PZU

( 3.64 )

Grupa Grupa PZU jest największą instytucją finansową w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Na jej czele stoi PZU SA, którego tradycje sięgają aż 1803 roku, kiedy to powstało pierwsze w Polsce towarzystwo ubezpieczeniowe. PZU może się pochwalić doświadczeniem nie tylko w ubezpieczeniach na życie i majątkowych, ale także w obszarze produktów inwestycyjnych, emerytalnych, ochrony zdrowia i bankowości. Strategią PZU jest nowe podejście do budowania relacji z klientem, które ma na celu integrację wszystkich obszarów działalności wokół klienta. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie produktów dopasowanych do klienta w odpowiednim dla niego miejscu i czasie, a także kompleksowe reagowanie na inne jego potrzeby.

Opinie (4512)

Obsługa najgorsza z mozliwych

Banalna sprawa: wyrejestrowanie samochodu. Jednak nie dla naszego narodowego ubezpieczyciela. Od trzech miesięcy nie mogę zakończyć sprawy w PZU, pomimo tego że odpowiedni wydział Urzędu Miejskiego dokonał wyrejestrowania pojazdu na podstawie tych samych dokumentów, które zostały przedstawione ubezpieczycielowi. Co więcej, ubezpieczyciel zakwestionował decyzję administracyjną wydaną przez Urząd Miejski. Cytując pracownika infolinii PZU: "nas nie interesuje co zrobił urząd, mamy swoje zasady". Nie polecam nikomu, chyba że ktoś chce się kopać z koniem. Dziesiątki wymienionych pism, pracownicy na infolinii, którzy "tylko mogą zarejestrować, a jeśli są jakieś pytania, to trzeba pisać maile" i tajemnicza "Dyrektor...", która widnieje jako osoba podpisująca maila z nawet najbardziej bzdurną odpowiedzią...

Super

Ubezpieczenie auta miła i szybka oraz profesjonalna obsługa. Bardzo szeroki wachlarz rozszerzen.

Super

Ubezpieczenia domu profesjonalne i rzetelna obsługa.

Poza uprzejmością nic więcej.

Niestety mocno zawiodłem się na jakości pomocy. Dzwoniąc na infolinię, gdzie rozmowy są nagrywane, oczekiwałem, że konsultant zmieni mój adres do korespondencji oraz zajmie się moją drugą sprawą. Nic z tych rzeczy się nie wydarzyło. Po zmianę adresu korespondencji zostałem odesłany do formularza na stronie PZU, a druga sprawa została skierowana do innego działu, który nie odezwał się do mnie pomimo upływu kilku dni od rozmowy. Jedyne pozytywne odczucie po rozmowie to takie, że konsultant był miły i uprzejmy.

Profesjonalna obsługa

Pani powitała mnie uśmiechem, wstała zza biurka, powiedziała "Dzień dobry", przedstawiła się z imienia i nazwiska i gestem ręki zaprosiła do zajęcia miejsca przy biurku. Spytała w czym może pomóc. Przedstawiłem swój problem i Pani rozpoczęła proces przygotowania oferty ubezpieczenia od uzyskania zgód RODO oraz zbadania moich potrzeb. W trakcie przedstawiania oferty Pani niejednokrotnie odwoływała się do przykładów z życia. Finalna oferta była satysfakcjonująca i odpowiadała moim potrzebom. Na pożegnanie Pani spytała w czym jeszcze może mi pomóc, zaproponowała, że zadzwoni do mnie w sprawie oferty. Pożegnała się ze mną wstając zza biurka i życzyła mi miłego dnia. W agencji panował porządek, na biurku nie było zbędnych przedmiotów. Pani, która mnie obsługiwała była w wieku około 35 lat, wzrost średni, szczupła, włosy krótkie blond, nosiła okulary, Ubrana była w białą koszulę i granatową garsonkę. Pani bardzo doświadczona i kompetentna. Potrafiła odpowiedzieć na wszystkie moje pytania i wątpliwości.

Ppk

Tragiczna obsługa bez chęci pomocy

Super

Najlepsze ubezpieczenie z którego miałam przyjemność korzystać.

Beznadzieja

19 styczeń 2021 r. około godz. 9.30, dotkliwe zimno, opady śniegu. Przed wejściem do budynku grupa około 10 osób w wieku 70+ oczekuje na wejście i załatwienie spawy, ostatnia osoba w kolejce tak za około 1,5 h. Do budynku wpuszczane są pojedynczo. Gdyby ktoś się mnie pytał, jak PZU traktuje swoich stałych klientów, to powiedziałbym o tym co widziałem. Niczego więcej nie trzeba. Tylko po co PZU wydaje pieniądze na reklamy, jeżeli nie ma szacunku dla starszych osób, na dwa dni przed ich świętem.

Rewelacyjnie!

Rewelacyjnie!

Niesprawiedliwiepotraktowanaklientka

29.12.2020
PZU Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio PZU?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allianz

(3.56 )

Avus Polska

(0.52 )

AXA

(3.67 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem