PKO BP

( 3.76 )

Opinie (3325)

Profesjonaliści

Obsługa Na bardzo wysokim poziomie. Pracownik był miły i uprzejmy.

Bank na piątkę !!!

Jakiś czas temu byłam w Banku. (jestem jego klientką od kilku lat). Widząc moją zaawansowaną ciążę Pani poprosiła mnie do okienka, które wcześniej było zamknięte dla petentów. Załatwiłam swoją sprawę bardzo szybko a oprócz tego Pani przedstawiła mi opcję otwarcia konta Junior dla dziecka. Bardzo chwalę sobie jakość obsługi przez pracowników ww. banku.

Dobrze, ale mogłoby być lepiej

Wszystko sprawnie i dość szybko, ale Pani kierownik mogłaby być bardziej uśmiechnięta.

super

Pani informująca mnie o warunkach kredytu bardzo konkretna, dobrze zorientowana. Miła i uśmiechnięta.

Profesjonalna obsługa

Mimo długiego oczekiwania na obsługę ( wiele osób w kolejce) bardzo profesjonalna obsługa, pracownik wstał by mnie przywitać, znał zagadnienia dotyczące moich pytań, szczegółowo na nie odpowiedział i pomógł w rozwiązaniu problemu. Wygląd pracownika bardzo profesjonalny, czysto w oddziale, dokładnie i dyskretnie przekazywał mi informacje wrażliwe , notując na kartce. Jedyny minus nie znał cennika usług karty kredytowej, o którą zapytałam na końcu. Dodatkowo sam proponował mi inne usługi banku.

Profesjonalna obsługa

Mimo długiego oczekiwania na obsługę ( wiele osób w kolejce) bardzo profesjonalna obsługa, pracownik wstał by mnie przywitać, znał zagadnienia dotyczące moich pytań, szczegółowo na nie odpowiedział i pomógł w rozwiązaniu problemu. Wygląd pracownika bardzo profesjonalny, czysto w oddziale, dokładnie i dyskretnie przekazywał mi informacje wrażliwe , notując na kartce. Jedyny minus nie znał cennika usług karty kredytowej, o którą zapytałam na końcu. Dodatkowo sam proponował mi inne usługi banku.

Długi czas oczekiwania

Mało kompetentni pracownicy, chciałam zamknąć konto spędziłam w banku 2,5h, bank za wszystko pobiera dodatkowe opłaty, w banku było czysto

Świetna obsługa

Jestem bardzo mile zaskoczona kompetentnymi doradcami w oddziale banku. Szybko i sprawie rozwiązali mój problem, czas oczekiwania, faktycznie był dość długi, natomiast ekspresowa obsługa to zrekompensowała . Wygląd oddziału: czysto, dodatkowo aktualne ofert uporządkowane, dostępne na stoisku z ulotkami.

Super profesjonalna obsługa.

Profesjonalna , życzliwa obsługa-bez kolejek i czekania.Fachowość,życzliwość oraz indywidualne serdeczne podejście do klienta.Wielkie uznanie i podziękowanie dla doradcy p.Małgorzaty Krywoszłyków.

Profesjonalna obsługa i doradztwo

Obsługa klienta w bardzo miłej atmosferze . Panie cierpliwie i z rozwagą, analizują potrzeby klienta , proponując jak najkorzystniejsze rozwiązania i oferty finansowe . Uczciwie polecam tą placówkę .

Ogromne rozczarowanie

Jeden z najbardziej znanych banków, Przed zawarciem umowy wszystko wygląda piękne i pracownicy aż promienieją. Niestety po dopelnieniu wszelkich formalności, uruchomieniu konta (w tym walutowego) rozpoczynają się trudności. Na kilka stanowisk kasowych obsługę prowadzą maksymalnie dwa. Panie wydają się być z lekka "zmęczone" naszą osobą. Ale najlepsze przed nami, otóż po odstaniu swego w kolejce następuje problem z wypłatą waluty z naszego rachunku. Nie zdarzyło mi sie ani razu, abym mogła wypłacić walutę z własnego rachunku w kwocie jaką sobie założyłam. W tym oddziale banku nie posiadają nominalow mniejszych niżeli 50e a czasem nawet 100e. Ogromne rozczarowanie, szczególnie w dzisiejszych czasach!

Dobry wybór

Dobry bank, rzetelna obsługa, przejrzyste warunki. Wszystko na duży plus i godne polecenia.

Źle

Obsługa niekompetentna, niemiła. Ma się wrażenie, że cofnęliśmy się do czasów PRL, kiedy klient nie był mile widziany.

Zawsze może być nieco lepiej

Zacznijmy o tego co najlepsze - rozpoznanie potrzeb, chęć pomocy, kompetentne i zaangażowane Panie, które przychodzą do pracy właśnie dla nas - dla Klientów. Uśmiechnięte i wesołe starają się, by wizyta w Banku była po prostu przyjemna i efektywna. Jest jednak mały minus,który warto poprawić - a mianowicie - czekanie, kolejki i pogaduszki pracowników, co powoduje, że trzeba długo czekać na swoją kolej. Ale jak już wreszcie jesteśmy obsługiwani... cud i miód :)

Znośnie i tendencyjnie

Siedziba, z samego faktu, że mieści się na Starym Rynku jest reprezentatywna. Wchodząc do środka, odnosi się wrażenie pozytywnej bankowej estetyki: pomieszczenie jest jasne, czyste, wytworne i majestatyczne i tu raczej kończy się dobry odbiór. Dolne piętro, miejsce bardzo eksponowane (kredyty i pożyczki) czasem odbiega od norm charakteryzującego takie miejsca profesjonalizmu – personel niekiedy poświęca czas na prywatne rozmowy. Tworzy towarzyskie pary, grupki zamiast reprezentować bank ze swojego stanowiska w pełnej gotowości. Z racji tego, że na ogół więcej klientów załatwia sprawy pozakredytowe, górne piętro to często kolejka. Kolejka sfrustrowanych spieszących się osób do czasem tylko jednego stanowiska na trzy możliwe. Zastanawia ten rzucający się w oczy źle ilościowo rozłożony personel – jakby w szczególny sposób miał być załatwiony klient – biorca kredytu od tego, który już wziął lub brać nie zamierza więc stanowi mało ważny czynnik ludzki. Oczywiście „dolna” obsługa ofert kredytowo – pożyczkowych jest kompleksowo ekspresowa. Bardzo pozytywne jest natomiast to, że pracownicy są niezmiernie cierpliwy i uprzejmi. W sposób asertywny potrafią radzić sobie z tzw „problemowymi klientami”. Dyrektor oddziału czeka zawsze z uśmiechem w kolejce i załatwia swoje dyrektorskie sprawy w odpowiedniej chwili nie wykorzystując stanowiska, by bezceremonialnie wejść przed szereg niecierpliwych petentów. Na plus dodam jeszcze, że personel jeśli pamięta używa imion stałych klientów banku. Milo jest przy wejściu usłyszeć: „Dzień dobry pani Doroto”.

Lekceważenie klienta

Bank pko BP na ul.wołoskiej w Warszawie :pracownicy tej placówki w ogóle nie są zainteresowani klientem,W tym oddziale siedzi się godzinami i czeka aż ktoś raczy obsłużyć klienta ,głównymi klientam8 są emeryci więc obsługa najwyraźniej uważa że taka osoba ma czas i może czekać !natomiast oddział pko mieszczący się przy al.niepodleglosci róg Rakowieckiej to zupełnie inna bajka ,szybko sprawnie i miło ,to jest obsługa!

Telefon

Chciałabym, jako klient dowiedzieć się dlaczego nie mogę dodzwonić się do Was będąc w innym kraju?

Kompetentna i profesjonalna obsługa

Serdecznie polecam ten oddział. Co prawda mogą nieco odstraszać długie kolejki, lecz zawsze uzyskuję tam rzetelne informacje. Pracownicy profesjonalni, konkretni, służą pomocą oraz zawsze kulturalnie i z życzliwością podchodzą do klienta.

Odwiedzałeś ostatnio PKO BP?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.56 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.16 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem