Adidas

( 3.89 )

Opinie (342)

Cudowna obsługa

asortyment niezbyt duży ale jak na małą mieścinkę ok, za to Pani która nas obsługiwała na prawdę super! Mega polecam :)

Pełne oddanie pomocy klientowi

Jak zawsze w sklepie Adidas w Factory w Luboniu, mogę liczyć na pomoc personelu, w znalezieniu interesujących mnie produktów. Zawsze chętni do pomocy, doradzają, a jak trzeba potrafią pogrzebać w odchałni magazynu, by sprawdzić, czy aby jest coś, co będzie mi pasować.

Profesjonalne doradztwo.

Sprzedawca potrafił w profesjonalny sposób doradzić mi w wyborze obuwia sportowego. Dobrał obuwie idealnie spełniające moje oczekiwania. Obsługa była miła i nienachalna.

Doskonała obsługa

Niezwykle zaangażowana i kompetentna obsługa. Bardzo miłe powitanie, Pani odrazu zapytała czego potrzebuje i zaczęła działać. Zostałam obsłużona bardzo sprawnie, wszystkie moje oczekiwania zostały spełnione.

Naprawdę ekstra

Bardzo mila obsługa w galerii . Mlode usiechniete dziewczyny chetnie pomogy w wyborze obuwia, doradzily, znalazly odpowiedni rozmiar. Przez caly czas mojego pobytu w sklepie usmiechaly sie i z przyjemnoscia obslugiwaly klientow i nie chodzily za nim krok w krok. z zakupow jestem zadowolona, na pewno wroce tam jeszcze nie raz :)

Super obsługa

Super obsługa i super rzeczy ! Nic tylko polecić

Super polecam ten sklep.

Witam dzis opisuje sklep Adidas glownie chodzi mi o sklep znajdujacy sie w Galerii Krakowskiej. Asortyment oceniam na 4/5 Obsługa 5/5 Podejscie do klienta 5/5 Pomoc w wyborze i rozmiarze 5/5 Sklep oceniam na mocne 5 . Polecam ten sklep osobą co chca byc dobrze ubrani zaczynajac od butów koncząc na nakryciu głowy.

odradzam zakupy w tym sklepie buty po 2 miesiącach się

odradzam zakupy w tym sklepie buty po 2 miesiącach się rozleciały oczywiście rzeczoznawca stwierdził że prałem buty co jest nie prawdą omijajcie z daleka ten sklep,

Odwiedziłam sklep Adidas

Odwiedziłam sklep Adidas .Pani na wstępie mnie przywitała szczerym uśmiechem oraz miłym słowem.Oprowadziła mnie po sklepie , pokazując gdzie znajduje się nowa kolekcja oraz jakie są promocje.Pomogła mi dobrać strój sportowy na siłownie i obuwie .Bez problemu wymieniała mi na inny rozmiar, model i kolor. . Sklep był czysty poukładany i przejrzysty. Pracownik miał ubrany strój sportowy i obuwie z plakatu który znajduję się w sklepie. Przy kasie zaproponowała mi preparat do czyszczenia obuwia i bawełniane stopki.

Bardzo zwinna szybka obsługa

Bardzo zwinna szybka obsługa. Została zauważona zaraz po wejściu do sklepu. Sprzedawczyni rozpoznała moje potrzeby i pokazała mi wiele produktów o jakie pytałam oraz również inne dodatkowe rzeczy. W przymierzalni również mogłam liczyć na pomoc. Na zakończenie zaprezentowano mi dodatkowy produkt.

Odwiedzałeś ostatnio Adidas?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bergson

(3.61 )

Campus

(3.93 )

Hi Mountain

(4.08 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem