Pekao SA

( 3.73 )

Bank Pekao SA ma niebywałą historię, ponieważ sięga aż 1929 roku. W latach 30’ powstało 25 biur Banku Pekao we Francji, Argentynie, Stanach Zjednoczonych i Palestynie. Bank Pekao S.A. jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat i wydał pierwszą kartę kredytową. Obecnie, jako wiodący bank w Polsce, aktywnie uczestniczy w rozwoju społeczności i w tworzeniu najlepszych miejsc pracy. Dąży do osiągania najwyższych standardów i konsekwentnie stara się wprowadzać proste rozwiązania. Pekao SA oferuje wszystkie dostępne w Polsce usługi finansowe dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Opinie (1169)

Fachowa i szybka obsługa

Jestem klientem tego banku od 8 lat, a sprawy zawsze załatwiam w tym samym oddziale. Najczęściej umawiam spotkanie online, a do oddziału udaję się o umówionej godzinie i ten sposób najbardziej mi odpowiada - oszczędzam czas i unikam kolejek. Podczas ostatniej wizyty otwierałam rachunek oszczędnościowy do prywatnego konta i cała wizyta zajęła tyle czasu, ile było potrzebne do sprawdzenia zgodności danych i podpisania dyspozycji. Wszystkie formalności zostały przygotowane wcześniej, poprzez zgłoszenie internetowe. Panie pracujące w oddziale wykazują się ogromem wiedzy i doświadczenia, a sam bank nie nęka dziesiątkami ofert kredytów i propozycji kart kredytowych. Oferta bankowości do tej pory nie wywierała wrażenia różnorodnością i nie była najkorzystniejsza na rynku, ale w ostatnim czasie wiele się w tej kwestii zmienia i bank coraz bardziej dostosowuje się do współczesnych wymogów konsumenta.

Konto promocyjne - promocyjne tylko z nazwy!!!

Postanowiłem założyć konto "Przekorzystne" on-line. Po przejściu pozytywnie całej procedury, w ostatnim kroku zatwierdzającym założenie konta, pojawił się komunikat, że konto mogę założyć tylko w placówce. Udałem się do placówki, jednakże tam poinformowali mnie, że nie mogę założyć promocyjnego konta "Przekorzystnego", natomiast mogę założyć konto bez promocji. Pracownik nie był w stanie podać przyczyny takiego stanu rzeczy tłumacząc, że bank nie udziela takich informacji.

Miła i pomocna obsługa

Świetny kontakt z obsługą banku. Udzielenie przez doradcę cennych rad i wskazówek. Miła i pomocna rozmowa bez potrzeby wychodzenia z domu. Polecam

SUPER OBSŁUGA

BARDZO MIŁA OBSŁUGA, WSZYSTKO BARDZO SPRAWNIE ZAŁATWIANE, PANI PRZY KASIE BARDZO SYMPATYCZNA, NAWET ŻARTOWAŁA ZE MNĄ. PO PROSTU CHCE SIĘ TAM PRZYCHODZIĆ

Super!

Panie obsługujące w tym banku bardzo miłe i pomocne. Jeszcze nie spotkałam się z sytuacją, aby odmówiły pomocy, chociaż zdaje sobie sprawę, że nie wszystko należy do ich obowiązków. Pracują z wielką chęcią, jak tylko mogę wracam do tego oddziału.

Nieprzyjemna obsluga

Wczoraj potrzebowałem szybko załatwić drobną sprawę w banku. Wygenerować nowy pin do Pekao24. Procedura nie trwa długo więc myślałem że pójdzie sprawnie i szybko. Gdy wszedłem do banku zobaczyłem kolejkę 6 osób przedemna. A tylko 3 otwarte stanowiska gdzie 4 były puste. Nie dość że strasznie długi czas oczekiwania to w dodatku Pani która mnie obsługiwała zachowywała się tak jakbym robił jej krzywdę i zajmował jej cenny czas który mogła spedzic inaczej

Bardzo miła obsługa

Ostatnio trafiliśmy na niemałą kolejkę. Dwie pracownice były zajęte. Wyszła do nas kierowniczka i zaprosiła do siebie, żeby skrócić czas oczekiwania. Bardzo miła, rzeczowa i kompetentna obsługa. POLECAM

Tragedia w obsłudze klienta NIE POLECAM

Obsługa klienta już przez nich zdobytego to jakaś porażka.Uwazaja że jak już klienta zdobyli to nie muszą się nim przejmować Doradca klienta (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) ma w nosie swoich klientów bezczelnie mówi wprost że nie ma dla nich czasu bo ma swoją pracę jak tak można,?! Pomijając fakt że bank nieustannie gubi dostarczane dokumenty nie mówiąc już o RODO to jeszcze bezczelnie potrafi pisać upomnienia i pobierać za nie opłaty mimo tego że sami mają bałagan w systemie i teczkach klient musi się znać na wszystkim i o wszystkim pamiętać łącznie z tym żeby pani wpisała do komputera dwie cyfry bo za chwilę albo zgubi dokumenty albo w systemie będzie to już przedawnione i kolejny raz trzeba będzie donosić im te same dokumenty. Obsługując rachunek kredytowy parę lat nikt nie informuje że trzeba coś przyjść podpisać przez parę lat i nagle jak ich bledy wychodzą na jaw w systemie to zdziwieni że klient tego nie zrobił a skąd miał wiedziec skoro nikt z pracowników mu o tym nie powiedział.rece opadają naprawdę z daleka od tego banku zwłaszcza tego oddziału.ZDECYDOWANIE NIE POLECAM

Super

Bardzo dobry bank. Obsługa i pracownicy na najwyższym poziomie.

Najgorszy Oddział Banku Pekao SA

Najgorszy oddział banku z jakim spotkałem się od lat. Wiecznie jakieś problemy, związane z niedziałającą windą, brakiem kompetentnych ludzi udzielających informacji i totalnie rozłożona na łopatki organizacja pracy. Nawet nie potrafią wywiesić na parterze informacji, że jakiś Oddział z piętra nie działa i jest obsługiwany na parterze. I tu przytoczę swoją historię z wczoraj. Udałem się z dwójką dzieci (jedno w wózku drugie chodzące) do banku oddać cesję ubezpieczenia do kredytu hipotecznego. Od razu na wejściu zostałem przywitany niedziałającą windą. Ale myślę OK, zdarza się (kolejny raz) udam się z tym wózkiem po schodach na 5 piętro. Oczywiście chwilę czasu mi to zajęło, ale będąc na górze mówię, ok trening na dziś zaliczony. Podchodzę do drzwi radośnie z cesją w ręku i.... całuję klamkę - zamknięte a na drzwiach wisi kartka "obsługa kredytów hipotecznych przeniesiona na parter". I właśnie w tej chwili zagotowałem się od środka. Pomyślcie co w tym momencie mogłaby czuć osoba starsza, będąca o lasce dla której wysiłek wejścia na 5 piętro graniczy z możliwością dostania zawału! Przyznałem jedną gwiazdkę ponieważ system oceniania nie pozwala dać zero.... Czyli to na co zasługujecie!

Obsługa za pomocą czatu - dobrze działa

W tym miesiącu użyłem nowej dla mnie funkcjonalności - obsługi pytań za pomocą czatu. Byłem pozytywnie zaskoczony szybkością reakcji i konkretem w odpowiedzi. Polecam tą formę dla szybkich i konkretnych.

Pomocny, sprawny oraz pomocny personel.

Na samym początku wchodząc do banku, ogromne wrażenie robi jego przestrzeń w środku. Dużo miejsca, zawsze otwarte 2 lub 3 okienka do obsługi klienta. Personel bardzo pomocy i uprzejmy. Oby w każdym banku wizyta przebiegała w tak wzorowy sposób.

Bank Pekao Łódż Kościuszki

Obsługa okropna. Pan który obsługiwał nie miał żadnego szacunku.( siły , siedział , jak wchodzisz idziesz do samego początku ( taki rząd 5 stanowisk , w lewo , ostatnie stanowisko). Kiedy rozmawiał , to mówił do mnie na „Ty”, jak do znajomej, glupi żarty , z których sam śmiejąl się. Naprzeciwko siedziała Pani, w której pytał co i jak ma wpisywać. Ona wolała moje nazwisko przez cały bank. Osoba która nie zna ustaw, nie wie o Rodo. Czułam się okropnie. Jak można tak robić. Bo co wszystkim wiedzieć co przystałam załatwić w Banku.

Rewelacja

Przyszłam do banku pekao po kilku latach nie odwiedzania tej placówki. Skończyłam spłacać kredyt studencki i chciałam się dowiedzieć czy wszystko ok i zamknąć konto. Pani przyjęła mnie z uśmiechem. Chciała zaproponować zmianę konta na inne i mimo iż od razu poinformowałam ja że nie jestem zainteresowana to do końca obsługiwana byłam z uśmiechem. Musiałam jeszcze podejść do kasy wypłacić gotówkę i ponownie wrócić ale wracając zauważyłam że inny klient jest już na moim miejscu. I z znienacka wola mnie Pani obok że zaprasza do siebie ma wszystkie dokumenty u siebie i przekazano jej wszystkie informacje. Rewelka ! Tak powinny pracować wszystkie banki

Zapytanie o kredyt

Jakość obsługi rzetelna i mila Pani zadała kilka pytań weryfikacyjny h. Sprawnie przeprowadzona rozmowa

konto w promocji, otwarcie w oddziale

Korzystałam z promocji Banku (nagroda za otwarcie r-ku + promocyjne oprocentowanie konta oszczędnościowego). Profesjonalna obsługa w Oddziale, znajomość produktu, rzeczowego informacje, sprawna obsługa. Pracownica wykorzystała moją wizytę do prezentacji innych produktów Banku, działanie to było skuteczne, wykorzystałam ich kartę w płatnościach za granicą (nigdy wcześniej tego nie robiłam). Nie skorzystałam z oferty kredytowej - nie jestem nią zainteresowana.

Bardzo źle.

Niestety zmiany w banku trudno odczuwalne dla przeciętnego klienta

Odwiedzałeś ostatnio Pekao SA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.84 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.88 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem