Netia

( 3.14 )

Opinie (418)

Fatalna opinia Biuro Obsługi Klienta

Fatalnie oceniam Biuro obsługi klienta.Rozwiązałam umowę z Netią w marcu 2019, odesłałam urządzenia modem, router w wymaganym terminie.W maju 2019 otrzymałam pismo z kwotą do zapłaty 400zł. za nie odesłanie jednego urządzenia (bzdura).Straszono mnie postępowaniem windykacyjnym, jeżeli nie zapłacę w/w kwoty. Jednak po moim uporze, korespondencjach , wysyłanych do netii. wreszcie w pod koniec sierpnia okazało się,że urządzenie się odnalazło. Uff nie musiałam płacić. Bałagan!!!!!!! lub naciąganie klienta!!!!!!!!

Źle.

problem z internetem i telewizją to niekończąca się historia. Konsultanci nie mili i bez wiekszej wiedzy.

Rewelacyjnie.

Obsługa bardzo miła i profesjonalna

Odwiedzałeś ostatnio Netia?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

TELE 2

(4.54 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem