Jakość Obsługi

mBank

( 4.06 )

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Opinie (3205)

Super obsługa

Do banku poszlam zapytać o kredyt gotówkowy. Konsultantka bardzo miła i uprzejma. Starała się dobrać najlepszą ofertę dla mnie. Wszystko rozpisała na kartce. Nie naciskała na mnie, jak powiedzialam, że muszę przemyśleć decyzję. Polecam Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w 100%

Idealnie! Bardzo profesjonalni pracownicy

Świetnie zorganizowana ekipa pracująca. Placówka bardzo dobrze wyposażona w obsługę klientów. Poczekalnia gdy w wyjątkowej sytuacji trzeba poczekać bo pracownicy starają się bardzo by nikt długo nie czakal jest wygodna i nowoczesna. Dodatkowo bankomat/wpłatomat w placówce dostępny 24/7! Idealne rozwiązanie. Jestem bardzo zadowolona.

Fantastyczna obsługa!

Jestem bardzo zadowolona, sprawa została załatwiona szybko i kompleksowo, Konsultant rozwiał wszelkie moje wątpliwości w sposób jasny i zrozumiały. Gorąco polecam!

Wspaniale

Infolinia bardzo dobrze obsługiwana, przez kompetentnych konsultantów. Założyłem konto w mBanku żeby móc załatwić wiele spraw telefonicznie i rzeczywiście się to sprawdza. Pomimo kompetentnej obsługi, niestety pojawiają się przerwy w połączeniu, prawdopodobnie spowodowane brakiem sygnału, choć nie wiem, jak ten może występować w centrum Poznania

Moje problemy są szybko i fachowo rozwiązywane

Jestem klientem mbanku od dwóch lat. Tak naprawdę nigdy nie spotkałem w placówce osób starszych niż 40 lat co skraca dystans między mną jako młodym klientem a pracownikiem. Zawszę jestem miło witany w banku a to co mówią pracownicy jest jasne i klarowne dla przeciętnego Kowalskiego. Jedyna rzecz do której mógłbym się przyczepić to hałas panujący w lokalu, w większości placówek biurka są postawione blisko siebie co nie daję przestrzeni osobistej. Rozwiązaniem była by tu na przykład ścianka działowa.

Bardzo wyrozumiały człowiek

Szybko streszczone co Pan ode mnie oczekuje. Po usłyszeniu, ze nie jestem zainteresowana ofertą, pożegnał mnie i podziękował za rozmowę bez zbędnego namawiania.

nadanie telekodu

Kontakt z konsultantem MBanku przebiegał poprawnie. Konsultant wykazał się zrozumieniem dla mojego problemu, poprowadził mnie przez wszystkie obowiązkowe szczeble weryfikacji, nadał potrzebny telekod oraz przekazał instrukcje co dzięki niemu oraz w jaki sposób mogę odblokować we własnym serwisie transakcyjnym. Osoba odbierająca moje zgłoszenie była kulturalna: przedstawiła się i zadbała o moje potrzeby na koniec pytając czy może mi w czymś jeszcze pomóc.

Jestem rozczarowany....

Bardzo długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Osoba, która odebrała telefon nie potrafiła wskazać rozwiązania mojego problemu.

Dla klienta wszystko

Osoba dzwoniąca przywitała się i przedstawiła. Zapytała czy nie przeszkadza i czy może zająć chwilę. Produkt przedstawiany był bardzo zrozumiale i dokładnie. Prędkość mowy i ton był dostosowany do klienta. Sprzedawca posiadał wystarczająca wiedzę na temat własnego produktu jak i oferty konkurencji. Odpowiedzi na pytania klienta były jasne i poparte przykładami. Sprzedawca za każdym razem upewniał się, że jego odpowiedź satysfakcjonuje klienta. Dodatkowo sprzedawca zapytany o coś z poza jego kompetencji był wstanie bardzo szybko zdobyć potrzebę informacje i poinstruować klienta. Pożegnanie bardzo dobre i serdeczne. Bardzo dobre wrażenia klienta z rozmowy.

Bank dla młodych!

Pół roku temu postanowiłam zmienić bank. Wcześniej swoje konto posiadałam w dawnym BZWBK (obecnie Santander) ale ich oferta stała się dosyć „niemodna” i nie atrakcyjna w dobie nowoczesnych aplikacji bankowych. MBank został mi polecony przez znajomych. Nie zawiodłam się! Konto założone zostało mi w niecałe 15 minut. Pan był niesamowicie miły, wszystko wytłumaczył, spokojnie pokazał proces logowania na portal internetowy, założenie aplikacji mobilnej a nawet dodanie karty do płatności telefonem. Na końce zaprosił do siebie w razie jakichkolwiek wątpliwości w przyszłości, a nawet na pożegnanie poczęstował jabłkiem. Posiadam konto dla młodych. Aplikacja na telefon jest w 100% bezpieczna, nie zdażyło mi się jeszcze otrzymywać alerty o podejrzanym zachowaniu, a bank sam przypomina o dbaniu o bezpieczeństwo. Wszystko działa sprawnie. Zero ukrytych kosztów! Opcja z oszczędzaniem do skarbonki jest moją ulubioną i dzięki niej co miesiąc na koncie odkłada mi się stówka, której „nie odczuwam” płacąc za zakupy. Naprawdę świetna opcja, bezpłatna i wygodna. Duża ilość akcji przy których można zaoszczędzić trochę pieniążków - także fajna opcja. Po miesiącu posiadania konta w banku zadzwoniła do mnie uprzejma Pani z pytaniem czy wszystko przebiega po mojej myśli i czy nie mam żadnych problemów. Poprosiła także o opinie na temat kilku rzeczy, którą udzieliłam z przyjemnością. Z infolinią także nie miałam problemów. Jak dla mnie jest to bank godny zaufania, który przede wszystkim dba o swoich klientów, szczególnie tych młodych, dając im możliwość rozwoju. Pięć gwiazdek bez zastanowienia!

Czy warto zostać klientem mbanku dla 21 pln?

Na ile w mbank jest wyceniany "haczyk na nowego klienta"? Chodzi o lokatę dla nowych. Jeśli ktoś wpłaci maksymalną kwotę, czyli 10 tysięcy pln to przy oprocentowaniu 1% może zarobić aż 100 zł, tyle że to jest oprocentowanie roczne, a lokata trwa jedynie 3 miesiące. Czyli szczęściarz zarobi 25 pln, z których po odjęciu podatku zostanie mu 21 pln. A więc drodzy nowi klienci, to właśnie na tyle mbank obecnie wycenia Waszą duszę. Niewiele...

To smutne, że mBank tak traktuje klientów

Dlaczego mBank gorzej traktuje długoletnich klientów niż nowych? Wiem, że to bankowa praktyka, ale nie mogę się z nią pogodzić. Przykładowo "nowy" może liczyć na 100 razy lepsze oprocentowanie lokaty niż stały klient. Nowy klient może aktualnie skorzystać z lokaty na 1%, a ja jedynie na 0,01% czyli jakby nie liczyć, mam 100 razy gorzej. Małym pocieszeniem jest to, że "nowi" dostaną 1% tylko na pierwsze 3 miesiące i jedynie dla lokaty do 10 tys. zł. Potem dołączą do grona zwykłych klientów, o których już nie trzeba zabiegać. Smutne to i słabe w kontekście budowy relacji. Pamiętam, że kiedyś tak nie było. Przed laty gdy dołączałem do mBanku, to wyraźnie wyróżniał się na tle innych banków zarówno bardziej przyjaznym podejściem do klientów, jak i warunkami oferty. Gdzie się podział tamten mBank?

Profesjonalni pracownicy

W tym punkcie pracownicy posiadają wiedzę na temat produktów firmowych. W fachowy sposób potrafią doradzić klientowi.

Można polecić!

Stanowisko czyste. Obsługa bardzo miła, ze zrozumieniem słuchają klienta i potrafią rozwiać każdą pojawiającą się wątpliwość. Uczciwie i dobrze przedstawiona oferta. Sprzedaż na bardzo wysokim poziomie!

Profesjonalna obsługa

Bardzo polecam tą placówkę. W pełni profesjonalna obsługa - pracownik banku od samego początku starał się aby załatwić moją sprawę w jak najszybszym czasie. Udzielił odpowiedzi na wszystkie moje pytania. W krótkim czasie zostałam obsłużona,czułam, że pracownik banku poświęca mi uwagę i zależy mu na dobrej obsłudze.

Konkretnie i na temat

MBank umożliwia swoim klientom przede wszystkim za pośrednictwem internetu dokonywanie wielu operacji finansowych. To duże ułatwienie, a w dzisiejszych czasach komfort korzystania z wszelkich usług. Dostępna jest tez infolinia i chat z doradcami. Klient może dzwonić, ale też może otrzymuje od banku informacje w różnej formie, np. smsa, maila. Kontakty są rzeczowe, informacje jasne i konkretne. Wszelkie usługi można załatwić telefonicznie lub za pośrednictwem internetu, choć klient musi także wybrać sobie placówkę banku, w której np. podpisze dokumenty. Rozmowy są profesjonalne, nie ma nagabywania i namawiania klienta godzinami, wciskania mu wbrew jego woli nowej oferty. W razie problemów można zawsze zadzwonić, a doradca jest w stanie nawet przez telefon pomóc w wypełnianiu wniosku, czy rozwiązaniu sprawy. Klienci logując się na swoje konto, maja czytelne informacje o ofertach, z których mogą skorzystać, dostosowanych do własnych możliwości i rodzaju konta. według mnie to jeden z najlepszych banków w zakresie kontaktu z klientem i funkcjonalności.

obsługa "naziemna"

Rzadko tu bywam, bo większość spraw załatwiam online, ale jak potrzebuję produktu szytego na miarę i konsultacji z doradcą, wolę to zrobić twarzą w twarz niż na czasie (zwłaszcza, że z czasem oczekiwania bywa różnie i to wymaga cierpliwości). Po wejściu welcom manager proponuje coś do picia, a samo czekanie nie jest traumatyczną sytuacją :) Doradca przychodzi po nas osobiście i prowadzi do boksów, które umożliwiają dyskretne rozmowy. Konsultanci dobrze znają ofertę banku, są wyrozumiali i mili (nawet wobec lękliwych seniorów), chętnie pomagają świeżakom w obsłudze, cierpliwie tłumaczą. Doradzają odpowiednie rozwiązania, a nie tylko to, za co mają najwyższe marże czy coś innego i niepotrzebnego, na czym bank zarabia więcej.

Wspaniała

Bardzo uprzejmie i fachowo rozwiązano mój problem, w sprawie dostępu do konta. Szybko i konkretnie, życzliwi i uprzejmi pracownicy.

Beznadziejna

Nigdy nie spotkałam się, z taką ignorancją i brakiem zrozumienia ze strony, konsultantki, zupełnie nie umiała mi pomóc w błahej sprawie, tzn. odblokowaniu mojego konta. Przełączyła mnie do innej osoby, gdzie znów musiałam wyjaśniać po kolei mój problem i ta osoba skierowała mnie do następnej.. Po prostu brak kompetencji, straciłam 40 minut na rozmowę a i tak nic nie załatwiłam. Musiałam udać się osobiście do oddziału.

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.73 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.00 )

BNP Paribas

(3.80 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem