Orange

(3.64)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3184 z 4125)

Rozmowa trwała około...
Rozmowa trwała około 5 min. Konsultantka przedstawiła mi przygotowaną ofertę specjalnie pod moją osobę. Niestety nie była ona dopasowana do moich potrzeb. Podziękowałem Pani, lecz bardzo nalegała, że ta oferta się opłaca i żebym się na nią zgodził. Po za tym minusem cała rozmowa przebiegała w miły sposób. Zaproponowano mi ciekawe rozwiązania, ale z powodów osobistych i tak na nie się nie zgodziłem.

Klient_Mpvw

13.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Składałem reklamacje za...
Składałem reklamacje za naliczenie opłat za rozmowy w UE. Wg umowy takich nie powinienem mieć naliczanych. Pracownik bardzo szybko przyjął reklamację, poinformował, że odpowiedź dostanę w ciągu 30 dni. Odpowiedź dostałem po 3 dniach. Opłaty zostały anulowane i skorygowane na fv. Polecam Orange - jakość obsługi na wysokim poziomie.

Tomecki

12.05.2022

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego 19

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Mieszkam niedaleko Blue...
Mieszkam niedaleko Blue City więc ten salon jest dla mnie najwygodniejszy, bo najbliższy. Od dziś jednak wolę udać się do oddalonego salonu bo podczas dzisiejszej wizyty w Blue City arogancja i lekceważenie klienta ze strony pracownika tego salonu mnie poraziło. Przedtem bywało rożnie, bo ludzie są różni, pracownicy też są różni. Jedni bardziej kompetentni, inni mniej. Mieliśmy z żoną sprawę odnośnie naszej umowy z tym operatorem, potrzebowalismy dokonać w niej zmian. Wcześniej rozmawiałem na ten temat z panią, która bardzo starała się pomóc i z ktorą byłem na ten tydzień umówiony. Ponieważ nie odbierała telefonu, poszliśmy z żoną do punktu (ok. 19.00)gotowi załatwić sprawę z innym konsultantem. Trafiliśmy na panią I byliśmy świadkami takiego pokazu arogancji i zwykłego braku kultury, jakiego od dawna nie doświadczyliśmy. Panią od początku rozmowy zachowywała się niegrzecznie . Od tonu począwszy, poprzez mimikę , gesty i "mowę ciała". Od razu wyśmiałą nasz problem, powieedziła, że nic nie da się zrobić. Zalała nas falą pytań, z kim to niby tu rozmawialiśmy wcześniej, jak się nazywał i jak wyglądał. Co chwila przerywała nam nie pozwalając się wypowiedzieć. Kiwała się na krześle, robiła miny. Chciałbym przypomnieć, że dzięki klientom taka pani ma pracę. Mogłaby więc tych klientów szanować, a co najmniej zachowywać się grzecznie. Na arogancki ton, miny, uśmieszki i kiwanie się na lewo i prawo jest czas po pracy. Reprezentując cudzą firmę warto się nad sobą zastanowić. warto też, żeby kierownictwo tego salonu zastanowiło się nad jego personelem.

Klient_K8lR

05.05.2022

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Pracownicy telemarketingu tej...
Pracownicy telemarketingu tej firmy są strasznie nachalni. Proponują usługi którymi nie jestem zainteresowany mimo mojej prośby o zaprzestanie z ofertami próbują wcisnąć coś dalej.

Klient_VZmI

05.05.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Pani pomocna obsługa...
Pani pomocna obsługa 10/10

Klient_LTFm

30.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Najlepsze promocje najlepsza...
Najlepsze promocje najlepsza sieć

Klient_6HSa

25.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Sprawa załatwiona szybko,...
Sprawa załatwiona szybko, bez zbędnych pytań, długość oczekiwania na połączenie z konsultantem krótka, obsługa miła, bez przerw na Lini i tzw proszę o chwilę cierpliwosci

Klient_yCCr

21.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Pani która mnie...
Pani która mnie oblugiwala była bardzo nie miła, opryskliwa. Nie załatwiła sprawy odpowiednio. Nie wiem czy miała zły dzień ale nie powinna wylewać tego na klientów. Szkoda...

Klient_zTah

17.04.2022

Placówka

Warszawa, Jubilerska CH King Cross 1/3

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Konsultanci nie do...
Konsultanci nie do końca radzą sobie ze wszystkim problemami, często każą klienta dzwonić na infolinie, jednak jeśli chodzi o obsługę około sprzedażowa zawsze dopytaja o wszystkie usługi i pakietuja je

Klient_85Fo

15.04.2022

Placówka

Nysa, ul. Rynek 30

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Brak kompetencji, brak...
Brak kompetencji, brak wiedzy, nawet odrobiny empatii nic nie pomogą. Zwykła sekretarka, która informuje tylko, że nie może pomóc - równie dobrze bot mógłby powiedzieć " niestety awarie się zdarzają nic zrobić nie możemy, proszę czekać na technika ".

Klient_fvTj

15.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Niekompetentne osoby na...
Niekompetentne osoby na infolinii, obiecują ze sprawa zostanie załatwiona pilnie, zaś mija 15 dzień złożonej reklamacji w sprawie błędu ich systemu i cisza. Obiecują ze oddzwonią tego samego dnia ale olewają klienta. Posiadam 5 numerów i internet z telewizja i zastanawiam się nad zmiana sieci z powodu bardzo złej obsługi klienta. Zaś automat MAX potrafi zadzwonić z przypomnieniem o płatności. Obsługa infolinii na najniższym poziomie.

Klient_kobg

05.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Pracownik zaproponował przedłużenie...
Pracownik zaproponował przedłużenie umowy na jednym z numerów. Konsultant przedstawił ofertę w sposobjasny,zrozumiały i atrakcyjny.

Klient_MDz1

05.04.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Szybką i sprawna...
Szybką i sprawna obsluga

Klient_LTFm

18.03.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Punkt Orange oceniam...
Punkt Orange oceniam dobrze, w sklepie czysto, przejrzyście - chce się wejść. Następnie zwróciłam uwagę na gabloty gdzie przechowywane są sprzęty typu telefon, tablet - tam również bez kurzu, czysto. Jeśli chodzi o obsługę nie odpowiedziała mi dzień dobry przy wejściu dopiero po chwili zobaczyli, ze weszłam. Obsługa na dobrym poziomie zapytali czego potrzebuje i co mogą doradzić, kiedy kończy się umowa. Mają szeroką wiedzę na temat swojego sprzętu.

Klient_EynI

12.02.2022

Placówka

Wejherowo, I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 28

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Firma powinna stworzyć...
Firma powinna stworzyć dodatkowe stanowisko pracy, czas oczekiwania na rozpoczęcie obsługi przekroczył 30 minut! Po tym czasie pracownik do końca nie potrafił udzielić informacji o ofercie. Aczkolwiek miła Pani, prawdopodobnie przełożona. Pomogła pracownikowi i załatwiłem sprawę ;)

PGoszewski

09.02.2022

Placówka

Olsztyn, al. Piłsudskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsługa poniżej jakiejkolwiek...
Obsługa poniżej jakiejkolwiek krytyki.

Klient_fb8j

03.02.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Udałam się do...
Udałam się do placówki w celu przedłużenia umowy, abonamentu na telefon komórkowy. Chciałam tylko podpisać kolejną, ale bardzo miła Pani, która mnie obsługiwała zaproponowała mi nową ofertę. W ramach niej otrzymałam nowy telefon za 1 zł, a miesięczny koszt abonamentu nie uległ zmianie. Byłam bardzo zaskoczona tak dużą kompetencją osoby, która mnie obsługiwała. Cały proces nie trwał dłużej niż pół godziny, w tym czasie mogłam obejrzeć różne telefony komórkowe i zapoznać się z ich specyfikacją. Bardzo spodobał mi się wystrój salonu, widać, że obsługa dba o porządek. Polecam

Klient_mc5g

02.02.2022

Placówka

Zielona Góra, Stefana Batorego 128

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Pełen profesjonalizm, konsultant...
Pełen profesjonalizm, konsultant bardzo życzliwy i pomocny. Polecam.

Maria_431

01.02.2022

Placówka

Kędzierzyn-Koźle, Armii Krajowej

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Obsługa i kompetencja...
Obsługa i kompetencja pracownicy, która mnie obsługiwała powyżej normy. Uśmiech i prosta prezentacja oferty, to duży plus obsługi w tej placówce.

Henryk_41

16.01.2022

Placówka

Lubawa, Gdańska 10

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie
Kiepska jakość obsługi....
Kiepska jakość obsługi. Pracownik nie bardzo zorientowany w ofercie tego operatora.

Henryk_41

16.01.2022

Placówka

Lubawa, Gdańska 10

Nie zgadzam się (0)
Zgłoś nadużycie

Orange

Orange jest liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferuje kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Orange?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rozmowa trwała około...
Rozmowa trwała około 5 min. Konsultantka przedstawiła mi przygotowaną ofertę specjalnie pod moją osobę. Niestety nie była ona dopasowana do moich potrzeb. Podziękowałem Pani, lecz bardzo nalegała, że ta oferta się opłaca i żebym się na nią zgodził. Po za tym minusem cała rozmowa przebiegała w miły sposób. Zaproponowano mi ciekawe rozwiązania, ale z powodów osobistych i tak na nie się nie zgodziłem.