Jakość Obsługi

mBank

( 4.13 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (2907)

Polecam

Byłam dziś w placówce mBank w CH Riviera. Przy wejściu Pan od razu zapytał w jakiej sprawie przyszłam, poinformował, że będzie konieczne chwilę zaczekać na załatwienie sprawy. Zaproponował wodę/ kawę na czas oczekiwania na obsługę. Po chwili zostałam obslużona przez doradcę, który następnie przekierował mnie do kasy wcześniej informując, że przy jego stanowisk niestety nie ma obsługi kasowej. Przy stanowisku kasowym zostałam obsłużona szybko i miło. Polecam to miejsce.

Klient_GtoZ

30.09.2019
Odpowiedź firmy mBank

Wizyta w naszej placówce taka właśnie ma być – miła, przyjemna i wyczerpująca temat. Dziękujemy za słowa uznania i do zobaczenia przy kolejnym spotkaniu! :)

Obsługa sprawna

Korzystając jako klient MBank miałem problem z założeniem konta postanowiłem napisać na czacie MBank po około 1 min konsultant odpisał powitaniem Dzień Dobry w czym mogę pomóc. Po opisaniu problemu związanego z trudnościami w założeniu konta konsultant pokierował mnie krok po kroku jak otworzyć konto indywidualne. Polecam tą formę kontaktu gdyż jest bardzo sprawna

Klient_qHMV

24.09.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za Twoją opinię :) Staramy się, aby świadczone przez nas usługi spełniały w pełni Wasze oczekiwania. Miło jest wiedzieć, że zmierzamy w dobrym kierunku – to dla nas dodatkowa motywacja :)

Bardzo dobrze.

Zadzwoniłem na infolinie mbanku w celu pozyskanie informacji odnośnie lokat. Niesamowicie miła Pani po chwili odebrała połączenie, przedstawiła mi wszystkie oferty w sposób zrozumiały oraz odpowiedziała na moje dodatkowe pytania. Bardzo szybka oraz konkretna pomoc.

Klient_nR6t

18.09.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy za Twoją opinię :) Niesamowicie nam miło, że mogliśmy pomóc.

Niezrozumiały cel rozmowy

Konsultant zadzwonił do mnie w sprawie, której nie potrafił wytłumaczyć. Mówił niejasno, a przede wszystkim zbyt szybko i cicho. Po moich prośbach konsultant próbował mówić głośniej, jednakże nie przyniosło to efektu. Był uprzejmy, ale zbyt nachalny. Rozmowa nie trwała długo.

Klient_B4pl

16.09.2019
mBank Infolinia
Odpowiedź firmy mBank

Przykro nam, że takie wrażenie wywołała rozmowa z naszym konsultantem :( Chcielibyśmy się odnieść w pełni do tej rozmowy, dlatego będziemy wdzięczni jak prześlesz nam opis sytuacji na adres kontakt@mbank.pl

serdecznie polecam!!

Udałem się do banku, ponieważ miałem problem z moją kartą kredytową. Trafiłem na czas, kiedy kolejka była spora. Pani, która obsługiwała klientów biznesowych w bardzo życzliwy i miły sposób podeszła, zapytała w jakiej sprawie przyszedłem i wskazała mi odpowiednią konsultantkę. Konsultantka była bardzo profesjonalna i życzliwa. W pełni rozwiązała mój problem oraz rozwiała wszystkie wątpliwości. Polecam!

Klient_nymx

10.09.2019
Odpowiedź firmy mBank

Cieszymy się, że Twoja sprawa została załatwiona sprawnie i w życzliwej atmosferze :)

dobrze jest!

Pomocna i mila obsluga klienta, polecam!

Klient_v5VH

08.09.2019
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy :) My również polecamy się na przyszłość :)

Konsultant

Konsultant (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) PEŁEN profesjonalizm , szczegółowy z dużą wiedzą dbający o klienta i o imie banku , po wstępnej rozmowie z Panem daje 100% zaufania jego osobie .

Klient_gM7j

06.09.2019
Odpowiedź firmy mBank

Cieszymy się, że jesteś zadowolony :) Nie często się zdarza, aby nasi klienci pamiętali dane konsultanta, z którym rozmawiali ;) Czy zechcesz podzielić się swoją opinią przesyłając ją również na adres kontakt@mbank.pl?

Obsługa pozostawia wiele do życzenia

Niestety obsługa internetowa mBanku pozostawia wiele do życzenia. Czas, który nam pokazuje za ile zgłosi się do nas konsultant, nie zgadza się z czasem rzeczywistym. Mimo że podany czas oczekiwania wynosi 1 minute, tak na prawdę na odzew czekamy około 10 minut. Dodatkowo odpowiedzi są zdawkowe, niedokladne, aby uzyskać więcej informacji o każdą jedna rzecz trzeba drugi raz dopytać bądź poprosić o wytłumaczenie. Na plus to, że konsultanci zdają się być uprzejmi i zawsze powitaja i pożegnaja odpowiednimi zwrotami.

Klient_GR4h

04.09.2019
mBank Kontakt online
Odpowiedź firmy mBank

Przykro nam, że czas oczekiwania na połączenie się wydłużył :( Nasi konsultanci starają się udzielić wyczerpujących odpowiedzi na pytania klientów. Jeśli informacje, które uzyskałeś podczas rozmowy były niewystarczające warto poinformować o tym konsultanta by mógł skupić się na tym co nie zostało w pełni wyjaśnione :)

Profesjonalna obsługa

Po wejściu do banku, powitała mnie Pani z uprzejmym zapytaniem: "w czym mogę Pani pomóc". Jej zadaniem było zweryfikowanie czy sprawa z, którą przychodzę jest możliwa do rozwiązania bez spotkania z konsultantem. Czułam się zadbanym klientem. Podczas gdy jednak musiałam poczekać na dłuższą rozmowę, zaproponowała mi coś do picia. Po około 10 minutach oczekiwania, zostałam zaproszona do stanowiska aby porozmawiać z pracownikiem banku. Pani po krótkim wysłuchaniu mojego problemu od razu przeszła do przekazania mi w sposób zwięzły i konkretny informacji jakich oczekiwałam. Pani była bardzo uprzejma i w pełni zaspokoiła moją potrzebę. Polecam jakość obsługi w tej placówce bankowej.

Klient_nbgS

30.08.2019
Odpowiedź firmy mBank

Cieszymy się, że udało Ci się uzyskać wszystkie potrzebne informacje u naszego doradcy :) Zapraszamy częściej, a jeśli nie będzie nas w pobliżu zawsze możesz liczyć na wsparcie w innych kanałach kontaktu: https://www.mbank.pl/kontakt/oferta-indywidualna/

bardzo miła obsługa

bardzo miła obsługa, sprawa została załatwiona szybko i od ręki.

Łukasz_2362

26.08.2019
mBank Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy mBank

Cieszymy się, że jesteś zadowolony :)

Miła i kompetentna obsługa

27 lipca w sobotę udaliśmy się wraz z mężem do placówki mBanku w Manufakturze, żeby skorzystać z promocji i założyć konta osobiste. Pani dokładnie wytłumaczyła nam zasady promocji i w sprawny sposób otworzyła dwa konta. Placówka była też świeżo po remoncie, obsługa miała miejsce w oddzielnym pokoju, co zapewniało większy komfort i dyskrecję. Osoba zakładająca konto była schludna, elegancka, miła i kompetentna. Odeszłam zadowolona zarówno z obsługi jak i produktu.

Klient_F6Nc

08.08.2019
mBank Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy mBank

Dziękujemy, że nas wybrałaś :) Pierwsze koty za płoty, a jeśli będziesz miała pytania związane z nowym kontem zapraszamy również do rozmowy z naszym konsultantem: https://www.mbank.pl/kontakt/oferta-indywidualna/

Bardzo negatywna opinia

Zdecydowanie odradzam placówkę. Osoby tam pracujące olewają klientów. Nie odbierają telefonów. Kłamią. Mówią zupełnie co innego niż na infolini.

Klient_llBj

25.07.2019
Odpowiedź firmy mBank

Zaniepokoiła nas ta opinia :( Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna, dlatego jeśli spotkałeś się ze złym traktowaniem koniecznie prześlij nam opis, której dokładnie placówki to dotyczyło na adres kontakt@mbank.pl

super działająca aplikacja

dość często korzystam z aplikacji mbanku i musze przyznać, że naprawdę jest ona przyjazna użytkownikom, łatwa w obsłudze i przejrzysta. Strona też jest ok, ale zdecydowanie szybciej i łatwiej można wszystko załatwić z poziomu aplikacji.

Klient_TvA3

23.07.2019
mBank Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy mBank

Cieszymy się, że jesteś na „Tak” :)

Lepszego banku chyba nie ma

Co prawda nie odwiedziłem placówki bo załatwiałem wszystko przez internet ale tak. Mogę polecić ten bank, wygania proste aby było za 0 zł., umowa przejrzysta, karta wygląda tak sobie ale jak to karta. Aplikacja współpracuje z otwartą stroną, przejrzyście i wygodnie. Polecam.

Klient_R65B

16.07.2019
Odpowiedź firmy mBank

Cieszymy się, że jesteś zadowolony z wyboru :) A jeśli chciałbyś nas również odwiedzić osobiście, to najbliższą placówkę w swojej okolicy odnajdziesz na naszej stronie: https://www.mbank.pl/placowki-bankomaty/#indywidualni-i-firmy_placowki Zapraszamy :)

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.51 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.68 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem