Carrefour

( 3.67 )

Carrefour to sieć handlowa, która posiada w Polsce ponad 900 sklepów, zaliczają się do nich hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep online. Przedsiębiorstwo posiada także centra handlowe i stacje benzynowe na terenie kraju. Carrefour dąży do pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywieniowej, w tym zakresie pragnie zapewnić wsparcie dla polskich rolników, bezpieczeństwo i jakość żywności, demokratyzację żywności bio oraz troszczy się o zdrowe odżywianie. Angażuje się także w zrównoważony rozwój przez wsparcie partnerów firmy, ochronę bioróżnorodności oraz zwalczanie marnotrawstwa.

Opinie (6542)

Dobra obsługa

Obsługa dobra, dobrze wie o lokalizacji towarów w sklepie, dobra pomoc przy kasach samo obsługowych.

Świetny sklep!

13.01.2020 udałam się na zakupy do Carrefoura, towar poukładany - w razie wątpliwości można poprosić o pomoc obsługę. Zrobiłam większe zakupy i udałam się do kasy. Widząc dużą kolejkę do kasy w "jednej kolejce" udałam się na kasy samoobsługowe. Kasa po zeskanowaniu produktu zwiesiła się ale zaraz przyszedł Pan który mi odblokował kasę, ponadto pomógł zeskanować ciężkie zgrzewki wody. Rzadko się widzi tak miłą i uśmiechniętą obsługę - ale jednak w Carrefourze na kasach samoobsługowych jest to możliwe. Gdy miałam problem z aplikacją - również pomógł mi asystent z kasy samoobsługowej. Z chęcią tu wrócę. Polecam każdemu ten sklep

Świetna obsługa na samoobsłudze!!!

Dziś robiłem zakupy przedświąteczne (wstążki i gwiazdki do prezentów i takie tam drobiazgi). Kasa samoobsługowa zgłupiała (bo produkty były zbyt lekkie i ich nie czuła na wadze), ale z kasy obok... Mistrzostwo Świata!!! Błyskawicznie pojawiła się koło mnie i pomogła przy wariującej technologii :) Carrefourze (i Wam wszystkim sklepom) więcej takich super pracowników!!!

Dobrze sobie radzą

Co prawda do kasy zawsze są duże kolejki i czas zakupów się przez to wydłuża ale w sklepie jest czysto i wszystko jest na swoim miejscu

obsługa w obszarze kas

po wizycie w tym sklepie w okresie przed świątecznym jestem pozytywnie zaskoczony: pomimo istnienia systemu "kolejkowego" wywołującego klienta do konkretnej kasy, kasjer główny dodatkowo sam kierował klientów do kas co znacznie usprawniło proces obsługi i znacznie skróciło czas oczekiwania.

Sklep beznadziejny

dwa dni pisania e-maili i telefonów na infolinię i rozmów z ludźmi nie kompetentnymi, którzy podawali mi zły numer paczki i znowu dzwonienie do DPD i z powrotem do was na infolinię i pan dalej usilnie wciskał mi ten sam zły numer paczki!!!! z waszej winy musiałam jechać 50 kilometrów do magazynu DPD żeby odebrać swoją paczkę!!!! przesyłka była niby za darmo???!! nie za darmo!!! za paliwo zapłaciłam 40 zł!!! (treść usunięta)!!! towar uszkodzony( skrzynka drewniana uszczerbiona na każdym rogu) i taki mam dać prezent dziecku??!! zero informacji z waszej strony!!! nie odpisujecie na wiadomości...wszystkim będę odradzać zakupy w waszym pseudo sklepie internetowym. kupiłam towar u was bo pomyślałam że poważna Marka i obsługa będzie poważna....a tu psikus!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Tandetashop

Zbieranina zarówno artykułów spożywczych, gospodarstwa domowego i przemysłowych na bardzo niskim poziomie, zdominowane przez chińskie badziewie. Natomiast ceny bardzo wysokie, nieadekwatne do ich jakości.

Jak zwykle bałagan

Czy to naprawdę nigdy się nie skończy z tymi stojącymi w przejściu paletami? Ludzie chcą spokojnie dostać się do półek żeby zrobić zakupy... Zalecam naprawdę rozkładanie towaru w nocy, zwłaszcza przed świętami jak sa dzikie tłumy w sklepie.

Słaba obsługa

Obsługa na stoisku z wędlin ami nie miła, miałam wrażenie, że panie są w pracy za karę. Bardzo dużo nie zatowarowanych miejsc na półkach.

Brak zastrzeżeń - przyjemność z zakupów

Już na samym wejściu do sklepu chce sie robić zakupy - świeży towar, którego jest pod dostatkiem. Sklep jest przestronny, dzięki czemu nie odczuwa się wielości osób uczęszczających do sklepu. Panuje tam ład i porządek. Obsługa jest pomocna oraz sprawna. Zarządzanie obiektem na najwyższym poziomie. Redukcja kolejek do kas za pomocą usługi w aplikacji "scan and go" to fenomenalny pomysł.

Odwiedzałeś ostatnio Carrefour?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

E Leclerc

(3.37 )

Geant

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem