Jakość Obsługi

mBank

( 3.76 )

Opinie (2718)

Profesjonalnie

Profesjonalnie, fachowo, bardzo życzliwie i sympatycznie - tak mogę podsumować kolejny kontakt z infolinią mBanku. Krótki czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, a przede wszystkim konkretna pomoc w wyjaśnieniu sprawy, to największy atut firmy, która poważnie i przyjaźnie traktuje klienta. Polecam!

Po raz kolejny skorzystałem z

Po raz kolejny skorzystałem z możliwości kontaktu z mlinią i po raz kolejny zostałem szybko, sprawnie i profesjonalnie obsłużony. Pracownik infolinii był grzeczny i uprzejmy, a sprawa, z którą się zwróciłem została załatwiona ekspresowo i po mojej myśli.

Bardzo przyjemna obsługa, wszystko co

Bardzo przyjemna obsługa, wszystko co musiałam załatwić załatwiam zaskakująco szybko. Pan który mnie obsługiwał był bardzo dobrze zorientowany w nowych ofertach banku a przy tym nie był nachalny.

Personel jest bardzo młody oraz

Personel jest bardzo młody oraz pomocny. Obsługa idzie szybko i sprawnie. Pracownicy znają odpowiedź na niemal każde pytanie. Opcji ofert jest wiele a nawet za wiele. Tego samego co o Personelu nie można natomiast powiedzieć o samej placówce, która jest nie wielka oraz przeciętnie wystrojona.

Personel bardzo kompetentny

Personel bardzo kompetentny, profesjonalizm widoczny podczas obsługi a także brak rutyny. indywidualne podejście do spraw klienta. Krótki czas oczekiwania na spotkanie z doradcą. Miła atmosfera. Bankomat i wpłatomat w placówce. Możliwość skorzystania z terminala i bankowości elektronicznej. Za mała powierzchnia sali obsługi. Odczuwalny brak intymności podczas rozmowy z doradcą.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Ogólna ocena 4. - oferta kredytów - 4, - oferta lokat - 3+, - wygląd placówek 4+, - jakość obsługi - 4+, - oferty promocyjne - 3+, - parkingi przed placówkami - 3, - strona internetowa - 4, - kolejki w placówkach - 4.

Tak sobie

Tak sobie.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Szybko, bezproblemowo i mobilnie, czyli tak jak ma być w tym banku!

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Super opcje eksperta online video i audio, można załatwić istotne sprawy bez telefonu

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Bank pierwszego wyboru

Bardzo źle

Bardzo źle. Mam okropne doświadczenie w złej obsłudze klienta

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Fatalnie

Fatalnie.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze.

OK

OK.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Obsługa w MBanku fachowa,profesjonalna,szybka,dobra informacja,rzetelna,szybka realizacja wpłat i wypłat.Dobre lokaty,bardzo miłe panie i szybka pomoc w rozwiązywaniu problemów.Zawsze w tym banku działa sprawnie obsługa klienta.Bardzo dobry bank i profesjonaliści pracują,pomagają klientowi,nie są nachalni.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie.

Dobrze

Dobrze. Byłam kiedyś na koncercie i tam nieco nachalnie traktowali nas przedstawiciele tego banku. Dostałam smycz i potem wielokrotnie przychodziły wiadomości sms. Po jakimś czasie, wobec mej obojętności, przestali.

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • 300 Pln

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.74 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BGŻ BNP Paribas

(3.23 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem