FedEx

( 0.70 )

Opinie (652)

Oczekiwanie przez cały dzień na kuriera.

Oczekiwanie przez cały dzień na kuriera. Kurier nie podejmuje próby doręczenia, nie kontaktuje się telefonicznie, nie zostawia awizo. W systemie zamieszczona zostaje informacja o nieudanej próbie doręczenia!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

usługa międzynarodowa przestrzegam dramat

Paczka ekspres z usa dotarła do PL 24 września. Dopiero po mojej interwencji paczka została oclona po 11 dniach, od oclenia do wysyłki kolejne 4 dni. Paczka dociera do miasta docelowego po czym zostaje odesłana do Kielc, kolejne 3 interwencje, paczka poraz kolejny w kielcach. Kontakt z infolnią i poraz kolejny słyszę przepraszamy nie nasza wina

PORAŻKA

To co ta firma wyprawia w tym roku to szczyt żenady i złego traktowania klienta. Zdarzało mi się zamawiać przesyłki za pośrednictwem tego kuriera w latach poprzednich i było ok. W tym roku kurier nie raz, nie dwa nie dostarczył przesyłki wpisując, ze nikogo nie było w domu, kiedy to zawsze ktoś był. Na drugi dzień jak już łaskawie podjechał to zostawiał przesyłkę pod drzwiami bez sprawdzenia czy jest ktoś w domu. Czarę goryczy przelała sytuacja z tego tygodnia, kiedy przez serwis Furgonetka zleciłam odbiór przesyłki. W poniedziałek kurier nie dotarł (na infolinii info, ze zepsuł się mu samochód HAHAHA), zero info, że zlecenie nie ponowi się na wtorek, wiec dopiero we wtorek musiałam ponowić podjazd kuriera na środę. Po 3 razach udało mi się dodzwonić na infolinię i uzyskałam info, że kurier na pewno będzie do godz.18:00. O 17:00 ponownie zadzwoniłam na infolinię i dowidziałam się, że kurier zabrał przesyłkę o 16:40, a stałam i patrzyłam na nią, więc robią z ludzi kretynów. Pan z infolinii był bardzo miły, miał zawrócić kuriera, ale ten nie dotarł do dziś. Anulowałam to zlecenie i zamówiłam kuriera DHL, który nigdy mnie nie zawiódł. FedEx? NIGDY WIĘCEJ!

Masakra

Nie dam ani jednej gwaiazdki. Najgorsza firma, z jaką miałam do czynienia. Cztery razy i cztery raz ten sam nieuprzejmy kurier. Przeglądam opinie i widzę, że w poprzednim roku opinie były dużo lepsze. Co się stało, że w 2020 sane negatywne komentarze? Chciałabym wiedzieć, kto jeździ od paru miesięce w Łobzie? Czy k iurierów wybiera się z łapanki? (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Katastrofa

Przyszedł email,ze przesylka dostarczona. Caly dzień ktoś w domu . Ani dzwonka , ani telefonu , ani przesyłki

Tragedia

Katastrofa. Ręce opadają. I to nie pierwszy raz. Przesyłka jechała z drugiego końca Polski, w dniu doręczenia dyspozytorka dzwoni i dopytuje czy na pewno dobry adres, bo kurierek nie widzi go w google maps (oszczędnisie brzydzą się płatnymi programami do nawigacji). Adres i telefon są jak należy, więc nawet jakby kurierek nie mógł trafić to niech dzwoni, podpowiem, w końcu codziennie jedzie kilometr ode mnie (bo go często widuję) a czasem wręcz pod oknami mi przejeżdżał. Jakoś żaden inny kurier problemów z dotarciem nigdy nie miał. Mimo to kurierek się nie pojawia, w serwisie internetowym wpisuje, że niby "błędny adres". Po kilku telefonach do nadawcy i do fedex obiecują, że jutro będzie, że kurier zadzwoni. No i nazajutrz zadzwonił- puścił 2 sygnały, odpowiednio 5 i 2 sekundy, tak, żeby nie było szans odebrać, a mógł się tłumaczyć, że niby dzwonił. Oddzwaniam - cwaniaczek raz nie odbiera, drugi raz odrzuca, więc już wiem, że uparł się, ze nie dostarczy. Po wekendzie walka trwa - telefony do fedex ode mnie i od nadawcy - tłumaczą się, że google takiego adresu nie pokazuje. Racja - nie pokazuje bo google maps nie jest alfą i omegą i posiada błędy, a poza tym NIE SŁUŻY DO UŻYTKU KOMERCYJNEGO (swoją drogą ciekawe co na to przedstawiciele googla). Koniec końców towar wraca do nadawcy. Jak się nie umie trafić to się dzwoni i pyta, a najlepiej zmienić zajęcie, chociaż nie zlecił bym im nawet wożenia nawozu (naturalnego) na pole, bo zabłądzą. Trzecia taka akcja w ciągu roku, za każdym razem z jedną tą samą firmą. Teraz pytam sprzedawców przed zakupem kto dostarcza bo szkoda czasu. I nerwów.

Nigdy więcej pezesyłki realizowanej przez Fedex

Dziś miałem "zaszczyt" pierwszego kontaktu z firmą Fedex i jej Kurierem.Mogę stwierdzić NIGDY WIĘCEJ .LEPIEJ ZREZYGNOWAĆ ZAKUPU lub DOPŁACIĆ INNEJ FIRMIE KURIERSKIEJ.Dzień dobry nie istnieje w kanonach kontaktu z Klientem .Jedyne co zapamiętałem podczas kontaktu odbiór Psie pole ,które Psie pole te pod Legnicą czy we Wrocławiu.Ja jestem 100% Wrocław i wiem o które chodzi .Nieuprzejmy Kurier to że piszę Pan i Kurier, to duże nadwyrężenie.Opinie ,którą powinienem napisać nie mieszczą się w kanonie ocen Ludzi Kultularnych . Podsumowując Nigdy więcej Fedexu jeżeli nie chcecie mieć Państwo zepsutego DNIA . Marek

Niewykonana usługa!

Przesyłka przygotowana, opłacona, widoczna w systemie, jednak kurier wogóle nie pojawił się po jej odbiór. Problem z połączeniem z obsługą klienta, a kiedy już się uda, to ściema totalna. Wg obsługi kurier odbierze jeszcze dziś, pewnie ma dużo zleceń... (godz. 18:10). Baju baju. Zaorać i zasiać buraki, przynajmniej będzie pożytek.

dziadostwo się zrobiło (Nadarzyn okolice)

Dziadostwo się zrobiło. Coraz więcej moich klientów namawia mnie na zmianę na innego kuriera. Niemiła obsługa, nieelastyczne godziny pracy kurierów, twierdzą ze nie maja jak wydać reszty, nie przeniosą lekkiej przesyłki dalej niż 20 m od samochodu itp.

Dno dna

Od tygodnia próbuje dowiedzieć się co s talo się z paczka która m iala dotrzeć do USA 30 czerwca. I nic dalej nie wiem bo oni sami nie wiedzą. Zmieniony status paczki że została wstrzymana bo zawartość nie odpowiednia?!?! Zawsze taka sama A teraz nieodpowiednia. Chce P aczke dostać s powrotem albo chociaż jakaś odpowiedź cokolwiek... dostaje jakieś wiadomości że jakiś Sebastian jest na urlopie. A co to mnie obchodzi?? Czy tam pracuje tylko 1 osoba?? Oddajcie mi moja P aczke wysle ja przez inna firme!!

Kpina a nie firma kurierska

Paczki nadałem ze Stanów. Formą wyjściową były dwa ładne, porządnie oklejone sześciany. Dotarły dwie dziurawe kule. Zawartość poniszczona i pogubiona. Metalowe obudowy niektórych urządzeń kompletnie pogięte. Nie wiem jak trzeba być niekompetentnym i co z paczką robić żeby doprowadzić ją do takiego stanu. Przesyłka spóźniona 3 tygodnie. Kurier - (treść usunięta przez administratora). Nie wie kiedy będzie, ma pretensje że nie siedzę w domu i nie czekam aż łaskawie raczy podjechać (dodam że był środek tygodnia). Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i innym również nie polecam.

Dostawa to kpina

Kurier oczywiście nawet nie zadzwonił i nie dostarczył paczki. Cały dzień byłem w domu i specjalnie na niego czekałem. Paczka wróciła na magazyn.nie polecam tej firmy. dzwoniłem jeszcze do nich w ciągu dnia bo chciałem zapytać o której będzie kurier ale nr do kuriera nie dają bo kurierzy mają swoje prywatne telefony. Dobra firma-taka amerykańska

Odwiedzałeś ostatnio FedEx?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(1.38 )

Poczta Polska

(1.32 )

DHL

(1.86 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem