Poczta Polska

( 2.62 )

Opinie (3268)

Ciernista droga przesylki z USA

18.08.2020. Syn nadal w Richmont USA przesylke z maseczkami -adres czytelny duze drukowane litery. W grudniu otrzymal informacje z poczty USA ze wyslali do polski owa przesylke po raz trzeci ( dwa razy Poczta Polska odeslala przesylke do USA ). Po trzecm wyslaniu do Polski Nasi na poczcie chyba sie zdenerwowali no i przesylke wyslali do Australii na kangury. Australia odeslala do USA i wreszcie 02.02.2021. dotarla z powrotem do Syna , ktory sie zastanawia co z tym fantem zrobic. Przesylka wrocila z zaklejonym jakims swistkiem adresem(adres przeswitywal) , ale Amerykance wyraznie napisali na kopercie nasz adres , mimo to krązyl lecz nie doszedl.

Odbiór paczki

Nikt nie przynosi paczki do domu zostawia w Ajencji PP ale do odbioru następnego dnia. Inna sprawa, że gdzieś przez tydzień zalegała bo SMS przyszedł dzień po wysłaniu zapytania za granicę gdzie jest paczka. Za co ... my płacimy?

Polecone

Masakra jak listonosz na urlopie to zastępstwo wygląda tak, że listy polecone są z góry awizowane i brak awiza w skrzynce. Obecnie jestem na L4 z wypadku w pracy leżę w gipsie i list polecony awizowany. Natomiast jak jest listonosz rejonu to drze jape na całą kamienice skąd przychodzą do mnie listy. Zaś naczelnik Urzędu Pocztowego Nr 1 w Wałbrzychu twierdzi że się uwziolem na jej ulubionego pupila.

Syfiasta instytucja

Największy syf, przesyłka idzie od 29 stycznia ci ludzie nie wiedzą gdzie co mają, powinno się to zamknąć i wszystkich wygonić do pasienia krów bo do tego się nadają

Partacze

Lepiej dopłacić parę złotych i przesłać dowolną profesjonalną firmą. Poczta Polska jest jak TVP oraz PiS - do niczego.

Beznadzieja.

Paczka do odbioru w punkcie Żabka, nie została dostarczona. Trzeba odebrać w placówce poczty, bo kurierom nie chce się jeździć w zimie. Już drugi raz mam taką sytuację. Na przyszłość będę ustawiał inne opcje dostawy.

Omijać z daleka!!!!!!

2 razy z rzędu problemy z paczką,niewłaściwy adres,brak kontaktu z kurierem(ma gdzieś dzwoniący telefon bo jak zadzwoniłem na infolinie to od nich od razu odebrał)długi czas oczekiwania na doręczenie

Tragedia

Zamówiłem na allegro tel. i niestety była tylko opcja wysyłki przez PP, nie było możliwości sprawdzenia przesyłki bo została ona wrzucona za płot, ale niestety to dopiero początek... odesłany tel. został nadany do mnie ponownie, tym razem został przekazany jednemu z domowników jak przyjeżdżał koło furtki (oczywiście bez żadnej weryfikacji). Ponownie musiałem odesłać wadliwy produkt i okazało się, że adresat nie może odebrać paczki, pracownikom firmy nie została wydana bo nazwa firmy nie wystarczy i musi ją odebrać właściciel mieszkający w innym mieście. I tak paczka krąży prawie miesiąc (nie muszę nikomu opowiadać jak długo dociera paczka w PP), pieniędzy nie mogę odzyskać i dodatkowo muszę wysłać po raz kolejny czyli kolejne pieniądze idą w błoto. P.s. I moje ulubione, infolinia oraz jesteś 18 w kolejce...

ABSOLUTNE DNO TOTALNE !!! Brak Profesjonalizmu.

Nie polecam szkoda, że nie zrobiłem zdjęć w jakim stanie była moja paczka ZMASAKROWANA !!! Karton w którym znajdowały się artykuły za 500 zł doszczętnie zniszczony, rozpruty, rzucane paczką, wszystko co było w środku pogięte i poniszczone, było można normalnie zobaczyć co było w środku i wkładać do niej ręce. Czym większe opłaty za przesyłki tym gorsza jakość paczek i dostarczania ich. NIEWYOBRAŻALNY ABSURD I NIEWIARYGODNA PORAŻKA !!!

Kurier porażka

Kurier wyniosły, niesympatyczny, odwraca się i odchodzi w połowie zdania. O braku terminala nie informuje się wcześniej tylko na ostatnia chwile i to z pretensjami

Szybkie listy

W dniu dzisiejszym otrzymałem w Gdańsku życzenia Noworoczne wysłane w Warszawie stempel 29-12-2020

paczka do Chorwacji

Odradzam wysyłanie paczek za granicę przez pocztę polską ! Wysłałem paczkę 1 kg małą do Chorwacji oczywiście priorytetem żeby był szybciej...jednak niestety było dużo wolniej. Paczka wysłana z okolic Poznania 14 lutego dopiero 20 lutego wyleciała z Warszawy za granice ! pytanie co robiła prawie 6 dni w kraju?? jakiś żart ! Potem była długa cisza... mineło ok 20 dni zanim paczka pojawiała się w stolicy Chorwacji !! jednak po 21 dotarła od odbiorcy ! i tu wielkie brawa dla poczty Polskiej udało się hurra !!! dlatego nigdy więcej !!! bo troche taniej ale porażka po całości !! dla przykładu paczka do niemiec DPD idzie 2-4 dni !!!

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Siódemka

(4.45 )

Vipexpress

(5.00 )

PAS

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem