W oddziale Banku Santander doradzono mi bardzo dobrze przy wyborze karty kredytowej – zaproponowano opcję z bonusami, które idealnie odpowiadają moim potrzebom. Dopełnianiem formalności zajmował się młodszy pracownik, który był uprzejmy i starał się, ale praktycznie przy każdej interakcji, np. podczas wypełniania dokumentów, musiał prosić kogoś bardziej doświadczonego o pomoc. W efekcie cała wizyta wydłużyła się do prawie godziny, a duża część czasu polegała na moim czekaniu. Ostatecznie wszystko zostało załatwione poprawnie, ale obsługa mogłaby przebiegać sprawniej.
Podczas ostatniej wizyty w sklepie Adidas obsługa zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Gdy ekspedientka zauważyła, że przyglądam się koszulkom, od razu podeszła i zapytała, czy może pomóc. Niestety nie było mojego rozmiaru, ale szybko pokazała inny, bardzo podobny model. Była uprzejma, zaangażowana i profesjonalna, a cały sklep prezentował się czysto i nowocześnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.