Chciałem nadać paczkę w placówce i niestety musiałem odstać prawie 20 minut w kolejce. Były tylko dwie osoby obsługujące, a klientów sporo, więc wszystko szło dość wolno. Sama obsługa w porządku – pani była uprzejma i pomogła mi bez problemu, ale widać było, że są przeciążeni. Dałbym więcej gwiazdek, gdyby czas oczekiwania był krótszy – nie każdy może pozwolić sobie na takie opóźnienie w ciągu dnia.
Zadzwoniłem na infolinię z pytaniem o dostępność oferty promocyjnej. Pani, która odebrała, szybko i sprawnie udzieliła mi odpowiedzi – wszystko było jasne i konkretne, więc pod tym względem duży plus. Niestety, zabrakło trochę uprzejmości – ton głosu był chłodny, a cała rozmowa sprawiała wrażenie, jakby była prowadzona “na odczepnego”. Rozumiem, że to szybkie tempo pracy, ale milej byłoby, gdyby rozmowa miała choć trochę bardziej przyjazny charakter.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.