Jakość Obsługi

mBank

( 3.88 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (2782)

Wzorowa obsługa.

Ostatnio otworzyłem konto w mBanku, po czym chciałem dopytać o szczegóły. Doradca na infolinii bardzo dobrze obeznany w temacie, udzielił mi satysfakcjonujacej odpowiedzi na moje pytania.

Super i młodzieżowo

Pani była bardzo miła i pomocna

Klient_YxJR

16.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Taki jest nasz cel, aby kontakt  z nami był dla naszych klientów jak najbardziej przyjazny :)

Bardzo natrętni

Infolinia bardzo natrętna, nie dają spokoju nawet po dokładnej informacji że nie życzę sobie ofert telefonicznych

Michał_2245

12.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

 Prosimy o kontakt z naszym ekspertem online – zweryfikujemy sytuację związaną z udzielonymi zgodami. Przepraszamy za utrudnienia.

Kompetentna obsługa

Zadzwoniłem z problemem, miła Pani pomogła mi go rozwiązać. Jakość infolinii mBanku bardzo się poorawila

Klient_XS50

12.04.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

 Miło nam, że doceniasz jakość naszej obsługi ;) Dziękujemy za Twoją opinię.

Profesjonalna i miła obsługa

Polecam z całego serca, obsługa w tym banku jest naprawdę na wysokim poziomie. Obsługująca mnie Pani rzetelnie przekazała mi wszystkie informacje, odpowiadała na wszystkie pytania. Dodatkowo otrzymałam wiele materiałów promocyjnych. Po wizycie w banku wszystko było dla mnie jasne i klarowne.

Wiktoria809

12.04.2019
Odpowiedź firmy mBank

Miło nam czytać, że nasze starania przyczyniły się do polecenia prosto z serca :) Dziękujemy za Twoją opinię.

Kiedyś było lepiej

Co prawda rzadko zaglądam do banku, ale gdy już zajdzie taka potrzeba, to chciałbym, by obsługa była miła, profesjonalna i łatwo dostępna. Od jakiegoś czasu, niestety, tak nie jest w placówce mBanku, którą odwiedzam. Prawie nigdy nie są tu czynne wszystkie stanowiska, a po miłym powitaniu przez młodą osobę, trzeba czekać w kolejce, by załatwić nawet drobną sprawę. Nie bardzo rozumiem, na czym polega użyteczność witającego mnie pracownika banku, który w niczym nie potrafi mi pomóc, jak tylko w ustawieniu mnie do kolejki. Wiem i doskonale rozumiem, że teraz większość spraw załatwia się za pomocą bankowości internetowej czy infolinii, o czym zostałem grzecznie poinformowany, ale skoro już wybieram się do placówki banku, to chciałbym być obsłużony sprawnie. Oglądanie pustych stanowisk, przy których nikt nie przyjmuje interesantów jest naprawdę irytujące. Kiedyś w mBanku było zdecydowanie lepiej, teraz jakość obsługi klienta pozostawia wiele do życzenia.

Mój najlepszy jedyny bank od wielu lat !

Myśle ze tytuł już sam mówi wszystko . Jak najbardziej polecam ! Zadowolony klient :)

Dominik_248

10.04.2019
mBank Oddział
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy, nam też bardzo podoba się tytuł :) Staramy się, aby nasi klienci tak właśnie postrzegali nasz bank.

Czat na dobrym poziomie

3 krotnie korzystałam z tej funkcjonalności korzystając z mBanku. Rozwiązanie dość fajne, ale dość długi czas oczekiwania na obsługę. Za to bardzo kompetentni Pracownicy.

Joanna_2649

08.04.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

 Dbamy o jakość obsługi, dlatego też takie opinie są dla nas niezwykle budujące :) Jednocześnie chcielibyśmy prosić o wyrozumiałość, nasi konsultanci pracują 24h na dobę i w przypadku wzmożonego ruchu na czacie czas oczekiwania na połączenie może ulec nieznacznemu wydłużeniu. Warto pamiętać, że można się z nami kontaktować nie tylko w kanale czat, ale też audio, wideo oraz telefonicznie :)

Obsługa na wysokim poziomie

Przy zakładaniu i obsłudze konta pomogła mi miła Pani, która wyjaśniła wszystko bardzo dokładnie. Taka obsługa zasługuje na wyróżnienie, często w takich miejscach można spotkać ludzi, którzy są nastawieni tylko i wyłącznie na sprzedaż, tutaj było inaczej. lokal schludny. dobrze, że jest Mbank w Radomiu.

Klient_XS50

02.04.2019
mBank Oddział
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za wyróżnienie :) Zadowoleni klienci nakręcają nas do dalszego doskonalenia.

Obsługa online na wysokim poziomie

M bank pod względem obsługi online oceniam jako jeden z najlepszych banków. Zamiast czekać godzinami na połączenie się z konsultantem telefonicznie jest do wyboru połączenie video/audio lub dostępny 24 godziny na dobę czat z konsultantem który nawet w środku nocy potrafił mi wyjaśnić co mogło być przyczyną pewnych zmian na moim koncie. Jedynym minusem może być fakt że na pierwszą wiadomość od konsultanta czasami trzeba czekać do kilku minut, pomimo tego moim zdaniem m bank jest przykładem do naśladowania dla innych banków i pokazuje jak powinna wyglądać obsługa w nowoczesnym wydaniu.

Klient_07xA

21.03.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

Innowacyjność zawsze idzie w parze z naszymi działaniami :) Dziękujemy za słowa uznania. Czat jest swobodną formą kontaktu, dzięki której nasi klienci w różnych sytuacjach w życiu codziennym mogą się z nami skontaktować. Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na podjęcie rozmowy przez konsultanta, jest to związane z wzmożonym ruchem klientów na czacie w danym momencie.

Super kontakt i fachowa obsługa

Potrzebowałem informacji o moim koncie w Mbank. połączyłem się przez czat online. Konsultantka szybko wyjaśniła mi nurtujące mnie pytania. trwało to zaledwie 2 minuty. bez oczekiwania w kolejce, bez straty czasu na połączenie przez telefon i przebijanie się prze automat na infolinii.

Klient_Z61R

20.03.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

 Kanał czat jest dedykowany dla naszych klientów, którzy cenią sobie swobodę i łatwość w podjęciu kontaktu z nami. Staramy się być tam, gdzie potrzebują nas nasi klienci. Miło nam, że jest to doceniane i dziękujemy tym samym za Twoją opinię ;)

Szybki i bezproblemowy kontakt z konsultantem

Możliwość rozmowy z konsultantem mBanku przez czat okazała się dla mnie najlepszym rozwiązaniem, gdyż od razu mogłem zgłosić mój problem. Na odpowiedź czekałem dosłownie chwilę, a konsultantka zajęła się moją sprawą szybko i profesjonalnie. Zadawała konkretne pytania, które miały prowadzić do rozwiązania mojej sprawy. W moim imieniu złożyła reklamację, wykazała się cierpliwością i sprawnością w działaniu. Uzyskałem odpowiedź i pomoc, jakiej oczekiwałem. Polecam korzystanie z tej formy kontaktu z bankiem.

Klient_lMhr

20.03.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za wyrażoną opinię. Miło nam czytać, że ta forma kontaktu jest dla naszych klientów przyjazna i przede wszystkim użyteczna. Przyznamy, że taki właśnie był nasz cel :)

Obsługa klienta

Świetny bank, rzadkie awarię systemu a także wszystko można zrobić za pośrednictwem online. Posiadam konto od 2008 i jestem naprawdę zadowolony z współpracy

Zielu90

18.03.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

 Dbamy o to, aby nasi klienci mogli w pełni korzystać z oferowanych przez nas usług :) Dziękujemy za słowa uznania – przyznamy, że takie opinie są dla nas niezwykle budujące i napędzają nas do dalszego działania w rezultacie ulepszania naszych usług ;)

Super fachowa obsługa , mili ludzie

Jestem klient mBnaku już kilka lat , takiej obsługi jak w tym banku mogą pozazdrościć inni . Fachowi widać ze znają się na tym co robią .

Dominik_248

04.03.2019
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy, że jesteś z nami :) Takie opinie są dla nas budujące i sprawiają, że chce nam się dalej ulepszać usługi, które dla Was oferujemy!

Bardzo dobrze, przemiła obsługa!

Personel placówki był niezwykle miły, z dobrym nastawieniem do klienta. Otrzymałam wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania. Oceniam kompetencje personelu na bardzo dobre, pozbawione luk w znajomości poszczególnych obszarów oferty bankowej. Zostałam poinformowana o szczegółach oferty Darmowego konta dla młodych, które zachęca atrakcyjnymi warunkami dla studentów i młodzieży. Jedyne zastrzeżenie mam do czasu obsługi, gdyż mogła być ona sprawniejsza, z powodu uszkodzonych urządzeń technicznych (drukarka). Nie mam uwag co do wyglądu placówki - była czysta, zadbana, zachęcająca klienta do podejścia i skorzystania z ofert banku.

Klient_l2wF

26.02.2019
Odpowiedź firmy mBank

Na co dzień dbamy o wysoka jakość naszych usług. Jest nam niezmiernie miło, że klienci to doceniają! Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za Twoją opinię.

super

szybka i dokładna informacja bez problemu wyliczono mi kwote kredytu

Małgorzata_2636

26.02.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że sprawnie udzieliliśmy niezbędnych informacji :)

Całkiem niezła jakość obsługi

Konsultantka skontaktowała się ze mną w celu potwierdzenia odebrania dokumentów dotyczących otworzenia rachunku. Plusy: +Bardzo sprawna weryfikacja danych. +Wsparcie w zakresie logowania się na portalu internetowym +Dobrze przeprowadzone badanie potrzeb w zakresie dodatkowych produktów bankowych( Konsultantka zapytała co skłoniło mnie do otwarcia konta, czy będę w najbliższej przyszłości planował korzystać z innych usług bankowych takich jak kredyty konsumenckie, czy planuje kupno mieszkania) +Konsultantka kompetentna- potrafiła odpowiedzieć na pytania dotyczące między innymi tabeli opłat za korzystanie z konta oraz udzielić informacji w jaki sposób mogę kontaktować się z działem obsługi banku +elastyczność konsultantów- bezproblemowe umówienie się na kontakt w odpowiedniej dla mnie porze Minusy -Przejście z formy grzecznościowej "Pan" na "Ty". Konsultantka zrobiła to nieco nieumiejętnie- zbyt szybko w trakcie rozmowy, było to nieco "sztuczne" z jej strony. Podejrzewam, że ta forma miała na celu zmniejszenie dystansu, jednak spowodowała, że czułem się niekomfortowo. -Jednostajny ton głosu, który powodował, że momentami wyłączałem się z rozmowy

Klient_5hQo

24.02.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za plusy! :) Nasza radość jest tym większa, że przeważają one nad minusami. Oczywiście dziękujemy za wskazanie tych drobnych niedoskonałości. Cenna rada! Wiemy nad czym pracować, by było perfekcyjnie :)

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.16 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem