Jakość Obsługi

mBank

( 3.86 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (2873)

Rozwiazana finansowe

Zostalem zaproszony do placowki na spotkanie w sprawie rozwiazan finansowych. Pracownik banku przedstawil sie i poinformowal o nagrywaniu rozmowy. Niepelna gwiazdka z powodu niesprecyzowanego celu spotkania, gdyz ja nie bylem zainteresowany kredytami a w trakcie rozmowy nie zostalo to doprecyzowane, a pracownik do samego konca mnie nie poinformowal o konkretnym celu spotkania.

Bardzo miła obsługa.

Założenie konta było szybkie i w miłej atmosferze. Obsługa banku bardzo miła i pomocna.

Same problemy

Już na wejściu zmierzenie klienta, chyba jakaś selekcja. Czekałam w kolejce co się później okazało niewłaściwej (a osoba witając nawet nie spytała się w jakim celu przyszłam. Kolejna kolejka i oczekiwanie prawie pół godziny na wejście (zrezygnowałam). Klucz do toalety trudno jest wydać, bo chyba kolejna selekcja... Masakryczny punkt. Nie polecam go nikomu.

Wysoki poziom

Ze względu na dość wysoki koszt połączeń nie lubię dzwonić do banku . Długo się czeka na połączenie a minuty lecą .. Jestem klientką mbanku od 6 lat . Często mam do nich różne zapytania ale ostatnio łączę się tylko przez czat . Szybko można się połączyć ze swojego serwisu transakcyjnego a doradca odpowie na prawie wszystkie pytania ( w ramach możliwości ) . Czat jest wygodny i co najważniejsze bezpłatny . Polecam tą formę kontaktu .

Super kompetentna konsultantka

Bardzo profesjonalne a zarazem super uprzejme podejście do klienta. Wyjaśnienia perfekcyjne, zrozumiałe, czytelne. Poziom rozmowy w 100 % dopasowany do oczekiwań.

Beznadzieja

Dział reklamacji w ogóle nie uwzględnia argumentów Klienta, zaprzecza faktom i tworzy wygodne dla siebie historie.

Dobrze.

Dobrze. Załatwiam wszystko przez internet. Portal jest przyjazny i intuicyjny dla użykownika,

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Od kilku lat jestem wierna mBankowi i każda wizyta w oddziale lub u konsultanta mnie w tym utwierdza. Profesjonalna obsługa, przemili konsultanci i dbałość o klienta. Lubię i polecam!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Super aplikacja, łatwy kontakt z konsultantem

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.55 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BGŻ BNP Paribas

(3.13 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem