Poczta Polska

( 2.49 )

Opinie (2773)

Podziękowanie i Referencje

Chciałbym wyrazić wyrazy uznania i szacunku dla pracy pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) zatrudnionego w Urzędzie Pocztowym Puławska 166 i obsługującego rejon ulicy Orzyckiej, przy której mieszkam. Pan jest bardzo życzliwy, sympatryczny i pełen empatii, co dla nas ludzi starszych jest niezwykle ważne. Wszystkie kierowane do nas przesyłki dostarczane są na czas i co ważne zawsze do rąk własnych. Uśmiech, pogoda ducha i dobre słowo zawsze towarzyszą panu , znajduje czas żeby choćby życzliwie przywitać się z nami. Bardzo dziękujemy. Paweł Buczkowski

Niekompetenta poczta

Niestety to już trzeci taki przypadek niedostarczenia przesyłki przez kuriera Pocztex.Przesyłka do sklepu niemal całodobowego .a tu piszą mi sms że za chwilę dostarczą przesyłkę.Po chwili nowy sms że podjęto próbę dostarczenia nieudaną i pozostawiono awizo ( przypominam sklep całodobowy).Nikogo nie było nie ma awiza.Tak pracownicy poczty polskiej leją na swoich klientów zmuszając ich aby płacąc za przesyłkę kurierską sami biegali po pocztach i ją sobie odbierali.Słyszę że to coraz częstrza praktyka.Brawo poczta polska wiecie jak przyciągnąć klienta.

Poczta Polska to syf

W sobotę została nadana paczka za granicę samolotem z WER WARSZAWA i przez 4 dni nie dostałem żadnej informacji gdzie się znajduje itd. Paczka jest PRIORYTETOWA ale jak widać Poczta Polska nie rozumie co to znaczy. Dzwoniłem do biura obsługi klienta i pani mi powiedziała że jak do końca tygodnia nie otrzymam informacji o tym gdzie znajduje się moja paczka to mam prawo zgłosić zażalenie... TO JEST JAKAŚ KPINA Z KLIENTA. Nigdy już nic nie wyśle Pocztą Polską bo tylko człowiek się denerwuje a te (treść usunięta przez administratora) mają to gdzieś bo kasę za paczkę wzięli. NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIA Z ICH USŁUG...

Miła obsługa

Chciałabym wyrazić wyrazy uznania dla pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO),za przemiłą obsługę i taką zwyczajną ludzką życzliwość. Przywraca pani wiarę w człowieka. Bardzo dziękuję :)

Paczka pocztowa priorytetowa - DOWCIP

Niestety nie będzie pochlebnie a wręcz przeciwnie ...... Robienie sobie jaj z klienta to chyba już tradycja, osobiście od dłuższego czasu staram się unikać owego molocha i wybieram INPOST gdyż w tym przypadku wiem że paczka trafi do mnie jak i w klienta w następny dzień i nie ważne czy wyślę ją z Gdańska do Przemyśla czy z Wrocławia do Białegostoku..... No ale do rzeczy. PACZKA PRIORYTETOWA ?! Serio wysłana 10 września .... czas dostawy 14 września, .... ale co się dziwić skoro 22 godziny spędziła gdzieś (treść usunięta przez administratora) na przeładunku !!! Tak by dotarła i wszyscy by byli zadowoleni no ale po co, klient przecież zapłacił to sobie poczeka. Nie jest to pierwszy i nie ostatni raz niestety. Jeszcze lepiej ma się rzecz z paczkami które nie dochodzą a później jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności po raz enty się zawieruszyła ....... Szkoda czasu i kasy ! NIE POLECAM!

TRAGEDIA !

Od maja (4 miesiące) czekam na drugą kartę kredytową z mojego banku, zadzwoniłem w końcu, zamówiłem nową i nagle przyszły po 3 tygodniach czasu obie karty (z maja i ta nowa) .. listu z PINem dalej nie dostałem (drugi tydzień po dostarczeniu kart)... w skrócie wolę zapłacić jakiemuś hindusowi na rowerze, żeby wiózł mi coś z pół roku niż tej DAREMNEJ instytucji P.S. ZAWSZE z ich doręczeniami są takie problemy !!!

Najgorsza usługa z jakiej kiedykolwiek korzystałam

Państwa działalność to jakaś kpina i żenada. Pierwszy raz od wieeeelu lat miałam NIEprzyjemność skorzystać z Państwa usług. Pierwszy i ostatni. Wysłałam w lipcu zaproszenie na ślub do Norwegii. Dla pewności dwa do tej samej osoby. Pierwsze poszło zwykłym listem, drugie poleconym priorytetem. Uwaga - ŻADNE z dwóch nie dotarło, pomimo, że druga przesyłka (polecony-priorytet) rzekomo miała być na miejscu w ciągu zaledwie 3 dni roboczych. W sierpniu złożyłam reklamację, na którą po dziś dzień nie mam żadnej odpowiedzi, a początkiem września - niespodzianka - AWIZO. Poszłam na pocztę je odebrać, okazało się, że mój list z Norwegii do mnie wrócił. I tu kolejna niespodzianka - miła Pani z okienka mówi do mnie: "5,60zł". Zdębiałam. TAK, okazało się, że pomimo, iż mój list NIGDY nie dotarł na miejsce, a ja wydałam 2 razy pieniądze na przesyłkę, to jeszcze teraz muszę ponownie zapłacić za to, że wrócił do mnie do Polski (choć jest mi zupełnie niepotrzebny). Szczerze mówiąc brak mi słów, aby opisać zażenowanie, jakie poczułam. To jest po prostu ŻAŁOSNE, że pobieracie Państwo na każdym kroku pieniądze, za usługi, które w ogóle nie zostały zrealizowane. To Państwo powinniście mi oddać zmarnowane pieniądze, a nie jeszcze żądać ich ponownie ode mnie. NIE POLECAM. To, co Państwo robicie to śmiech na sali, mam nadzieję, że ta instytucja zostanie zamknięta na rzecz innych, prywatnych operatorów, którzy o niebo lepiej wywiązują się z podjętych zobowiązań.

Rzeczowa konkretna obsługa, lecz z długim czasem oczekiwania

Kontaktowałam z infolinią poczty Polskiej w sprawie zaginionej paczki. Pani bez większego problemu zlokalizowała przesyłkę a także poinformowała jaki jest przewidziany czas dostawy. Jedynym minusem jest zbyt długi czas oczekiwania na lini.

Na poczcie polskiej giną przesyłki

Odradzam każdemu korzystanie z usług poczty polskiej. Przesyłki giną. Kontakt z działem reklamacji jest niemożliwy. A kobiety pracyjące na infolini rozmawiają jak roboty. Nic nie wiedzą i powtarzają w kółko jedno zdanie. Poczta polska nie jest godna zaufania. Powinna zostać zamknięta z powodu nieuczciwości i braku kompetencji. Nigdy w życiu nie skorzystam z uslug poczty polskiej. I każdemu będę odradzać (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bardzo zła obsługa

Niestety placówkę pocztową w Krakowie na ul. Beskidzkiej 30 mogę ocenić wyłącznie bardzo źle. Jestem zmuszona korzystać z niej od wielu lat i sytuacja nie zmieniła się w tym czasie. Bardzo długie kolejki. Z dwóch stanowisk obsługi czynne jest zawsze tylko jedno. Do tego poszukiwanie przesyłek poleconych trwa bardzo długo. Nie spotkałam klienta, który by nie narzekał na tą placówkę.

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(2.93 )

DHL

(3.76 )

DPD Polska

(2.26 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem