Żabka

( 3.56 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3517)

polecam

Wszystko ok. Obsługa bardzo dobra, porządek na sklepie, czysto wszędzie. Polecam

Dobrze, ale mógłby być lepiej

Sprzedawca przywitał mnie i pożegnał utrzymując przy tym kontakt wzrokowy. Jednak nie zapytał się o aplikacje i gdy chciałem ją podać już było za późno. Sklep wyglądał nienagannie. W lodówce z piwami znajdowało się kilka dziur.

zile zapakowany produkt

produkt(simietana30%). 2.torby papierowe powinny być wykorzystywane w produktach nie płynnych np. simietana.

Super Obsługa

Pracownik uśmiechnięty, od razu zauważył klienta. Sklep czysty zadbany, ceny na swoim miejscu, towar podokładany na max. Zostałam obsłużona szybko i sprawnie.

Mogło być lepiej...

Personel sklepu zostawia wiele do życzenia. Zastanawia mnie to, jak można pracować w sklepie na kasie, nie rozróżniając buraków od ziemniaków. W ostatnim czasie mnóstwo jest pomyłek w rachunkach. Na półkach ceny różnią się od tych wbijanych na kasę. Sklep pod kątem wyglądu oceniam na bardzo dobry, natomiast czas obsługi mógłby być szybszy. Być może długi czas obsługi spowodowany jest tym, że dziewczyny co niektóre się dopiero uczą.

Brud

Jako recepcjonistka zwracam uwagę na jakość obsługi klienta, czystość ,niestety w sklepach da się zauważyć brak profesjonalnego podejścia do klienta,zwłaszcza "trudnego" klienta.Brak kontaktu wzrokowego.Niechęć do obsługi.

Brak szacunku do czasu Klienta

Zachowanie personelu tego sklepu jest karygodne. Notorycznie zamykany jest sklep i wywieszana kartka „przerwa do godziny…”. Kiedy tam nie idę wisi kartka! Na domiar tego o wskazanej godzinie sklepu dalej jest zamknięty i można sobie stać i łaskawie czekać, aż pracownik zdecyduje się go otworzyć. Z czymś takim to jeszcze nigdzie się nie spotkałam. Nie polecam robienia zakupów w tum miejscu.

Świetna obsługa

Gdy tylko weszłam do sklepu, zostałam przywitana miłym uśmiechem oraz powitaniem. Pracownik, który zajmował sie wykładaniem towaru, odłożył resztę rzeczy i szybko zapytał czy mógłby mi w czymś pomóc. Poprosiłam o chwilę na rozejrzenie się. Gdy juz wybrałam produkt, którym byłam zainteresowana, zapytałam o jego dostępność w większej ilości (chciałam kupić zgrzewkę wody, jednak na półce były tylko dwie butelki). Pracownik powiedział, ze sprawdzi na zapleczu. Po niedługiej chwili, przyniósł mi cała zgrzewkę wody, o która go prosiłam. Po podejściu do kasy, zostałam zapytana o aplikacje mobilna, oraz zaproponowano mi kilka dodatkowych produktów. Gdy zapłaciłam i wychodziłam zostałam pożegnana oraz zaproszono mnie ponownie. Bardzo miła obsługa, sklep czysty i zadbany.

Sprawna obsługa, dobre zaopatrzenie

Obsługa jest szybka i dba o czystość lokalu. Towary są równo poustawiane, braki uzupełnione. Pracownicy przestrzegają obostrzeń sanitarnych, pilnują ilości osób w sklepie i dezynfekcji.

Bałagan i brak uśmiechów

Cenówki w tym sklepie nie są aktualne, ostatnio kupiłem coś co na cenówce było ze 2,80 a w rzeczywistości było za 2,99 mała różnica ale jednak. Dostawy są po prostu wnoszone na sklep przez co potem utrudniają dostęp do większości produktów, obsługa bez uśmiechu, patrzą jakby ktoś coś im zrobił i na ogół mają klienta gdzieś bo pomimo że są 3 kasjerki to każda zajęta czymś innym przez co można trochę poczekać w kolejce.

Suepr sprzedawca

bardzo miła obsługa, sprawnie szybko z uśmiechem na twarzy. Panie z pozytywnym nastawieniem do pracy!

Przyjazny dla klienta.

Doskonale zaopatrzony codziennie Świerże i gorące pieczywo. Personel uczynny pomocny 1 raz spotkałem tak fachową obsługę sklepu Zabka.

Świetne miejsce

Obsługa miła i kompetentna, do każdego0 klienta zachowują indywidualne podejście. Czas obsługi przy kasie bardzo szybki.

Obsługa miła, ale powolna

Gdy podeszłam do kasy za ladą nikogo nie było, kasjer pojawił się dopiero po dłuższej chwili. Obsługa uprzejmą, pan zaproponował dodatkowo kawę i życzył smacznego, jednak tempo było denerwująco wolne.

Super, obsługa na najwyższym poziomie

Obsługa w sklepie Żabka jest na najwyższym poziomie, towar jest dokładany na bieżąco.

Bardzo przyjemna wizyta! Polecam każdemu

Sklep bardzo czysty i uporządkowany, wszystko na swoim miejscu, zapełnione półki. Obsługa bardzo miła i uprzejma, hot-dog, którego zamówiłem, świeży i bardzo ciepły.

Fantastyczny sklep!

Bardzo miła, uśmiechnięta i szybka obsługa, potrafią doradzić klientowi i zachęcić do zakupu promocyjnych produktów, duży wybór towarów, sklep czyściutki.

Ciasny sklep

Bardzo ciasny sklep i bardzo dużo klientów. Sklep raczej dobrze zatowarowany ale ciężko coś wybrać bo ciągle ktoś cię szturcha, przepycha się albo zasłania dostęp do półki. Ciężko robi się tam zakupy. Bardzo dużo głośnej młodzieży. Obsługa bardzo miła i widać, że się stara.

Przeworsk

Bardzo miła obsługa czysty i zadbany sklep pyszna kawa. Duży asortyment.

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.57 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem