Alior Bank

(3.74)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1589 z 2259)

Personel nieuprzejmy, brak...
Personel nieuprzejmy, brak organizacji. Obsługa szybka, jednak pracownicy nalegali na sprawdzenie oferty pomimo kilkukrotnej odmowy. W placówce schludnie i czysto.

Klient_aTuo

20.02.2022

Placówka

Legnica, Biskupia 3

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Nie za bardzo...
Nie za bardzo spójna promocja oprocentowania lokat. Trudno się załapać . Zbyt dużo zależności

Ella_1

16.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Postanowiłam otworzyć konto...
Postanowiłam otworzyć konto w banku on-line. Miało być szybko i bezproblemowo. Niestety tak nie było. Procesu logowania już bardziej utrudnić się nie dało, mało intuicyjny, z dziwnymi instrukcjami. Rozumiem, że jest ważne bezpieczeństwo klientów, ale bez przesady... Po samym zalogowaniu na konto było już trochę lepiej, bardziej jasne i klarowne instrukcje, większość rzeczy wyjaśniona w przystępny sposób.

Poziomk@

11.01.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Konkretnie i rzeczowo...
Konkretnie i rzeczowo zalatwiona sprawa.Jedyne co można by poprawić to lagodniejsze podejście do klienta

Klient_sMM7

05.01.2022

Placówka

Wrocław, Armii Krajowej 2a

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
kontak z konsultantem...
kontak z konsultantem bardzo dobry , szybko załatwiona sprawa.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Słaba obsługa w...
Słaba obsługa w placówkach banku, długie oczekiwanie, niekompetencja pracowników obsługi.

Klient_NCRH

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Korzystam z kantoru...
Korzystam z kantoru walutowego Alior Bank, myślę że w tym momencie jest to najlepsza usługa na rynku dająca znacznie więcej niż oczekuję.

Bartosz_332

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Po przejęciu T-Mobile...
Po przejęciu T-Mobile przez Alior nie mogłem się zalogować. Odblokowanie w systemie ani na infolini nie było możliwe. W szalejącej pandemii musiałem udać się do oddziału.

Rafał_8

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Przejrzysta strona www,...
Przejrzysta strona www, łatwość dokonywania przelewów, czytelna historia transakcji. Zabezpieczenia transakcjami kartami kredytowymi PINem i hasłem sms.

Klient_W4EE

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Bardzo profesjonalna obsługa,...
Bardzo profesjonalna obsługa, nie próbowała jednak utrzymać klienta w żaden sposób.

Klient_jlQy

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Byłam w placówce...
Byłam w placówce banku dowiedzieć się o kredycie, ogólnie wrażenie całkiem fajne ale pani która mnie obsługiwała była trochę niedouczona

Klient_YN3g

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dość wysokie oprocentowanie...
Dość wysokie oprocentowanie kredytów, obsługa bez zaangażowania do swojej pracy.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dramatyczna obsługa. Pomyłki...
Dramatyczna obsługa. Pomyłki i błędy, które spadają na klienta. Nigdy więcej nie będę klientem tego banku.

Piotr_2494

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Dobra obsługa klienta...
Dobra obsługa klienta dobrana do jego potrzeb.

Roman_132

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Jakość obsługi zadowalająca...
Jakość obsługi zadowalająca bez korzystnych ofert

Klient_oCqI

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
W banku Alior,...
W banku Alior, pracownicy zawsze są zainteresowani klientem. Nigdy nie zdażyło mi się być nie miło i nie profesjonalnie obsłużoną.

Klient_7JjN

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z wysokiej i profesjonalnej obsługi.

Anna_3824

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Sumienną, miła, uczynna....
Sumienną, miła, uczynna. Zawsze uśmiechnięta. Niestety nie zawsze wie co sprzedaje.

IZABELA_932

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Kontakt telefoniczny ....
Kontakt telefoniczny . Osoba która do mnie dzwoniła była bardzo uprzejmą i kompetentna. Nie wciskała na siłę niepotrzebnych mi produktow

Maria_484

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Świetne promocje produktów,...
Świetne promocje produktów, duży plus

Klient_jh55

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie

Alior Bank

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alior Bank?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Personel nieuprzejmy, brak...
Personel nieuprzejmy, brak organizacji. Obsługa szybka, jednak pracownicy nalegali na sprawdzenie oferty pomimo kilkukrotnej odmowy. W placówce schludnie i czysto.