Pekao SA

( 3.84 )

Opinie (1384)

Brak kompetecji i odpowiedniego podejścia do Klienta.

Po wejściu do banku zobaczyłam 4 stanowiska, za którymi siedziały Panie. W tym momencie żadna z nich nikogo nie obsługiwała. Dopiero po dłuższej chwili jedna z Pań zaprosiła mnie do stanowiska i zapytała w czym może pomóc. Powiedziałam, że chciałabym założyć konto oszczędnościowe. Pani odrzekła, że takie rzeczy mogę zrobić przy innej kasie, po czym zaczęła pytać koleżanki czy jest mocno zajęta. Pani stwierdziła, że mnie obsłuży. Niestety nie miała zbyt dużej wiedzy na temat usług oferowanych przez bank. Nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytanie dotyczące oprocentowania. Musiała sprawdzić te informacje w systemie. Kiedy przeszyłyśmy do formalności okazało się, że Pani nie potrafi sprawnie obsługiwać systemu. PO kilku nieudolnych próbach poprosiła koleżankę obok o pomoc. Taka sytuacja miała miejsce dwukrotnie. Pani ze stanowiska obok załatwiła sprawę w dwie minuty i pokazała koleżance jak powinna obsługiwać system. Cała wizyta, która moim zdaniem powinna trwać około max 10 minut, trwała ponad pół godziny. W międzyczasie usłyszałam, ze system w banku został zmieniony na gorszy. Wcześniej było lepiej, a obecnie Pani nie jest w stanie się odnaleźć. Mimo, iż kobieta była bardzo przyjemna i miła, oczekiwałabym większej kompetencji od pracownika banku. Pracownica nie zaproponowała mi żadnych dodatkowych usług.

Rzeczowa obsługa

Placówka dobrze widoczna z zewnątrz, w środku czysto i schludnie. Po wejściu do środka dzięki dobremu oznakowaniu łatwo znaleźć poszczególne stanowiska obsługi. Dzięki rzeczowym i pozytywnie nastawionym pracownicom, czas oczekiwania, pomimo sporej czasami liczby klientów w oddziale nie jest długi max 15 min.

Panie robią co mogą

Panie pracujące w ww. Banku zawsze są pozytywnie nastawione do klienta. Starają się mu pomóc w każdej sytuacji. Doradzają,jak wybrać najlepszą opcję. Problemem są braki kadrowe. Gdy jest czynna jedna kasa, to w Oddziale trzeba spędzić bardzo dużo czasu. Oddział jest mały i przytulny. Mniejsza liczba klientów w okolicach godzin południowych.

Bardzo pozytywnie :)

Pani uśmiechnięta, miła przywitała mnie zwrotem grzecznościowym " dzień dobry". Ubrana elegancko, stosownie do wykonywanego stanowiska. Akurat nie było kolejki - czas obsługi krótki. Stanowisko pracy czyste. Po zakończeniu obsługi klienta, Pani powiedziała " do widzenia. Było otwarte tylko jedno stanowisko. Wszystkie te, które były nieczynne miały czytelny komunikat, aby przejść do stanowiska obok.

Polecam. Miła obsługa.

Jestem pozytywnie zaskoczona obsługą w oddziale. Mimo, że mam bliżej do innych oddziałów PEKAO to korzystam właśnie z tego ze względu na dobrze wykwalifikowany personel. jeżeli mam jakiś problem to zawsze szybko dostaje odpowiedź, również drogą on-line.

Szybka niezawodna pomoc!

Konsultantka na infolinii w sposób szybki oraz kompetentny rozwiązała mój problem z zablokowanym kontem. Konto zostało zablokowane przeze mnie a potrzebowałem wykonać szybki przelew, dlatego zadzwoniłem na infolinie gdzie konsultantka od razu konkretnie przekazała wszelkie informacje i krok po kroku poinstruowała mnie w jaki sposób sam mogę odblokować konto. Dzięki kompetencji pracownika byłem w stanie szybko, sam rozwiązać mój problem. Polecam

Bardzo miła P. Madgalena

Pani Magdalena pełen profesjonalizm, pełne badanie potrzeb, prezentacja oferty w języku, podsumowania i przejście do finalizacji. Finalizacja bezproblemowo. Polecam

Ok.

Ok. Jakoś obsługi oceniam na dobrą,ze względu na krótki czas użytowania

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Super, fachowe doradztwo

Odwiedzałeś ostatnio Pekao SA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.16 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem