Orange

( 3.50 )

Opinie (3452)

Czas na update aplikacji mobilnej!

Kiepsko... Interfejs aplikacji mobilnej jest mało intuicyjny. Czat nie działa poprawnie, za każdym razem kiedy telefon w oczekiwaniu na odpowiedz konsultanta się wygasza, rozmowę rozłącza, mimo ikonki załączników nie można ich dodać - aplikacja się wiesza. Jeśli się jest zdeterminowanym i po kilku razach przerwania połączenia bądź zawieszenia apki to w końcu dostaje na swoje pytanie: "Dlaczego pomimo pakietu danych dostaje co jakiś czas wiadomości o kończącym się transferze?" odpowiedz: "Proszę wyłączyć i włączyć telefon". Internet nadal mam, a smsy o jego wyczerpaniu przychodzą.

wymiana karty

Ponieważ zakupiłam nowy telefon przy przedłużaniu umowy poprzez telefon, okazało się,że musiałam dokonać wymiany karty SIM. Udałam się do punktu i no niestety natrafiłam na Pana mało kontaktowego. Gdy opowiedziałam jaki mam problem- dostałam odpowiedź, że u niego za darmo (użył tego słowa) wymienię kartę, tylko nie poinformował mnie,że na rachunku będę miała doliczoną kwotę 25 zł za tą usługę. Uważam,że to nie jest w porzadku i czuję się oszukana.

Łatwy i szybki kontakt

Kontakt z infolinią orange jest szybki i ogólno dostępny, po zmienie jaką wprowadzili niedawno która uniemożliwia kontakt przez adres mailowy.Konsultanci są pomocni i mają większą możliwość wsparcia niż doradcy w sklepie stacjonarnym.

Sprawna i konkretna obsługa

Na zadanie pytanie uzyskaliśmy szybką odpowiedź dotyczącą usługi telefonicznej.

Dobry salon i wyczerpujące informacje o ofercie

Byłem jakiś czas temu w tym salonie i chociaż nie zdecydowałem się na podpisanie umowy, gdyż nie było telefonu, który mnie interesował, wrażenie z wizyty było pozytywne. Przede wszystkim sprzedawca mnie obsługujący był bardzo miły i w zasadzie już jak podchodziłem do drzwi, wstał z fotela, by mnie powitać na stojąco. Od razu zapytał, w czym może pomóc. Kiedy powiedziałem, że interesuje mnie abonament z telefonem, od razu zapytał, jaki to będzie model. Kiedy okazało się, że go nie ma, a mnie zależy na szybkim podpisaniu umowy, bo stary telefon mi padł, sprzedawca zaprezentował mi kilka zbliżonych modeli, opowiadając dokładnie o specyfikacji każdego z nich. Praktycznie był w stanie odpowiedzieć na każde moje pytanie i mówił to wszystko z głowy, czyli doskonale się orientuje w tej tematyce. W przypadku każdego z nich informował mnie też o ogólnej ofercie, która wydała się mi atrakcyjna, ale w każdym z modeli coś mi nie pasowało w porównaniu z tym, który sobie upatrzyłem, więc podziękowałem i poszedłem do innego salonu. Pomimo tego wizytę w tym konkretnym miejscu oceniam bardzo pozytywnie i jak będę chciał kupić jakąś usługę w Orange, to wpadnę pewnie tam, bo dość często jestem w okolicy, wracając z pracy.

Slabo

Witam miałam problem z usługą w Orange z telef na kartę.Zadzwonilam na infolinię po kilkukrotnym próbowaniu nie mogłam się połączyć.Az nareszcie się dodzwoniłam i chciałam tyko przelać środki że swojej skarbonki na konto główne ,Pani mi odpowiedziała że jest to możliwe ale tylko po podaniu serii i nr dowodu osobistego inaczej nie ,a wcześniej była taka możliwość.Mam telefon na abonament również i mają moje dane więc pytam dlaczego nie?Takie są przepisy.Zaraz potem Pani powiedziała że jest przerwa techniczna i nie może wykonać dla mnie mojego zlecenia.Rozloczyla mnie i nie uzyskałam odpowiedzi.To była bardzo słaba obsługa w Orange nie polecam.

Obsługa na 1,5 gwiazdki

Jakość usługi zostawia wiele do życzenia ludzie pracujący na tej infolini są poprostu nie do informowani to też zależy na kogo się trafi nie raz na osobę kompetentną nieraz niestety nie.

Przeciętny poziom obsługi

Konsultantka uprzejma, ofertę przedstawiła profesjonalnie, ale zbyt nachalnie dążyła do sprzedaży.. Kiedy powiedziałam, że oferta mi nie pasuje, zrobiła się niemal obrażona, od razu zniknęła cała uprzejmość.

Obsługa pełna profesji i zaangażowania

Skuteczne i szybkie rozwiązanie problemu poprzez infolinie. Fachowa pomoc i 100% zaangażowanie konsultanta. Wiedza i cierpliwość. Polecam

Nie polecam!

Po rezygnacji usług internet TV i telefon próbowaliśmy z babcią zamówić usługi jeszcze raz. Jednak co się okazało najtrudniej było im uruchomić najstarszą możliwą usługę czyli telefon stacjonarny. Babcia chciała konkretny numer, który miała wcześniej u nich. Wszystko trwało miesiąc czasu. Konsulantka (dane osobowa pracownika usunięte przez administratora - RODO) stwierdziła, że babcia napewno ma telefon uszkodzony co się okazało nieprawdą. Telefon podłączony bezpośrednio do modemu działał, a winny był kabel. Pani ponadto dała babci kabel ethernet zamiast rj-11. Brak kompetencji obsługi. Pomijam fakt, że babcia ma naliczone dodatkowe opłaty, ktore jak zapewniał kierownik salonu nie powinny mieć miejsca i można normalnie dzwonić, a to ja miałem rację a kierownik salonu podobno po sprawdzeniu w systemie stwierdził, że babcia może normalnie korzystać z telefonu.

Orange Radom Galeria Słoneczna

Absolutnie wspaniała obsługa. Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) rozwiązała problem w minutę z uśmiechem na twarzy. Super wystrój wnętrza i przemili ludzie.

Super obsługa

Otoczenie sklepu czyste , wewnątrz również , obsługa miła i pomocna , rzetelne odpowadanie na zadawane pytania . , czas oczekiwania średni ,dostępność produktów duża ,

Sprawna obsługa ale długie oczekiwanie

W sprawie informacji odnośnie telefonu stacjonarnego zostaliśmy obsłużeni na infolinii sprawie i w mirę pełną informację uzyskaliśmy.Spory minus to długi czas oczekiwania bez informacji na ten temat.

Poprawnie

W punkcie Orange poszedłem podpisać nową umowę na telefon, ogólny wygląd salonu uważam za poprawny, wszystkie materiały marketingowe przejrzyste i czytelne. Obsluga salonu profesjonalna i rzetelnie przedstawiła mi ofertę, jedyną rzeczą która denerwuje jest czas oczekiwania na swoją kolej .

Sieć jakich wiele

Sieć komórkowa posiadająca szeroką ofertę, lecz ciężko się skontaktować z infolinią

Obsługa klienta jest bardzo dobra

Bardzo dobre oferty , super telefony , dużo internetu , fajne pakiety :) Polecam Dużo salonów w całej polsce !

Niezbyt zachęcająca do współpracy obsługa infolinii

Zadzwoniłem celem ustalenia szczegółów przedłużenia umowy na 2 telefony - obsługa infolinii wcale nie dbała o podtrzymanie mnie jako klienta, nawet nie podjęli prób sprawdzenia moich oczekiwań co do oferty, od razu powiedziano mi, że jak nie pasuje mi dana kwota abonamentu to mogę przenieść nr gdzie indziej.

Dokładni, lecz brak pewnej odwagi Pani na call centerze

Rozmowa przebiegła prawidłowo, jednak zawiodłam się delikatnie na unikaniu pewnych tematów, być może nie do końca przeszkolony pracownik.

Nie polecam

Beznadziejna obsługa , klient po podpisaniu umowy jest traktowany jak intruz , poza tym brak kompetencji , odsylają na infolinię , żadnej chęci pomocy

świetna obsługa

Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) z Gdyni to swietny gość! wszystko załatwia od ręki i ma fachową wiedzę! polecam kontakt !

Odwiedzałeś ostatnio Orange?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem