Jakość Obsługi

mBank

( 4.03 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (3182)

Nie polecam - fatalna obsługa!

Starałam się o kredyt hipoteczny z racji czego odwiedziłam kilka oddziałów w różnych bankach aby wstępnie zapoznać się z ofertami. Z oddziału mBank na ul. Prostej wyszłam zniesmaczona i pierwszy raz w życiu złożyłam reklamację na obsługę. Już same przywitanie w oddziale różniło się od podejścia w innych placówkach (gdzie na wstępie byłam miło witana , pobierano ode mnie płaszcz, była propozycja czegoś do picia czy wskazanie miejsca do siedzenia - można było poczuć się zaopiekowanym, widać że zależało im na każdym kliencie). We wskazanej placówce pomimo, że wcześniej umawiałam się na wizytę o konkretnej godzinie musiałam czekać niemal godz na rozmowę , przy czym pani na "recepcji" zajęta była cały czas przeglądaniem telefonu, po przekazaniu informacji w jakim celu przyszłam powiedział, że poinformuje konsultanta i żadnych innych informacji nie usłyszałam (chociażby proszę usiąść i poczekać). Po pół godz oczekiwania (w punkcie oprócz mnie nie było innych klientów), sama dopytałam ile czasu jeszcze należy oczekiwać, odpowiedź lakoniczna: Nie wiem, pewnie konsultant jest zajęty (bez przeprosin, miłego tonu, podania przybliżonego czasu) i tak czekałam kolejne pół godziny bez żadnych informacji. Późniejsze spotkanie z konsultantem było jeszcze gorsze, pani ewidentnie miała zły dzień, czułam się jak intruz, który zabiera jej czas, na wszystkie moje pytania odpowiadała opryskliwie, często otrzymywałam odpowiedź, że zadaje niestosowne pytania bo to jest tajemnica banku i ona nie ma obowiązku na nie odpowiadać albo nie zna odpowiedzi (w innych bankach nie było z tym problemu), długo mogę pisać ale na same wspomnienie zbiera się we mnie złość, konto w banku usunęłam bo inne aspekty współpracy również były na dość wątpliwym poziomie.

Bardzo miłe zaskoczenie!

Jestem klientką Mbanku od niedawna. Na moim koncie pojawił się problem z logowaniem, postanowiłam zatem zadzwonić nad infolinię. Byłam nastawiona dość negatywnie - przygotowałam się na długie minuty oczekiwania na połączenie, później mało merytoryczną rozmowę i na koniec 'wciskanie' na siłę dodatkowych produktów banku. Ku mojemu zdziwieniu połączenie z konsultantem zostało nawiązane w ciągu kilkunastu sekund, weryfikacja przebiegła szybko i sprawnie, a sam pracownik infolinii był bardzo konkretny i profesjonalny. Finalnie mój problem został rozwiązany w mniej niż 3 minuty, a konsultant nie przedstawiał mi żadnych dodatkowych ofert handlowych. Jestem bardzo zadowolona z jakości obsługi!

Czat w aplikacji spełnia swoją role

Kontakt z bankiem poprzez czat w aplikacji mobilnej jak najbardziej spełnia swoją role. Połączenie z konsultantem nastąpiło natychmiast szybko i rzeczowo udzielił pomocy, bardzo polecam :)

Extra

Rzetelna i fachowa pomoc przy doborze produktów kredytowych do tego super benefity

Nie polecam

Obsługa w tej placówce niekompetentna,sprawiająca wrażenie ,że klient przeszkadza im w pracy ,a to dzięki klientom bank prosperuje.

Świetna obsługa!

Serdecznie polecam! Pracowanicy infolinii są zawsze bardzo kompetentni, mili i pomocni :)

Windykacja

Przyznam, że na początku bałam się telefonu od nich. Popadłam w lekkie problemy- spłacałam ile mogłam, jednak jakieś tam zadłużenie było. W końcu się przemogłam i wykonałam telefon, Pani Cierpliwie wysłuchała, ustaliłam termin spłaty zadłużenia na jednym z kredytów. Co do drugiego, Pani grzecznie poinformowała, że rozumie problemy, że najważniejsza jest spłata na pierwszym produkcie, a teraz cytuję "po dokonaniu wszystkich opłat, bo jest świadoma wydatków typu czynsz itd, mam się skontaktować i poinformować ile jestem w stanie wpłacić na poczet zaległości drugiego produktu" - Obsługa jako windykacji na Świetnym i naprawdę światowym poziomie- brak ataku, zastraszania. Wierzę, że moje problemy znikną z biegiem miesiąca- i jak tylko kredyt to u nich, gdy noga się powinie przynajmniej człowiek nie jest zastraszany.

Super obsługa

Do banku poszlam zapytać o kredyt gotówkowy. Konsultantka bardzo miła i uprzejma. Starała się dobrać najlepszą ofertę dla mnie. Wszystko rozpisała na kartce. Nie naciskała na mnie, jak powiedzialam, że muszę przemyśleć decyzję. Polecam Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w 100%

Bardzo duży pozytyw

Jestem bardzo mile zaskoczona kontaktem z mbank poprzez infolinie. Konsultant telefoniczny rozwiał moje wątpliwości dotyczące nowego konta bankowego i dodatkowo udzielił mi cennych wskazówek jak sobie poradzić, gdy znowu będę mieć podobny problem. Pół gwiazdki odejmuje za zbyt długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Tak powinno być w każdym banku

Kontakt online to dla wielu najwygodniejsza forma kontaktu. Bardzo dobrze sprawdza się to w przypadku mBanku, zwłaszcza jeżeli chodzi o ich chat. Wiele kwestii można wyjaśnić szybko, logując się jedynie na swoje konto. Przy tym wszystkie sporne sprawy są rozpatrywane błyskawicznie z myślą o dobrych relacjach z klientem. Tak trzymać!

Zła obsluga w oddziale

Po modernizacji DRAMAT! Kolejki gigantyczne czynna tylko jedna kasa w której nie zawsze jest ktoś na stanowisku. ZERO PRYWATNOŚCI ludzie w kolejce słyszą najmniejszy szept. Po kilku latach współpracy trzeba coś zmienić. NIE POLECAM

Przyjaźni klientowi

Obsługa placówki miła i kompetentna, chętna do pomocy klientowi. Mała, ale przyjemna placówka. Lokalizacja w centrum handlowym sprawia, że można do nich wpaść przy okazji robienia zakupów

Najlepsza infolinia banku na świecie!

Moim zdaniem jest to najlepsza i najbardziej sprawna infolinia bankowa jaką kiedykolwiek poznałem. Pracownicy są zawsze bardzo życzliwi i pomocni. Zawsze udzielają pomocy od razu. Nigdy nie było jeszcze sytuacji, żeby nie rozwiązali mojego problemu, a zazwyczaj mam ich sporo. Czas oczekiwania na połączenie jest zawsze poniżej minuty. Polecam kontakt każdemu z całego serca!

Brak obsługi

Nie polecam m banku, kręcących się lub wpatrzonych w monitory pracowników kilku a do obsługi kasowej 1 osoba.W kolejce trzeba spędzić ok.40 minut a bywa że i 1h! Pracownicy nie kompetentni, nastawieni tylko na pozyskanie nowych klientów a starzy są lekceważeni. Po 16 latach rezygnuje, jakość obsługi na coraz gorszym poziomie...

Przemiła obsługa

Podczas rozmowy z konsultantem, Pani przeprowadziła mnie krok po kroku jak mam wycofać ostatni przelew. Cierpliwie czekała aż wykonam każdy kolejny krok. Na sam koniec spytała czy w czymś jeszcze może pomóc, co było bardzo miłe. Na połączenie czekałem dosłownie chwile. Polecam ten bank

Super Pani

W dniu dzisiejszym byłam w mBanku w galerii północnej obłsugiwała mnie przesympatyczna Pani bardzo mi pomogła normalnie mój dzisiejszy anioł oby więcej takich osób pracowało z ciepłem do klienta. dziękuję z całego serca. Z poważaniem Monika.M (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.91 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.87 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem