Poczta Polska

( 2.97 )

Opinie (3569)

Przesyłka pod drzwiami

Kurier zostawił przesyłkę pod drzwiami zamiast w skrzynce pocztowej (mimo że spokojnie by się tam zmieściła). Zawartością przesyłki był artykuł elektroniczny. Dziś wyjątkowo padał deszcz i wystarczyło aby paczka zamokła. Nie polecam z uwagi na ryzyko kosztów, które zamoknięcie przesyłki by za sobą niosło! Pomijam fakt, że ktoś mógł zabrać paczkę pod moją nieobecność! Nie dostałam informacji o dniu ani planowanej godzinie dostarczenia przesyłki.

Masakra

Pan listonosz zapukał i wręczył mi awizo . Powiedział ,że dopiero jutro po obiedzie na poczcie mogę odebrać. Następnego dnia na poczcie oczywiście nie ma .Panie rozkładają bezradnie ręce -proszę przyjść jutro. Jakaś żenada, nie dość ,że nie dostarczona to jeszcze wycieczki na pocztę codziennie mam robić, gdzie stoi się w kolejce aby się dowiedzieć ,że nie ma po co .

Terminal Przeładunkowy Warszawa

Poczta przynosi wstyd Polsce ,podaję przykład gdzie pracownicy poczty nazywają to "cudem" a ja nazywam krętactwem. W dniu 2021-06-14 12:22 nadałem w UP Wągrowiec paczkę + do Płocka jako Expres doręczenie max 3 dni z dniem nadania nr 00859007735384560532 - można jeszcze zobaczyć dopóki poczta nie zniszczy dowodów Wysłanie przesyłki 2021-06-14 16:00 UP Wągrowiec Nadejście 2021-06-14 21:07 Terminal Przeładunkowy Wysłanie przesyłki 2021-06-15 22:12 Terminal Przeładunkowy Nadejście 2021-06-16 09:07 Terminal Przeładunkowy Warszawa i proszę sobie wyobrazić, że do dziś to jest 18.06. paczki nie ma. Dotarła do Warszawy odnotowano ja w terminalu i wyparowała. W paczce były zabawki dla dzieci- wnuków i jakiś pocztowy krętacz połakomił się na nie. W myśl zasady tym chata bogata, co ukradnie tata a jak tatuś jest zaradny to i może zwinąć więcej paczek. Paczka znikła ,prawda ze zabawne z zamkniętego miejsca po jej odnotowaniu numeru nadawczego wyparowała i poczta jak struś chowa głowę w piasek , a najśmieszniejsze że nie sądziłem że są krętacze w takiej instytucji i nie ubezpieczyłem paczki. Jestem stratny jakieś 600 zł a poczta wyraża mi szczere wyrazy współczucia i wmawia że 99.999 % klientów jest bardzo zadowolonych nawet jak ich się okradnie a ja jeden mam jakieś pretensje. Wstyd, że coś takiego w nazwie szarga Polskę wystarczy Poczta nie muszą zaznaczać, że prowadzą nieuczciwe praktyki w Polsce. Cóż złoże 21 .06 kwity reklamacyjne i ciekaw jestem co Pani rzecznik mi odpowie i jak spróbuje wytłumaczyć ten cud że maja pracowników którzy umyślnie wprowadzają w błąd ? że mają 30 dni na odpowiedź tj na ukrycie dowodów ,przeniesienie pracownika czy schowanie lub awansowanie? W każdym innym normalnym cywilizowanym kraju ta instytucja już dawno poszła by z torbami ,przecież ta usługa to też umowa cywilno-prawna i prawnicy by firmę zniszczyli odszkodowaniami jesynie w Polsce takie coś jeszcze istnieje. Na poczcie sprzedają mydło i powidło ponoć mają od 1 sprzedawać pieczywo i wędliny a usługi pocztowe pod zdechłym azorkiem NIE POLECAM POCZTY POLSKIEJ NIKOMU (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Jakość obsługi fatalna

To co się dzieje w tej placówce wola o pomstę do nieba. Pani obsługująca wiecznie pretensjonalna siedzi tu jak za karę ciągle tylko kręcąc nosem. Na drzwiach jak byk napis tylko dwie osoby w srodku oczywiście siedzą babeczki i pogaduchy urządzają.. a ty sobie czekaj pod drzwiami kiedy nagle wchodzi kolejna osoba ale tej juz się nie wyprasza... bo tu sa wyjatki... to nie pierwsza taka sytuacja tutaj. Droga poczto moze by wreszcie zmiana pracownika bo tracicie klientów ... (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Jestem mile zaskoczona.

Jestem w szoku. Nigdy nie wysyłałam przez PP. Różne opinie. Wysłałam do Anglii dwie paczki. Pierwsza szła 5 dni. Druga 8 .w tym Boze Ciało. Jeśli będzie tak pracować . PP to babcia Danusia będzie wysyłać, prezenty dla wnuków. Brawo.

Krętacze

Witam z pocztą polską niechce mieć nic wspólnego miałem za odbiór paczki zapłacić 18zł idąc na pocztę odebrać moja przesyłkę dowiaduje się że nie ma jej że została wysłana nie wiem gdzie i przez kogo została mi naliczona opłata nie wiem za co z 18zl na 70 zł banda krętaczy, chcąc uzyskać jaka kolejek pomoc w rozwiązaniu problemu mają człowieka gdzieś, masz płacić i tyle masakra nikomu nie polecam tej firmy krzak (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

brak słów

Paczki giną u tego przewoźnika, nie polecam, brak awizo, brak paczki, brak jakiejkolwiek informacji co się stało z paczką/ listem i to nie pierwszy raz !!!! NIE POLECAM !!!!

Poczta polska

Zaorać, to mało powiedzianie. Z każdego zakątka świata przesyłka dochodzi do Polski w 6 do 9 dni roboczych. Po tym czasie, następne dwa tygodnie, lub czasem wiecej, zajmuje tej nieudolnej betonowej po PRL- owskiej instytucji dostarczenie przesyłki.

nie polecam

wysyłam często przesyłki poza unię europejską, ciągle są problemy, ostatnio listy nadane 17-05-2021, wyszły z polski po mojej interwencji dopiero 01-06-2021. Porażka

Wszystko Ok

Od wejścia informacje o maksymalnej ilości osób w placówce oraz o zasadach w budynku podczas Covid, super przywitanie z klientem, pomoc w zaadresowaniu paczki, dostałam pełne informacje o cenniku paczek, nie było problemów z palnościami bezgotówkowymi

Tragedia

12 dni od wyslania przesylki poleconej do Polski...na stronie poczta polska nie okreslono jaki jest status przesylki...gdzie jest I co sie z nia dzieje...2021 rok a nic sie nie zmienia. Zdecydowanie ostatnia moja przygoda z poczta polska.

Tak sobie

Jest tak sobie.

Tak sobie

Jest tak sobie.

Masakra

Najgorsze usługi.

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Siódemka

(2.76 )

Vipexpress

(5.00 )

PAS

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem