Orange

( 3.50 )

Opinie (4027)

Mega pozytyw

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona poziomem obsługi, wczuciem się doradcy w mój problem i szukaniem sposobów, aby mi pomóc. Temat załatwiony od ręki.

Kompetentni pracownicy ale slaba oferta

Uważam że pracują tam bardzo kompetentne osoby które znają sie na telefonach, ale orange ma wysokie ceny telefonów. Co do obslugi, to mogloby byc wiecej pracownikow i kasa do platnosci czynna calu dzien

Średnio

Niestety po przeniesieniu numeru kontaktuje się automat z którego tak naprawdę wychodzi na to, że pracują same roboty

Zgłoszony został problem z połączeniem

Zgłoszony został problem z połączeniem telefonicznym i przesyłem danych w roamingu. Pracownicy zareagowali natychmiast próbując odblokować roaming zdalnie. Przeprowadzona była rozmowa z kilkoma pracownikami infolinii. Wszyscy, którzy zadeklarowali, że oddzwonią, oddzwaniali w wyznaczonym czasie. Sprawa została przekazana do działu technicznego, który raportował postęp pracy. Co prawda problem nie został rozwiązany, ale sama obsługa klienta prowadzona była na wysokim poziomie.

Wczoraj udałam się do jednego z punktów

Wczoraj udałam się do jednego z punktów Orange aby dowiedzieć się jaką ofertę mogę dostać po przeniesieniu numerów od innego operatora. Konsultant, który mnie obsługiwał zauważył mnie odrazu po wejściu do salonu, podszedł do mnie kiedy oglądałam atrapy telefonów i zaproponował swoją pomoc. Pan, który mnie obsługiwał miał wiedzę na temat telefonów oraz ofert. Był miły i skupiony na rozmowie ze mną. Salon był czysty a konsultant odpowiednio ubrany. Bardzo miło zapamiętałam tę obsługę. Czas wizyty to 15 min.

Sala sprzedaży czysta i zadbana

Sala sprzedaży czysta i zadbana. Na podłodze nie było brudu a kosze nie były przepełnione. Drzwi na zaplecze zamkniętę, wszystkie haki z akcesoriami były uzupełnione. Od razu po wejściu zostałem przywitany przez pracownika który ubrany był w koszulkę polo z logiem firmy Orange. Pracownik miał również plakietkę ze swoim nazwiskiem na lewej piersi. Konsultantem był mężczyzna, wiek około 30lat, szczupły, z lekkim zarostem.Podczas obsługi konsultant najpierw zbadał moje potrzeby pytając czy interesuje mnie oferta z telefonem czy bez. Zostały mi zaproponowane dwie oferty oraz oferta internetu światłowodowego.Konsultant bardzo jasno i klarownie wytłumaczył oferty, Zbijał moje obiekcje.Pod koniec rozmowy konsultant zachęcał mnie aby już dziś zawrzeć umowy.Ogólnie całą wizytę oceniam bardzo pozytywnie, ponieważ konsultant był rzeczowy i odnosił się do moich potrzeb.

Bardzo zaangażowany i cierpliwy sprzedawca

Bardzo zaangażowany i cierpliwy sprzedawca, znający się na tym cosprzedaje. Czułem się traktowany życzliwie i z uwagą. Z pewnością, w porównaniu do poprzedniej placówki tej sieci, w której kiedyś byłem nie czułem się jak intruz, ale jak partner do rozmowy.

Odwiedziłam salon Orange

Odwiedziłam salon Orange, aby zamienić SIM kartę na mini SIM do nowego telefonu. Salon przy wskazanym adresie jest obszerny i nowoczesny, a obsługa w schludnych firmowych ubraniach. Przywitała mnie mila pani na recepcji z zapytaniem w czym mogą dziś pomoc. Po wyjaśnieni, stwierdziła iż może to być zrobione od ręki i skierowała mnie do prywatnego biura koleżanki. Ta potwierdziła moje dane osobowe za pomocą mojego dowodu i poszła na zaplecze po nowa kartę. Szybko i efektywnie zmieniła kartę dodając, że jest to obsługa darmowa ze względu na długotrwały okres bycia klientem Orange. Pożegnała mnie i zaprosiła do ponownej wizyty jeśli nadarzy się okazja.

Salon Orange oceniam średnio

Salon Orange oceniam średnio, często musimy spędzić tam sporo czasu w kolejce do konsultanta. Ogromnym minusem jest dla mnie oferta dla stałego klienta która jest dużo mniej atrakcyjna niż oferta dla nowego klienta czego naprawdę nie rozumiem.

Dziękuję Panu Grzegorzowi Hołda za przyjęcie zgłoszenia dt

Dziękuję Panu Grzegorzowi Hołda za przyjęcie zgłoszenia dt. alarmu, który "wyje" od godziny 7 do chwili obecnej. Kontakt na FB z Orange to dramat, połączyć się z infolinią i z SF kiedy nie jest się Abonentem to jak wygranie na loterii.Rozmowa przebiegła szybko, fachowo. Konsultant był uprzejmy poinformował dokładnie krok po kroku co robi i jak będzie wyglądała naprawa. Jeszcze raz dziękuję

Bardzo mile panie

Bardzo mile panie, szybko i sprawnie, mily pan Patryk. Wysokie kompetencje.

Pomimo tego

Pomimo tego, że znałam ofertę z internetu personel przedstawił mi ją od podstaw natomiast nie do końca byłam zadowolona z prezentacji oferty. Konsultant pomijał dość ważne szczegóły i dopiero po dopytaniu zostałam poinformowana dokładniej. Zachowanie konsultanta oceniam na plus, pomimo kolejki w salonie nie czułam się pośpieszana ani zbywana.W salonie było czysto i całość oceniam na plus.

W kolejce 5 oczekujących

W kolejce 5 oczekujących, dwa stanowiska czynne. Po wejściu nie zostałam zauważona przez personel. Czas oczekiwania - 30 minut. Pracownica znała produkty, które ma do zaoferowania Orange, przekonująco i obszernie omawiała propozycje i sposób rozwiązania problemu, z którym przyszłam. Była miła i uśmiechnięta. Punkt był czysty, na biurkach panował porządek.

Pani I

Pani I.K. aaaaabsolutnie w niczym nie doradzila, nie pomogła etc. Byla szydercza, przemadrzala a guzik wiedziała. Sprawa byla bardzo powazna a" konsultantka" kompletnie nie wiedziała (wręcz odradzala skladanie reklamacji gdyz nie ma sensu- zaznaczę iz reklamacje uznano z pomocą konsultanta w innym mieście) co odpowiedzieć. Porażka. Zaznaczam, że sprawa nie pozostanie bez echa.

Salon zadbany

Salon zadbany - zachęca do wstąpienia. Widać przez okienko kasowe, że na zapleczu panuję porządek. Przy mojej wizycie obsługiwała jedna osoba - Pani Katarzyna - wizytówka salonu. Obsługa Klienta z należytym standardem, a nawet ponad. Szybko i profesjonalnie załatwiłem swoją sprawę.

Podczas wizyty w salonie Orange

Podczas wizyty w salonie Orange, na samym wejściu zostałem przywitany przez kobietę, która zbadała cel mojej wizyty i przekierowała do odpowiedniego konsultanta. Podczas rozmowy z konsultantem, konsultant zbadał moje potrzeby, przedstawił mi ofertę odpowiadającą moim potrzebom, dobrał telefon który idealnie pasował do mnie. Wszystkie informacje których mi udzielał zapisał na kartce oraz wręczył mi wizytówkę do siebie. Jak najbardziej polecę ten adres.

Otrzymałam odpowiedź na wszystkie pytania

Otrzymałam odpowiedź na wszystkie pytania, nie zawsze otrzymałam pomoc zgodną z oczekiwaniami z racji ograniczonych kompetencji pracowników. Czas oczekiwania - bardzo długo. Jeden z pracowników (mężczyzna) odpowiadał wyuczonymi formułkami, nie potrafił nawiązać dialogu zrozumiałego dla klienta, nie objaśnił dokładnie kosztów związanych z usługą.

Odwiedzałeś ostatnio Orange?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.02 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem