Pekao SA

( 3.51 )

Bank Pekao SA ma niebywałą historię, ponieważ sięga aż 1929 roku. W latach 30’ powstało 25 biur Banku Pekao we Francji, Argentynie, Stanach Zjednoczonych i Palestynie. Bank Pekao S.A. jako pierwszy bank uruchomił w Polsce bankomat i wydał pierwszą kartę kredytową. Obecnie, jako wiodący bank w Polsce, aktywnie uczestniczy w rozwoju społeczności i w tworzeniu najlepszych miejsc pracy. Dąży do osiągania najwyższych standardów i konsekwentnie stara się wprowadzać proste rozwiązania. Pekao SA oferuje wszystkie dostępne w Polsce usługi finansowe dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych.

Opinie (1352)

Po wejściu do ...

Po wejściu do oddziału nie zostałam zauważona przez doradcę. Nie wiedziałam do którego stanowiska mam się kierować. Po podejściu do stanowiska doradca nie wstał ,jedynie co powiedział "dzień dobry". Chciałam złożyć reklamację lecz doradca w sumie mi nie pomógł . Powiedział żebym zadzwoniła na infolinię. Jest to moim zdaniem mało profesjonalne. Doradca ubrany schludnie. W oddziale czysto. Nie zaproponowano mi dodatkowego produktu. Ogólny brak zainteresowania klientem .

Wizyta w placówce ...

Wizyta w placówce w celu osobistego potwierdzenia konta bankowego. Wszystko przebiegło sprawnie i prawidłowo. Pani bardzo miła, uprzejma, wszystko załatwiła w mgnieniu oka. Zostałam przywitana jak i pożegnana. Placówka czysta i przyjemna

Dziś pierwszy raz ...

Dziś pierwszy raz odwiedziłam placówkę tego banku. Jak na pierwszy rzut czysto ładnie jednak brak maseczek ochronnych w dobie wzrostu zachorowań myślę, że jest skrajnie nieodpowiedzialne. Obsługa sama w sobie sprawna a Pani bardzo uprzejma.

Sprawna obsługa na infolinii.

Podczas mojej wizyty w tym banku chciałam tylko wpłacić pieniądze. Musiałam niestety poczekać w kolejce, ponieważ nie było wystarczającej ilości pracowników.

Fatalnie.

Fatalnie.

Wpłata pieniędzy trwała 20 min.

Sam bank, jako ...

Sam bank, jako miejsce jest czysty i przytulny. Lokalizacja również jest dobra. Lecz to, co dzieje się w tym banku jest nie do przyjęcia. Niemalże dzień w dzień czynna jest jedna kasa. Kolejki potrafią być na tyle długie, że oczekiwanie na wpłatę pieniędzy na konto trwa nawet półtorej godziny. Panie na kasach są niekulturalne i wykazują przy obsłudze klienta swoje niezadowolenie z racji tego, iż z powodu braków kadrowych pracują na stanowisku kasowym, a nie jak zwykle im przystało - przy sprawach kredytowych itp. Bank również pobiera co miesiąc wysokie prowizje, mimo posiadania bezpłatnego konta premium. Ponadto, klientom z firmowym kontem premium nie przysługują żadne przywileje - czekają w tych długich kolejkach. Widziane przeze4 mnie były też niejednokrotnie sytuacje, że o 15:40 nie pozwalano klientom wchodzić do banku. ponieważ czynny jest o 16:00, a jest kolejka. Byłam świadkiem tego, że pewna Pani została tak potraktowana kilka dni pod rząd. Ktoś powinien się zainteresować tym, co wyprawia się w tejże placówce. Karygodne jest to, że wiecznie otwarta jest jedna kasa, gdy jest to największy i najpopularniejszy bank w mieście.

Bardzo długa kolejka, ...

Bardzo długa kolejka, tylko 1 osoba przy okienku. Pani miła i kompetentna, lecz czas oczekiwania bardzo długi. Placówka schludna.

Czystość umiarkowana, obsługa ...

Czystość umiarkowana, obsługa ma wiele do życzenia, czas oczekiwania minimum 20 minut. 3 okienka jedna pani do obsługi

W dniu 22 ...

W dniu 22 lipca 2021 skontaktowałem się z opiekunem mojej firmy by uzyskać ofertę na uzyskanie kredytu. Po przypomnieniu, w dniu 5 sierpnia skontaktowała się ze mną kolejna osoba i zleciła przesłanie kopii dokumentów potrzebnych do analizy zdolności kredytowej. Po próbach wysłania zeskanowanych dokumentów najpierw okazało się, że Bank nie przyjmuje plików większych niż 10 MB, a potem że przesłanie przez WeTransfer też nie wchodzi w grę. Wydaje się niedorzecznością oczekiwanie obszernych informacji nie dając możliwości ich wysłania i zmuszanie klientów do dzielenia plików i wysyłania w kolejnych mailach.

Profesjonalny personel!

W tym banku regularnie korzystam z obsługi klienta i za każdym razem jestem traktowany tak samo, czyli profesjonalnie i z szacunkiem. Personel jest dobrze wyszkolony i doświadczony co pokazuje to, że potrafią rozwiązać każdy problem i odpowiedzieć na każde moje pytanie.

Super bank!

Są w porządku!

Odwiedzałeś ostatnio Pekao SA?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem