FedEx

( 2.93 )

Opinie (638)

Kpina a nie firma kurierska

Paczki nadałem ze Stanów. Formą wyjściową były dwa ładne, porządnie oklejone sześciany. Dotarły dwie dziurawe kule. Zawartość poniszczona i pogubiona. Metalowe obudowy niektórych urządzeń kompletnie pogięte. Nie wiem jak trzeba być niekompetentnym i co z paczką robić żeby doprowadzić ją do takiego stanu. Przesyłka spóźniona 3 tygodnie. Kurier - (treść usunięta przez administratora). Nie wie kiedy będzie, ma pretensje że nie siedzę w domu i nie czekam aż łaskawie raczy podjechać (dodam że był środek tygodnia). Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i innym również nie polecam.

Dostawa to kpina

Kurier oczywiście nawet nie zadzwonił i nie dostarczył paczki. Cały dzień byłem w domu i specjalnie na niego czekałem. Paczka wróciła na magazyn.nie polecam tej firmy. dzwoniłem jeszcze do nich w ciągu dnia bo chciałem zapytać o której będzie kurier ale nr do kuriera nie dają bo kurierzy mają swoje prywatne telefony. Dobra firma-taka amerykańska

Brawo!

Bardzo szybka dostawa opon, bo już na drugi dzień. Dobry kontakt z miłym kurierem który pomógł mi rozpakować opony i zapakować do samochodu. Skorzystałem z usług FedEx pierwszy raz i szczerze polecam

Zniszczona paczka, brak odszkodowania

Fedex rozbił mi przesyłkę i wykręca się, że to nie oni tylko krasnoludki. Nie chcą oddać pieniędzy, mimo, że paczka była ubezpieczona. Na reklamacje odpisuje automat. Kliencie, zapłaciłeś? To idź już i nie przeszkadzaj

Nie polecam! Uwaga porażka!

Najgorsza firma z jaką współpracowałam! Powinni otrzymać -10 (minus 10). Nie uznają reklamacji. Wpisują wyssane z palca wymiary przesyłek. Wysłałam jeden przedmiot i jakimś dziwnym trafem zmutował. Jakaś cudowna maszyna dodała mi po 20 cm do dwóch wymiarów. Totalna porażka! Zastanawiam się czy nie zgłosić sprawę do odpowiedniego urzędu.

Totalna porażka

Firma krzak to mało powiedziane. Firma wałek to już bliżej prawdy. Fedex to totalna porażka i totalni kłamcy kurierzy którzy potwierdzają nieprawdę że byli i nikogo nie zastali.

Niedostarczenie z góry opłaconej przesyłki

Firma Fedex nie dostarczyła zakupionej przeze mnie paczki. Opłatę uiściłem z góry, więc poniosłem straty finansowe. Niestety nie tylko kurier, ale również Biuro Obsługi Klienta wykazało się olbrzymią arogancją.

najgorsza dostawa jaka mogła byc

Przesyłka wydana na ulicy bo kurierowi nie chciało się wnieść na drugie piętro z wielką łaską wniósł do piwnicy. Pierwszy raz się z taką sytuacją spotykam , adres to punkt dostawy więc tam ma być dostarczony przedmiot .

Dno dno dno ...

Jesteśmy byłym klientem tej firmy,chciałbym przestrzec przed Fedexem firmy jak i osoby prywatne. Firma krzak, chociarz na świecie uważana jest za globalnego przewożnika ale chyba centrala w stanach nie wie co dzieje się w Polsce. Przesyłki paletowe tragedia, odbierają kiedy im się chce. Na dostawę palety można czekać nawet i z 2 tygodnie. NIe uznają reklamacji . Pani z tej miernej firmy odpowiedziała drogą email: "Koszt usługi może zostać anulowany jedynie w przypadku, gdy opóźnienie w doręczeniu przesyłki spowodowało szkodę inną niż w przesyłce, to znaczy w przypadku, gdy zostali Państwo obciążeni" Więc mogą trzymać paletę z miesiąc albo dwa i nie anulują kosztów transportu, chyba że przedstawi się dowody na obciążenie kosztami związanymi np. z odebraniem od nich tej palety, CYRK. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) ... z FEEEdeksa napisała: "Dzień dobry FedEx doręcza przesyłki w ciągu 24 godzin, nie mamy w regulaminie informacji, że jest to termin gwarantowany." Czyli .... Nie mamy Pana palety z towarem i co Pan nam zrobi. Cytując klasyka. Mało tego, prowadzą transport palet a przez długi czas w Bydgoszczy nie było samochodu z rampą. My i inni klienci (wiem od samych kurierów) czekali po 2-3 tygodnie na palety. Póżniej zaczoł przyjerzdzać ale bez rampy, palety z towarem trzeba było rozpakowywać i zdejmować z samochodu ręcznie. CYRK bez rampy. LUDZIE NIE WCHODZCIE W JAKIE KOLWIEK KONTAKTY Z TYMI JANUSZAMI TRANSPORTU. PEŁNA OLEWKA, AMATORSZCZYZNA, BUTA I IGNORANCJA.

Firma niegodna zaufania

Od dwóch tygodni nie można się doprosić własnej paczki. Rozumiem, że czasami może coś pójść nie tak, ale są telefony. W systemie co chwilę widnieje komunikat, że paczkę zwrócono do oddziału z adnotacją "nieudana próba doręczenia" co jest kłamstwem. Mimo wielu maili, SMS-ów, próśb nie można się doprosić swojej rzeczy. Wychodzi na to, że trzeba będzie zgłosić sprawę na policję.

Porażka

firma podejmuje się dostaw nie posiadając do tego odpowiednich samochodów w związku z czym nagminnie spóźnia się z dostawami

masakra

Nagminne opóźnienia dostaw.brak reakcji na ponaglenia.Klient jest dla nich niczym.

Tragedia

Powiem krótko i na temat: totalny brak kontaktu z kurierem, przesyłka niby awizowana, bo kurier nie zastał nikogo w domu, a rodzina przez cały dzień była w domu i nikt nie podjechał tego dnia. Prawdopodobnie kurier pomylił adresy nawet ich nie sprawdzając wcześniej. Trzeba było specjalnie dzwonić do obsługi klienta FedEx aby wyjaśnić całą sprawę, która powtórzyła się wielokrotnie. Jestem zażenowany taką jakością obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio FedEx?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.60 )

Poczta Polska

(2.85 )

DHL

(3.76 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem