Niedawno miałem okazję rozmawiać z konsultantką infolinii Leroy Merlin. Pani sprawiała wrażenie chętnej do pomocy, nie zbywała moich pytań a raczej starała się wyczerpać temat żeby nie pozostawiać mnie bez odpowiedzi. Minusem jest czas oczekiwania na połączenie, trwało to około 8 minut. Jednak mimo to polecam ponieważ infolinia ma szeroki zakres wiedzy i na pewno jest w stanie pomóc w większości spraw.
Szczerze polecam placówkę w Legionowie. Pomimo, że często jest sporo ludzi to obsługa jest sympatyczna, cierpliwa i zawsze sprawnie obsługuje klientów. Istnieje również możliwość umówienia się na konkretną godzinę dzięki czemu nie musimy stać w kolejkach tylko od razu idziemy do obsługi. Z minusów: na 4 stoliki często są tylko 2 panie co wydłuża czasami czas oczekiwania.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.