Aligator

( 3.80 )

Opinie (37)

Super

W sklepie trafiłam na zaangażowaną obsługę, która do mojego problemu podeszła bardzo profesjonalnie i znalazła na niego rozwiązanie.

Pomocni, bardzo miłe podejście do klienta.

Po zajęciach przyrodniczych w szkole w marcu syn przyniósł dwa bardzo małe patyczaki. Niestety zainteresowanie stracił po dwóch dniach. Zajmowałam się nimi ale przenoszenie ich do innego pojemnika na czas sprzątania słoja nie należała do przyjemności. Jednocześnie szukałam im domu wśród znajomych i rodziny, ale nikt nie był zainteresowany. Kolega poradził mi żebym spróbowała w sklepie zoologicznym. Zastanawiałam się czy tam też nie dostanę odmowy. W sierpniu zadzwoniłam do menadżera sklepu "Aligator", rozmowa była bardzo miła, a osoba zaoferowała mi pomoc, że przyjmą patyczaki do sklepu. Po ustaleniach dostarczyłam owady do sklepu zoologicznego w CH Victor . Obsługująca w tym czasie Pani była również miła i od razu przełożyła patyczaki do większego pojemnika. Wiem że zajmą się tam nimi odpowiednio i trafią w dobre ręce.

Super podejście do klientów. Zawsze

Super podejście do klientów. Zawsze fachowa obsługa. Bardzo mili i pomocni panowie. Zakupy tam to czysta przyjemność. Bardzo polecam ten sklep.

Podczas zakupów odwiedziłam sklep zoologiczny aligator

Podczas zakupów odwiedziłam sklep zoologiczny aligator. Moje spostrzeżenia: Czysto i schludnie od wejścia,Dzień dobry , do widzenia i zapraszamy ponownie usłyszał chyba każdy klient podczas mojego pobytu w sklepie. Pracownicy przemili , bardzo pomocni i profesjonalni , znają się na zwierzakach jak mało kto. Zostałam obsłużona szybko i profesjonalnie, jestem Bardzo zadowolona. Dziękuję

W piątek 16

W piątek 16.09.15 wybraliśmy się z chłopakiem do tego właśnie sklepu. Chcieliśmy zakupić świnkę morską, aby nasza Lili miała koleżankę. Podeszliśmy do klatki ze świnkami. Była ciasna jak na pomieszczenie dla pięciu świnek. Zwierzęta zachowywały się dziwnie, były osowiałe, wyglądały na schorowane. Mimo wszystko chcieliśmy zakupić zwierzątko. Jedna ze świnek wpadła mi w oko.. Już mieliśmy iść po sprzedawcę, kiedy to mała odwróciła się tak, iż było widać ją z drugiej strony. Pod okiem miała dość spory strupek, oczka załzawione. Stwierdziłam, że jednak nie będziemy kupować w tym sklepie zwierzaka. Podeszliśmy do klatki z szynszylami, aby zobaczyć dla porównania ich zachowanie. Zwierzęta również bez energii. To samo było u myszek. Leżały, jedna na drugiej, bez chęci do życia. Również za mało miejsca. Naliczyłam chyba 12. Ciekawi mnie czy wszystkie były żywe. Doznałam niemiłego wrażenia kierując się do wyjścia a sprzedawca wyglądał niczym rzeźnik. Zwierzęta w tym sklepie są traktowane okropnie!. Jak sobie pomyśle o tych wszystkich żyjątkach to serce mi się kraje... :(PODSUMOWANIE: ciasne klatki, schorowane, może i nawet martwe zwierzęta, nieprzyjemna obsługa

Byłam dzisiaj w sklepie kupić sobie Rybkę do kuli

Byłam dzisiaj w sklepie kupić sobie Rybkę do kuli.Chciałam kupić bojownika albo inną rybkę. W sklepie byłam tylko ja i dwóch pracowników. Zapytałam obsługi ( po kilku minutowym wpatrywaniem się w rybki ) gdzie są bojowniki - pan wskazał mi ręką gdzie leżą. lewo je znalazłam, a kiedy już - wpatrywałam się w pojemniki kilka minut i zapytałam które ile kosztują i czy ktoś mógłby mi pomóc - pan odpowiedział coś w stylu ; te zwykłe 13 . i koniec, czekałam aż ktoś podejdzie, ale nie podszedł.Gdyby to zrobił kupiłabym rybkę i wyposażenie, ale ze względu na fatalna obsługę poszłam do innego sklepu.

Sklep zoologiczny w dużym centrum handlowym powinien mieć

Sklep zoologiczny w dużym centrum handlowym powinien mieć fachową obsługę i przystępne ceny., ale tak nie jest. Podczas zakupów w tym sklepie byłam bardzo zaskoczona złą obsługą. Na pierwszy rzut oka sklep wygląda ładnie, jest dosyć przestronny, towar odpowiednio poukładany i jest w nim czysto. Jest duży wybór asortymentu, natomiast ceny niestety w porównaniu z innymi sklepami są bardzo wysokie. Zakupu dokonałam tylko z tego względu, że było już późno i się spieszyłam. Personel nie za bardzo się interesuje klientem, pracownicy rozmawiają między sobą albo po prostu trzeba poprosić samemu o pomoc. Pan sprzedawca jest trochę zakręcony, nie wydał mi bezpośrednio paragonu, a jak poprosiłam o paragon to nie usłyszał i przy mnie wyrzucił. Po ponownej prośbie o paragon, ocknął się i wyciągnął pognieciony paragon z kosza. Nie polecam sklepu.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na minus: personel, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi.

Z racji posiadania zwierzątka

Z racji posiadania zwierzątka,podczas zakupów zawsze odwiedzamy sklepy zoologiczne. Wrażenie? słabe....wnętrze sprawiające chaos, towar na półkach nie był poukładany, gatunkowo pomieszany ( pewnie z winy klientów, jednak dbanie o przejrzystość asortymentu należy do obowiązków obsługi ). Pomimo szukania właściwego towaru, obejścia półek kilkakrotnie i nie znalezienia odpowiedniego asortymentu - nikt nie zaoferował pomocy. Obsługa była zajęta prywatną rozmową. W ostateczności zakupiłam tylko suszone gruszki - a przy odrobinie uśmiechu i zaoferowanej pomocy - moje zakupy byłyby większe. Duży minus. Mój zwierzaczek nie będzie pocieszony.

Do sklepu zoologicznego udałem się w celu zorganizowania

Do sklepu zoologicznego udałem się w celu zorganizowania większego terytorium dla moich rybek. Sprzedawca był bardzo miły i uprzejmy, wyjaśnił mi dostępne wymiary. W sklepie jest duży wybór rybek, więc postanowiłem dokupić kilkanaście sztuk. Zostałem poinformowany dokładniej czy ta ryba może przebywać z tymi, które mam obecnie i czym to zagraża. Polecam. Fachowa pomoc

Sklep dobrze wyposażony

Sklep dobrze wyposażony. Mieści się w dobrej lokalizacji. Poszłam tam kupić obrożę przeciw pchłą dla mojego kotka. Niestety cena mnie zszokowała. Zapłaciłam za nią prawie 20 zł, gdzie w innym sklepie można kupić ją za połowę ceny. Raczej już się tam nie wybiorę. Obsługa miła, lecz nic mi nie doradziła w sprawie kotka. Rozczarowanie.

Sklep jest dość duży

Sklep jest dość duży, a jego pomieszczenie jest całkowicie zagospodarowane. Dosłownie na każdym centymetrze podłogi stoi jakiś artykuł lub klatka ze zwierzętami. Przez to czasem w sklepie bywa ciasno, zwłaszcza gdy jest wielu klientów. Asortyment sklepu jest bardzo rozbudowany. Można tam dostać różnego typu pokarmy dla zwierząt, same zwierzęta, jak też artykuły specjalnie dla nich stworzone. Ceny są dość wysokie, zwłaszcza zwierzątek, takich jak fretki, węże czy inne gady. Na szczęście dość tanie są rybki. Obsługa jest miła, uprzejma, interesuje się klientem i jego potrzebami.

Sklep jest naprawdę świetnie zaopatrzony jeśli chodzi o

Sklep jest naprawdę świetnie zaopatrzony jeśli chodzi o pokarm dla zwierząt różnego typu czy akcesoria. Można tam kupić także zwierzątka. Pomieszczenie sklepu jest trochę za małe jak na taki duży asortyment, dlatego też panuje tam lekki chaos i bałagan. Na szczęście pracownicy sklepu mają wszystko pod kontrolą i doskonale wiedzą, gdzie co można szybko znaleźć. Zawsze są pomocni, potrafią świetnie i fachowo doradzić. Ogólnie można powiedzieć, że znają się na rzeczy.

Wpadłam kiedyś przy okazji do sklepu zoologicznego w

Wpadłam kiedyś przy okazji do sklepu zoologicznego w poszukiwaniu karmy dla kota. Konkretnie szukałam czegoś taniego i dobrego. Po wizycie w tym sklepie muszę przyznać, że jest on świetnie zaopatrzony i ma przeogromny asortyment. Mówiąc o asortymencie mam na myśli zarówno rzeczy jak i zwierzęta. Można tam dostać chyba wszystko czego potrzebuje jakikolwiek zwierzak, począwszy od smyczy, przez karmę, na odżywkach kończąc. W ofercie sklepu jest bardzo dużo zwierzątek, które niekoniecznie są drogie. Tanie są na przykład rybki, bo niektóre okazy można kupić już za parę złotych, ale można też kupić zwierzątko za kilkaset złotych jeśli ktoś ma ochotę. Dostępne są tam poza rybkami, żółwie, króliki, węże, chomiki, jaszczurki, szczury, myszki i co tam kto woli. Ale wracając do karmy dla kotów, sklep też jest dość dobrze zaopatrzony. Ogólnie znalazłam około dziesięciu rożnych rodzajów karmy, a poza tym kilka rożnych odżywek dla kotów małych i dorosłych już. Ceny karmy zależały głównie od ilości wartościowych składników i ich rodzajów, a wahały się w granicach od 10 zł/kg do 20 zł/kg. Karma dostępna była zarówno w opakowaniach, jak i sypana na wagę, pakowana w torebki. Był nawet popularny Whiskas, ale nie w opakowaniu tylko na wagę w cenie 19,99 zł/kg. Niestety wśród tych wszystkich dostępnych produktów nie znalazłam produktu, który by zadowolił oczekiwania moje i mojego kota... Chodziło głównie o zbyt wysoką cenę. Problem w tym sklepie jest też taki, że jego powierzchnia jest zdecydowanie za mała, jak na taki wielki asortyment. Wszystkie rzeczy niby maja swoje miejsce, ale czasem naprawdę trudno znaleźć jakiś mały artykuł. Wszystko jest jakoś tak poukładane jedno na drugim, niejednokrotnie wymieszane są ze sobą zupełnie różne produkty. Gdy przyjrzałam się niektórym miejscom dokładniej okazało się, że chyba dawno tu nie sprzątano, bo po rogach leżało mnóstwo kurzu i piasku i raczej ie były to produkty dla zwierząt na sprzedaż. Zaś pozytywnym aspektem sklepu jest z pewnością jego personel. Dosłownie po kilku chwilach po wejściu do sklepu swoją pomoc w poszukiwaniach zaproponował mi miły pan z obsługi. Zauważyłam, że czymś tam był akurat zajęty, ale i tak zdecydował się przerwać swoją czynność by pomóc klientce, czyli mnie. Był przy tym kompetentny i profesjonalny. Dokładnie wyjaśnił mi gdzie mogę znaleźć potrzebny mi produkt. W jego zachowaniu było widać zarówno zainteresowanie klientem, jak i pasję do zwierząt. I właśnie tak powinna wyglądać dobra obsługa.

Bardzo lubię odwiedzać sklepy zoologiczne

Bardzo lubię odwiedzać sklepy zoologiczne. Prócz tego, że kupuję tam jedzenie dla swoich zwierząt często po prostu oglądam asortyment. Weszłam do sklep Aligator. Jest to sklep na dość małej powierzchni z szerokim, czystym wejściem. Mimo małej powierzchni sklepu zaskakuje asortyment, który jest naprawdę duży. Po chwili od wejścia podszedł do mnie jeden z pracowników i zaoferował pomoc. Powiedziałam co mnie interesuje na co pracownik zadał kilka pytań i przeszedł do prezentacji oferty. Widać było że człowiek ten ma naprawdę dużą wiedzę. Zrobiłam tam wtedy zakupy. Ceny w tym sklepie są takie same jak u konkurencji, asortyment duży a do tego kompetentna obsługa. To zachęca do ponownej wizyty. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Aligator?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zoo Centrum

(4.45 )

Kakadu

(3.80 )

Telekarma.pl

(4.83 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem