Poczta Polska

( 2.64 )

Opinie (3239)

brak słów

paczka z USA idzie 46 dzień i nie wiadomo kiedy dotrze ( Poznań ), 6 stycznia przyjęta na Okęciu i według opisu USPS w drodze pomiędzy oddziałami, według konsultanta PP nie dotarła jeszcze do PL, jak będzie w kraju to pojawi się odpowiedni wpis…. jakaś parodia, nie polecam i napewno będę unikał przesyłek PP wlochu

dramat

Obsluga jest przerażająca.Starsza pani która obsługuje komputer jednym palcem nie raz nie chce nawet tego robić,wrażenie takie ze jest tam za karę. Listonosze nawet nie próbują dostarczać przesyłek to prawda,bo po co,przecierz awizo szybciej wrzucić do skrzynki i lecieć dalej.A jak by tak trzeba było do każdego dzwonić w dzwonek,czekać,szukać paczki,oddawać, podpisać...i dnia chyba zabraknie.Zdarzylo mi się właśnie ze bylam w domu i widziałam jak listonosz włożył do skrzynki awizo wyskoczyłam do niego ale co z tego jak i tak przesyłki ze sobą pan listonosz nie miał....a paczka dosłownie 10×10cm(ciekawe czy pani kierownik wie o takich sytuacjach) Bylo nawet ze mąż przyszedł odebrać pocztę a pani(wlasnie ktora jednym palcem obsługuje klawiature) powiedziala ze musze odebrać list osobiście ,no ok przychodzę tam a jej sie szukać nie chciało (nie ruszyła się z miejsca)powiedziała że listu nie ma .Dopiero jak zaczęło dochodzić do awantury to inne pani w minute znaleźli list.A kolejka w miedzy czasie rosła....i właśnie stąd 40 min czekania bo są pracownicy maja problem z szukaniem paczki ,listonosze z doręczeniem i tak to działa. Dramat!

Porażka! Takiej obsługi nie ma nigdzie!

Paczka doszła, nawet szybko. Pudełko potargane, książki w środku pogniecione jakby stado słoni przez nie przebiegło (i to niejednokrotnie :/ )! Nawet wewnętrzna warstwa papieru zabezpieczająca książki była wytargana (ktoś się natrudził przy inspekcji przesyłek!). Pan, który dostarczał przesyłkę, nie miał maseczki i nieomal wepchnął ją w ręce jednego z domowników. To nie pierwsza przesyłka z książkami dostarczona w opłakanym stanie. Zdecydowanie nie polecam, zgłosiłam reklamację nadawcy przesyłki.

Niegrzeczne i złośliwe traktowanie klienta, brak informacji

Moja 76 letnia ciężko chora Mama płaci abonament a od roku nie musi tego robić, a że ma niewielką emeryturę to każde 20 zł się liczy.. Poszedłem na pocztę żeby coś z tym zrobić. Wziąłem dowód Mamy i spytałem przy okienku co można zrobić. Obrażona na cały świat pani w okienku (starsza ciemne włosy) zaczeła na mnie krzyczeć że to Mama ma przyjść sama na pocztę bo pewnie Mama nie żyje, a ja chcę wyłudzić wycofanie opłaty abonamentowej . Pokazałem Mamy dowód to zaczęła mnie straszyć że posługiwanie się dowodem to przestępstwo! Spytałem co mam zrobić, usłyszałem że Mama ma przyjść i koniec... Infolinia 20 osób w kolejce na zgłoszenie brak adresy mailowego a skargi można składać tylko na określone kategorie zdarzeń w katalogu zamkniętym. Nigdy już nie wyślę listu ani paczki przez Pacztę...

Tragedia

Dostałem awizo że paczka nie zmieściła się w skrzynce odebrałem na poczcie wielkość paczki to grubość pudełka od zapałek a wielkość to płytka CD to do jasnej cholery jak się nie zmieściła porażka ostatni raz korzystam z tej firmy wspomnę że to nie pierwszy raz chodzi o górny taras

Dziadostwo

Tragedia przesyłka z Będzina do Chrzanowa jeszcze nie dotarła, 36 km. Śledzenie utknelo w Będzinie. 18 01 21 została nadana dzisiaj 21 01 21 i nadal brak. Najgorsza firma w Polsce. Żenada.

tragedia

paczka zwiedza nasz piękny kraj zmieniając punkt docelowy , ale nie dziwi mnie to bo przecież to poczta polska

Awizo zamiast przesyłki

Częstą praktyką jest wrzucanie do skrzynki awiza bez próby doręczenia przesyłki. Ludzie obecnie siedzą w domach i nie ma opcji żeby w domu nikogo nie było.

Żenada!!!!!!!!!!!!!!!

Wysłałem paczkę do Holandii i przez 2 tygodnie jest w Polsce (śledzenie przesyłek) do odbioru w jakiejś placówce , dzwonie na infolinie i jak u wielu poprzedników słyszę ze jestem 20 w kolejce za każdym razem prób 7 .To jest chore jak ten kraj ma funkcjonować jak instytucja państwowa tak działa jak możecie to omijajcie szerokim łukiem ja tak zrobię na pewno..!!!!!!!!!!!!!!!

Tragedia

Mało tego że pudełko rozerwane i nieudolnie sklejone tasma .Zawartosc paczki też przejrzana (kosmetyki) wszystkie pudełka z porozrywane. Do dziś myślałam że czasy kiedy z paczek ginela zawartość to już minęły no i sie pomyliłam .Żegnam ta instytucję niechce mieć z nią więcej do czynienia.

Takiej obsługi nie ma nigdzie indziej

Listonosze nawet nie próbują dostarczać przesyłek..(mam e-avizo).Po otrzymaniu sms o treści "dziś doręczymy twoją paczkę.." wieczorem przychodzi następny z wiadomością że "Przesyłka nr....czeka na odbiór w następnym dniu..." Cały czas ktoś jest w domu.. To nie wszystko, po kilku dniach w skrzynce pojawi się papierowe awizo, bez żadnych danych przesyłki (choćby numer śledzenia czy coś, kompletne nic) , że jakaś przesyłka jest do odebrania na poczcie (nie wiadomo czy to ta którą już odebrałem z sms, czy jakaś inna..) po okazaniu papierowego awiza na poczcie pani długo szuka, w końcu oznajmia że może już odebrałem, może nie... ona nie wie masakra i tragedia. Jak długo będziemy skazani na te "firmę" ?

KOSZMAR

Wiecznie problem z doręczeniem przesyłek, a później w okienku koszmarna obsługa i pyskata kierowniczka

Masakra!!!!

Czekam na ważna paczkę. Niestety nie miałam wpływu na wybór kuriera. Dostaje z Centarali sms-a, że paczka zostanie dziś dostarczona. Czekam do 19. Jestem cały dzień w domu. Wchodzę na status paczki- DOSTARCZONA 13:19. SZukam koło ogrodzenia, może gdzieś lezy. Gabaryt XXL. Nie ma. Dzwonie, Dzwonie i nic. Echo. Nie wiem gdzie jest paczka. I co? NIGDY z własnej woli nie skorzystam z tej firmy. Nikomu nie polecam. Brak odpowiedzialności i szacunku do klienta.

Brak słów

Próbowałam dodzwonić się na infolinię poczty polskiej 5 razy w temacie śledzenia przesyłki. To jest jedna wielka ściema. Wytrzymałam widząc na telefonie 18 minut i nawet po tym czasie słyszę ciągle to same nagranie, że jestem 20-sta w kolejce . Żenada. Tam po prostu nikt nie odbiera czyli nikt tam nie pracuje. Ocena 0

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Siódemka

(4.45 )

Vipexpress

(5.00 )

PAS

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych drogerii. Sprawdź, gdzie kupić świąteczne prezenty!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Drogierie są jednym z miejsc, gdzie najczęściej kupujemy prezenty świateczne dla najbliższych. Aby podpowiedzieć Wam, gdzoe ajlepiej się udać, stworzyliśmy ranking najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii."Klientka z Pabianic, doceniła zaś asortyment i ceny w drogeriach Hebe, zachwalając między innymi promocje i zadbane wnętrze drogerii. "Hebe jest jedna z niewielu drogerii do których uwielbiam wracać. Czyste i zawsze wyposażone wnętrze, cenówki oraz produkty znajdują się na swoich miejscach. Poza tym mega okazje i przeceny... co nie zawsze jest dobre dla mojego portfela;)"Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas lub są pomylone:„Minęły już ponad 3 tygodnie od złożenia zamówienia. Paczka nie doszła, nie można jej śledzić. Pisanie z konsultantkami na chacie nie przynosi żadnych skutków, proszą o cierpliwość i czekanie na maila. […] Nie zapowiada się na to, żeby paczka miała szybko do mnie trafić, wolałabym już dostać zwrot pieniędzy i zrobić zakupy gdzie indziej. Zdecydowanie nie polecam”. ~Klient_SwFI„Sklepy stacjonarne są OK, ale sklep internetowy mocno mnie zaskoczył brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta. Zero szacunku, zamroziłam w sklepie pieniądze na kwotę ponad 100 zł i ciężko mi było uzyskać jakiekolwiek informacje o moim zamówieniu. Konsultanci wklejają wyuczone teksty, proszą o cierpliwość i oczekiwanie na maila”. ~Klient_IxTr Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ 

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem