FedEx

( 3.28 )

Opinie (436)

FedEx OBSŁUGA na wysokim POZIOMIE - jakość - SATYSFAKCJA .

Jestem masowym nadawcą . Nadawanie paczek jest dla mnie największym PRIORYTETEM . Zadowolony klient = zadowolony sprzedawca . Jak wiadomo z przesyłkami kurierskimi różnie bywa. Jestem bardzo mile zaskoczona ze wspólnej współpracy z kurierami FedEx . Bez jakichś większych problemów LOGISTYCZNYCH w dostarczaniu paczek . Infolinia zawsze służy miłą i rzetelną obsługą . Zawsze szybko można się dodzwonić i rozwiązać problem . Wszystko jest wykonywane w czasie i jak najbardziej firma jest godna polecenia .

Unikać jak ognia!

Jakość usług FATALNA. Kurierzy kłamią, że adres dostawy jest niepoprawny lub, że nie zastali nikogo pod wskazanym adresem. Oczywiście dowiaduję się o tym przez infolinię, bo nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Ze zmianą adresu doręczenia też są niezłe jazdy: w innych firmach wystarczy proste kliknięcie w link. W Fedex, trzeba się najpierw skontaktować z nadawcą przesyłki, który musi wysłać maila do Fedex z nowym adresem. Maila oczywiście nikt nie odczytał, no bo po co? :) 4.03 została podjęta trzecia próba doręczenia. Żona,czekająca na przesyłkę zauważyła nawet samochód Fedex pod blokiem. Ale ten przejechał sobie nawet bez zatrzymania. Natomiast po chwili status przesyłki został zmieniony na "nieudana próba doręczenia" ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.

Dno!!!!!!!!

Przesyłka z Zalando dotarła do oddziału FedEx w Bydgoszczy 15 lutego 2019.Przewidywana dostawa przesyłki do Torunia 18 lutego (zgodnie z informacją w mailu od FedEx).Dziś jest 22 lutego a przesyłka nadal zalega w magazynie firmy kurierskiej.Zero kontaktu!Telefon na infolinię nic nie pomógł.Juz nie wiem jak na nich wpłynąc żeby nie zawłaszczali mojej własności.Chyba trzeba skontaktować się z mediami...

najwiekszy syf jakim mozna wyslac co kolwiek

firma nie rzetelna i nieuczciwa, ziemniaki moga dostaraczac moze by nie zgniły nic wiecej nie polecam i nigdy nic nie kupie jak ma byc dostarczone pseudo firma kurierska

Tragedia!

Bardzo chętnie wypowiem się na temat obsługi firmy FedEx w Polsce. Na pewno nie skorzystam z ich usług nigdy więcej, nie radzę tego robić też innym. Cały dzień byłam dostępna pod podanym firmie adresem, ja byłam odbiorcą przesyłki, tym samym osobą upoważnioną do jej odbioru. W tym dniu przyjmowałam dwóch innych kurierów, lepszych firm, jak widać, domofon był sprawny cały dzień. Po sprawdzeniu o godzinie około 12:00 statusu paczki, zobaczyłam, że o 11:06 była nieudana próba dostarczenia, o mniej więcej tej godzinie robiłam kawę, będąc w kuchni oddalonej od domofonu o jakieś 3m, usłyszałabym go, a na pewno nie przeoczyła mając psa, który na jego dźwięk reaguje nieopisaną i dość głośną radością. Po pierwszym telefonie wykonanym do FedEx’u otrzymałam informację, że kurier nie zastał osoby upoważnionej do odbioru (kurier nie mógł zastać nikogo, skoro nie dzwonił domofonem, na podany numer telefonu ani nawet w parapet) oraz, że nie da się nic zrobić, a paczkę mogę odebrać w placówce FedEx'u przy ul. Budowlanych 27 w Gdańsku (a adres doręczenia w Gdyni - daleko), osoba, z którą rozmawiałam była totalnie niewzruszona sytuacją, zasugerowała również, że kłamię, bo skoro kurier podał taki powód niedostarczenia, na pewno tak właśnie było (a ja nie mam nic lepszego do roboty niż wiszenie na infolinii i słuchanie dennych "utworów muzycznych" w trakcie oczekiwania). Przy drugim telefonie otrzymałam informację, że kurier był, ale domofon nie działał. Mamy już drugą wersję, ale spokojnie, to jeszcze nie koniec. Ta Pani okazała się bardziej pomocna i przekazała mi, że kurier się ze mną skontaktuje w najbliższym czasie, aby umówić się na dostarczenie przesyłki jeszcze w tym samym dniu. Czekałam godzinę - brak kontaktu. Nadszedł czas na trzeci telefon i ku mojemu zdziwieniu tym razem dowiedziałam się, że kurier stał i dzwonił domofonem, a nikt nie odbierał! W dodatku już skończył pracę i się ze mną nie skontaktuje. Pan zatrudniony w FedEx’ie na tym stanowisku ma bardzo wybujałą wyobraźnię i chyba problem z określeniem rzeczywistych wydarzeń. Dowiedziałam się również, że nikt z jego przełożonych nie może zmusić owego kuriera, ani żadnego innego, by wykonał połączenie do klienta i jak widać, żeby wykonywał swoją pracę również nie. Brak jest jakiegokolwiek kontaktu z filią w Gdańsku. Biorąc pod uwagę sławę FedEx'u na całym świecie, to obsługa klienta jest na poziomie co najmniej marnym. Sytuacja wymagała ode mnie odebrania paczki w tym konkretnym dniu. Podsumowując, przez niewykonanie swoich podstawowych obowiązków, w dodatku kłamstwo za kłamstwem i jednoznaczne lenistwo, bo nie rozumiem w czym był problem w dostarczeniu małej paczuszki do klienta (owy Pan chyba musi zmienić profesję, obecnie mamy rynek pracownika w Polsce, ogłoszeń jest dużo), musiałam dzień przed wyjazdem narazić się na dodatkowe koszty, mimo opłaconej wcześniej usługi kurierskiej, i po nią jechać o Gdańska z Gdyni taksówką, za którą zapłaciłam w obie strony, uiszczając wcześniej, jak już wspomniałam, opłatę za usługi FedEx'u. Dodam, ze w całej sytuacji nie tyle chodzi o koszty, co o po prostu bezczelne zachowanie kuriera, totalnie nieprofesjonalną obsługę klienta podobną, dosłownie, do firmy krzak pana Zdzisia z Pipidówy Dolnej i bezsens zakupów internetowych, skoro takie sytuacje wychodzą z winy kurierów. Chyba jedynym zadość uczynieniem w całej tej beznadziejnej sytuacji jest zwyczajny zwrot poniesionych przez klienta kosztów nie ze swojej winy. Oczywiście zwrotu tych kosztów nie otrzymałam, FedEx zasłania się punktem regulaminu, który nie przewiduje tego, że zatrudniają TOTALNIE NIEKOMPETENTNYCH LUDZI, chociaż nie wiem jakie trzeba mieć kompetencje, żeby umieć zadzwonić domofonem lub z telefonu.

Tydzień przesyłka jedzie i nie może dojechać

Dno totalne, Najgorsza firma kurierska, Jeżeli wysyłacie przesyłkę komuś kogo nie lubicie to FedEx jest na 1 miejscu, Będzie czekał na przesyłkę do ostatniej śmierci, 7 dni roboczych + 2 weekendu Jechała przesyłka z Zielonej Góry,

Najgorsza firma ever !

Kurier W OGÓLE nie podejmuje próby dostarczenia przesyłki ! Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Na połączenie na infolinii czeka się 20 min, po czym pani bezczelnie mnie rozłączyła. Gdzie w ogóle można się skarżyć na tą "firmę" ? Jak widzę w sklepie internetowym, że obsługuje fedex to w ogóle nie kupuję ! Fedex to totalne dno !!!

Firma porażka

Brak kontaktu od kuriera. Nie wiadomo kiedy dowiozą paczkę. Zero informacji z infolinii.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

BRAK PROFESJONALIZMU, IGNORACJA.

Dno totalne. Przesyłka nie dotarła z powodu rzekomo źle podanego adresu doręczenia. Podany adres doręczenia był prawidłowy, a to że kurierowi nie chciało się przyjechać do inna historia.. Paczka koniec końców została odesłana do nadawcy. Kpina. Z kurierem kontaktu brak, Pani na infolinii nie potrafi udzielić żadnej sensowej informacji tylko odsyła gdzie indziej... Żenada. Nie polecam nikomu. z takim brakiem profesjonalizmu nie spotkałam się jeszcze nigdy! Wstyd!

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie. Obsługa bardzo dobra.

Odwiedzałeś ostatnio FedEx?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.69 )

DPD Polska

(3.59 )

GLS

(3.84 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem