik

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (24)
Wybrałem się do...
Wybrałem się do Centrum w celu poszukiwań koszuli do ślubu. W tymże sklepie znalazłem dwa modele odpowiadające moim preferencjom. Poprosiłem o nie abym mógł przymierzyć, po czym usłyszałem, że rozmiaru 40 nie ma żadnej z wybranych. Powiedziałem, że szkoda bo mi się bardzo podobała i w tym momencie druga Pani sprzedawczyni powiedziała że zobaczy na zapleczy i po chwili wyszła z pełną "rozmiarówką". Poprosiłem o rozmiar 40 na co Sprzedawczyni odpowiedziała że będzie za duży. Mimo to poprosiłem o ten rozmiar bo sam pracuję w Salonie z odzieżą męską. Ta sama Pani odpowiedziała mi że zmierzy mi centymetrem obwód szyi bo nie będzie rozpakowywała wszystkich koszul do mierzenia. Zniesmaczyło mnie to i poczułem się zawiedziony, bo nie takiej obsługi spodziewałem się po Salonie Firmowym markowego sklepu. Może nie wyglądałem jak bogaty klient, ale klient to klient. I gdyby nie fakt, że ta koszula spodobała mi się bardzo to bym podziękował za niemiłą obsługę i wyszedł. W taki sposób bardzo łatwo zniechęcić i stracić klienta, bo ja już na pewno tam nie wrócę.

Lupus

15.07.2010

Franco Feruzzi

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (27)
Strona internetowa czytelna,...
Strona internetowa czytelna, przejrzysta, zrozumiała i wspaniała w swej prostocie. Moim zdaniem każdy, kto nie korzysta ze sklepów internetowych po wejściu na stronę tego sklepu będzie mógł poruszać się po niej intuicyjnie. Dzięki temu jest bardzo miła optycznie i zrozumiała. Oferta jest szeroka. Wspaniale pokazane promocje oraz polecane produkty. Łatwy kontakt z działem sprzedaży. Po przejrzeniu tego co sklep internetowy ma mi do zaoferowania znalazłem rzecz na którą w drodze eksperymentu i wypróbowania skusiłem się zamówić. Był to drobiazg za niewielkie pieniądze, ale warto było. Zdziwił mnie, ale oczywiście pozytywnie, przebieg informacji, system powiadamiania i monitoring mojego zakupu. Z przekonaniem mogę polecić ten sklep ponieważ ja sam z niego z chęcią będę korzystał.

Lupus

05.11.2009
Nie zgadzam się (23)
20.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie. Dziękujemy za wybór naszej oferty. Życzymy zadowolenia z zakupu i zapraszamy do ponownych odwiedzin serwisu www.mixelectronics.pl!
Wybrałem się do...
Wybrałem się do oddziału PZU w celu zasięgnięcia informacji co mi jest potrzebne do ubezpieczenia grupowego. Pan, który się tym zajmuje udzielił mi odpowiedzi na wszystkie pytania. Następnego dnia już przygotowany wybrałem się z listą do tego samego oddziału w celu ubezpieczenia grupy ludzi. Cały proces przebiegał sprawnie i w miłej atmosferze. Pan, który udzielał mi ubezpieczenia doradził mi jaki wariant jest dla mnie i moich znajomych najodpowiedniejszy. Wygląd stanowiska pracy i całego oddziału oceniam jako rewelacyjny. Miła atmosfera przyjazna dla klienta, personel wyglądał schludnie i elegancko. Wszyscy byli uprzejmi i eleganccy. Do takiego miejsca wraca się z przyjemnością.

Lupus

05.11.2009

PZU

Placówka

Elbląg, Łączności 1

Nie zgadzam się (18)
Jestem pozytywnie zaskoczony...
Jestem pozytywnie zaskoczony organizacją pracy w tym salonie. Na wprost wejścia znajduje się stoisko informacyjne gdzie pracownik tam usytuowany wita klientów od progu i pyta czy w czymś pomóc. Podszedłem do niego i wytłumaczyłem z czym mam problem. Pracownik ten wydrukował mi numerek i skierował do doradcy klienta. U doradcy uzyskałem kompletne informacje na dręczący mnie temat i poradę jak sobie z tym dalej poradzić i jak w przyszłości uniknąć dalszych komplikacji. Jestem zadowolony z jakości obsługi jaką zaprezentował ten salon i z pewnością udam się tam ponownie.

Lupus

03.11.2009

Orange

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (27)
Wybrałem się do...
Wybrałem się do salonu Orange z zamiarem dowiedzenia się szczegółów na temat oferty Orange Mix i telefonów jakie są dostępne w tej ofercie. Młody mężczyzna z którym tam rozmawiałem bez wahania i z pewnością w głosie udzielił mi wszelkich informacji...niestety nie prawdziwych jak się z czasem okazało. Głównie chodziło o ilość prezentów jakie mogłem otrzymać, termin płatności pierwszej faktury oraz przyznanie na konto pieniędzy jakie muszę zapłacić za aktywację. Po podpisaniu umowy okazało się, że trzeba poczekać na aktualizację i nie mogę telefonów odebrać tego samego dnia. Umówiliśmy się z Panem, że telefony odbierze moja dziewczyna dnia następnego. Lecz okazało się, że umowa została źle sporządzona i muszę osobiście przyjechać do salonu ponownie. Pan, który mnie obsługiwał wspominał coś o wyjeździe na szkolenie, więc domyślam się, że był to jeszcze mało doświadczony pracownik. W takiej sytuacji zastanawiam się, czy powinienem mieć żal do Niego samego o nie kompetencję, czy do kierownika salonu o pozostawienie takiego pracownika samego. Tak czy inaczej to mi zostały przekazane nie rzetelne informacje i to ja wyszedłem na tym stratnie podpisując umowę w salonie zamiast zamawiając przez internet.

Lupus

29.10.2009

Orange

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi