Poczta Polska

( 2.90 )

Opinie (2667)

Kpina z klienta

Od samego rana czekałem na paczkę z żywymi zwierzętami - Ekspres 24. Paczka po godz.6-tej dostarczona do placowki. Okolo 15.00 brak kuriera i paczki, choć po wpisach w opcji sledzenia wynikało, że została przekazana kurierowi do doreczenia. Zacząłem sie niepokoić o stan ptaków, które już ponsd dobę spędziły w kartonie, bez wody i pożywienia. Dzwonię kilka razy do kuriera- nie odbiera. Wysyłam sms i nsgrywam się na jego pocztę glosową - zero odpowiedzi. Dzwonie do placowki pocztowej- przez caly czas telefon zajęty. Dzwonię na numer centrali, a tam automaty i oczekiwanie na połączenie z konsultantem, ktory również nie odbiera. Co sie dzieje? Czy ktoś w tej instytucji pracuhe? W koncu jadę do placówki i żądam doreczenia mojej przesyłki, ktora od godzin porannych podrozuje po całym powiecie, choć mieszkam ok.3 km od placówki pocztowej. To jest kpina z klienta i elementarnych zasad. Za przesyłkę kurierską zapłaciłem 38 zł., i jeszcze musialem za nis jeździć! Nigdy wiecej Poczty Polskiej! Życzę szybkiego i bolesnego upadku tej firmy. Moze wtedy ktos z was zrozumie co znaczy wlasciwa obsługa klienta.

beznadzieja i kamieni kupa

Odradzam wszystkim. To nieuczciwa firma, paczki idą ponad tydzień a paczka zalega w oddziale nadawczym 3 dni po czym łaskawie ruszy dalej. Dzwoniąc do pracownika infolinie i informując go ze przesyłka została nadana w poniedziałek o 15 a jest czwartek 17 i przesyłka dalej jest w tym samym miejscu usłyszałem „ ma jeszcze czas” nigdy więcej!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

tragedia

3 panie w pracy, rozmawiają sobie w najlepsze o wszystkim i o niczym... kiedy chce opłacić rachunek drobnymi to nagle nie maja czasu bo są zapracowane?! z mojej perspektywy praca ta wyglada na ustalaniu po ile godzin dziennie pracuje każda z pan i inne tematy...

Cennik

Korzystam z różnych placowek poczty polskiej w okolicy Wielopola skrzynskiego ale na żadnej poczcie sie nie spotkalam aby ceny uslugi byly inne przy takiej samej wysylce. Starsza z Pan z Wielopola ktora tam pracuje a jest ich dwie za każdym razem wycenia moje wysyłki inaczej z podwyższonymi cenami. Kultura tez nie jest taka jak byc powinna , na Dzień Dobry nie odpowiada. Juz tam napewno nie wrócę.

tragedia

powinni to sprywatyzować , śledzenie przesyłek zza granicy nie działa , mam kilka paczek z Rosji tam wszystko elegancko , wysłane z Moskwy 2 tygodnie wstecz i na tym się kończy , jednym słowem dziadostwo

Obsługa

Odbierałem paczkę o godzinie otwarcia poczty dnia 27 marca. Awizo mialem powtórne do odbioru do 25 marca. Żeby było śmieszniej nie było wcześniejszego avizo a to dostałem na 3 dni przed datą końcową dobodbioru. Ze względu na epidemię nie mogłem przyjść do 25. Pani w okienku powiadomiła mnie że za późno bo minęły 2 dni a przecież 24 godziny po terminie. Poczta pl. Inwalidów Warszawa. Podsumowując brak wyjścia do człowieka, formalność i oderwanie od rzeczywistości

Dramat UP Mysłowice ul. Hlonda

Kurier poczex nie dorecza przesylek , informują, że nie zastano adresata ( awizo). Od 3 dni próbuję się dodzwonić do UP Mysłowice ul Hlonda, albo nikt nie odbiera albo następuje rozlączeczenie po wybraniu nr. tel. DRAMAT.

Przesyłka Wielopak

Witam 03.03.2020 nadano do mnie paczkę tzw. wielopak ( czyli dwa kartony jako jedna przesyłka ). Co się okazuje jeden karton dotarł do placówki docelowej EE807673604PL a drugi karton do dnia dzisiejszego czyli 22.03 wala się się gdzieś w sortowni EE807673618PL. Obydwie paczki wysłane w tym samym dniu i w tym samym czasie. Co najśmieszniejsze nie można odebrać jednego kartonu dopóki nie dotrze ten drugi mimo że oba kartony mają różne numery przesyłki. Firma która wysyłała mi tą paczkę postanowiła drugi raz wysłać towar 19.03.2020 i póki co przesyłka znowu leży gdzieś w sortowni - dodam że wszystkie paczki to Pocztex Ekspres 24. Nie wiem o co chodzi ale jak czytam opinie narzekających pracowników sortowni to się nie dziwie że mało zarabiają i są tak traktowani skoro nie potrafią dopilnować paczek. Wypłaty według umiejętności. W 99% korzystam z paczkomatów ale niestety Firma która wysyłała towar ma podpisaną umowę z Pocztą.

Poczta polska to dno

Psu bym prędzej powierzył list czy paczkę niż wam wasi pracownicy to lenie i nieroby w szczegulności listonosze.

Dostawa

Długi czas oczekiwania na dostawę, brak możliwości śledzenia paczki (na stronie wyskakuje informacja ze dane są dodawane z dwudniowym opóźnieniem) Jedynym plusem jest to że Panie obsługujące w oddziale są miłe.

Sprawna obsługa

Między 10 a 11 poszedłem do Urzędu Pocztowego nr 13 przy ulicy Martońskiej 3 w Radomiu. Żeby wysłać list polecony, kiedy wszedłem do placówki zauważyłem 1 pracownicę znajdowała się ona przy stanowisku po prawej stronie od drzwi wejściowych pracownica ta wychyliła się z krzesła w lewą stronę żeby zobaczyć kto wchodzi. Była to kobieta około 50 lat z białymi włosami. Potem poszedłem w lewo w stronę okienka w którym są wydawanie i przyjmowane przesyłki. Była tam pracownica około 30 lat brunetka o lekko smagłej cerze lekko zarumieniona, przez około minutę rozmawiała przez telefon w sprawach służbowych, kiedy skończyła zapytała co dla Pana, powiedziałem że chciałem kupić kopertę i znaczki na priorytet polecony. Pracownica zapytała: "Czy chcę od razu zaadresować list", odpowiedziałem: "Zrobię to w domu". Potem podała mi kopertę i blankiet do wpisywania danych adresata i nadawcy, powiedziała że koperta koszutuje 60 gr. Powiedziałem: Dziekuję do widzenia", pracownica powiedziała: "Dziękuję do widzenia".

skandal

śledzenie przesyłek dalej nie działa nikt tego nie może zrobić naprawić >>>>>>>>>>>>>>>> Żenada !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patologia!!

przestyłka pobraniowa dotarła wczoraj do adresata,na zwrot pieniędzy za pobranie karzą czekać do 4 DNI!!!!!! DNO i metr mułu !!!!!!! komuna wiecznie żywa !!!!

Zagubienie paczki

Najgorszy przewoźnik na rynku !!! Paczka za 1200 zł zagubiona a odszkodowanie wypłacone przez Pocztę 115 zł !!! Żenada !!!!!! Wszystcy inni przewoźnicy maja ubezpieczenie do 5000 zł !!! Nie polecam !!!

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.71 )

Pocztex

(0.63 )

Urząd Pocztowy Wrocław

(4.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem