Van Graaf

( 2.29 )

Opinie (119)

Porażka

Byłem na zakupach w sklepie van graaf w manufakturze. I jak się okazało w przymierzalni jest kamera i widać dokładnie jak się inny przebieraja a zasłona.

stracony czas, pieniądze i ochota na zakupy w sklepie

w niedzielę, na stronie internetowej, sprawdziłam dostępność towaru w sklepie. Pojechałam. Obsługująca mnie pani potwierdziła, że towar jest w sklepie. Zawołała kolejną obsługującą i ona też potwierdziła. Po przeszukaniu wieszaków, stwierdziła, że musi iść do magazynu. Wróciła (po wielu minutach mojego oczekiwania) i stwierdziła, że towaru jednak nie ma :( Straciłam czas i pieniądze i ochotę na zakupy

Niezadowolona

Jestem bardzo rozczarowana zakupami w sklepie internetowym .Po złożeniu zamówienia i 3 tygodniach oczekiwania po moim kontakcie ze sklepem dowiedziałam się że nie składałam żadnego zamówienia mimo tego że otrzymałam potwierdzenie jego założenia po prostu błąd w systeme i nawet słowa przepraszam ze strony sklepu jednym słowem obsługa z górnej półki.

TRAGEDIA...

Nie oceniam obsługi klienta, tylko konsekwencje zakupu, którego, NIESTETY, dokonałam...03.04 STACJONARNIE, w sklepie w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu kupiłam żakiet. 04.04.2019, czyli dzień później, rano, oddałam go. Płaciłam kartą, zwrot był na kartę, jakoś dziwnie, bezdotykowo ekspedientka to zrobiła, ale potwierdzenie, oczywiście, mam...Tyle że pieniędzy na koncie brak! Konsultantka z biura van graafa napisała, że zwrot trwa 14 dni!!!!!!!!!!!!!!Co to za system? Inne sklepy rozliczają to w max 48 godzin! Kupowałam w sklepie, płaciłam kartą, oddałam rzecz na drugi dzień, a oni trzymają pieniądze przez 14 dni?!? Innymi słowy- w sklepach Van Graaf NIE NALEŻY PŁACIĆ KARTĄ albo głośno i wyraźnie należy klienta poinformować, że oddając towar poczeka na pieniądze DWA TYGODNIE. Powtarzam - zakupy robiłam STACJONARNIE i w żadnym sklepie nigdy nie czekałam na zwrot na kartę 14 dni!

Nieprofesjonalna obsługa

Podczas moich zakupów zauważyłem mnóstwo pracowników na sali sprzedaży jednakże żaden z nich nie zareagował na moją osobę. Po pewnym czasie poprosiłem o pomoc w wyborze skarpet- niestety pracownik nie potrafił mi dobrać odpowiednich i kazał samemu szukać w koszach przykasowych kiedy sam zajął się rozmową z innym pracownikiem na temat nie związany z pracą. Byłem zażenowany zaistniałym faktem. Nieprofesjonalna obsługa i fatalne podejście do klienta. Nie polecam.

Dobrze.

Dobrze. Mimo markowych marek jakie oferują sklepy Van Graaf, obsługa klienta pozostawia tam wiele do życzenia, niczym w innych, zwykłych sieciówkach. Może wynika to ze zbyt małej liczby pracowników?

Odwiedzałeś ostatnio Van Graaf?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem