Poczta Polska

( 2.85 )

Opinie (2711)

Powrót do przeszłości...

Udaliśmy się dziś na pocztę po odbiór przesyłki poleconej. Godzina tuż po 15-tej, ludzie wyszli z pracy i śpieszą się aby pozałatwiać swoje sprawy i wrócić do domu. Tymczasem na Poczcie Polskiej czas się zatrzymał a nawet cofnął, do PRL-u. Cztery stanowiska (plus jedno do obsługi ubezpieczeń, kont itp), wszystkie obsadzone ale dostępne dla klientów tylko jedno. Napis nad stanowiskiem "Obsługa Finansowa" lub coś w tym stylu ale petentka nie mogła zapłacić w nim za usługi kartą - kpina! Tworząca się szybko kolejka absolutnie nie dała paniom w okienkach do myślenia. Szczyt lekceważenia klientów! W godzinach największego ruchu udostępnia się jedno okienko i drażni oczekujących obsadzaniem pozostałych trzech przez pracowników, którzy nie będą obsługiwać klientów! Gratuluję Poczcie Polskiej strategii na rynku usług finansowo-pocztowych, na którym konkurencja jest ogromna! Już niedługo do Waszych placówek będzie się przychodzić tylko po gazetkę, herbatkę lub portfelik, których macie akurat pod dostatkiem!

dotyczy poczty na ul. Łucz\niczej

Wysłałam list polecony do Niemiec. Po 3 tygodniach zareklamowałam, że adresat nie otrzymał listu io co usłyszałam: od nas wyszło. No i..... teraz to mój problem. Oni tylko wzięli pieniądze, a reszta ich nie obchodzi. Żałosne.

Przesylki

Przesyłka z Warszawy do Rzeszowa trzeci dzień oczekuje... tylko nie wiem na co i jeszcze nie wyruszyła w dalszą drogę. Może kurier na ośle po nią jedzie. Nigdy więcej!

Poniżej krytyki

Jeśli przesyłka z Chin potrafi dotrzeć do polski w 6 dni a po ocleniu poczta nie może jej dostarczyć w usłudze krajowej w 8 dni i nie wiem jak długo jeszcze bo nadal jej nie otrzymałem to jest kpina z klienta. Ale czego się spodziewać po spółce skarbu państwa gdzie jak za komuny udaje się że się pracuje, firma służy do obsadzania w zarządzie i na stanowiskach kierowniczych rodzin lojalistów władzy, nie trzyma żadnych standardów obsługi bo po co jeśli utrzymuje się z kontraktów rządowych klienta ma w d..... a podatnik płaci.

Partactwo jakiego nie ma nigdzie indziej.

Firma zatrzymała chyba się w latach 70tych. Czas dostawy listów np. Poleconych z za granicy jest taki sam jak w latach 90tych bo mam porównanie bo ich trochę wysyłałem. Listonosz non stop niby nikogo nie zastał a jest się w domu. Odbiór przesyłek na poczcie to jak wyjazd do Afryki. Żeby zaplanować odbiór to jest półtora godziny jak nic. Pączki na ogół też wszystkie do odebrania na głównej poczcie. Nie obrażając ale takie firmy nie powinny istnieć

Nie polecam

Zakupiłam przesyłkę wraz z dostarczeniem jej do domu przez kuriera. Kurier przyjechał, zadzwonił na krótko domofonem i tyle. Ani nie zadzwonił wcześniej na numer telefonu czy jestem w domu i mógłby dostarczyć przesyłkę, ani nic. W aplikacji do śledzenia widnieje napis 'awizo', ale w mojej skrzynce pocztowej nie ma zadnego awizo. Infolinia raz odbiera, raz rozłącza, brak jakiegokolwiek kontaktu. Z przykrością muszę stwierdzić, że nie polecam tego przewoźnika ...

Tragedia. Paczka leży i czeka na przekazanie dalej

Trasa Warszawa-Tarnów została wyznaczona przez Przemyśl. Takiej optymalizacji się nie spodziewałem Warszawa /przez Kraków/ Tarnów 294, a przez Przemyśl to wg google, 534km LUDZIE NIE DOŚĆ ŻE PACZKA LEŻY KILKA DNI ROBOCZYCH W 1 ODDZIALE TO JESZCZE TRASA PACZKI TO JAKAŚ PORAŻKA OPTYMALIZACJI aktualnie paczka DALEJ leży w przemyślu a nadana w Warszawie była 2020-06-17 SUPER...

Zatrzymani w czasie

Jak wiekszosc ludzi uwazam ze poczta polska to komunistyczny zaklad pracy ktory zatrzymal sie 30 lat temu dziwne ze jeszcze istnieja musza miec uklady z innymi panstwowymi kouchozami a pajace od internetu niech chociaz posciagaja z internetu nie istniejace juz placowki poczty

Żenujący poziom

Jestem zażenowany, ile szans by im nie dawać to zawsze to samo. Na list/paczkę czekam znowu co najmniej 3 dni. In Post czy DPD zawsze maks. 2 dni nawet na drugi koniec Polski (chyba z raz mi się zdarzyło, że 3 dni szło ale to jakiś wyjątek). A PP zawsze 3 dni jak nie 5 (tak tak, też się zdarzało). O załatwieniu czegokolwiek w placówce w mniej niż 30 minut można pomarzyć. A zorientować się o co chodzi na stronie internetowej to jakiś kosmos. Tysiąc usług, prawie zero wyjaśnień co to Pocztex, co to Poczta48 (czy jakoś tak) itd. Każda szanująca się firma kurierska ma przejrzystą, intuicyjną stronę. Wszystko ładnie i przejrzyście, domyślać się nie trzeba. Typowo PRLowska instytucja, która wywalone ma w nowoczesne systemy kurierskie, sprawną logistykę i przede wszystkim klienta. Teraz będę już pewny, żeby unikać jak ognia. Ot co :)

nie dostarcza opłaconych przesyłek poleconych

Zakupiłem uszczelkę która miała byc dostarczona przez pocztę polską jako przesyłka POLECONA. OPŁATA WYNIOSŁA JAK ZA PRZESYŁKĘ POLECONĄ A NIE JAK ZA ZWYKŁY LIST.Choć w opcji ,, śledź przesyłkę jest że przesyłka doręczona to jak nic nie dostałem. Podobno w związku z korona wirusem listonosz nie dostarcza przesyłek poleconych na adres tylko wrzuca jak zwykły list do skrzynki zbiorczej.W związku z tym proszę o dostarczenie jako listu poleconego lub o zwrot różnicy między opłatą za zwykły list a przesyłką poleconą.Nie naciągajcie ludzi lub zlikwidujcie usługę.

Słabo

Nie polecam.. paczki leżą po kilka dni nieodebrane przez kuriera, a infolinia? Dramat.. nie wiem czy ktokolwiek tam pracuje, bo dodzwonić się do nich to graniczy z cudem.. ja osobiście dzwoniąc kilkakrotnie z nikim nie porozmawiałam, bo ciągle trzeba czekać.. rozumiem kilka minut, ale kilkadziesiąt minut nie odbierać telefonu??

zdeprymowany

Oddział poczty przy Westerplatte 21, to jedna wielka tragedia i żenada do potęgi.

ten oddział poczty, to jedna wielka pomyłka

W oddziale poczty na Westerplatte 21 w Zielonej Górze pracują przy okienkach jakieś (treść niezgodna z regulaminem), z naczelnik włącznie. Każdy inny oddział poczty i pracownicy, potwierdzają, że można odebrać wszelkie awizo (paczki i przekazy) z pomocą sąsiada lub kogoś z rodziny legitymującego się swoim dowodem, ale w oddziale poczty Westerplatte 21 nic nie można!! Niech was szlag trafi pocztowe (treść niezgodna z regulaminem ) z Westerplatte 21.

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.60 )

Pocztex

(0.68 )

Urząd Pocztowy Wrocław

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem