Orange

( 3.57 )

Opinie (3427)

Jest ok

Ostatnio po zablokowaniu routera wifi, musiałam wspomóc się infolinią. Jakież było moje zaskoczenie, że załatwiłam wszystko bez znajomości kodu abonenckiego.

Miła obsługa

Obsługa na najwyższym poziomie,pani chętnie odpowiedziała na wszystkie pytania i wykazała się dużą wiedzą i cierpliwością. Jedyny minus to czas oczekiwania,wielu klientów w kolejce a mało pracowników.

Bardzo słaba obsługa, nie polecam.

Korzystam z usług firmy Orange odkąd posiadam telefon. Wynika to z promocji, które otrzymuje przedłużając umowę. Ostatni kontakt z wspomnianą firmą to kontakt przez chat, gdyż obsługa przez telefon jest bardzo niekompetenta. Jedyną pozytywną stroną każdej rozmowy jest jej rejestracja za czym idą kolejne reklamację. Każda rozmowa skutkuje reklamacją, nauczyłam się aby konsultant głośno i wyraźnie informował mnie o danej kwestii. Z reguły nie są oni zorientowani dobrze w temacie, na pewno gorzej niż ich klienci. Dzięki temu jeden abonament placilam niecałe dwa złote przez cały okres umowy za najlepszy pakiet jaki jest w Orange ( pomyłka konsultanta), teraz otzrymalam dwa razy ten sam rabat również z pomyłki konsultanta. Zupełnie nie orientują się w swojej pracy, są niekompetenti, nie potrafią rozmawiać z klientem.

nie polecam

Mając możliwość wyboru innego operatora niż sieć Orange na pewno bym to zrobił.. Połączenie się z konsultantem na infolinii około 25 min. Sztuczna inteligencja która miała przyspieszyć obsługę wręcz ją spowalnia. Każda sprawa załatwiana ślimaczy się bardzo długo. Ma się wrażenie że działanie infolinii działa na zasadzie masz do nas daleko i tak nam nic nie zrobisz - a my mamy ciebie w nosie.

słaby sposób komunikacji z klientem

W dniu wczorajszym dzwoniłem do Orange, celem przedłużenia umowy. Dostałem znacznie gorszą ofertę niż w ofercie na kartę, do tego okres zobowiązania na 18 miesięcy - oczywiście wszystko to bez telefonu za 1zł. Oferta, którą mi przedstawiono to 13GB + no limit (sms/mms/połączenia komórkowe/ połączenia stacjonarne) za "jedyne" - 35zł. Podczas gdy w ofercie na kartę (orange flex) jest 25zł za 15GB + no limit (sms/mms/połączenia komórkowe/ połączenia stacjonarne) - w rozsądnej cenie 25 zł..... Nie chodzi już o sam fakt wyższej ceny i tego że oferta zobowiązuje na 18 miesięcy.... Lecz o uparte osoby na infolinii - kłamią że to lepsza oferta niż we flex - tylko po co? Po moim wyraźnym żądaniu o przełączenie do Działu Utrzymania Klienta, Pani w słuchawce poinformowała mnie, że takowego działu w Orange już nie ma - szczyt bezczelności został osiągnięty - przeniosłem numer bez laski do Plusa - tak tak Orange, dzięki Waszym działaniom "marketingowym" się to stało. Na pytanie do Pani konsultantki "dlaczego Pani kłamie" - dalej kłamała - doprowadziło to do tego, że się rozłączyłem - niesmak pozostał.... Uwaga dla operatora orange -proszę lepiej szkolić pracowników infolinii, skończyły się już czasy zeszłego ustroju gospodarczego - i nie wrócą. Pozdrawiam mimo wszystko....

profesjonalnie

profesjonalne doradztwo, miła obsługa. Pani jasno i zrozumiale wytłumaczyła całą ofertę która wg niej najlepiej odpowiadałaby moim potrzebom. Jedyne co to długi czas oczekiwania w kolejce, może akurat tak trafiłam ale spędziłam ok 20 min czekając na moją kolej.

Świetna obsługa

Pani, która mnie obsługiwała posiadała bardzo szeroką wiedzę, była w stanie odpowiedzieć na każde moje pytanie i doradzić tak aby nie była na niczym stratna . Tacy pracownicy to skarb

zawsze znajdą rozwiązanie

Za każdym razem jestem obsługiwany bez zarzutu, profesjonalnie, choć raz zdarzył się babol - telefon przysłany nb. innego miejsca, kraju nie był najnowszym modelem ( zdarza się)

Dużo do poprawy

Infolinia nie jest nastawiona na klienta. Głównym celem jest zniechęcenie klienta do korzystania z infolinii. Długi czas oczekiwania na połączenie. W porównaniu z innymi podmiotami obsługującymi infolinie wypadają marnie .

Porażka

Do podpisania umowy (która została zamówiona on-line) podchodziłam dwa razy. Przy pierwszej wizycie panowie obsługujący w salonie nie podeszli do tematu poważnie i obydwaj podśmiewywali się pod nosem nawet nie próbując tego udawać. Nie umieli wprowadzić danych sprzętu i odesłali mnie z kwitkiem, bo brak kierownika w salonie. Za drugim razem sytuacja bardzo podoba z tą różnicą, że dołączyła do tego jeszcze jedna Pani. Plus dla Pani, bo zachowała powagę i wytłumaczyła w czym leży problem, ale panowie nadal nieprofesjonalni. Umowy nie podpisałam do tej pory, a sprzęt musiałam kupić sobie w sklepie. Wypadałoby nauczyć się panować nad emocjami!

Brak pracownika na stanowisku.

Przy okazji wizyty w Media Markt chciałam przedłużyć umowę na stanowisku Orange dostępnym w tym sklepie. Pomimo naprawdę długiego czasu oczekiwania (w sklepie spędziłam prawie 2 godziny) na stanowisku nie było widać żadnego pracownika. Nie zauważyłam też żadnej informacji związanej z jego nieobecnością. Wydaje mi się, że taki punkt powinien być czynny w tych samych godzinach, co sklep...

Świetna obsługa, cool konsultanci!

Dzwoniłem z problemem technicznym dotyczącym połączenia internetowego. Konsultant zaproponował konkretne rozwiązania, uprzednio bardzo dobrze weryfikując problem. Był miły, uprzejmy, cierpliwy co rzadko się zdarza. Problem rozwiązany :) W nadchodzącym roku oraz na nadchodzące Święta życzę dużo cierpliwości, wytrwałości w dążeniu i nieustępliwości w byciu nr 1 wśród operatorów telekomunikacyjnych.

Profesjonalna obsługa, pełna profeska

Dzwoniłem z problemem technicznym dotyczącym połączenia internetowego. Konsultant zaproponował konkretne rozwiązania, uprzednio bardzo dobrze weryfikując problem. Był miły, uprzejmy, cierpliwy co rzadko się zdarza. Problem rozwiązany :)

Najlepszy punkt Orange w okolicy

Pracownicy w punkcie znaja bardzo dobrze ofertę operatora. Potrafia pomóc przy każdej okazji - w każdej sytuacji w jakiej znajduje sie klient obecny lub przyszły-który chce przejśc np. z abonamentem tel. do Orange. Praconicy potrafia konkretnie wyjasnic i pomogaja dobrać najl;epsze rozwiązania dla klienta na konkretny problem. W czasie wizyty utrzymnują miła i przyjanza atmosferę, sa zaangażowani w obsługe klienta. Wszystkim firmom życzę tak zaangażowanych w pracę pracowników

W pełni profesjonalna obsługa.

Obsługa salonu bardzo profesjonalna. Salon bardzo czysty i uporządkowany. Pani obsługująca uśmiechnięta i w pełni zaznajomiona z ofertą salonu. Podczas obsługi przedstawiła mi oferty spełniające moje oczekiwania porównując kilka różnych opcji. Na korzyść przemawiało także szybkie załatwienie wszelkich formalności związanych z podpisanymi umowami oraz ewentualnym przenoszeniem numerów z obcych sieci.

Świetne, fachowe podejście

Sprzedawca który mnie obsługiwał, miał z lekka lekceważące podejście, lecz te ważenie szybko minęło. Świetny dobór usług do moich wymagań, oferta w 100% dopasowana do moich potrzeb. Wygląda sprzedawcy bez zarzutu.

Odwiedzałeś ostatnio Orange?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.07 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem